Κυριακή, Μαρτίου 08, 2009

Oi γυναίκες γιορτάζουν αλλά..

Θεωρώ αυτονόητα χαζή, την ξεχωριστή αυτή "γιορτή" και την απότισης τιμής στο ένα ανθρώπινο πρόσωπο.
Κατ' αρχήν γιατί πιστεύω ότι "ουκ έστιν άρσεν ή θήλυ", ώστε να υπάρχει λόγος διάκρισης και έπειτα γιατί η όλη φανφάρα μου θυμίζει εκείνο το κινηματογραφικό αμίμητο "στρίβειν δια του αρραβώνος"! Τουτέστιν σας γιορτάζουμε τώρα και σας κακοποιούμε μετά , σας ξεζουμίζουμε ως εργαζόμενες αλλά σας θέλουμε άψογες και ως κοινωνικά υπεύθυνες, παραβλέπουμε τα δικαιώματά σας και δίνομε μειωμένους τους μισθούς σας, σας υφαρπάζουμε τις προαγωγές σας κλπ κλπ κλπ
Παρόλα αυτά γιορτάζουμε οι γυναίκες σήμερα, χρόνια μας καλά, λοιπόν και οφείλω να σημειώσω την πολύ καλή σκέψη της διακίνησης με τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα, έστω και αν αυτό εσήμαινε μια μικρή -ανώδυνη- διάκριση, έναντι των ανδρών. Τζαμπατζού η ante αφεντιά μου σήμερα, πηγαινοερχόμουνα με τον ηλεκτρικό και το μετρό και χάζεψα τα πλήθη.
Σ
τον ηλεκτρικό, ιδιαίτερα πολλοί οι αλλοδαποί. Κανείς από αυτούς δεν διανοήθηκε απλά ως ένδειξη αγωγής και καλών τρόπων, να παραχωρήσει τη θέση ή να αφήσει προτεραιότητα σε είσοδο ή έξοδο σε γυναίκα... Κυρίες διάφορες αλλοδαπές, με στοιχεία γεωγραφικού προσδιορισμούς από την γλωσσολαλιά ή την ενδυμασία. Πολλές κυρίες με την παραδοσιακή μαντήλα -αλλά και...Gucci π.χ.τσάντα- σέρνανε τα μωρά στα καροτσάκια και απ το χέρι και δίπλα ο σύζυγος καμαρωτός, ελεύθερος, στον ρόλο του.
Ήδη αισθανόμουνα να ασφυκτιώ με τη ζέστη που μου φάνηκε ότι είχε σήμερα και καταλυπήθηκα τις γυναίκες αυτές με τα μακριά άχαρα φορέματα και τις ζωσμένες τόνους μαντίλας, που περιφερόντουσαν σαν τις Ναουσαίες μπούλες. Από την άλλη θαύμασα το κουράγιο να υπερασπίζονται έτσι τους κανόνες της πίστης τους. Σκέψου, ένα σταυρουδάκι φοράμε και αν, σε όσο μικρό μέγεθος μπορούμε, που να ήταν υποχρεωτικός κανένας κοτζάμ σταυρός! Η δε τυπική περιβολή-σύμβολο θρησκευτικό,στη Δύση, περιορίζεται μόνο στις καλόγριες, στις γυναίκες με θρησκευτικού χαρακτήρα αποστολή. Όχι στις γυναίκες που ζουν στον κόσμο.

Στη Γερμανία, δημοσιεύτηκε μια τελευταία νομοθετική πράξη που απαγορεύει στις δασκάλες και τις φοιτήτριες, αλλά και σε όποιες υπηρετούν σε δημόσια θέση, να φορούν σύμβολα που παραπέμπουν στην θρησκευτική πίστη. Θεωρήθηκε ότι στοχεύει κυρίως στην παραδοσιακή μαντήλα και προκάλεσε σάλο και αντίδραση ανάμεσα στις μουσουλμάνες. Αισθάνονται ότι καλούνται να διαλέξουν ανάμεσα στην καριέρρα και την Πίστη τους..
Αλλά και στις οργανώσεις για τα δικαιώματα γυναικών. "Ατυχή εξέλιξη" ονομάζει η οργάνωση για τα ανθρώπινα δικαιώματα, που υπερασπίζεται στις μουσουλμανικές χώρες τα δικαιώματα των γυναικών για το αντίθετο, τη χαλάρωση δηλαδή των αυστηρών νόμων που επιβάλλουν υποχρεωτική τη μαντήλα σε χώρες σαν τη Σαουδική Αραβία ή το Αφγανιστάν.
΄Εσταξε η ουρά του γαϊδάρου θα πείτε, όταν η γυναίκα στο Ισλάμ αντιμετωπίζει ακόμα την ποινή δια λιθοβολισμού εις θάνατον και ίσως για ασήμαντη αφορμή..
Εδώ σας θέλω Οργανώσεις και Αμνηστίες!
Για να δούμε, τι θα κάνει η Γερμανική, η κυβέρνηση της Angela Merckel
Aκούμε Αχ Βαλεντίνα, στη ΥοuTube -


Πηγή γερμανικής νομοθεσίας: Το πιο κάτω άρθρο
German law targets muslim-women/, της Gretha Loubser. Εκκρεμεί η αίτησή μου για την προβολή της φωτογραφίας.

16 Comments:

Blogger Crazy Tourists said...

Κι εγώ πως αυτές οι γιορτές είναι τουλάχιστον ανόητες...
Μακάρι κάποτε να αποκτήσουν νόημα...

Τρελοτουρίστρια

11:07 μ.μ., Μαρτίου 08, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλημέρα Τρελοτουρίστρια!
Ευκαιριακές και υποτιμητικές θα έλεγα..

2:08 π.μ., Μαρτίου 09, 2009  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Εξαιρετική η ανάρτησή σου και βεβαίως είναι αντιληπτό πως ελέω marketing είναι καθιερωμένες όλες οι ....παγκοσμιοποιημένες εορτές
(μητέρας, πατέρα, Valentinou και δε συμμαζεύεται)

Χα.... πού τη βρήκες τη Valentina και ήταν ένα από τα αγαπημένα της μαμάς μου...
:-D

Καλή σου εβδομάδα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

4:17 μ.μ., Μαρτίου 09, 2009  
Blogger Marina said...

Δικαιώθηκε η Γυναίκα στην Ελλάδα του σήμερα επειδή δεν πλήρωσε εισιτήριο για μία Κυριακή; Εντάξει να υπάρχει γιορτή αλλά να μη πέφτει στο βρόντο, κάνε μιά εκδήλωση, τα σχολεία ας κάνουν ένα ξεχωριστό μάθημα γι αυτή την ημέρα, κάποιος να πεί κάτι.
Ισοπέδωση όμως σε όλα. Και τη θέση της γυναίκας πότε την βάζουμε στον ουρανό και πότε..χαλάκι για τα πόδια, για να μη φθασω στη τιμωρία της Κούνεβα.
Πολύ με χαλάει αυτή η γιορτή

6:45 μ.μ., Μαρτίου 09, 2009  
Blogger KATERINA said...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ.

ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΝΟΗΤΕΣ. ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ. ΣΑΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΛΕΕΙ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ Η ΜΑΣ ΕΦΑΓΕ Ο ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ; ΕΓΩ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ, ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ. ΕΛΠΙΖΩ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΕΣ, Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ Π.Χ. ΝΑ ΦΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΡΜΟΖΕΙ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΓΥΝΑΙΚΑ.
ΦΙΛΑΚΙΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ

8:02 μ.μ., Μαρτίου 09, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Έλεγα πόσο φτιαχτή να είναι η φωτογραφία της γαλανομάτας με τη μαντήλα αλλά βρήκα αυτό τοLink
και άλλαξα γνώμη!

-Αγαπητή μου ΦΥΡΔΗΝ ΜΙΓΔΗΝ πάντα ευγενής και γλυκειά! Είπες τη σωστή λέξη, θέμα marketing και αποπροσανατολισμού, ελέω παγκοσμιοποίησης βεβαίως-βεβαίως!
Φιλί ανταποδίδεται ασμένως!

-Έτσι, έτσι Marina μου! Νομίζω όμως ότι τίποτα από όλα αυτά δεν μετρά, σαν τη μεταχείριση και το μεγάλωμα της γυναίκας ισότιμα,στην ουσία του θέματος, απ το σπίτι της.

-Ναι αγαπητή συνονόματη Κατερίνα που σε καλωσορίζω εδώ.
Νομίζω ότι τα παιδιά μας θα ζήσουν πιο ομαλά την ένταξη της γυναίκας ισόκυρα στην αγορά εργασίας, στον τομέα σπουδών κλπ
Όμως τίποτα δεν γίνεται χωρίς θυσία και αυτή η εποχή θυσιάζει την οικογένεια, τη σταθερότητά της, την απόκτηση παιδιών, ακόμα και άλλα που δεν φαίνονται όπως τη μητρική γλώσσα και την εθνική συνείδηση...
(Μη στενοχωριέσαι για τη σύνταξη, κάποτε θα τελείωνε ο κύκλος.. Δες την πραγμάτωσή σου πέρα απ τη δουλειά ,που σου αντιγύριζε άμεσα και ικανοποιητικά τον κόπο σου! Δεν φαντάζομαι στο σπίτι να σε παινεύουν για το συγύρισμα ή το ωραίο φαγητό που κουράστηκες να κάνεις και το θεωρούν φυσικό! ) :)

6:24 μ.μ., Μαρτίου 10, 2009  
Blogger Juanita La Quejica said...

Λοιπόν... εγώ γιορτάζω σήμερα, γιατί κατάφερα επιτέλους να στείλω την εργασία. Αν όλα πάνε καλά, μένει μόνο άλλη μία! Ουφ!

8:26 μ.μ., Μαρτίου 10, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Άντε καρδούλα μου, με το καλό και την επόμενη! Συγχαρητήρια!
(Που θα το γιορτάσετε, για να έχουμε καλό ρώτημα;) :)

8:33 μ.μ., Μαρτίου 10, 2009  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Καλά, τρομερό βιντεοκλιπ, ου το πέτυχες!
Νομίζω ότι θα έκανε το Μητσάκη να ξαναπεθάνει από τη στεναχώρια του...
(Πρωταγωνιστεί και ο "δικός" μας, ο Λεωνίδας)

Για τις γυναίκες ζούμε όλοι ρε παιδιά,
για αυτές δουλεύουμε γι αυτές ιδροκοπάμε
κι αν είναι όλες όπως λεν χωρίς καρδιά,
εμείς που έχουμε καρδιά τις αγαπάμε.
Χωρίς γυναίκα βρε δεν κάνουμε στιγμή
κι αν βγάζει μάτι το τρελό τους το γινάτι
αυτές γλυκαίνουν το πικρό μας το ψωμί
και το φτωχόσπιτο μας φαίνεται παλάτι.

Χρόνια πολλά (για τις γυναίκες, σε σχέση με τους άντρες, συνήθως ισχύει!...)

11:15 π.μ., Μαρτίου 11, 2009  
Blogger lakis said...

"Θεωρώ αυτονόητα χαζή, την ξεχωριστή αυτή "γιορτή" και την απότισης τιμής στο ένα ανθρώπινο πρόσωπο." Τα είπες όλα. Μέρα καλή

1:29 μ.μ., Μαρτίου 11, 2009  
Blogger kiki said...

Είμαι κι εγώ κατά αυτων των γιορτών γενικότερα. Για τα μάτια του κόσμου γιορτή; Και η ουσία;

4:24 μ.μ., Μαρτίου 11, 2009  
Blogger KATERINA said...

Σε ευχαριστώ για το καλως όρισες.
Φυσικά και δεν θεωρούν φυσικό οτι κάνω για το σπίτι.
Εξακολουθώ να έχω μια καλή κυρία για να μου περιποιείται το σπίτι κάθε 15 ημέρες τώρα και βεβαίως μαγειρεύω καθημερινά άλλο για την κόρη μου και άλλο για μας. Δεν σημαίνει οτι επειδή έγινα συνταξιούχος, πρέπει να είναι αυτονόητο ότι θα είμαι με το ξεσκονόπανο και την ποδιά όλη μέρα. Εξάλλου πρώτον δεν θα με αναγνώριζαν ο άντρας μου και το παιδί μου και δεύτερον και πιο σημαντικό δεν θα με αναγνώριζα εγώ. το ευχαριστώ και το παρακαλώ ποτέ δεν έβλαψε κανένα.
σε φιλώ και καλό βράδυ.
Κατερίνα

8:22 μ.μ., Μαρτίου 11, 2009  
Blogger Juanita La Quejica said...

Κακός συγχρονισμός... εκείνος έχει σεμινάρια, χαχα! Πώς πήγαινε το τραγουδάκι; Το Σάββατο μπορείς; Οχι, οχι. Την Κυριακή μπορείς; Μπορώ, μπορώ. Αλλά δεν μπορώ εγώ.
ΧΑΧΑ!

9:20 μ.μ., Μαρτίου 11, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

-TA 2ΠΙ, είδες ακόμα και το Λεωνίδα! Άσε που μου ζήτησε φιλία!
Μου αρέσει έτσι όπως το θέτεις, η τρυφερή "γιορτή" της σχέσης με τη γυναίκα! Χιλιάδες "ευχαριστώ" ως γυναίκα, τότε! :)

-Καλή και για σένα Λάκη μας!

-Αχ η ουσία Κiki μου, θέλει χρόνο, θέλει σκέψη αλλά και συναίσθημα..Στάχτη στα μάτια η γιορτή!

-Πολύ καλά κάνεις Κατερίνα μου, όμως εγώ στόχευα στην ανταπόδοση, στην ικανοποίηση από την αναγνώριση στη δουλειά σου,στή δουλειά του καθενός μας. Που ήταν αμεσότερη ίσως, από την ανταπόκριση στα καθημερινά στο σπίτι μας.
Σε φιλώ και εγώ, καλή σου νύχτα!

-Κάπου θα συναντηθείτε, όμως! Οπότε.. ;)
Φιλάκια Juanita μου

12:56 π.μ., Μαρτίου 12, 2009  
Blogger P. Kapodistrias said...

Μακάρι να υπάρχουν άνθρωποι να μπορούν να γιορτάζουν!!!

Καλημέρες πολλές!

7:21 π.μ., Μαρτίου 13, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Έχετε δίκιο! Τελικά εκείνος που είναι έτοιμος για γιορτή, καταλαβαίνει τελικά το νόημα!

Επίσης ημέρες καλές και πολλές αγαπητέ μας Π.Κ.

12:59 μ.μ., Μαρτίου 13, 2009  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.