Τρίτη, Νοεμβρίου 08, 2005

"Κάποιος γιορτάζει, μα το βρήκα, είσαι εσύ!"

Χρόνια Πολλά!






Χρόνια καλά - χρόνια δημιουργικά, ευλογημένα!
Άγγελοι και Αγγελικές, Σταμάτηδες και Στα-ματίνες, Στρατήδες και Στρατούλες, Γαβρίληδες και Γαβριηλίες, Λιλίκες και Κική, Μιχάληδες και όσοι άλλοι!


Σήμερα οι εορτάζοντες και οι εορτάζουσες, πολλοί. Ευχές να τους συνοδεύουν!
Γιορτάζει και η πρωτοκόρη μου, η όμορφη -της μαμάς της ..μοιάζει- το μεγάλο αγγελούδι μου.


-Χρόνια σου πολλά παιδί μου, να έχεις την ευχή μου.
Να ζήσεις σαν τα ψηλά βουνά, αγέρωχη, εμπνευσμένη ..αθάνατη δηλαδή!
Είμαι πολύ περήφανη για σένα, για ό,τι μόνη σου πέτυχες και για ότι προσδοκάς περισσότερα! Έχεις άλλωστε φύλακα προστάτη, κοτζάμ Αρχάγγελο Μιχαήλ!





5 Comments:

Blogger Juanita La Quejica said...

Χρόνια Πολλά για την πρωτότοκη, που ακόμα και σε μία ιστοσελίδα ξεχώρισε για την ευγένεια και το ήθος της. Και για την ποιητική διάθεση! Να την χαίρεστε!

10:04 π.μ., Νοεμβρίου 08, 2005  
Blogger πολυβιος said...

άξια μητέρα κι ωραία ως μπλογκ-ού. να σας ζήσει.

11:53 π.μ., Νοεμβρίου 08, 2005  
Blogger Katerina ante portas said...

Ξεχωριστοί μου φίλοι, σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σας λόγια!
Σας ευχαριστεί και η κόρη!

6:21 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2005  
Blogger ci said...

Λίγο καθυστερημένα το είδα, Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα και να είσαι γερή να την χαίρεσαι πάντα katerina!

1:29 π.μ., Νοεμβρίου 09, 2005  
Blogger Katerina ante portas said...

Ευχαριστώ αγαπητή snowflake! Nα είσαι και εσύ πάντα ευτυχισμένη, πάντα χαρούμενη!

9:39 π.μ., Νοεμβρίου 09, 2005  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.