Τρίτη, Νοεμβρίου 01, 2005

Καλό Μήνα!!



Νοέμβρης Μήνας κιόλας!

Υ πάρχουν ημέρες που νοιώθω ιδιαίτερα χαρούμενη έτσι χωρίς κανένα λόγο.
Σήμερα είναι μία απο αυτές. "Καλημέρα τι κάνεις.." σιγοτραγουδάω κάνοντας λουπ γιατί δεν θυμάμαι πάρα κάτω από το "να είσαι πάντα καλά"!
Γ έμισαν οι μπαταρίες της ψυχής, απο ωραίες εικόνες φθινοπωριάτικες, χρώματα και αρώματα και φρούτα απο τον μικρό παραμελημένο κήπο, εκεί στη Σπάρτη.
Κόντρα στη διάθεση των τραγουδιών για το Νοέμβρη μήνα!

Καλημέρα σε όλους σας, να είστε όλοι καλά!





Σημείωση:
Το εικονίδιο είναι απο τον πίνακα του Μποτέρο "Η πρώτη κυρία". Μου αρέσει ιδιαίτερα γιατί μου θυμίζει πόσο σπουδαίος μπορεί να γίνει ο ζωγράφος, όταν αφήσει ελεύθερο το παιδί μέσα του και γιατί ίσως η "κυρία" έχει την ίδια ..κομμώτρια με μένα!!!

10 Comments:

Blogger Juanita La Quejica said...

Καλό Μήνα Κατερίνα!
Καλορίζικη η νέα πόρτα! Να ανοίγει για να φέρνει μόνο αγάπη και ευτυχία!

12:48 μ.μ., Νοεμβρίου 01, 2005  
Blogger ci said...

Κι όταν είσαι κοντά μου, κι όταν είσαι μακρυά;)
Καλό μήνα, ναι και για μένα είναι ακριβώς μια από αυτές τις μέρες!!

4:54 μ.μ., Νοεμβρίου 01, 2005  
Blogger Marina said...

Καλό μήνα! Ισως είναι η ωραιότερη πρωτομηνιάτικη φωτογραφία που έχω δεί σήμερα.., αλήθεια φοράς και εσύ τέτοιο χρώμα φουστανάκι?

6:56 μ.μ., Νοεμβρίου 01, 2005  
Blogger Katerina ante portas said...

Ανταποδίδω κόρες, οι όμορφες!

Με ευχαρίστηση ανακάλυψα ότι θα γίνει αναδρομική έκθεση του Φερνάντο Μποτέρο το Μάιο του 2006, στην Εθνική πινακοθήκη.

Marina μου, μη βάζεις τολμηρές ιδέες!

7:07 μ.μ., Νοεμβρίου 01, 2005  
Blogger πολυβιος said...

γυναικοκρατούμενο το blog. θα γίνω μόνιμος κάτοικος, μου φαίνεται. καλό μήνα. ωραίος όντως ο πίνακας. καλό μήνα.

7:57 μ.μ., Νοεμβρίου 01, 2005  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλωσορίζω σε Μαρίνα, ενδιαφέρον, -ντα το/ τα blog σου!

Ante portas και εσύ Πολύβιε, καλωσόρισες!

Μου αρέσετε, σας αναφέρω απο σήμερα στις παραπομπές μου!

8:40 μ.μ., Νοεμβρίου 01, 2005  
Blogger Juanita La Quejica said...

Κατερίνα, ραντεβού από τώρα στον Botero παρεούλα!

11:18 μ.μ., Νοεμβρίου 01, 2005  
Blogger Eιρήνη said...

Είχα τη τύχη να δω μια υπαίθρια έκθεση του στη Lisboa πριν πολλα χρόνια..κι ειχα αυτη τη γλυκεια αισθηση που άφησες σήμερα με τη καλημέρα σου..απο όλες τις πόρτες.

11:57 μ.μ., Νοεμβρίου 01, 2005  
Anonymous Ανώνυμος said...

Nice blog, nice lady! But what if she comes down from her high horse and mingle with people on a more equal footing? ;-)

12:22 μ.μ., Νοεμβρίου 02, 2005  
Blogger Katerina ante portas said...

Oh my, my..

Eirineta μου, σε .. ζηλεύω! ;)
Τελευταία μόνο η τέχνη με ταξιδεύει!

Stasa μου, δεν θα έπαυε να είναι μια γυναικάρα με τα κόκκινα!!! :))
Κρατάει και μαστίγιο!

12:59 μ.μ., Νοεμβρίου 02, 2005  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.