Πέμπτη, Οκτωβρίου 19, 2006

Πέρασε κιόλας ένας χρόνος στα blog-ια!



Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα, ρομαντικά, τρυφερά και χαλαρά στο διαδικτυακό μου ταξίδι. Ήξερα ότι ήθελα πολύ να επικοινωνήσω, αλλά δεν ήξερα πως θα διαμορφωθεί το πράγμα, τι θα αντιμετωπίσω.

Πρώτοι επισκέπτες και στήριξη, η αγαπητή Juanita o Xoirovoskos, o George/Man, o Landlord45, η Lilly (τώρα) και μετά η Snowflake γνωστή και ως citronella, ο Ellinas stin ameriki, η Marina, ο Polyvios, η eirinetta, ηcd και μετά όλοι Εσείς που σας έχω στους συνδέσμους μου.

Σπάνια απευθύνθηκα σε blogger και με αγνόησε ή με πρόσβαλλε και αυτό δείχνει τη δύναμη της επικοινωνίας με αυτό το μέσο, πάνω από ηλικίες, νοοτροπίες, μορφωτικό ή πολιτικό επίπεδο, σαν να είμαστε οι κάτοικοι ενός νέου τόπου, μια νέα "φυλή"!

Είναι ωραίο το ταξίδι τελικά, πολλών ανθρώπων την ψυχή γνώρισα, σαν να διάβασα χιλιάδες βιβλία και βέβαια είμαι ευγνώμων γιατί υπάρχετε όλοι, έτσι όπως ακριβώς εμφανίζεστε και επικοινωνούμε.



Το παρόν blog πήρε διάφορες μορφές. Άλλοτε το εκφράζει η επάνω φωτογραφία και άλλοτε ακροβατεί με μπρίο σε κάτι διαφορετικό, καλή ώρα σαν την φωτογραφία την κάτω! Μέσης κατάστασης εικόνα, δεν ανακάλυψα ακόμα, αλλά σίγουρα υπάρχει !


Κ αλή μας συνέχεια λοιπόν, αγαπητοί συνταξιδιώτες!


Για όλους εκείνους τους φίλους, που είτε εγκατέλειψαν, είτε άφησαν τα blog τους χωρίς ενημέρωση, ένας χαιρετισμός, ""Οι φίλοι οι παλιοί"- Καραλής/Σπανός/Ελευθερίου.
Για εκείνους που επιμένουμε και ειδικά χαρισμένο στη Juanita να το μοιραστεί με τον καλό της, το "Χάρτινο το φεγγαράκι" - Αστεριάδη/Χατζιδάκις/Γκάτσος
(Όταν τα ελληνικά τραγούδια μελοποιούσαν ποιητές)..

Η μουσική που ακούεται background είναι "Napoletana ταραντέλλα.

44 Comments:

Blogger kyrallina said...

"Σπάνια απευθύνθηκα σε blogger και με αγνόησε ή με πρόσβαλλε και αυτό δείχνει τη δύναμη της επικοινωνίας με αυτό το μέσο."
Έχεις δίκιο, το διαπίστωσα κι εγώ.
Ωραίοι τύποι και ωραίο μέσο, φτάνει να μην σε παίρνει από κάτω. Κοιτώντας γύρω μου διαπιστώνω ότι μπορεί να συμβεί κι αυτό. Κρίμα, πολύ κρίμα!

8:28 μ.μ., Οκτωβρίου 19, 2006  
Blogger John Karakatsanis said...

Καλή συνέχεια Κατερίνα!

8:46 μ.μ., Οκτωβρίου 19, 2006  
Blogger tassoula said...

Καλή συνέχεια με τις πανεμορφες εικόνες και την γλυκιά μουσική.
Καλό βράδυ.

9:11 μ.μ., Οκτωβρίου 19, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

-Έτσι λες Kyrallina καλή μου να καταντούν οι ..blog-holic; Ομολογώ, ότι ασκείται στο χώρο τεράστια δυναμική, επειδή η επικοινωνία είναι κατ'εξοχήν εγκεφαλική.
-Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου. Σου εύχομαι κάθε πρόοδο σε όλους τους τομείς.
-Σε ευχαριστώ γλυκειά μου Tassoula!
Kαλό βράδυ σε σένα και τα αγόρια σου!

10:00 μ.μ., Οκτωβρίου 19, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σε επισκέπτομαι ενίοτε...όπως σήμερα..
Να σαι όμορφα και καλά.

10:00 μ.μ., Οκτωβρίου 19, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Χαίρομαι πάρα πολύ eirinetta μου, νομίζω ότι λείπεις από το χώρο, λείπεις και από την παρέα μας. Εσύ όμως ξέρεις..

10:20 μ.μ., Οκτωβρίου 19, 2006  
Blogger Mirandolina said...

Χίλια χρόνια να είσαι δω, με χαρές και γιορτές μονάχα!

10:33 μ.μ., Οκτωβρίου 19, 2006  
Blogger aeipote said...

Καλή Συνέχεια!

Υγίαινε!

11:25 μ.μ., Οκτωβρίου 19, 2006  
Blogger ci said...

Κι επίσης δείχνει ότι τελικά σημασία έχει το ποιος και πώς το χειρίζεται το μέσο!
Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να μάς χαρίζεις ομορφιά Κατερίνα:)

11:42 μ.μ., Οκτωβρίου 19, 2006  
Blogger ellinida said...

Είσαι εξαιρετικός άνθρωπος .
Από τις πιό ωραίες παρουσίες στην μπλογκόσφαιρα είσαι Κατερίνα μου .
φιλιά

12:21 π.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Blogger Unknown said...

Να είσαι πάντα καλά και να συνεχίζεις να χαρίζεις ομορφιά
όπως κάνεις απλόχερα !

καλό σου βράδυ

1:02 π.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν ηταν ωραια?(αν και το τελευταιο καιρο,μερικοι και μερικες ..Τελος
παντων.)Να συνεχιζεις.Ακάθεκτη:)

3:40 π.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα σας φωτεινή και ηλιόλουστη σαν το πρωϊνό σήμερα!

-Ευχαριστώ Mirandolina μου!Αντεύχομαι!
-Μαζί σας Αείποτε
-Επίσης Citronella μου, να μας εκπλήσσεις με τις μεταμορφώσεις σου!
-Φιλιά και από μένα, πολύ γενναιόδωρα τα παινέματά σου, όμως σε ευχαριστώ.
-Καλή συνέχεια sailor, ευχαριστώ!
-Καλώς τον, σε ευχαριστώ Gay-lolita, πράγματι ήταν, είναι ωραίο!

11:10 π.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Blogger Τζων Μπόης said...

Κοίταξε μια σύμπτωση!
Εγώ ξεκίνησα να μπλογκάρω πριν από ένα χρόνο σαν σήμερα.
Έχω όμως μια διαφορετική οπτική από τη δική σου και την οποία καταθέτω σήμερα στο blog μου.
Δεν ξέρω τι εύχονται σε αυτές τις περιπτώσεις, δε μου έχει τύχει να απευθύνω ευχές για τα γενέθλια ενός blog, όλα αυτά που φαίνονται κάπως...
Όπως κι αν έχει εγώ εύχομαι ότι εσύ θα επιθυμούσες.

12:52 μ.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Αντεύχομα John boy, αν και τυπικά μεθεόρτια η αναφορά! Γιατί στις 15 Οκτωβρίου το ξεκίνησα.

1:41 μ.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Να σου ζήσει το blogaki σου, κι εγώ το επισκέπτομαι καιρό άν και δέν έχω δικό μου,χαίρομαι που το blogoσύστημα έν γένει απέδειξε πως υπάρχει μία τεράστια δυναμική ανθρώπων που διαθέτουν ΕΠΙΠΕΔΟ, ανεξαρτήτως ηλικίας, μόρφωσης ή φύλου. Έχω κι εγώ καταγωγή από τη Λακωνία, άν δέν κατέβηκες για ψήφο σε ενημερώνω πως είναι στα καλύτερά της η φύση, καλή συνέχεια.....

2:36 μ.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Χαίρομαι αγαπητή μου συμπατριώτισσα, φαντάζομαι και ζηλεύω τη φύση της πατρίδας μας αυτήν την ώρα.
Σε ευχαριστώ πολύ, να μας έρχεσαι!

5:06 μ.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Blogger Μιχάλης Μπακόλας said...

Κατερινάκι καλησπέρα.
Ευγενική παρουσία με όρεξη και κινητικότητα στη blogόσφαιρα.
Καλή συνέχεια, αρκεί να μην αλλάξεις ρυθμό.

(^_^)

6:58 μ.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εννοείται θα σου έρχομαι, ούτως η άλλως σε παρακολουθούσα αλλά τώρα ξεστραβώθηκα και έφτιαξα και mail οπότε θα σχολιάζω κι από πάνω!!! Και γρήγορα βολτούλα στη Σπαρτούλα!

7:00 μ.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλησπέρα Μιχάλη, γιατί εξαφανίστηκες; Δημοσίευε που και που κάτι,χωρίς πίεση! Σε ευχαριστώ πολύ!

-Αγαπητή μου, αν δεν ήμουν κρυωμένη θα ταξίδευα απόψε (μνημόσυνο θείας την Κυριακή), αλλά ατύχησα!
Keeping in touch,

8:36 μ.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Πραγματικα...Ενας χρονος blogging...
Σχεδον μαζι αρχισαμε και δεν λεμε να ξεκολλησουμε απο αυτο το υπεροχο ταξιδι στο κυβερνοχωρο...
Εχουμε πολλα ακομη να πουμε...
Χρονια πολλα λοιπον!!!

10:05 μ.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Ευχαριστώ Πρέζα ΤV, επίσης τότε!
Πολύ σπουδαίο θέμα θίγεις..

10:22 μ.μ., Οκτωβρίου 20, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Νιώθω ευτυχής που σε γνώρισα, και σου εύχομαι πάντα καλή διάθεση για γράψιμο, όπως είχες αυτό τον χρόνο.
Κρατώ την φράση σου που επισήμανε και η kyrallina:

"Σπάνια απευθύνθηκα σε blogger και με αγνόησε ή με πρόσβαλλε και αυτό δείχνει τη δύναμη της επικοινωνίας με αυτό το μέσο."

Πολύ σωστή κουβέντα.

2:28 π.μ., Οκτωβρίου 21, 2006  
Blogger Markos said...

Καλημέρα
Καθυστερημένος αλλά εδώ
Ευχές
Πολλές ευχές και για το blog σου
αλλά κυρίως για σένα
Να είσαι πάντα καλά
Δημιουργική μαχητική και ευαίσθητη.

Να τα εκατοστήσει τα χρόνια του το blog σου ;)

10:14 π.μ., Οκτωβρίου 21, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Ω σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Αντεύχομαι υγεία και έμπνευση δημιουργική.
-Phile μου η χαρά να σε συναντήσω και να σε διαβάζω είναι όλη δική μου.
-Marko μου πάντα ευγενής, αλλά τι εννοείς, όταν τα εκατοστήσει το blog μου, μια και είμαι..33, θα φθάσω τα 132 ?? ;)

3:45 μ.μ., Οκτωβρίου 21, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλή συνέχεια!
Keep on blogging!

3:45 μ.μ., Οκτωβρίου 21, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ευχές και από εμάς αγαπητή Katerina, να δις χιλιάσετε τα post σας με την ίδια διάθεση και καλαισθησία.

8:33 μ.μ., Οκτωβρίου 21, 2006  
Blogger Alkyoni said...

κι από μένα καλή συνέχεια και (μάλλον και καλό κουράγιο)
:)

11:24 μ.μ., Οκτωβρίου 21, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλησπέρα σας, σας ευχαριστώ πολύ.
-santiago Nasar καλώς μας ήλθατε, έχετε ενδιαφέρον blog!
-Lakonika και στα δικά σας!

11:25 μ.μ., Οκτωβρίου 21, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Αkyoni στο φτερό δεν σε πρόλαβα, ευχαριστώ πολύ!

11:57 μ.μ., Οκτωβρίου 21, 2006  
Blogger Marina said...

τα κεράκια να σβήσεις
και μετά να τρέξεις στην κουζίνα, άλλη τούρτα να ετοιμάσεις για τα επόμενα blog-γενέθλια.

Υπέροχη η σελίδα σου Κατερίνα.

10:42 π.μ., Οκτωβρίου 22, 2006  
Blogger fish eye said...

..τι να ευχηθεις σε μια blogger που εχει γενεθλια??
..εμπνευση..κι επικοινωνια..
πολυχρονη!!

11:42 π.μ., Οκτωβρίου 22, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Eυχαριστώ πολύ Marina μου, το ίδιο και οι δικές σου! Τώρα όσο για τούρτα..άσε, ας πάρουμε ένα τραγουδάκι ακόμα! ;)

Αγαπητή μου με το ευαίσθητο nickname "με το φεγγάρι αγκαλιά", ευχαριστώ πολύ! Αντεύχομαι.. :)

7:05 μ.μ., Οκτωβρίου 22, 2006  
Blogger Juanita La Quejica said...

Σε ευχαριστούμε από κοινού και σε φιλούμε! Ήταν το τραγούδι που μας αφιέρωνε ο Ζωγράφος στην Απανεμιά τα πρώτα χρόνια της γνωριμίας μας.

Το ξέρεις ότι ήσουν η πρώτη που μου είχε μιλήσει για τα blogs; Και να που ξαναβρεθήκαμε κάτω από πολύ καλύτερες συνθήκες. Να είσαι καλά! Χαίρομαι που σε γνώρισα!

10:11 μ.μ., Οκτωβρίου 22, 2006  
Blogger Πυθαγόρας Σάμιος said...

Νομίζω ότι αρκετές ευχές πήρες για το blog σου, τις οποίες φυσικά προσυπογράφω, αλλά εγώ θα ήθελα να ευχηθώ κάτι όχι σε σένα, μα στην μπλογκόσφαιρα :
Μακάρι να γεμίσει από χιλιάδες Κατερίνες.

12:19 π.μ., Οκτωβρίου 23, 2006  
Blogger An-Lu said...

Γλυκιά μου!!!!
Πως να ξεχάσω πως έκανες ποδαρικό στο δικό μου μπλογκ!
Καλή και δυνατή συνέχεια!!!!
Με πολλές αγκαλιές και φιλιά!

1:12 μ.μ., Οκτωβρίου 23, 2006  
Blogger Markos said...

Mα βέβαια ΑΥΤΟ σου ευχήθηκα...
Να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου και εσύ να ξεπεράσεις τα ... 125 !!!
;)

Καλησπέρα

5:39 μ.μ., Οκτωβρίου 23, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

-Juanita μου τα θυμάμαι όλα και ασφαλώς η χαρά της γνωριμίας είναι και δική μου, σε φιλώ!
-Domingo νέε μου φίλε, σε ευχαριστώ για την καλή σου πρόθεση, αλλά δεν θα ήταν τότε πολύ βαρετά εδώ; :)
-Ανταποδίδω φιλιά και αγκαλιές an-Lu, καιρός για κολύμπι στα βαθιά!
-Ήμουν σίγουρη Marko μου η..παιδούλα!

6:00 μ.μ., Οκτωβρίου 23, 2006  
Blogger Γεώργιος Χοιροβοσκός said...

Kύριε Γκαργκάνα,
Ευχές και απο εμένα;-)
Kαι καλύτερες δηλώσεις για την οικονομία μας.

7:55 π.μ., Οκτωβρίου 24, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Σεβαστέ... πατέρα Γεώργιε Μεταλληνέ, την ευχή σας!
Ασφαλώς και σας περιμένουν καλύτερες μέρες! Ρωτήσατε και τον Χοιροβοσκό!

Γκαργκάνας :)))

11:02 π.μ., Οκτωβρίου 24, 2006  
Blogger schizophrenia said...

Να'μαι κι εγώ...Συγνώμη που άργησα αλλά κοιμόμουν (όπως πάντα).
Καλή συνέχεια και καλή δύναμη Κατερίνα.

12:27 π.μ., Οκτωβρίου 28, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

τα φιλιά μου και την αγάπη μου, έστω και καθυστερημένα λόγω εκλογών και μετακινήσεων. καλή δύναμη, κατερινάκι και πάντα ομορφιές στο blog σου.

6:20 μ.μ., Οκτωβρίου 28, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ευτυχισμένα γενέθλια...

Να συνεχίζεις να γράφεις τα ωραία posts.

Γλυκό υπάρχει;

4:48 μ.μ., Οκτωβρίου 30, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλησπέρα σας! Ευπρόσδεκτες οι ευχές σας!

- schizophrenia δεν άργησες καθόλου. Σε ευχαριστώ.
-φίλτατέ μου Πολύβιε, το φαντάστηκα παιδί μου! Εύχομαι να μην παιδεύτηκες πολύ. Σε ευχαριστώ ιδιαιτέρως για την αγάπη και τα φιλιά, ανταποδίδω!
-dimitri Nikolsky σε ευχαριστώ! Γλυκό είπες; Τελείωσαν, θα κεραστούμε από τα..δικά σου! ;))

10:31 μ.μ., Οκτωβρίου 30, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.