Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 25, 2006

Ήλιος και βροχή..




Η φωτογραφία της Ilkka Niskanen που κρίνεται στον τελευταίο διαγωνισμό του ΒΒC, είναι τόσο ταιριαστή με τις διαθέσεις του καιρού τις τελευταίες μέρες. Τώρα γιατί βλέποντάς την, θυμάμαι εκείνο το αξεπέραστο "άσμα" του λαϊκού βάρδου, "από κάτω απ΄το ραδίκι, κάθονται δυο πιτσιρίκοι", άβυσσος η μνήμη του ανθρώπου!


Ευπρόσδεκτες οι δροσιές του Σεπτέμβρη από τη ζέστη τον Αύγουστο! Τότε αντίδοτο καιρού, ήταν οι βουτιές στις παραλίες της Μάνης και η επίσκεψη στα σπήλαια του Δυρρού, με σταθερή θερμοκρασία 18* C.




Στη μικρή προβλήτα της Βλυχάδας, περιμένοντας να μπούμε στις βάρκες, άρχιζε η ανάσα δροσιάς.
Το πλατάγιασμα του κουπιού στο νερό, η μυστηριακή πλοήγηση στις αίθουσες με τις ευφάνταστες ποιητικές ονομασίες που έδωσε το ζεύγος Πετροχείλου στην αρχική εξερεύνηση του σπηλαίου, ο αρχέγονος φόβος για τα πλάσματα που ίσως κρύβουν τα σκοτεινά νερά, -χέλια, μας είπε ο ..γονδολιέρης, ο βαρκάρης εννοώ- έκαναν να ξεχνιέται ο κόσμος ο πραγματικός εκεί έξω...

27 Comments:

Blogger Rodia said...

Γιατί δεν αφήνουμε τα χέλια τα καημένα στην ησυχία τους;

Ωραία η φωτό της μικρούλας!
Καλωσόρισες Κατερινάκι!:-)

8:52 μ.μ., Σεπτεμβρίου 25, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλώς σας βρήκα rodia μου!

Με τέτοια κακή επίδραση στο όλο βιοκλίμα του σπηλαίου -παρατήρησε τους πράσινους μύκητες στα πετρώματα- πράγματι έχεις δίκιο για την "ησυχία"..

-Πήγες Μάνη το καλοκαίρι τελικά;

9:05 μ.μ., Σεπτεμβρίου 25, 2006  
Blogger Markos said...

Γιατί αναρωτιέσαι πώς σου ήρθε στο μυαλό το τραγούδι;
Προφανώς αναρωτήθηκες τι κοιτάζει η μικρούλα και κατέληξες στο αυτονόητο.
Τους δυο πιτσιρίκους κάτω από το ραδίκι.
Τι, εμάς θα κοίταζε; :-)))))

Είναι πολλά τα χρόνια που έχουν περάσει από τότε που επισκέφτηκα το σπήλαιο, αλλά οι εικόνες του μου μένουν αναλλοίωτες...

Καλησπέρα

9:11 μ.μ., Σεπτεμβρίου 25, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλησπέρα Μarco μου!

Το επισκέφτομαι συχνά πυκνά ιδίως όταν έχω φιλοξενούμενους δικούς μου ή των παιδιών.

Αποκαρδιωτική η διάβρωση από την παρουσία μας. Ιδιαίτερα όταν οι ντόπιοι έχασαν τη δυνατότητα επέμβασης κι ελέγχου (δες εδώ)..

9:37 μ.μ., Σεπτεμβρίου 25, 2006  
Blogger Rodia said...

Κάτι συμβαίνει με το ποστ και δεν ανοίγει παρά μονάχα μέσω σχολίων... Εκανες κάποια αλλαγή;

Οχι, δεν πήγα.. Ως συνήθως, οταν προγραμματίζω κάτι δεν μου.. "κάθεται"..! απαπαπα! να σκεφτείς ότι κάθε καλοκαίρι έπεφτε τόση δουλειά στο γραφείο που με το ζόρι το έσκαγα λίγες μέρες.. Το ίδιο συνεχίζεται και τώρα που, υποτίθεται, είμαι ελεύθερη..
:-(.. του χρόνου.. να δούμε πόσα καλοκαίρια υπολείπονται..

1:45 π.μ., Σεπτεμβρίου 26, 2006  
Blogger Τζων Μπόης said...

...η παραλία της Βλυχάδας και ο γονδολιέρης...

και συμπληρώνω:

...ψαράκι στο Λιμένι...
...μυρωδιά από λίπος που καίγεται στην Αρεόπολη...
...σύννεφα απειλητικά πάνω από τον βράχο στον Γερολιμένα...
...ο αέρας να ουρλιάζει σαν πεινασμένος λύκος στο Πόρτο Κάγιο γεμίζοντας με αρμύρα το δέρμα...

...και οι όμορφες πληγές όμορφα ξύνονται Κατερίνα.

2:41 μ.μ., Σεπτεμβρίου 26, 2006  
Blogger Marina said...

Δεν έχω έρθει ποτέ απο τα μέρη σας, φαίνονται υπέροχα..

4:00 μ.μ., Σεπτεμβρίου 26, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ο καιρός μας κάνει παιχνίδια.
Αλλιώς μας είχε συνηθίσει.

Έχω να παω στα σπήλαια Δυρρού πολλά χρόνια.Είναι μοναδική εμπειρία, τουλάχιστον απ'όσο θυμάμαι.Πρέπει να το βάλω στα προσεχώς...

5:14 μ.μ., Σεπτεμβρίου 26, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλησπέρα σας, τέλος Σεπτέμβρη απολογισμός του Καλοκαιριού. Τώρα παίρνει και κατακάθεται η εντύπωση και οι εικόνες της δράσης μας.
-rodia μου, δεν είσαι η μόνη. Όποτε και εγώ προγραμματίζω, κάτι στραβώνει. Εκτός από αυτό το καλοκαίρι που όλα λειτούργησαν ρολόι!
-Tι ποιητικό John-boy, αλήθεια..
Με γειά η νέα εμφάνιση και η ταυτότητα!
-Marina μου είναι ωραία, όπως όλη η Ελλάδα! Αλλά αυτό το φαινόμενο των λιμναίων σπηλαίων και της ξερής Μάνης κάνει το κάτι άλλο!
-Στο εύχομαι Dimitri μου! Ακολούθησε την πρόταση του John boy και δεν θα χάσεις!

6:55 μ.μ., Σεπτεμβρίου 26, 2006  
Blogger Unknown said...

Καλώς όρισες Κατερίνα
στην Εμπόλεμη Ζώνη !

Γύρισες μαζί με την βροχή
και τα κίτρινα φύλλα !

καλό σου βράδυ !

1:43 π.μ., Σεπτεμβρίου 27, 2006  
Blogger kyrallina said...

Καλησπέρα πατριώτισσα!
Σου στέλνω πολούς χαιρετισμούς από την Μάνη που είναι ακμαία και ωραιότατη αυτήν την εποχή!

5:05 μ.μ., Σεπτεμβρίου 27, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλώς σας βρήκα!
"Φθινόπωρο και φεύγουν τα πουλιά.."
δεν λέγαμε κάποτε στα παλιά αναγνωστικά; Το κακό με μένα είναι ότι δεν μπορώ να προσδιορίσω την έννοια του "φεύγω". Από πού άραγε για που, πότε; :(

-Χαίρε sailor blue sea, γραδάρεις πρώιμα το φθινόπωρο ή μου φαίνεται; Η σημερινή μου βόλτα στο πάρκο (Ριζάρη βέβαια) αν εξαιρέσεις το παγωμένο πρωϊνό αεράκι, δεν το καταδείχνει. Αχ αυτή η πόλη, ούτε στα πάρκα συναντά τις εποχές πλέον..
-Ευχαριστώ σε Κyrallina μου!
Σε ζηλεύω, πράγματι μόνο έξω από την μάλλον το Άστυ καταλαβαίνεις φθινόπωρο...
Όμως φαντάζομαι κολυμπάς, έτσι δεν είναι; Οι παραλίες θα είναι τώρα όλες δικές σου! Αν κατέβω Σπάρτη έως τις αρχές Οκτωβρίου, θα σου στείλω μήνυμα!

10:02 π.μ., Σεπτεμβρίου 28, 2006  
Blogger An-Lu said...

Καλωσόρισες!!!!
Δροσερό φθινόπωρο να έχουμε!

10:48 π.μ., Σεπτεμβρίου 28, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Επίσης an-Lu μου! Καλή τύχη με την κούκλα!

1:05 μ.μ., Σεπτεμβρίου 28, 2006  
Blogger kyrallina said...

Περιμένω! Φιλιά

1:20 μ.μ., Σεπτεμβρίου 28, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

πήγα στο σπήλαιο για πρώτη φορά το πάσχα που μας πέρασε. ήταν πανέμορφο και το καταευχαριστήθηκα. και μετά πήρα όλο το πακετάκι, που ανέφερε και ο προηγούμενος φίλος : φράσκο ψαράκι, βόλτες στην αραιόπολη, εξορμήσεις στα κάστρα, κλπ, κλπ... πανέμορφα. βρέχει, κατερινάκι, βρέχει πολύ εδώ πάνω !

6:26 μ.μ., Σεπτεμβρίου 28, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ήθελα από μέρες (από την "επιστροφή" σου, δηλαδή) να ευχηθώ καλό και δημιουργικό φθινόπωρο - χειμώνα... Και σήμερα βρήκα μια αφορμή κατάλληλη (νομίζω...)!

7:52 μ.μ., Σεπτεμβρίου 28, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλησπέρα σας, νοτιοδυτικός ο άνεμος, λίβας λένε ή Γαρμπής σήμερα, κολλάμε από την υγρασία..

-Φιλιά και από μένα, Kyrallina μου!
-Πάσχα στη Λακωνία και δεν έδωσες μήνυμα; Ααα φίλτατέ μου Πολύβιε, κρίμα.. Βροχούλα ή βρόχα φίλε μου; ;)
-Την καλύτερη αγαπητέ μου dim.Stefosi! Eυχαριστώ αντεύχομαι!
(Για να δούμε πόσο παραγωγική θα είναι, γιατί το μυαλό μου στην..Λίνδο βρίσκεται! ;) )

9:49 μ.μ., Σεπτεμβρίου 28, 2006  
Blogger tassoula said...

Καλημέρα και καλωσορισες!!Τα μέρη αυτά είναι πανέμορφα.Ακόμα τρέμω όταν ακούω ή διαβάζω σπήλαιο Δυρρού αλλά θα το ξεπέράσω μόλις ξαναμπώ.Καλό χειμώνα!!

12:40 μ.μ., Σεπτεμβρίου 29, 2006  
Blogger ηω-λιθικός said...

Καλώς ήρθες κατερίνα ...
η επαφή δεν χάνεται τελικά ...

καλό φθινόπωρο να έχεις ...

6:54 μ.μ., Σεπτεμβρίου 29, 2006  
Blogger Juanita La Quejica said...

Όμορφες εικόνες... κυριολεκτικά και μεταφορικά!

8:42 μ.μ., Σεπτεμβρίου 29, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλημέρα παιδιά! Καθυστερώ λίγο τα κείμενα που θα ήθελα να γράψω, για να μείνει λίγο στην επιφάνεια το κείμενο προς Σουφλιά και Καραμανλή.
-Tassoula μου σε ευχαριστώ! Γιατί έτσι με το σπήλαιο Δυρρού, υπάρχει προηγούμενο;
-Ηωλιθικέ μου,σε ευχαριστώ. Επίσης καλό φθινόπωρο!
-Juanita μου, όμορφα πράγματι!

Καλό σαββατοκύριακο σε όλους

7:52 μ.μ., Σεπτεμβρίου 30, 2006  
Blogger tassoula said...

Ενας Άγγλος στην βάρκα μας ήθελε να δει αν είναι πραγματικά παγωμένο το νερό.Δέν πέσαμε μεσα αλλά δεν ήταν και κάτι ευχάριστο αυτό που συνέβει.Είναι πανέμορφο σπήλαιο!

12:31 π.μ., Οκτωβρίου 01, 2006  
Blogger ellinida said...

Τι όμορφο που είναι το σπήλαιο του Δυρού ! Από τα ωραιότερα μέρη που έχω πάει .
Ευχαριστούμε Αικατερίνη !

11:03 π.μ., Οκτωβρίου 01, 2006  
Blogger peftasteri said...

Στην πρώτη περιήγηση μου στο σπήλαιο Δυρού, φανταζόμουν πως ζούσα το "Ταξίδι στο κέντρο της γης" του Βέρν.
Γαλήνιες εικόνες ενός εξερευνητή την στιγμή που μόλις ανακαλύπτει πρώτος καλά κρυμμένα μυστικά..

10:18 μ.μ., Οκτωβρίου 01, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

-Πω πω Τassoula σόκ! Είναι ο φόβος και ο θαυμασμός μαζί που αισθάνεσαι για αυτό το μέρος..Είναι το δέος για κάτι άγνωστο..
-Παρακαλώ ellinida μου. Πήγα φέτος πάνω από δυο φορές -Αστέρω κατάντησα-οπότε άρχισα εμβριθώς να βλέπω τα σημάδια της διάβρωσης από την ανθρώπινη παρουσία έντονα,δυστυχώς..
-Τι όμορφα το περιγράφεις καλό μου peftasteri, "εξερευνητής" με κρατημένη την ανάσα..

12:29 π.μ., Οκτωβρίου 03, 2006  
Blogger Lakonika said...

Tους έκαψαν όμως εκεί στη Μάνη -όπως γράφουμε και στο blog μας- και δεν υπάρχει δικαιολογία..
Εκτός αν νόμιζαν ότι στον μανό τόπο, τη Μάνη, η φωτιά θα..καθυστερήσει, χα!

12:13 π.μ., Οκτωβρίου 05, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.