Κυριακή, Ιανουαρίου 07, 2007

Σαραπέντε οι Γιάννηδες!



Σήμερα γιορτάζουν τρεις πολύ καλοί φίλοι αυτού του blog, η Juanita μας ο Arcoudos και ο Γιάννης Καρακατσάνης.

Χρόνια πολλά παιδιά, να σας χαίρονται οι αγαπημένοι σας να σας χαιρόμαστε και εμείς!

A σφαλώς υπάρχουν και άλλοι εορτάζοντες, η αγαπητή μας KΟΥΡΟΥΝΑ, o John boy και άλλοι που αυτή τη στιγμή μου διαφεύγουν. Ευχές και κέρασμα και γι αυτούς.

ΥΓ. Όσο για το τίτλο, παιδιά, ευφημιστικός και μόνο για να δείξει, ότι σπίτι δίχως ..Γιάννη/γιάννα, προκοπή δεν κάνει!
To μουσικό άκουσμα, δανεικό από τον O-istro, St.Wonder, "I just called to say I love you" και διαδέχεται το Κάποιος γιορτάζει.

Ετικέτες ,

12 Comments:

Blogger Markos said...

Γιάννη/Γιάννα δεν έχω, δράττομαι της ευκαιρίας να πω από εδώ κι εγώ χρόνια πολλά σε όσες όσους κυκλοφορούν εδώ κι αλλού ...
::)))

6:57 μ.μ., Ιανουαρίου 07, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

και για την κόρη, απ' ό,τι έμαθα!
χρόνια πολλά και καλή χρονιά, αγαπημένη κατερίνα.

8:49 μ.μ., Ιανουαρίου 07, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Eυχαριστώ πολύ παιδιά!
-Marko έχεις περιθώριο κορών, πλην Γιάννας Αγγελοπούλας, τόσες Γιάννες κυκλοφορούν ελεύθερες, ποιός ξέρει! ;)
-Καλή χρονιά καλό μου, ό,τι επιθυμείς.

10:52 μ.μ., Ιανουαρίου 07, 2007  
Blogger Juanita La Quejica said...

Ευχαριστούμε για τις ευχές, που ξέρουμε ότι είναι από καρδιάς! Γι αυτό και πολύτιμες!
Να χαίρεστε και την δική σας Ιωαννούλα!

12:58 π.μ., Ιανουαρίου 08, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Nαι αλήθεια, από καρδιάς Juanita μου!
Σε ευχαριστούμε και για λογαριασμό της δικής μας Ιωάννας.

1:29 π.μ., Ιανουαρίου 08, 2007  
Blogger John Karakatsanis said...

Ευχαριστούμε πολύυυυυυυυυ για τις ευχές!!! Τις ευχές μου και από μένα στα παιδιά, που ψήνομαι αυτή την ώρα στον πυρετό :-((

1:35 π.μ., Ιανουαρίου 08, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Περαστικούλια Γιάννη μου, μέχρι να γίνεις γαμπρός, θα..γιάνεις! :)

Υγρά πολλά, πορτοκαλλάδες ή βιταμίνη C και ανάπαυση!

2:01 π.μ., Ιανουαρίου 08, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου κι αντεύχομαι, καθώς διαβάζω ότι γιόρταζε η κόρη σου...
...και μην ξεχνιόμαστε παρακαλώ: Σπίτι που δεν έχει Γιάννη προκοπή ποτέ δεν κάνει!!! (δύο αρνήσεις όμως δεν κάνουν τελικά μια κατάφαση;)

10:09 π.μ., Ιανουαρίου 08, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Να περνάμε κλά, είτε μας λένε Γιαννη/Γιάννα, είτε όχι ;-)

2:08 μ.μ., Ιανουαρίου 08, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-John boy σε ευχαριστώ!

-Αn -Lou μου σωστή! Να περνάς καλά χαρά μου!

7:45 μ.μ., Ιανουαρίου 08, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Xχρόνια Πολλά σε όλους τους διαδικτυακούς Γιάννηδες και Ιωάννες.

2:19 μ.μ., Ιανουαρίου 09, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Kαλησπέρα Dimitri, εσείς έχετε Γιάννη στην οικογένεια;

-Καλή εβδομάδα kuku-ru_kuku, συγνώμη που δεν απάντησα αμέσως υπέθεσα ότι επρόκειτο για αστεία.."παρενόχληση"!

1:20 π.μ., Ιανουαρίου 10, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.