Σάββατο, Απριλίου 14, 2007

Ante..ρουτίνας

Με τη διάθεση που αφήνουν οι ωραίες στιγμές και η ξενοιασιά των διακοπών, θα μοιραστώ μαζί σας ότι μου έφερε το κουτί της Πανδώρας, το ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο εννοώ!

Πρώτον ευχές και καλά λόγια, από εκείνα που γλυκαίνουν την καρδιά. Ευχαριστώ πολύ και με την ίδια θέρμη ανταποδίδω.
Δεύτερον ανέκδοτα δια χειρός φίλου Δ.Παυλάκη, που εν καιρώ θα δοθούν!
Τρίτον φωτογραφίες που και αυτές θα ακολουθήσουν την τύχη του ανέκδοτου!
Τέταρτον διάφορα alerts. Ε τώρα βέβαια τέτοιες μέρες τι να μιλάμε για μεταβολικό σύνδρομο και άλλα τέτοια Χ-syndrome! Έτσι θα σας διασκεδάσει να μάθετε, τι μου έδειξε ένα βολικό alert, για την προσωνυμία ante portas που διάλεξα, θυμάστε, όταν από το κατώφλι των -άντα πέρναγα την πύλη των πρώτων -ήντα..


Τη βολική -ιστορική- φράση "προ των Πυλών"- ante portas, που ξενίζει και φέρνει αμηχανία σε κάποιους επισκέπτες του blog, την είπαν(μάλλον ο Κικέρων) για τον Αννίβα και χρησιμοποιείται για να δείξουν ότι ο κίνδυνος είναι παρών και ο χρόνος ξοδεύεται άσκοπα.
-Εκτός από τη δική μου σελίδα, υπάρχει η ιστοσελίδα ANTEurbisPORTASενός πάστορα.
-Ενός συγκροτήματος μουσικής dada-ANTE PORTAS! Μουσικό δείγμα εδώ και εδώ καλύτερα.
-Ενός γερμανικού φίλμ, με τίτλο papa ANTE PORTAS!
-Μιάς ακόμα γερμανικής μουσικής μπάντας,grappa ante portas.
-Μιάς σελίδας με αρτίστικες ANTE PORTAS φωτογραφίες.

Πέμπτον διάφορα video, όπως αυτό, σαν σε ασπρόμαυρη ταινία με μουσική Pink Martini, Sympathique και τίτλο The Little Things. Από την πολύ ενδιαφέρουσα σελίδα του Cranky Professor.

Από τη σελίδα Life at 29, ανακάλυψα τα...πρόβατα!Δείτε και διασκεδάστε:



Ετικέτες , ,

14 Comments:

Blogger Juanita La Quejica said...

Στέλνω ένα φιλί, ευχαριστώ για το όμορφο απόγευμα και αφού ευχηθώ Καλό Σαββατοκύριακο, θα ήθελα να σου προτείνω να ρίξεις πάλι μια ματιά στα τελευταία δύο videos. Το πρώτο δείχνει να κάνει loading αλλά δεν ξεκινά -ίσως είναι προσωρινό το πρόβλημα- και το δεύτερο γράφει ότι δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Μήπως τα έσβησε αυτός που τα είχε αρχικά ποστάρει;

3:02 μ.μ., Απριλίου 14, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Ευχαριστώ πολύ χαρά μου, κυρίως για την όμορφη παρέα, είδες δεν καταλάβαμε πως πέρασε η ώρα!
Θα το κυττάξω το video!

3:09 μ.μ., Απριλίου 14, 2007  
Blogger Lakonika said...

To έφτιαξα! Παραδόξως τώρα δεν βγάζει ότι δεν είναι διαθέσιμο, ίσως ήταν παροδικό πρόβλημα..

(Είσαστε όλοι καλά; Παραπονέθηκε ο Δαμιανός; Βρήκες ταξί;)

3:32 μ.μ., Απριλίου 14, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Ok παιδί μου σε ευχαριστώ!

8:32 μ.μ., Απριλίου 14, 2007  
Blogger patsiouri said...

Χρόνια πολλά και καθυστερημένα, πώς περάσαμε??? Τώρα με την επιστροφή ειδικά τα ανέκδοτα τα χρειαζόμαστε!

9:07 μ.μ., Απριλίου 14, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλησπέρα patsiouri μου! Καλά αλλά λίγο! Ήταν φανταστικά, καλοκαίρι μέχρι το μεσημέρι και χειμώνας μετά! Φαντάσου βροχή το Μ.Σάββατο, καταιγιστική, μέχρι 11.05!

9:16 μ.μ., Απριλίου 14, 2007  
Blogger david santos said...

Good work, thank you.

Ευχαριστώ πολύ. Εκείνος ο καθημερινά ο ήλιος είναι γεννημένο χαμόγελο

2:01 π.μ., Απριλίου 15, 2007  
Blogger Juanita La Quejica said...

Βρήκα με το που βγήκα και έτσι σε 10΄ ήμουν στον προορισμό μου, όλα καλά! Την επόμενη φορά να το κανονίσουμε έτσι ώστε να έχουμε περισσότερη ώρα μπροστά μας, ίσως και με κανένα μεζεδάκι. Περιμένουμε και την Κική, πότε θα μπορέσει να έρθει από Ζάκυνθο, για να βρεθούμε όλοι μαζί, πλάκα θα έχει! Φιλιά και στις δύο!

1:31 μ.μ., Απριλίου 15, 2007  
Blogger Despina said...

Πολύ ωραίο το ante portas.Γιατί να ξενίζει;

Ο κ.Σάντος προσπαθεί να μαθει ελληνικά :)))

8:13 μ.μ., Απριλίου 15, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Hallo D.Sandos, thank YOU for commending, in greek! Are you going to publish something in Greece?
Ανταποδίδουμε τα φιλιά αγαπητή Juanita, stereo!
-Εξελληνίζεται αγαπητή Amo!
Όσο και αν δεν το πιστεύεις, η ταυτότητα του email, που είχε την αναφορά στη σελίδα μου, έκανε γνωστό τηλεοπτικό πρόσωπο, να ισχυριστεί ότι δεν μπορούσε να αναφέρει το όνομά μου σε πληροφορία για τη σελίδα του, επειδή του φαινόταν αστείο να με μνημονεύσει ως Κατερίνα..Anteportas!
(Tώρα γιατί δεν με ανάφερε ως Κατερίνα από το Katerina's Diary... άσχετος από blogs και blogging φαίνεται)

9:53 μ.μ., Απριλίου 15, 2007  
Blogger patsiouri said...

Aχ Κατερινάκι, Λόρκα μας τον έκανες το Ντέιβιντ!!!

Επιτάφιο βγάλατε?? Γιατί στη δική μας εκκλησία λόγω βροχής δέ βγήκε κάν!

12:40 π.μ., Απριλίου 16, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Nαι είδες Patsiouri μου ο Σάντος; Σε όλους κοπιάρει το ίδιο κείμενο!
Σε ποιά ενορία ήσουν βρε; Εμείς παρακολουθήσαμε αποκαθήλωση και επιτάφιο στους αγ.Σαράντα και δεν έβρεξε τελικά. Αλλά και στη Σπάρτη την ώρα εξόδου ήταν καλά.

5:58 μ.μ., Απριλίου 16, 2007  
Blogger Markos said...

Χριστός Ανέστη!
Σίγουρα τις ευχές μου δε στις έχω πει-γράψει, όμως σου τις έχω στείλει νοερά :)
Χρόνια Πολλά

11:52 μ.μ., Απριλίου 16, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Αληθώς Ανέστη, Μarko μου! Αλληλοευχηθήκαμε στο δικό σου blog!
Eίμαι σίγουρη ότι με είχες κατα νού όπως και εγώ άλλωστε, εσένα και όλους τους φίλους εδώ!

12:06 π.μ., Απριλίου 17, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.