Τρίτη, Απριλίου 03, 2007

Ιδέ, ελθέ, ευρέ, λαβέ, ειπέ!



Ιδέα μακρινή τα ταξίδια, η περιπλάνηση, η ξενοιασιά.

Ίδια η ακτογραμμή, Μεσσηνιακή Μάνη, αγ.Νικόλαος, ειδυλλιακή εικόνα παλαιότερων διακοπών.

Ιδού ο Νυμφίος έρχεται, ψάλλεται στις εκκλησιές, μακάριοι εμείς αν γρηγορήσουμε, αν κατασταλάξουμε στην Αγάπη. ..


Καλωσορίζω τους νέους φίλους bloggers,
Μέρες και Νύχτες στην πόλη του Ποτέ Ποτέ
Γιάννης Ευθυμιάδης
Secret Garden
AQUA'S-Xάρτινος Πύργος
ΑΜΟ-Aγαπημένο μου ημερολόγιο,
Αντωνη Βαλαμoντε-Ένας Έλληνας, τους εύχομαι καλή συνέχεια.


Ακούμε, Παντελή Θαλασσινό, Ν'αγαπάς.
-Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ, για τις ευχές σας.

Ετικέτες , , , , ,

16 Comments:

Blogger elmelissa said...

Ευχαριστούμε για το καλωσόρισμα.
Εύχομαι να είσαι πια καλά, για να μπορέσεις να χαρείς αυτές τις μέρες με τους αγαπημένους σου, όσο περισσότερο μπορείς. Καλό Πάσχα σε όλους!

10:24 π.μ., Απριλίου 03, 2007  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Καλες γιορτες να εχουμε και καλο πασχα!!!

11:19 π.μ., Απριλίου 03, 2007  
Blogger philos said...

Καλή Ανάσταση να έχουμε!

12:33 μ.μ., Απριλίου 03, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

Καλό Πάσχα κι από μένα Κατερίνα!

Με αυτά και με τα άλλα με τη Μάνη, με σταύρωσες και με κόλασες πάλι Μεγαλοβδομαδιάτικο

1:12 μ.μ., Απριλίου 03, 2007  
Blogger kyrallina said...

Αχ έρχομαι σύντομα!!!! Καλό Πάσχα!

4:59 μ.μ., Απριλίου 03, 2007  
Blogger aqua said...

Ευχαριστώ για τπ καλωσόρισμα και για την τιμή.
Ξεκίνησα κι εγω τις ετοιμασίες για την "κάθοδο".
Αλλά θα καμαρώνω τον Ταυγετο κάθε ξημέρωμα απ'την απέναντι πλευρά.
Κερνάω ούζο στην Κορώνη!

7:24 μ.μ., Απριλίου 03, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Eπίσης αγαπητοί φίλοι! Καλή Ανάσταση! Όσοι ταξιδέψουν, καλή επάνοδο!

-Εlmelissa ευχαριστώ πολύ!
-ΠρέζαTV επίσης, ήμερο Πάσχα προμηνύεται
-Philos μου, χαρούμενος με την οικογένειά σου, να μου φιλήσεις το γυιόκα σου (και τη γυναίκα σου που της αρέσουν τα ίδια φιλμς!)
-John boy μου κουράγιο, του χρόνου θα κυνηγάς το όμορφο μωρό σου στις παραλίες!
-Κyrallina μου αναστέναξες, σε νοιώθω..
-Αqua η τιμή είναι δική μας, ωραία η επιλογή! Κορώνη, τι μου θύμισες! Καλά να περάσεις και το ούζο στην υγειά μας!

11:14 μ.μ., Απριλίου 03, 2007  
Blogger ioeu said...

ευρέ!

2:25 μ.μ., Απριλίου 04, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Eύρηκα! :)

3:25 μ.μ., Απριλίου 04, 2007  
Blogger fish eye said...

καλο πασχα σου ευχομαι..καλη ανασταση..φιλια..

8:53 μ.μ., Απριλίου 04, 2007  
Blogger Markos said...

Καλή Ανάσταση
Καλό Πάσχα.
Να περάσετε όλοι καλά.

6:31 μ.μ., Απριλίου 05, 2007  
Blogger Lorelei Am Rhein said...

Καλημέρα, Κατερίνα μου!

Καλή Ανάσταση,
με όλες τις ανοιξιάτικες ευωδιές να σε συντροφεύουν!

Υπέροχες οι εικόνες του Μυστικού Δείπνου στο τελευταίο σου ποστ!

2:56 μ.μ., Απριλίου 06, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Χριστός Ανέστη αγαπητοί μου φίλοι!

Αντεύχομαι, φεγγαραγκαλιασμένη, Μarko, Lucy-Loreley!

4:39 μ.μ., Απριλίου 11, 2007  
Blogger Pantelis said...

Να 'σαι καλα Κατερινα, η ανάρτησή σου μου χρησιμευσε (εστω και μετα την παροδο δεκαετίας+),γιατι προσπαθουσα να βρω τις ανωμαλες αυτες μονο συλλαβες προστακτικές: (μου ξεφευγε το "ευρέ"). Οπότε, εβαλα τις 4 που θυμομουν και το βρηκα. Ετσι ελυσα την απορια που ειχα,γιατί ολες σημερα παιρνουν τελικο σιγμα στην καταληξη, κατα το "δος"(του αορ. Β' του "δίδωμι":έδουν>δος(και δος ημιν σημερον τοις οφειλεταις ημων...),ετσι, εγιναν πια: >> δες, βρες, πες..[ξεφυγαν τα ελθε (>έλα),λαβέ(> λάβε).-

6:05 π.μ., Μαρτίου 09, 2018  
Blogger Katerina ante portas said...

Σε ευχαριστώ πολύ Pantelis που σου φάνηκε χρήσιμο το άρθρο και που μου το θύμησες όπως και τις καλές στιγμές του blogging!
Εγώ χρησιμοποιώ πολλούς τύπους ευκαίρως ακαίρως γιατι πιστεύω οτι δεν υπάρχουν στεγανά στη χρήση της γλώσσας...

11:57 μ.μ., Μαρτίου 09, 2018  
Blogger Pantelis said...

Προς αρσην τυχον παρεξηγησεων να διευκρινισω ότι τις ανεφερα ως μονοσυλλαβες, γιατι ετσι εχουν σωθεί στη νεοελληνική,ενω στην τοτε καθομιλουμένη (Κοινή) ηταν δισυλλλαβες

2:58 μ.μ., Μαρτίου 10, 2018  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.