Πέμπτη, Νοεμβρίου 22, 2012

Blog διαίτης!

Εποχή Λιτότητας, εποχή ψυχοκαταναγκασμού  τι καλύτερο να αρχίσει κανείς  δίαιτα!  Μαζί και νέο blog ειδικού προβληματισμού  και  ανίχνευσης!  Δίαιτας το ανάγνωσμα! Σας συστήνω λοιπόν.

Η επαφή μου  με τα Αθέατα Περάσματα   και η  αποτελεσματική  όσο ποτέ στη ζωή μου, δίαιτα που προτάθηκε  από τον π. Ανδρέα,  είναι η αιτία.  Πράγματι  ποτέ στη ζωή μου δεν ισορρόπησα  σε χρόνο και απώλεια κιλών  όσο με τη δίαιτα  που προτάθηκε για μένα. Ποτέ στη ζωή μου δεν κρατήθηκαν τα κιλά και στο διάστημα  διακοπής της.Άσε που η επικοινωνία, ηλεκτρονική και σχεδόν "απρόσωπη",αν και η στήριξη και η παρακολούθηση είναι διαρκής,  πέρασε την ευθύνη του ελέγχου στα χέρια μου,κάτι που μου άρεσε.

Ένα δημόσιο ευχαριστώ  στον π.Ανδρέα Κονάνο και μια αναγνώριση λοιπόν  για την "ασκητική της απώλειας των κιλών" που  έγινε ομαλά και χωρίς ιδιαίτερες στερήσεις, χωρίς την "αυθεντία" του διαιτολόγου, αλλά την επιστημονική εφαρμογή της γνώσης και της αγάπης.


1 Comments:

Blogger Epicuros said...

Δεν μας τη δίνεις εδώ τη δίαιτα, να την ακολουθήσουμε;

8:39 π.μ., Δεκεμβρίου 05, 2012  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.