Τετάρτη, Ιουνίου 10, 2009

Bραβεία και επιλογές


Θαλασσινό τοπίο σήμερα, με τη ματιά και το φακό του νεαρού φίλου μας Ισίδωρου Κουτσογιάννη, τον οποίο ευχαριστώ θερμά. Κάπου στην Τροιζηνία σούρουπο, η ευαισθησία του Ισίδωρου αποτυπώνει την ακύμαντη θάλασσα, πέρασμα στη γαλήνη. ΄Ενα ακόμα καλοκαιρινό φεγγάρι, επίσης, λίγο πριν γίνει πανσέληνος!
Αυτή είναι η όμορφη χώρα μας, που παρά τις προσπάθειές μας, άνευ φιλοκαλίας, αντιστέκεται και αναδίνει στη φύση, την ισορροπία της αισθητικής και του μέτρου. Αυτοί είναι οι δημιουργικοί νέοι με ενδιαφέροντα και ανησυχίες..
Τούτη η επιλογή μου για το σημερινό post, μου θυμίζει την εκκρεμότητα απο την υπόσχεση να εξηγήσω τι με εμπνέει στο γράψιμο και να προωθήσω το βραβείο μου!
Όπως σας είπα στο προηγούμενο ποστ, οι αγαπητές μου Αγγελική Ν. και η Πηνελόπη μου έδωσαν το βραβείο της δημιουργικής φαντασίας! Ουάου, έστω για τα τόσα χρόνια blogging και posts, κάνουν το παρόν blog.. υπερήφανο!
Eμπνέομαι λοιπόν,
-από μια φράση απλή, που θα ακούσω τυχαία
-από ένα κείμενο δικό μου ή άλλο
-από ένα τραγούδι,
-από φωτογραφία και εικόνες,
-από τη χαρά και τον πόνο..
Πριν καβαλήσω το καλάμι λοιπόν,- της δημιουργίας τι άλλο;- ας αποφασίσω από τους πολλούς αγαπημένους μου bloggers, για τους προτεινόμενους, που πρέπει με τη σειρά τους:

Να αναρτήσουν το banner και να αναφέρουν το blog που τους επιβράβευσε.
Να Γράψουν 5 πράγματα που τους αρέσουν σε ό,τι καλλιτεχνικό/δημιουργικό κάνουν.
Να Στείλουν με τη σειρά τους το βραβείο σε 5 bloggers.


Επιλέγω λοιπόν και τιμώ με τη σειρά μου, με το βραβείο δημιουργικής φαντασίας :

1.το Despinarion, γιατί μου αρέσουν τα lifestyle θέματά της, το κείμενο και οι φωτογραφίες της.
2.το Foodjunkie not junk food, για τις ωραίες , σαφείς bilingual συνταγές της, την ελληνική παρουσία της σε ξένα φόρα και τις ωραίες επίσης φωτογραφίες της.
3.τα Σκιάγματα, για τα virtual ταξίδια, μέσα από το φακό της φωτογραφικής μηχανης!
4.το Με θέα 3 παπαρούνες και 1 θάλασσα, για το κείμενο, τις μουσικές προτάσεις και την επιλογή εικόνας και
για τον ίδιο λόγο, τα Σα.
Επίσης τρία "τοπικά" αλλά επίλεκτα sites, σαν να είναι ένα, μια και έχω μόνο 5 επιλογές.
5Α. Την Άγονη γραμμή με την άψογη συλλογική λογοτεχνική παρουσία
5B. Τα Lakonika για την ευπρεπή τους παρουσία και την προσπάθεια εντός περιορισμένων πλαισίων θεμάτων.
5Γ. Τα Βυτιναίικα για την άοκνη προσπάθεια προβολής των στοιχείων του τόπου τους, με κείμενο, φωτογραφία, μνήμες..
Συγχαρητήρια!! Πάντα δημιουργικοί αγαπητοί μου !! Moυσική αξεπέραστη όλη δική μας, Santana-Smooth!

Ετικέτες

13 Comments:

Blogger Unknown said...

Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!

4:54 μ.μ., Ιουνίου 10, 2009  
Blogger δεσποιναριον said...

Κατερινα μου. Εκπληξη, δε σε ξερω και ομως εσυ που εδωσες ενα τοσο ομορφο βραβειο. Και οχι μονο αυτο αλλα εχεις και μια λιστα απο ενδιαφεροντα αλλα μπλογκς που αξιζει να γνωρισει κανεις. Σ'ευχαριστω παρα πολυ, γιατι αυτη η κινηση απο ενα ανθρωπο που δεν τον ξερεις ειναι πιο αυθορμητη και πιο ειλικρινης. Θα αναρτησω το βραβειο μονιμα στο μπλογκ μου αποψε και εσενα στα λινκς μου και θαρθω να σε επισκεφτω παλι με ησυχια. Και παλι ευχαριστω πολυ!!

5:05 μ.μ., Ιουνίου 10, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Το αξίζεις πράγματι Johanna!

5:48 μ.μ., Ιουνίου 10, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Eίδες τι σου είναι η συνύπαρξη στο διαδίκτυο αγαπητή μου!
Να είσαι καλά και να μας δίνεις ωραία posts!

5:49 μ.μ., Ιουνίου 10, 2009  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΑΞΙΟΙ ΟΛΟΙ!!!!!
Δε σου κρύβω, πως τα περισσότερα δεν τα γνώριζα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

9:41 μ.μ., Ιουνίου 10, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Γι αυτό τα πρότεινα Γλαρένια μου! Αν ανταλάσσουμε τα βραβεία μεταξύ μας oi παλαιότεροι, πως θα γνωρίσουμε νέους και άξιους διαχειριστές blog! ;)
Σε ευχαριστώ για τον ενθουσιασμό σου και σε φιλώ!(καλά, virtual!)

2:13 π.μ., Ιουνίου 11, 2009  
Blogger Lakonika said...

Ωω φωτογραφίες του Ισίδωρου! Aφού δεν πήγαμε στην έκθεση θα τις δούμε εδώ! ;)

-Σας ευχαριστούμε θερμά για τη διάκριση, το banner το αναρτήσαμε, θα γράψουμε και σχετικό post!

3:00 π.μ., Ιουνίου 11, 2009  
Blogger Penelope said...

Γι' αυτό σας αγαπώ Κατερίνα μας. Γιατί κάνετε πράγματα που "ανοίγουν" νέους δρόμους. Μέσα από τις βραβεύσεις σου, ανακάλυψα το Δεσποινάριον (και το νέο της σπίτι) καθώς και το Panathinaeos (εξαιρετικό Blog επίσης). Τι να λέμε τώρα....

12:57 μ.μ., Ιουνίου 11, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Συγχαρητήρια Lakonika! Συνεχίστε τον λίγο μοναχικό σας δρόμο με την ίδια έμπνευση!

1:04 μ.μ., Ιουνίου 11, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Αγαπητή μου Penelope, εγώ σ'αγαπώ γιατί ..είσαι σύ που λέει και το άσμα!;)
Δεν είναι ωραία πράγματι τα blogs;
(Ποιός είναι ο panathinaios;)

1:07 μ.μ., Ιουνίου 11, 2009  
Blogger Penelope said...

Panathinaios http://panathinaeos.wordpress.com/,ένα απο τα blogs που με την σειρά έστειλε πρόσκληση/πρόκληση το Δεσποινάριον.

2:49 μ.μ., Ιουνίου 11, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Διέλαθεν! Οκ τον διαβάζω! Πολύ ενδιαφέρον site! Καλή δουλειά έκανε το δεσποινάριον! Ειδικά το ..ελληνικό σούσι στο αμπελόφυλλο, όλα τα λεφτά!

4:52 μ.μ., Ιουνίου 11, 2009  
Blogger Βυτιναιος said...

Αυτό είναι, να σε βραβεύουν και να το παίρνεις είδηση μετά από τρεις μήνες και βάλε.
Έστω και με τόσο μεγάλη καθυστέρηση, ευχαριστώ πολύ για την τιμή, αγαπητή Κατερίνα, και ζητώ συγγνώμη για την απροσεξία μου. Όμως πέρασα ένα πολύ δύσκολο καλοκαίρι, οπότε ζητώ την κατανόησή σου.
Να είσαι καλά και να υφαίνεις πάντα τον ιστό του λόγου σου με τόση μαεστρία.

1:11 π.μ., Σεπτεμβρίου 23, 2009  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.