Τετάρτη, Μαΐου 20, 2009

Mακρυκωσταίοι και..Kοντογιώργηδες


A
νεπανάληπτη ταινία του παλιού καλού κινηματογράφου, που και σενάριο στιβαρό διαθέτει, και χαρακτήρες και αξέχαστους κωμικούς! Μην υποτιμάτε το ρόλο του κωμικού, στην εποχή μας ιδιαίτερα, που τίποτα δεν μας κάνει να γελάμε, μόνο να σαρκάζουμε και να κλαίμε..
Πως τώρα έκανα εγώ, αυτόν τον πολιτικό συνειρμό, ούτε που το κατάλαβα! Ίσως το ..φυζίκ των ηθοποιών και η ομοιότητα με τους πρωταγωνιστές -Κωστάκη/Χατζηχρήστο και Γιωργάκη/Ηλιόπουλο- του πολιτικού γίγνεσθαι στον τόπο μας φταίει!
Ίσως γιατί κάποτε θα ήθελα να τελειώνει αυτή η άγονη και στείρα αναμέτρηση, ανάμεσα στις πολιτικές παρατάξεις και να προχωρήσουμε ως λαός ωριμότερα και ουσιαστικά. Να μην αναθεματίζουμε οι μεν τους δε, να μην φανατιζόμαστε..Αντίθετα, χωρίς βεντέτες και βεντετισμούς, να συνεργαζόμαστε..
Ίσως πάλι, γιατί μου αρέσουν τα παραμύθια και τα happy ends, σαν της καλής αυτής ταινίας..
Όμως, κουραστήκαμε παιδιά, με το ίδιο παιδαριώδες έργο, χωρίς ευφάνταστη πλοκή, χωρίς δομημένο σενάριο, χωρίς γοητευτικούς πρωταγωνιστές, χωρίς σκηνή και σκηνικά...
Ομονοείστε βρε, βρείτε τα, για το καλό του τόπου μας και το δικό σας.. Οι ευρωεκλογές δεν είναι θέμα αντιπαράθεσης, είναι πολύ σοβαρό θέμα, που προϋποθέτει και συνεργασίες..

-Χρόνια πολλά, στους Κωσταντίνους και τις Ελενίτσες, που γιορτάζουν αφ' εσπέρας σήμερα και τιμούν αύριο τους ομώνυμους αγίους, βεβαίως - βεβαίως!

17 Comments:

Blogger naohama said...

Dear Katerina
Thank you for the link to Ritsos's 100 birthday annivarsery!
I wrote about him and translated one of his poems : "the three" for the Arabic readers benefit!
I dedicated that post to you!
Thank you for commenting in my blog
I wish I can read what you wrote in yours! I wish I can read greek!
Here is a link to my pics in Flickr
http://www.flickr.com/photos/9362917@N05/
Enjoy my friend!

9:39 μ.μ., Μαΐου 20, 2009  
Anonymous Dimitris Nikolsky said...

Οι δύο πρωταγωνιστές - Κωστάκης και Γιωργάκης - καταφέρνουν να έχουν αίσιο τέλος και στο σίριαλ της πολιτικής. Ξέρουν τον τρόπο...

9:15 π.μ., Μαΐου 21, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Awesome, dear Naohama! I loved these photos of yours, each one of them is a small piece of art
Thank you for dedicating the post about Ritsos to me, thank you so much! Poetry is the lanquage that understands our heart..

12:33 μ.μ., Μαΐου 21, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Aγαπητέ μου Dimitri Nikolsky φαίνεται ότι ναι, τον ξέρουν..Αλλά όχι για το καλό μας και για τον τόπο...

-Να χαίρεσαι την αγαπημένη σου Ελένη!

12:35 μ.μ., Μαΐου 21, 2009  
Blogger Penelope said...

Κωμική κατάσταστη ... με τραγικές διαστάσεις για την χώρα μας. Αλλά μάλλον φταίμε κι' εμείς που τους αφήσαμε χρόνια ολόκληρα χωρίς "κριτικές" να βαδίζουν και να περιφέρουν τους εαυτούς τους στα σανίδια της σκηνής (γιατί ήταν και θεατρική παράσταστη το εν' λόγω έργο) Κατερίνα μου. Είμαι περίεργη να δω τι θα φέρει όμως η επόμενη μέρα τούτων των Ευρόεκλογών.

12:43 μ.μ., Μαΐου 21, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Δεν έχω ελπίδες για κάτι διαφορετικό Πηνελόπη μου, εφόσον οι δυο αντιπροσωπείες πάνε "διασταυρώνοντας τα ξίφη τους" και όχι όπως θα έπρεπε, ήρεμα, διαλλακτικά, με πρόσωπο εθνικό μια και θα είναι το "επίσημο Ελληνικό πρόσωπο" στις ΄Βρυξέλλες...
Πάνε σαν πράσινοι και βένετοι, μια ακόμα φορά οι Ελληνες a priori διηρημένοι...

12:49 μ.μ., Μαΐου 21, 2009  
Blogger Marina said...

Καταπλητική η ταινία, ακόμη τη θυμάμαι. Τότε που το σινεμά ή και η τηλεόραση είχαν κάτι να πούν.
Σε έχω καλέσει σε μπλογκοπαιχνίδι

1:58 μ.μ., Μαΐου 22, 2009  
Blogger aeipote said...

Η ταινία καταπληκτική και πολύ αγαπημένη μου. Για τους 'Ελληνες "πολιτικούς" πολιτικούς ας μη μιλήσω καλύτερα. . .

Καλό απόγευμα.

7:02 μ.μ., Μαΐου 23, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Aδυνατώ να διαγράψω την κινέζικη λέρα..
Έχουν κάνει σήμερα επίθεση σε πολλά blogs...
As ελπίσω ότι δεν θα έχω τα καλά του flickr όπου μου διέγραψαν φωτογραφίες για να διαφημίσουν κινέζικη βιάγκρα....
Μη γελάτε, καλέ!

11:53 π.μ., Μαΐου 25, 2009  
Blogger Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

Η ...αδυναμία δεν περιορίζεται μόνον στις κινεζικές επιθέσεις. Σε πολλά μπλογκς δεν είναι δυνατή η διαγραφή κανενός σχολίου. Το διαπίστωσα όταν προσπάθησα να διορθώσω ένα δικό μου, σε κάποιο άλλο μπλογκ. Ενημέρωσα τον φιλοξενούντα μπλόγκερ ώστε να το διαγράψει ο ίδιος, και βρέθηκε αντιμέτωπος με το ίδιο πρόβλημα.

Απορώ που τόσες μέρες δεν βρήκε η google τρόπο να το διορθώσει. Διάτρητο το σύστημα! :-)

Με την καλημέρα μου

8:59 π.μ., Μαΐου 28, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Marina μου σε ευχαριστώ πολύ, θα ανταποκριθώ!

1:20 μ.μ., Μαΐου 28, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

aeipote φίλε μου, Καλημέρα!

Όλες οι παλιές ταινίες αγαπήθηκαν γιατί είχαν ψυχή! Ελληνική ψυχή και ήθος! Είχαν σενάριο δομημένο και αληθοφανείς χαρακτήρες, συνηθισμένους. Όχι εξαιρέσεις και αλλούτερους..

Περί πολιτικών.. άσε καλύτερα, κολοκυθόπιτα!!! ;)

1:22 μ.μ., Μαΐου 28, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Αγαπητή συνονόματη, Κατερίνα σ-Μ, τι ωραία τα blog αναρτήσεων σου!

Δεν το είχα παρατηρήσει αυτό..Επομένως δεν πρόκειται μόνο για κινέζικη επίθεση αλλά για επίθεση των..κουλουριών! Δηλαδή κάτι τρέχει με τα cookies ίσως..

1:28 μ.μ., Μαΐου 28, 2009  
Blogger Πυθαγόρας Σάμιος said...

Μετά την καλημέρα μου, να διατυπώσω μια διαφωνία.
Πιστεύω ότι υπάρχει δομημένο σενάριο στα ελληνικά πολιτικά πράγματα.
Τίτλος του "Να φάμε με κάθε τρόπο".
Είναι τυχαίο που στα περισσότερα από τα σκάνδαλα είναι ανακατεμένα και τα δύο μεγάλα κόμματα?

2:45 μ.μ., Μαΐου 31, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Χαχα! Πολυπαιγμένο σενάριο δηλαδή!!
Μαυρογιαλούροι και στο φαί!!

Μου αρέσει η νέα εικόνα στο blog σου φίλτατε Domingo και οι εκπομπές σου βεβαίως βεβαίως!!

11:46 π.μ., Ιουνίου 01, 2009  
Blogger Αγγελικη Ν said...

Κατερίνα μου, αυτό το έργο παίζεται χρόνια τώρα σε διάφορες σκηνές!
Έχω κάτι για σένα! Δες στοhttp://lemoncinnamon.blogspot.com/

9:41 μ.μ., Ιουνίου 02, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Σαν τα χιόνια! Αγγελική Ν. σε ευχαριστώ πολύ για τη διάκριση σε τούτο το παλιό και κουρασμένο για "παιχνίδια" blog. ;)
Θα προσπαθήσω όμως να ανταποκριθώ!
Έχω βλέπεις να ανταποκριθώ και στην πρό(σ)κληση του Δημήτρη ταξιδευτή και της Μαρίνας!

2:36 π.μ., Ιουνίου 03, 2009  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.