Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 16, 2009

Tελειώνει άραγε το καλοκαίρι;

Πισωπατεί το καλοκαίρι, κρύβεται
στις σκιές του Σεπτέμβρη,
στις ξεχασμένες αγκαλιές,
στα μισόκλειστα μάτια
που κρατούν τις στιγμές.

Πισωπατεί το καλοκαίρι,χάνεται
στα μισοφαγωμένα σταφύλια,
στους κουρασμένους κήπους,
στη φοβέρα της βροντής
που φέρνει τη βροχή, λυτρωτικά.

Πισωπατεί το καλοκαίρι, γραπώνεται
στην πέτρα που πύρωσε ο ήλιος,
στο γερτό παντζούρι του σπιτιού
στο παλιό λιμάνι, με τις βάρκες
που γύρισαν τα δίχτυα γεμάτα.

Πισωπατεί το καλοκαίρι, σώζεται
στην κάρτα που μυρίζει θάλασσα
στη φωτογραφία το καταμεσήμερο
στο ξεχασμένο κοχύλι και την άμμο
που κείτονται, σα θυμητάρια διακοπών..© is ©

2/9/09-Λιμένι, στη Μάνη
Αφιερωμένο στην πρωτοκόρη μου..

Ετικέτες ,

25 Comments:

Blogger Juanita La Quejica said...

Μακάρι να μην χανόταν... τί όμορφη φωτογραφία! Να την χαίρεστε!

1:47 π.μ., Σεπτεμβρίου 17, 2009  
Blogger Penelope said...

Προσωρινά καλή μου "πισωπατεί" το καλόκαιρι! Θα ξανάρθει. Όπως άλλωστε όλες οι εποχές του χρόνου. Και φέτος πραγματικά ήρθαν όλες στην ώρα τους και όπως έπρεπε. Αυτό σκεφτόμουν χθες καθώς πήρα την πρώτη χειροτεχνία του Θοδωρή, με τα κιτρινο-πράσινα φύλλα και τον μικρό σκατζόχοιρο...
Και έκανα προσπάθεια να του το εξηγήσω, για τις εποχές και την αλλαγή του χρόνου. Τελική ερώτηση: μαμά, που πήγε ο χινόπωρος;

Θα ξανάρθει λοιπόν ο χινόπωρος, φίλη μου και θα ξανάρθει και το καλοκαίρι. Να έχουμε υγεία και ελπίδα να τους ανταμώσουμε και πάλι.
Φιλιά.
Ωραία φωτογραφία (με γνωστό μοντέλο).

10:20 π.μ., Σεπτεμβρίου 17, 2009  
Anonymous ANAZHTHSH said...

Καλώς επέστρεψες-αλήθεια ποια είναι η αφετηρία μας;
Διαπιστώνω ρομαντική,νοσταλγική διάθεση, συναφή άλλωστε με την εποχή.Καλό φθινόπωρο.

10:50 π.μ., Σεπτεμβρίου 17, 2009  
Blogger Ιορδανίδου Όλγα said...

Τόσο που μου άρεσε αυτό το πρωτοκόρη μου που ξέχασα το καλοκαίρι που αποχωρεί.Τόσο τρυφερό, τόσο γλυκά δοσμένο!!Να είσαι καλά, να είσαι στ΄αλήθεια καλά!!

11:37 μ.μ., Σεπτεμβρίου 17, 2009  
Blogger KitsosMitsos said...

Δεν τελειώνει. Συνεχίζει και γίνεται φθινόπωρο που γίνεται χειμώνας που γίνεται άνοιξη και πάλι καλοκαίρι...

12:35 μ.μ., Σεπτεμβρίου 19, 2009  
Anonymous Αntwnis said...

Mπα..παιχνίδια του καιρού! Μέχρι τον Οκτώβρη καλοκαίρι θά΄χουμε.

Πολύ ωραίο ποίημα, οι εικόνες έντονες, ο λεκτικός χειρισμός άψογος!
Εις άλλα βέβαια!

9:35 μ.μ., Σεπτεμβρίου 19, 2009  
Blogger Τζων Μπόης said...

Πραγματικά υπέροχα, κείμενο και φωτογραφία, να την χαίρεστε και να σας χαίρετε!

Που με πήγες όμως, πριν από λίγα χρόνια, καλή ώρα σαν σήμερα και μετά από ένα μάλλον δυσάρεστο περιστατικό βρεθήκαμε στην Μάνη, τα νερά στο Λιμένι θαυμάσια, η φύση άγρια, η θάλασσα ζεστή και γαλήνια, το μέρος επιβλητικό, από τα πλέον αγαπημένα μου μέρη η Μάνη και ειδικά το Λιμένι.

Καλό φθινόπωρο Αικατερίνη σε σένα και στην οικογένειά σου, εγώ την αγαπώ πολύ αυτή την εποχή και όσο περνούν τα χρόνια όλο και περισσότερο συμβιβάζομαι μαζί της αλλά αυτό δεν είναι κακό νομίζω...

1:56 μ.μ., Σεπτεμβρίου 20, 2009  
Blogger neni said...

Noμίζω πως τίποτα δεν τελειώνει αν μένει ζωντανό στην μνήμη μας.
Ωραία η αφιέρωση,πόσα παιδάκια έχετε;Να τις χαίρεστε,μόνο χαρές στην ζωή σας.

9:03 μ.μ., Σεπτεμβρίου 21, 2009  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

΄Ομορφος ο "χινόπωρος" και τα θερινά πισωπατήματα, μα πιο όμορφο και τρυφερό τούτο το αφιέρωμα στη γλυκιά πρωτοκόρη
ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

7:19 π.μ., Σεπτεμβρίου 24, 2009  
Blogger σταυροδρόμι said...

Πισωπατεί το καλοκαίρι, αλλά δε χάνεται... ζει μέσα στις ψυχές μας! Καλό φθινόπωρο να έχουμε Κατερίνα! Και έχει τόση γλύκα το φθινοπωράκι...

2:00 π.μ., Σεπτεμβρίου 29, 2009  
Blogger Giorgos Varvakis said...

Μια καλημέρα φθινοπωρινή, κρυμμένη πίσω από τα πισωπατήματα του καλοκαιριού, που μέρες γλυκές μας άφησε και εικόνες όμορφες να θυμόμαστε, μέχρι ν' ανταμωθούμε μαζί του πάλι
Φιλιά πολλά

9:42 π.μ., Σεπτεμβρίου 30, 2009  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Για να μην ξαναακούσουμε το "Απόψε φθινοπώριασε" του Χατζιδάκι, παραπέμπω στο πολύ γλυκό "Έφυγε το καλοκαίρι", σε μουσική Δήμου Μούτση και ερμηνεία Νάνας Μούσχουρη (τραγούδι δεκαετίας 90).
Δυστυχώς δεν υπάρχει στο youtube, πρέπει να είναι από το LP "Ταξιδιώτης του παντός"

3:41 μ.μ., Οκτωβρίου 07, 2009  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αργησα καλή μου να περάσω να σου ευχηθώ χρόνια πολλά για το κοριτσάκι σου, τι κι αν μεγάλωσε στα μάτια μας, τα παιδιά μας είναι μικρά..κι ας ασπρίζουν οι κροτάφοι τους όπως στ' αγοράκια μου.! Να τη χαίρεσαι.
Το καλοκαίρι φεύγει αγάλι-αγάλι, Οκτώβριος πιά και οι ψύχρούλες αισθητές..για να παγώσουμε αρκετά και όταν ξανάρθουν τα καλοκαίρια με χαρά να τα υποδεχθούμε.

11:24 π.μ., Οκτωβρίου 13, 2009  
Blogger Αγγελικη Ν said...

Δεν τελειώνει το καλοκαίρι, απλά έρχεται προς τα εδώ!
Και όταν υπάρχουν τέτοιες πρωτοκόρες η ζεστασιά απλώνεται στην καρδιά!
Να την χαίρεσαι και να μου την φιλήσεις!

6:27 μ.μ., Οκτωβρίου 21, 2009  
Blogger david santos said...

Really great and very nice posting.
Congratulations.

2:54 μ.μ., Οκτωβρίου 25, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

-Αγαπητή μου Juanita La Quejica, απαντώ με καθυστέρηση, συγνώμη..
Το αστείο είναι ότι έβαλα αυτή τη φωτο ώστε να μην ξεχωρίζει παρά ως φιγούρα..Αλλά..
(ευχαριστούμε πολύ!)


-Γνωστότατο μάλιστα αγαπητή μου Penelope! Βρίθει το διαδίκτυο φωτογραφίες της!! :))
Πισωπατεί ποιητική αδεία βέβαια! Άλλωστε σχήμα ρητορικόν και χρήσιμον αν κρίνω από τη μικρή σας χαριτωμένη ιστορία!
Να μου φιλήσεις τα γλυκά του μαγουλάκια!

11:00 μ.μ., Νοεμβρίου 03, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

- Ευχαριστώ ANAZHTHSH! Καλώς μας όρισες! Μου αρέσει ο ώριμος Οκτώβρης σου από τις καταχωρήσεις σου.

-Να είσαι και εσύ καλά αγαπητή μου carpe diem. Σε ευχαριστώ! Έχεις η ίδια τρυφερότητα και γλυκύτητα αν κρίνω από το blog σου και τα θέματά σου!

11:10 μ.μ., Νοεμβρίου 03, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

-Κitsosmitsos, ωπ σιγά! Το αέναον μας έφερες ως σίφουνα!! ;)
Αν και ρητορικό το ερώτημα, αποδείχτηκε ότι το καλοκαίρι στρογγυλοκάθισε και μετά του αι-Δημήτρη!

- Αntwnis, η πρόβλεψη επαληθεύτηκε!
Καλοκαίρι αγιοδημητριάτικο!
Σε ευχαριστώ πολύ για την επιεική κριτική και τις..προσδοκίες! :)

11:16 μ.μ., Νοεμβρίου 03, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Αγαπητέ μου Τζων Μπόη, πολύ γλυκό εκ μέρους σου! Σε ευχαριστώ πολύ για την επιεική σου κριτική τόσο για το κείμενο όσο και τη φωτο!
(να χαίρεσαι και εσύ τις αγαπημένες σου!)
Λιμένι χμ.. Το λατρεύει η πρωτοκόρη, με προβληματίζει εμένα.. Δεν ξέρω αλλά αισθάνομαι μια "κλειστοφοβία", ότι κάτι θα συμβεί εκεί..Εντυπωσιακό ομολογουμένως.
-Σε ευχαριστώ Τζων και εγώ, η "Lilly" και η υπόλοιπη οικογένεια. Το φθινόπωρο, έτσι αισθητό μας έλειψε και ναι το απολαμβάνουμε και εμείς.

11:24 μ.μ., Νοεμβρίου 03, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

-Γειά σου καρδούλα μου ΑΓΑΠΗ! Συμφωνώ μαζί σου και εύχομαι να φορτώνεις, τα καλύτερα στην αγαπητική σου μνήμη!
(έχω τρείς ζωή να έχουν!) :))

Γιατί έχω την αίσθηση αγαπητή μου ΦΥΡΔΗΝ ΜΙΓΔΗΝ ότι είσαι μια χαρούμενη αγκαλιά γιά όλους μας, δικούς σου και φίλους; Σε ευχαριστώ πολύ και σε γλυκοφιλώ και εγώ!

11:29 μ.μ., Νοεμβρίου 03, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

-Αγαπητό σταυροδρόμι Ζει! Πράγματι στις καρδιές μας..Αρκεί να μην έχεις κατεβάσει τα..χειμωνιάτικα! ;)



-Φίλε μου gavraki, τελικά αυτή η ανάρτηση έβγαλε πολύ τρυφερότητα και γλυκύτητα σε όλους! Ναι δεν χάνεται τελικά το καλοκαίρι!
Φιλιά και από μένα!

11:33 μ.μ., Νοεμβρίου 03, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

-ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ όσο και αν έψαξα δεν το βρήκα το τραγούδι.. Απόψε φθινοπώριασε λοιπόν, σταθερή επιλογή!
(αλήθεια, τι κάνει η δική σου πρωτοκόρη; Να σας ζήσει!)



-Τhialena μου, πράγματι "το κοριτσάκι μου" θα είναι πάντα και ας γίνω εγώ η "μαμά της νύφης"! (Θυμήθηκα εκείνο το έργο με την Taylor και τον Spenser Tracy, ο μπαμπάς της νύφης). Σε καλό μου, λες να ..καλομελέτησα; :))

11:46 μ.μ., Νοεμβρίου 03, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

-ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ όσο και αν έψαξα δεν το βρήκα το τραγούδι.. Απόψε φθινοπώριασε λοιπόν, σταθερή επιλογή!
(αλήθεια, τι κάνει η δική σου πρωτοκόρη; Να σας ζήσει!)



-Τhialena μου, πράγματι "το κοριτσάκι μου" θα είναι πάντα και ας γίνω εγώ η "μαμά της νύφης"! (Θυμήθηκα εκείνο το έργο με την Taylor και τον Spenser Tracy, ο μπαμπάς της νύφης). Σε καλό μου, λες να ..καλομελέτησα; :))

11:46 μ.μ., Νοεμβρίου 03, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

-ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ όσο και αν έψαξα δεν το βρήκα το τραγούδι.. Απόψε φθινοπώριασε λοιπόν, σταθερή επιλογή!
(αλήθεια, τι κάνει η δική σου πρωτοκόρη; Να σας ζήσει!)



-Τhialena μου, πράγματι "το κοριτσάκι μου" θα είναι πάντα και ας γίνω εγώ η "μαμά της νύφης"! (Θυμήθηκα εκείνο το έργο με την Taylor και τον Spenser Tracy, ο μπαμπάς της νύφης). Σε καλό μου, λες να ..καλομελέτησα; :))

11:46 μ.μ., Νοεμβρίου 03, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Να και τα ταξιδιάρικα φιλαράκια μου!

-Αγαπητή μου Αγγελική Ν. θα στη φιλήσω γιατί τη χαίρομαι, πράγματι!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Το καλοκαίρι ξεγλίστρησε προς τα εκεί; Α το πονηρό! Η περιγραφή των ταξιδιών σου και η φωτογραφική καταγραφή είναι αξεπέραστη!Tι cape point και cape town τι ανθισμένες Τζακάρτα, ονειρική περιγραφή!



-Dear D.Santos, thank you very much. Portugal and Alcácer do Sal is a dream travel for me!

12:02 π.μ., Νοεμβρίου 04, 2009  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.