Τρίτη, Ιουνίου 23, 2009

Αξιαγάπητο ή αξιοσέβαστο;

Καιρός βραβείων τελευταία και διαδικτυακών awards! Σε κόκκινο χαλί αισθάνομαι εσχάτως! Μιά celebrity!! Aλλά τι θα προτιμούσα από τα δυό, αξιαγάπητο ή αξιοσέβαστο; Τα commends πιά δεν είναι πολλά. Όμως νομίζω ότι από τότε που είχαμε θέση 83 στα πρώτα 100 blogs όταν όλα και όλα είμαστε 2000, σταθερά κρατήσαμε τη θέση του "αξιοσέβαστου"..
Ας παίξουμε όμως, καλοκαιράκι είναι άλλωστε!

Ελαβα έτσι τελευταία και το βραβειο: "ΕΝΑ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟ BLOG"
απο την φιλτάτη Penelope και τήν ευγενική Luna (αλλά και την citronella που φιλότιμα, μου αντιγύρισε τη διάκριση!)

Οι κανόνες είναι:
1. Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας, μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε, και το λινκ στο blog.
2. Απονείμετε το βραβείο αυτό σε άλλα 15 αξιαγάπητα blogs. Θυμηθείτε να επικοινωνήσετε με τους bloggers και να τους ενημερώσετε ότι τους επιλέξατε για αυτό το βραβείο.

Εγώ με την σειρά μου θα το δώσω, στις εξής φίλες (οι κορδέλλες οι ρόζ και οι φιούμπες, δεν ταιριάζουν σε αγοράκια!):

1> Fevis-My cakes
2> Juanita La quejica
3> Μαριέλλε-Ψηφίς,ψηφιδωτά
4>boubou's anthology
5> Heart n Soul
....

Eεεμμ αρκεί.. Ώστε να είναι πολυτιμώτερο! Με αγάπη σε όλες και όλους σας!

17 Comments:

Blogger ci said...

Με συγκίνησες πραγματικά, ειδικά γιατί διάλεξες *αυτό* το μπλογκ.
Ευχαριστώ Κατερίνα μου, καλή μας συνέχεια.

10:25 μ.μ., Ιουνίου 23, 2009  
Blogger Juanita La Quejica said...

Για άλλη μια φορά Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σου.
(Θα τα καταφέρεις λες αύριο; Μακάρι!)

10:30 μ.μ., Ιουνίου 23, 2009  
Blogger Juanita La Quejica said...

Οσο για το αρχικό ερώτημα, σίγουρα αξιοσέβαστο, αξιοπρεπές! Μόνο που θέλει περισσότερη δουλειά και έχει μεγαλύτερες δυσκολίες στην εφαρμογή, γι αυτό και σπανίζει. Και στον χώρο των μπλογκς και στη ζωή μας, εδώ που τα λέμε.

10:33 μ.μ., Ιουνίου 23, 2009  
Blogger Penelope said...

Γιατί βάζεις εσύ την πλάστιγγα να γέρνει; Ασε τους άλλους καλή μου να κρίνουν!

11:50 π.μ., Ιουνίου 24, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Γειά σου αγαπητή μου citronella!
Eίναι ένα πανέμορφο blog που έχει μείνει πίσω! Πρέπει να το προβάλλουμε, να ξαναζήσει!
Eίδες τι ωραία ταίριαξε το γιασεμί!

12:58 μ.μ., Ιουνίου 24, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Juanita να είσαι καλά!

Εξ αυτού ο προβληματισμός μου, αξιαγάπητο ή αξιοσέβαστο. Το δεύτερο όμως, δεν είναι απαραίτητα αγαπητό..

1:00 μ.μ., Ιουνίου 24, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Α Penelope, penelope...
΄Εχω κόψει κάθε σχέση έως και διπλωματική με..πλάστιγγες! ;)

1:02 μ.μ., Ιουνίου 24, 2009  
Blogger ci said...

Καλημέρα Κατερίνα! Μάλλον το είδες ήδη, αλλά έχω κι εγώ μια απονομή βραβείου.

Γιατί ακριβώς -μιλώντας για σεβασμό- το μπλογκ σου παραμένει υπόδειγμα από τις πρώτες εκείνες μέρες.
Απλά το ένα συμπληρώνει και ενισχύει το άλλο (αξιαγάπητο και αξιοσέβαστο).
Υπάρχει βέβαια το "αγαπητο" με την επιφανειακή έννοια και τα πολλά comments αλλά πόση αξία έχει άραγε κάτι τέτοιο;

3:03 μ.μ., Ιουνίου 24, 2009  
Blogger Storyteller said...

Τι σημασία έχουν τα σχόλια, όταν μπορείς να βραβεύεσαι από καλούς φίλους!
Καλύτερο και απο Νομπέλ!
Τα σέβη μου Κατερίνα!

3:34 μ.μ., Ιουνίου 24, 2009  
Blogger heart n soul said...

Κατερίνα, ευχαριστώ για την προτίμηση, τις κορδέλες και τις φιούμπες:)

11:12 μ.μ., Ιουνίου 24, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Citronella μου, γλυκειά και σοφή, σε ευχαριστώ πολύ! Για βραβεύσεις διακρίσεις και εκτίμηση !
Για τα πολύ καλά σου λόγια,τη στήριξη, από τότε μάλιστα, που πρωτοξεκίνησα!

11:58 μ.μ., Ιουνίου 24, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Γειά σου αγαπητέ μου Storyteller!
Πρέπει να είμαστε ευγνώμονες προς Πετεφρή που ξαναφάνηκες!
Ωραίος ο λόγος, χορταστικός, στηλωτικός!
Σε ευχαριστώ πολύ!

12:00 π.μ., Ιουνίου 25, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Αγαπητή μου Heart n'soul να είσαι πάντα καλά!
Ε κάνω και εγώ τα..κορδελλάκια μου!:)

12:02 π.μ., Ιουνίου 25, 2009  
Anonymous Ανώνυμος said...

Έγκυρο και αξιόπιστο! :)

10:24 μ.μ., Ιουνίου 25, 2009  
Blogger fevis said...

Να σε ευχαριστησω και από εδώ... Πολύ... Φιλάκια!!!!

1:09 μ.μ., Ιουνίου 26, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Eυχαριστώ σε ανώνυμε! :)
(Εγκυρότερο το σχόλιο με'ονόματος ίσως!)

3:22 μ.μ., Ιουνίου 26, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Να είσαι καλά fevis μας, είσαι στην καρδιά μας!

3:22 μ.μ., Ιουνίου 26, 2009  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.