Δευτέρα, Ιανουαρίου 09, 2006

Κίνηση αέναη

Μετά το σεισμό, η θάλασσα δεν εστράφη προς τα οπίσω. Το πρωί την βρήκε να παιχνιδίζει με το φώς και τα σύννεφα.
Το παιδί ταξιδεύει. Εύχομαι ο άνεμος να είναι ούριος κι ο βασιλιάς Αλέξανδρος να έλθει ζωντανός στα όνειρα της γοργόνας, να μην ταραχτούν τα κύματα.

Αποφάσισα να βάλω το σήμα της μπλε κορδέλλας, δεξιά, για το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης. Σας καλώ να συμπλεύσετε. Βέβαια επωφελούμαι, μια και οι γνώσεις μου δεν φθάνουν για να κάνω εικονίδιο, να βάλω το ..γνωστό σύνθημα για τον κήπο της Ριζάρη, με την ευκαιρία!

Αυτό που με έκανε να το αποφασίσω, ήταν η συνειδητοποίηση ότι η παραπομπή μου σε ξένα έντυπα, στο άρθρο "royalties χωρίς καπέλλο", αμέσως πέρασε και καταχωρήθηκε απο ξένους φορείς(π.χ.technorati) . Όπως βρήκα να έχει γίνει με το Spiegel, διαβάζοντας το κάτω μέρος της σελίδας, που παραπέμπει και στο δικό μου blog.
Tο έρριξα μετά τα σοβαρά και στα αστεία και έτσι καταχωρώ μια γελoιογραφία απο τον daryl cagle. Καλή βδομάδα!

12 Comments:

Blogger Katerina ante portas said...

Μιλώντας για σεισμούς, δείτε αυτό, μετά ρίξτε μια ματιά επι συνόλου για να δείτε την ..ελευθερία καπελλωμένη! :)

2:45 μ.μ., Ιανουαρίου 09, 2006  
Blogger Unknown said...

Καλή εβδομάδα, χθες είχαμε ροκ εν ρολ όλη η ελλάδα σχεδόν όπως θα έλεγε και ένας φίλος μου ;) κάποτε ήταν ο Μαυρίδης... πόσο μπροστά ήταν ο άνθρωπος;;;;)

3:32 μ.μ., Ιανουαρίου 09, 2006  
Blogger Τζων Μπόης said...

Μόνο ένας σεισμός μας σώζει,
απ’ το βλέμμα δηλαδή,

Μαϊντανός να γίνουν όλα
να βουλιάξει όλη η γης.

Όπως η Ατλαντίς !

Μόνο ένας σεισμός μας σώζει,
φοβερός κατακλυσμός,

Μαϊντανός να γίνουν όλα να χαθεί ο πολιτισμός !


...τι να είχε άραγε στο μυαλό του ο Νικόλας (ο Άσιμος ντε) όταν το έγραφε;

4:33 μ.μ., Ιανουαρίου 09, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Βρε καλώς τα, βρε καλώς τα που τα τρόμαξαν τα ..ρίχτερρρ!
Μα τα ..μάραθα armiriki μου, Άσιμος είναι αυτός! ;)
jail house of rock -που έλεγε μια ψυχή- η Ελλάδα, street spirit μου!

5:36 μ.μ., Ιανουαρίου 09, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

"Μάγεψαν και σένανε τα ξωτικά/κάνεις πάλι κύκλους σ' άλλη αγκαλιά
Και μη μας τρομάζουν φως μου οι πληγές/στις χρυσές στιγμές μας πλάι μας κι αυτές
Αγαπάω κι αδιαφορώ/κι έχω φτιάξει έναν καινούργιο εαυτό/τώρα πια, με αγαπάω κι εμένα όπως εσένα."

Άσημα του άσιμου!

Ελπίζω το παιδί να έφθασε καλά και ασφαλώς! Είσαι για χιόνια;

2:47 μ.μ., Ιανουαρίου 10, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Mου ανταποδίδετε την επίσκεψη gingo! Mε στρέφετε και εσείς προς Άσιμο χωρίς σήμα! Χιόνια, μπρρ όχι δα με οικογενειακά κρυώματα! Καλή τύχη!
Είμαστε για σουπίτσες της θαλπωρής και αγκαλίτσες!
Το παιδί -ήταν εδώ στο σεισμό- έφθασε ευτυχώς καλά και βρήκε τα πράγματά της στη θέση τους περίπου, χωρίς απώλειες.

6:19 μ.μ., Ιανουαρίου 10, 2006  
Blogger ci said...

Πόσο μαγική μπορεί ναναι η θάλασσα - προσθέτω κι εγώ τις ευχές μου, να ταξιδεύει πάντα με ούριο άνεμο το παιδί, Κατερίνα! Γιατί αυτά που ευχόμαστε γίνονται:)

6:46 μ.μ., Ιανουαρίου 10, 2006  
Blogger Juanita La Quejica said...

Αυτή η αέναη κίνηση, πόση ηρεμία μπορεί να χαρίσει αν της το επιτρέψουμε...
Όλα καλά Κατερίνα;

2:59 μ.μ., Ιανουαρίου 11, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Θα μπορούσε να ήταν και καλύτερα Juanita μου. Πως πάτε εσείς;

8:36 μ.μ., Ιανουαρίου 11, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

11:25 μ.μ., Φεβρουαρίου 03, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

9:02 π.μ., Απριλίου 26, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

πως μου ξέφυγαν αυτοί οι δυο κινέζοι που διέγραψα... κακή πληγή..

12:41 π.μ., Ιανουαρίου 10, 2010  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.