Τετάρτη, Νοεμβρίου 08, 2006

Αγγελικές ευχές



Γ ιορτάζουν σήμερα φίλοι πολλοί, θυμάμαι πρόχειρα, τον Μιχάλη Μπακόλα, την Αn-Lu, τον Angelito και θέλω από καρδιάς να τους ευχηθώ χρόνια πολλά, ώριμα και ευλογημένα. Η γιορτή τους, γιορτή των Αγγέλων, που δεν έγιναν έκπτωτοι και που μας στηρίζουν και μας οδηγούν σε τούτη τη ζωή.

Χθές βράδυ, στην αγκαλιά της Βλασσαρούς, κάτω από τη φωτισμένη Ακρόπολη, γιορτάσαμε την κόρη μας τη μεγάλη. Είναι μια εξαιρετική πνευματική εμπειρία η αγρυπνία, η λειτουργία οπωσδήποτε αν ενδιαθέτως συμμετέχεις.

Χρόνια πολλά της, λοιπόν, καλοτάξιδη στη ζωή της, με τη θερμή αγάπη μας και τις ολοκάρδιες ευχές μας.



Συνήθως στις γιορτές δέχονται δώρα, όμως εδώ θα χαρίσουμε, στο φίλο John boy, In the cool of the day με τον Νat king Cole. Στο βάθος ακουγόταν το ίδιο τραγούδι με τη Μαίρη Λίντα.

Δ ύο νέα blog που έπεσαν στην αντίληψή μου συνιστώ, το Search Engine Marketing|The one in greek web και το -επώνυμο-Πολιτικό ημερολόγιο. Καλή συνέχειά τους.

Αχα,
έχουμε και δώρο, από τη Juanita μας, εδώ.

Ύστερον: Χρόνια πολλά και στους Μιχ.Μητσό, Magica de Spell και Dark Angel που γιορτάζουν επίσης ονομαστικά! Αν ξεχάσαμε και κάποιους, συγχωρείστε μας!

24 Comments:

Blogger An-Lu said...

Γλυκιά μου Κατερίνα!
Σ' ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!
(η αλήθεια είναι ότι γιορτάζω το δεύτερο όνομά μου μόνο ;-)

11:44 π.μ., Νοεμβρίου 08, 2006  
Blogger Juanita La Quejica said...

Να την Χαίρεστε Κατερινάκι την πρωτότοκη! Να σας Ζήσει!

An-lu Χρόνια Πολλά!

12:28 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα κορίτσια!
-Γιορτάζεις, αυτό έχει σημασία!
-Ευχαριστώ καλή μου, τη χαιρόμαστε και την καμαρώνουμε για όλα όσα ο Θεός θέλει να είναι!

1:07 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006  
Blogger An-Lu said...

Ουπς! Μα που πήγαν οι ευχές μου για την κοράκλα σου;
Πολλές ευχές και αγκαλιές!

1:21 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Σε ευχαριστώ καλό μου γοργονάκι!
Πανηγυρίζουμε! ;)

2:37 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006  
Blogger ci said...

Να σας ζήσει η κόρη, να είναι ευτυχισμένη και να είστε κι εσείς γεροί να την βλέπετε και να χαίρεστε Κατερίνα μου:))

Χρόνια Πολλά και στην An-Lu και φυσικά στον Μιχάλη (που πάντα λείπει από τα μπλογκς αλλά είναι για καλό:D)

Πολλά φιλιά!

3:18 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

να τη χαίρεστε, κατερινιώ μου, και να σας μοιάσει.

6:57 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006  
Blogger Markos said...

Πολύχρονη η κορούλα.
Να τη χαίρεται η μαμά κι η ίδια την ευτυχισμένη πορεία της ζωής της.
Καλησπέρα

7:55 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Ευχαριστώ πολύ!
Citronella, Polyvie, Marko ό,τι επιθυμείτε για σας και τους αγαπημένους σας.

Οι γιορτές μας θυμίζουν πόσο ξεχωριστοί και μοναδικοί είναι οι αγαπημένοι και οι δικοί μας, έτσι δεν είναι;

9:00 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006  
Blogger tassoula said...

Πολύχρονη να είναι.Γεμάτη όνειρα και κουράγιο για να τα κυνηγάει.Γεματη λαχταρα για να τα πραγματοποιεί (δεν ξέρω αν το έγραψα σωστά) και να έχει μια γεμάτη και πανεμορφη ζωή.Εσεις να είστε καλά να την καμαρώνετε.Και τις 3 τις κουκλες σας.
Καλό βράδυ.

10:27 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλό βράδυ χαρά μου, να χαίρεσαι και εσύ τους αγαπημένους σου και με το καλό, όταν θα έρθει η ώρα, να μεγαλώσει η οικογένειά σου με όμορφα βλαστάρια..

10:47 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006  
Blogger Μιχάλης Μπακόλας said...

Πολύ Καλή σου μέρα Κατερινάκι!

Χρόνια Πολλά και σε σας!! (^_^)

7:00 π.μ., Νοεμβρίου 09, 2006  
Blogger Τζων Μπόης said...

Καλημέρα Κατερίνα,

Επειδή διαβάζω ότι μάλλον γιορτάζει η κόρη σου ή μάλλον γιόρταζε, σου εύχομαι κι εγώ Χρόνια Πολλά και πάνω από όλα με υγεία.

Ε, τώρα για «In the cool of the day», ήμουνα σίγουρος ότι θα το έβρισκες, τώρα από που το ξετρύπωσες μόνο εσύ ξέρεις.
Ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση και επιφυλάσσομαι!

9:16 π.μ., Νοεμβρίου 09, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλημέρα σας, σήμερα πάλι ο καιρός είναι γλυκύτατος! Παίγνιο καταντήσαμε!
-Να είσαι καλά Μιχάλη, ό,τι επιθυμείς
-John boy ας είναι καλά ο φίλος μου ο Λευτεράκης, ο Χοιροβοσκός με το πρόγραμμα μετατροπής σε mp3 και η άλλη μου κόρη (όχι η εορτάζουσα)!
Χάρηκα και εγώ μαζί σου και ευχαριστούμε για τις ευχές.

11:46 π.μ., Νοεμβρίου 09, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Να σου ζήσει το κορίτσι και να ζήσει τη ζωή της όπως τη θέλει+να της πάνε όλα πρίμα! Άν και δέ χρειάζεται να ανησυχείς, έχει σπαρτιάτικο αίμα στις φλέβες της και μία μαμά που θα ζήλευαν πολλά παιδιά, τρομερός συνδυασμός! Και πάλι να τη χαίρεσαι!

12:10 μ.μ., Νοεμβρίου 09, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Αγαπητή μου, κοκκίνησα! :)

Σε ευχαριστούμε για τα καλά λόγια, τις ευχές και τον..σπαρτιάτικο ελιτισμό!;)

12:31 μ.μ., Νοεμβρίου 09, 2006  
Blogger Τζων Μπόης said...

Κατερίνα όχι απλώς το βρήκες αλλά το έκανες και «χαλί» στο blog σου, τι να πω έχω μείνει άφωνος!

Καταπληκτικό δεν είναι όμως;
Σαν να σε φυσάει φρέσκο αεράκι

12:54 μ.μ., Νοεμβρίου 09, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Έτσι είναι John boy, δεν χορταίνω να το ακούω και εγώ!

8:50 μ.μ., Νοεμβρίου 09, 2006  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!!!
Nα χαίρεσαι την κόρη σου..
χρόνια πολλά από δω σε όλους του μπλόγκερς που γιόρταζαν
..κιεγω να χαίρομαι ολο το σοι μου Μιχάληδες4- Σταματίες 3 Αγγελικές 2..Γαβριέλες 2 (11 τον αριθμό)!!
@@
<
%...πολλά φιλιά!!

3:16 μ.μ., Νοεμβρίου 10, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Mας καταπλήσσεις sevarosa! Ένδεκα είπες, να θέμα για τον endeka!!
Eυχαριστούμε γλυκειά μου για τις ευχές και καλώς όρισες στη συντροφιά.
Το καλοκαίρι είμαστε στη Ρόδο. Περάσαμε υπέροχα!

4:52 μ.μ., Νοεμβρίου 10, 2006  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Χρονια πολλα σε ολους!!!

11:29 μ.μ., Νοεμβρίου 10, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Eυχαριστούμε παιδί μου Νίκο, ευχαριστούμε! Eγώ εξ ονόματος όλων περισσότερο! :)

1:52 μ.μ., Νοεμβρίου 12, 2006  
Blogger Marina said...

Να τη χαίρεσαι την κόρη σου Κατερίνα μου, έστω και λίγο καθυστερημένα. Να τη δείς ευτυχισμένη με καλή υγεία και με αγάπη στην ζωή της.

10:41 μ.μ., Νοεμβρίου 16, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Eυχαριστώ Μarina μου, ό,τι επιθυμείς ΄για σένα και την οικογένειά σου! :)

1:23 π.μ., Νοεμβρίου 17, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.