Τετάρτη, Ιανουαρίου 16, 2008

O Tροχός του οδοντίατρου και εκείνος της επικαιρότητας



Eβδομάδα φαινομενικής ανάπαυλας αυτή που πέρασε. Τρεξίματα όμως και έννοιες δηλαδή.Έννοιες δικές μου και ξένες. Φιλοξενία ξαφνική αγαπημένων προσώπων και ένα έκτακτο ταξιδάκι μέχρι τη Σπάρτη. Κρίσιμες αποφάσεις και λεκτικές αναμετρήσεις με κοντινά πρόσωπα.
Σαν κερασάκι στην τούρτα, η ανάγκη του οδοντίατρου. Άλλαξα πρόσφατα γιατρό, μια και ο νεαρός γιατρός μου,σπουδαγμένος στην Ιταλία, που διαδέχτηκε στο ιατρείο τον πατέρα του, έκανε άνοιγμα και αποκέντρωση προτιμώντας τη Γλυφάδα από την πλατεία Μαβίλη.
Είμαι της εξυπηρέτησης σε κοντινή απόσταση και έτσι στράφηκα σε άλλον, που βρέθηκε με τη διαδικασία του επείγοντος. Ο επίσης νεαρός γιατρός έχει σπουδάσει και αυτός στο εξωτερικό,στη Ρουμανία. Το ιατρείο του δεν είναι άψογο όσο του προηγούμενου, η μπλούζα του, έχω την εντύπωση ότι είναι παρμένη από τα ασιδέρωτα και μου φαίνεται ότι δεν είδα το σχετικό έγγραφο που πιστοποιεί από το σύλλογό τους ότι είναι νόμιμο ιατρείο. Έτσι εκτός από το φόβο του τροχού είχα και άλλους φόβους να με διακατέχουν. Όμως, αποδείχτηκε εξαιρετικός και ιδιαίτερα σχολαστικός στη δουλειά του. Μου εξήγησε ότι όλοι οι φοιτητές οδοντιατρικής στη Ρουμανία, εξασκούνται σε πραγματικά περιστατικά. Ανοίγοντας την πόρτα του ιατρείου της σχολής, δεν έχουν παρά να διαλέξουν ασθενή..
Σκέφτομαι ότι είναι η πιο περίεργη κατηγορία των γιατρών οι οδοντίατροι. Ξέρουν για παράδειγμα όσα οι συνάδελφοί τους για γενική ιατρική και φαρμακολογία, αλλά χρειάζεται να "πιάνουν" τα χέρια τους. Χρειάζεται να έχουν υπομονή στην καθιστική ζωή και τη σιωπή. Πως να μιλήσεις με τον πελάτη σου, όταν έχει ανοιχτό το στόμα και το παλούκι που απορροφά το σίελο στα χείλη!

Καθισμένη στην πολυθρόνα του τρόμου, το μυαλό μου γύριζε σε πολλά. Στα τελευταία πολιτικά οπωσδήποτε. Τι έγινε, τρόμαξε ο Καραμανλής με τη στροφή προς Ρωσσία και Πούτιν τους πατροπαράδοτους "συμμάχους"; Αφού έκαψαν τον τόπο, τώρα εκβιάζουν με φωτιά στα πατζάκια του; Γιατί όμως; Τι κρύβεται κάτω απο το τραπέζι; Γιατί εκκωφαντικά εμπλαίκεται και ο γνωστός και μη εξαιρετέος ρόδινος δημοσιογράφος, που είχε παλαιότερα κατηγορηθεί σαν πληρωμένος κονδυλοφόρος των Σαϊεντολόγων; Αφείστε και τα νέα για τον βαφτιστικό του, τον Οδ.Τσενάι..
Πάντως "ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρεται" και η υπόθεση του γνωστού γεν.γραμματέα του Υπουργείου Πολιτισμού, ξεσκέπασε πολλές αζημίωτες και απολίτιστες ενέργειες προς το σύνολο το Πολιτιστικό, από τις τελευταίες το γκρέμισμα των κτιρίων Columpia και η σηματοδοτημένη πρόθεση να γκρεμίσουν το κτίριο της Αρεοπαγίτου. Aν ποτέ καθίσει σε σκαμνί κατηγορουμένου, να του προσάψουν την κατηγορία της προσβολής της αισθητικής μας και της νοημοσύνης μας...

Αστείο τώρα δεν είναι, πέραν του Ατλαντικού να αναμετρούνται για την προεδρία των ΗΠΑ και όλου του κόσμου δηλαδή, ένας μαύρος και μια..μαύρη, μια κατακαημένη κυρία που είχε την ατυχία να γίνει βούκινο η απιστία του άνδρα της! Εκτός και αν και αυτό εντάσσεται στις γνωστές business των κυκλωμάτων των ασφαλιστικών εταιριών, όταν η πρώτη τότε Κυρία προωθούσε ένα ρηξικέλευθο σύστημα ασφαλιστικό, που θα τίναζε τα συμφέροντά τους στον αέρα.
Σουρεάλ που λέει και ο φίλος μου Τζώνη Μπόης, που δεν κατανοεί τη Jazz αλλά όλα είναι Τζαζ τελικά και ενίοτε κάνουν..Τζιζ!!

Ακούμε Diana Krall, Temptations.

Ο φίλος blogger Nightwisper, κάνει τη θητεία του. Πείτε του ένα γειά και καλός πολίτης!

Ετικέτες , , , ,

19 Comments:

Blogger philos said...

Μόνη μου ένσταση σε όλο το κείμενο (και για πρώτη φορά ίσως τόσο καιρό εδώ μέσα), αγαπητή μου Κατερίνα, το κείμενο για τον Τσενάι, που το βρήκα - εδώ και καιρό που κυκλοφορεί μεσω chain mails - πολύ εθνοφοβικό και χωρίς ίχνος τεκμηρίωσης ή άλλων αποδείξεων, δημοσιευμένο σε μία εφημερίδα πολύ χαμηλής αξιοπιστίας.
Και να είσαι καλά που πάντα μας γνωρίζεις καινούρια και ενδιαφέροντα blogs και bloggers!
Την καλησπέρα μου και καλό ξημέρωμα να έχουμε!

12:23 π.μ., Ιανουαρίου 17, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Aγαπημένε μου philos,πάντα πολύ ευγενικός και ιπποτικός, δεν θα με πείραζε να είχες ένσταση για πολλά περισσότερα! Αφενός γιατί θα είχαμε τη χαρά της ανταλλαγής ιδεών και αφετέρου το να συμφωνεί πάντα κανείς δεν είναι υγιές..
Αν έκανα το συγκεκριμένο λινκ, είναι γιατί και εγώ είχα γίνει αποδέκτης παρόμοιου email. Δεν έχω άλλη παρόμοια, σοβαρώτερη πηγή πλην αυτής.
Ασε που με ενοχλεί αυτό,πραγματικά..

12:45 π.μ., Ιανουαρίου 17, 2008  
Blogger philos said...

Όσο υπάρχουν φτωχοί και αμόρφωτοι λαοί πάντα θα βρίσκουν πρόσφορο έδαφος οι ιδέες για μεγάλες πατρίδες.
Εμένα η πατρίδα μου είναι ήδη μεγάλη και γίνεται με τα χρόνια συνεχώς μεγαλύτερη, χωρίς να έχει πλέον αναγκη να επεκτείνει τα συνορά της!
;)

1:18 π.μ., Ιανουαρίου 17, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Αν σκεφθείς να μετρηθούμε οι Έλληνες όπου γης..τότε η πατρίδα μας είναι μεγάλη philos μου..
Το κακό είναι ότι το μεγαλοιδεατισμό και τους αμόρφωτους τους κατευθύνουν κάτι τζιμάνια, μα κάτι τζιμάνια...

2:33 π.μ., Ιανουαρίου 17, 2008  
Blogger P. Kapodistrias said...

Καλημέρα!
Μα ποια καλημέρα, εν μέσω Ζαχοπουλιάδας, Θεμιάδας Ζουγκλιάδας...
Πάντως Καλημέρα και συγχαρητήρια για την ευστοχία των σκέψεών σου!

7:03 π.μ., Ιανουαρίου 17, 2008  
Blogger Τζων Μπόης said...

Κατερίνα καλημέρα, χειμαρρώδες το σημερινό άρθρο!
Η Ελλάδα μοιάζει χρόνια τώρα να κάθεται σε μια καρέκλα οδοντιάτρου, παραδομένη στο ξερίζωμα των δοντιών της, με μια διάθεση άκρως μαζοχιστική...

...κι ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη οι κοινωνίες πασχίζουν να κάνουν άλματα ή έστω βήματα προς τα εμπρός, εδώ, βουλιάζουμε όλο και πιο κάτω, όλο πιο βαθιά, πότε θα πιάσουμε επιτέλους πια, που λέει και το τραγούδι.

Ο Τζων Μπόης λατρεύει την jazz, καθ΄ότι και ο ίδιος τζαζ από κούνια και εκτιμά ιδιαιτέρως την Krall τόσο μουσικώς, όσο και εμφανισιακώς...:)

9:15 π.μ., Ιανουαρίου 17, 2008  
Blogger tassoula said...

Με στεναχωρεί πραγματικά έστω η ιδέα της μεγάλης πατρίδας με πρωτεύουσα την πόλη στην οποία γεννήθηκα.Είναι ένα θέμα που δεν θα ήθελα να σχολιάσω.
Για άλλη μια φορά συγχαρητήρια!!!
Την καλημέρα μου!

9:53 π.μ., Ιανουαρίου 17, 2008  
Blogger Unknown said...

Kαλημέρα katerina

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου
λόγια για τις φωτογραφίες
Αξίζει να πηγαίνεις στο μπλογκ
των φωτογραφιών μου βάζω πάντα
πολύ καλές φωτογραφίες και
τις στέλνω σε όλο τον πλανήτη
για να γνωρίσουν την Αθήνα
μα και την Ελλάδα μας

Καλό πρωινό και σε ευχαριστώ
πολύ όμορφο το τραγούδι
της αφιέρωσης

Πήγα να φωτογραφήσω
το Μέγαρο Μαξίμου και δεν μου
το επέτρεψαν
Δεν απαγορεύεται μου είπαν
αλλά δεν επιτρέπεται

10:30 π.μ., Ιανουαρίου 17, 2008  
Blogger Marina said...

Ακουσα για οδοντίατρο και ήρθα. Δεν ξέρω αν είναι άξιοι θαυμασμού οι συγκεκριμμένοι επαγγελματίες, μερικοί όμως είναι όντως περίφημοι στη δουλειά τους, αυτοί που σε πρώτη δόση "δεν γεμίζουν το μάτι".

θα σου έγραφα για τη Ζουγκλιάδα που ζούμε, αντ αυτής σου παραθέτω αυτό το μπλόγκ..με το άρθρο " Τα τρύκ του κ.Μενέλαου" που αποδίδει πλήρως τη δική μου γνώμη.
http://industrialdaisies.blogspot.com

10:51 π.μ., Ιανουαρίου 17, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

-Kαλημέρα Π.Κ. δεν μας πτοούν οι Ζουγκλιάδες και οι άλλες -αδες ιδιαίτερα! Μας θλίβουν βέβαια..

-Τζων Μπόη μου η αλήθεια είναι ότι άφωνους μας ξεδοντιάζουν, νισάφι πια..
Παρακολουθώ Πορτογαλλία και Ιρλανδία και νοιώθω λίγο προδομένη ως Ευρωπαία βρε παιδί μου.. Έχω την εντύπωση ότι δεν θέλουν να συνειδητοποιήσουμε πόσα δημιουργικά μπορούμε να κάνουμε. Και μας μαυρίζουν την καρδιά με τα κατακάθια και τους βούρκους που ανακατεύουνε..
Krall και ..ξερό ψωμί!

-Καλημέρα tassoula μου, χαίρω που σερφάρεις ακόμα! Φιλάκια!

-Αγαπητέ μου Sailor ανακάλυψα φωτογραφίες σου στον Καιρό και μετά το blog σου το ειδικό! Εξαιρετική δουλειά!
Γιατί δεν κάνεις ενα email στου Μαξίμου και να ζητάς την άδεια να φωτογραφίσεις για το blog σου; Ισως έτσι στη δώσουν, γιατί θα έχουν καιρό να το..σκεφθούν! :)

-Μarina μου έχεις δίκιο για την blogger, δεμένο κείμενο, άποψη,κρίση! Θα την παρακολουθούμε! Όσο για τον οδοντίατρο, ουφ, αχρείαστος νά'ναι και ας είναι ο καλύτερος...

1:31 μ.μ., Ιανουαρίου 17, 2008  
Blogger witchofdaffodils said...

Κατερίνα,
Ξαπλωμένη στην πολυθρόνα του έμπειρου και ευγενούς οδοντιάτρου μου, μόνο ένα θέλω: να του δώσω μια κλωτσια! Ντροπής πράματα θα μου πείτε αλλά νοιωθω ότι παραβιάζει το ζωτικό μου χώρο και τα δημοκρατικά μου δικαιώματα :))

Όταν λέτε ροδοκόκκινο το "Δημοσιογράφο" εννοείτε κίτρινο-μπεζουλι;)

Για τον Τσενάι, το να φέρεται και να δρα σαν Αλβανός μου φαίνεται φυσιολογικό γιατί είναι Αλβανός. Κατά τα άλλα έχω την αίσθηση πως ταϊζουν αυτό το λαό με μεγαλοϊδεατισμούς για να καλύψουν την ένδοιά του και τα σκάνδαλά τους. (κοίτα ποιοι μιλάμε!)

Όσον αφορά την όζουσα δική μας κατάσταση, τι να πω, έχοντας χάσει από καιρό την αθωότητά μου ακόμα εκπλήσσομαι..

ΥΓ: ποιους εννοείτε ότι μας κάψανε? δεν κατάλαβα η καταμελάχροινη..

1:39 μ.μ., Ιανουαρίου 17, 2008  
Blogger tassoula said...

Δεν σταμάτησα ποτέ. Απλά έριξα ρυθμούς!

7:01 μ.μ., Ιανουαρίου 17, 2008  
Blogger kiki said...

Γεια σου Κατερινάκι με τα εμημερωτικά άρθρα σου. Όσο για τον οδοντίατρο...σε νιώθω παρόλο που κάνω σφραγίσματα χωρίς αναισθησία (η τρελή...το ξέρω...)

7:13 μ.μ., Ιανουαρίου 17, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

-Που να στα λέω Witch μου εγώ επιθυμούσα να του δαγκώσω το χέρι αλλά.. προτίμησα να σηκωθώ να φύγω γιατί του δήλωσα ότι θεωρούσα ψυχαναγκαστική την παραμονή μου!!
Βέβαια πήγα αναγκαστικά την επομένη..
(Εννοώ ότι οι πυρκαϊές δεν ήταν βέβαια τυχαίες, ήταν έργο έμπ(υ)ρων μυστικών υπηρεσιών..)

-Καλώς καμωμένο βέβαια! Και εγώ δεν είδες αγαπητή μου tassoula, με αργούς ρυθμούς..

-Τι να δεις αγαπητά oneiromageiremata, που θέλησε να κάνει σφράγισμα και επειδή ήταν βαθύ και ήθελε την αντίδραση του νεύρου δεν μου έκανε ένεση... Τα είδα όλα και εκείνος επίσης! Άσε που όταν αποφάσισα να γυρίσω στην..καρέκλα, έκλαιγα με μαύρο δάκρυ! :))

9:28 μ.μ., Ιανουαρίου 17, 2008  
Blogger patsiouri said...

Σα να με βλέπω πρίν 5 χρόνια έξω από το Ζάρα στην Πατησίων ολόκληρη γαιδούρα να κλαίω με λυγμούς και να φτύνω αίμα μετά την επίσκεψή μου σ'ένα χασάπη μα τί χασάπη! Και ήταν μόνο ένας απλός καθαρισμός!
Με τον Κυριάκο, τον τωρινό μου οδοντίατρο, είμαι πολύ ευχαριστημένη. Είναι της λεπτομέρειας βέβαια και με κουβαλάει ΚΑΘΕ μήνα για έλεγχο, δε με αφήνει να φύγω πρίν κλείσουμε το επόμενο ραντεβού!
Και είναι του Δημοσίου, δηλ. ένας από τους πολλούς που συνήθως προτιμούν να έχουν όσα λιγότερα ραντεβού γίνεται!

11:29 μ.μ., Ιανουαρίου 17, 2008  
Blogger Juanita La Quejica said...

ΑΧ! Πώς σε νοιώθω!
Έχουν περάσει 3 μήνες από τότε που θα έπρεπε να με έχει βασανίσει-εξυπηρετήσει η ικανότατη και συμπαθέστατη περιοδοντολόγος που γνώρισα πέρισυ λόγω του cheesecake με το φονικό κουκούτσι και παρόλα αυτά ακόμα δεν τολμώ να κλείσω ραντεβού.
Για τα της επικαιρότητας... ευκαιρία να απολαύσουμε έτσι να μας τρίβουν στην μούρη τα εκατομμύρια που παίζουν στα χέρια των "σωτήρων-επαναστατών-δημοσιογράφων" συμπατριωτών μας.

3:44 π.μ., Ιανουαρίου 18, 2008  
Blogger Τζων Μπόης said...

λάβε και μια πρόσκληση Κατερίνα, όχι μόνο εσύ να μου πετάς το μπαλάκι! :)

9:59 π.μ., Ιανουαρίου 18, 2008  
Blogger Pastaflora said...

Το έχω πει πολλές φορές: στην καρέκλα του οδοντιάτρου θα πρέπει να κάθεται κανείς ΜΟΝΟ μετά από ολική νάρκωση!
Όσο για την ωραία ατμόσφαιρα που έχουμε γίνει, η μνήμη του Έλληνα συναγωνίζεται αυτή του χρυσόψαρου: σε μερικές εβδομάδες δεν θα θυμόμαστε τίποτα (βλέπε υποκλοπές που μπήκε η υπόθεση στο αρχείο...)

10:29 π.μ., Ιανουαρίου 18, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

-Patsiouri μου, εγώ έκλαιγα άνετα, αβίαστα, ανεμπόδιστα στην καρέκλα του..μαρτυρίου!Χωρίς αιδώ! Ούτε την πεθερά μου δεν έκλαψα έτσι! :)

-Το ήξερα γλυκειά μου Juanita!
Θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι το σύνολο έτσι. Όμως οι..stars προδόθηκαν! Τα πιάνουν και τους πιάνουν..
(Χέρια που λέει και ο φίλος Φασσούλας)

-Πωπω προσκλήσεις πολλές τελευταία!
Ανταποκρίθηκα χρυσέ μου!

-Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα!!
Ίσως τελικά pastaflora να είναι προσόν η κοντή μας μνήμη! Θα τρελλαινόμασταν οι ιδιοφυιείς αλλοιώς...

7:30 μ.μ., Ιανουαρίου 19, 2008  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.