Τετάρτη, Μαΐου 14, 2008

Ο..μαναχέρ και ο κομπιουτεράς

Έλαβα ένα ανέκδοτο στο εμαίηλ μου που παραδόξως πήγαινε πολύ με τις σκέψεις που έκανα εκείνη τη στιγμή:

Ένας άντρας μέσα σε ένα αερόστατο συνειδητοποιεί ότι έχει χαθεί. Μειώνει
ύψος και βλέπει έναν άλλο άντρα από κάτω. Κατεβαίνει κι άλλο και φωνάζει:
- "Συγγνώμη, μπορείτε να με βοηθήσετε; Υποσχέθηκα σε ένα φίλο ότι θα τον
συναντούσα εδώ και μια ώρα, αλλά δεν ξέρω πού είμαι".
Ο άντρας από κάτω του απαντάει:
- "Είσαι σε ένα αερόστατο ζεστού αέρα σε ύψος περίπου δεκαπέντε μέτρων.
Βρίσκεσαι στις 38 μοίρες ανατολικά γεωγραφικό μήκος και στις 23 μοίρες
βόρεια γεωγραφικό πλάτος".
- "Μήπως είσαι κομπιουτεράς;" ρωτάει ο αιωρούμενος.
- "Ναι, είμαι", λέει εκείνος στο έδαφος. "Πώς το κατάλαβες;"
- "Κοίτα, ό,τι μου είπες είναι τεχνικά σωστό, αλλά δεν έχω ιδέα τι να κάνω
με την πληροφορία που μου έδωσες και το γεγονός παραμένει ότι είμαι ακόμα
χαμένος. Ειλικρινά, δε με βοήθησες και πολύ ως τώρα".
Ο από κάτω λέει:
- "Kι εσύ πρέπει να είσαι manager".
- "Πράγματι! Εσύ πώς το κατάλαβες;"
- "Κοίτα, δεν ξέρεις πού είσαι, ούτε πού πας. Έχεις ανέλθει στο ύψος σου
χάρη σε μια μεγάλη φούσκα. Έδωσες μια υπόσχεση πού δεν γνωρίζεις πώς να την
κρατήσεις, και περιμένεις από τους από κάτω σου να λύσουν τα προβλήματά
σου. Το θέμα είναι ότι βρίσκεσαι ακριβώς στην ίδια κατάσταση όπου
βρισκόσουν πριν με ρωτήσεις, αλλά, κατά κάποιο τρόπο, τώρα μοιάζει να είναι
δικό μου σφάλμα".

Πως τα κατάφερα η .. μαναχέρ*, έβαλα το.. χεράκι μου και τα σκ@#΅%@ ένας Θεός το ξέρει.. Όλα έβαιναν καλώς, η υπόθεση που μας απασχολούσε οικογενειακά, έμοιζα δρομάκι σε πράσινα λειβάδια, ώσπου η φαεινή μου ιδέα μας έκανε να βαδίζουμε κακοτράχαλο μονοπάτι σε άγνωστα δάση.. Ναι συμβουλεύτηκα κομπιουτερά, μάλλον μεσίτη από εκείνους τους οργανωμένους με τα τέλεια μέσα.. Ας ελπίσουμε ότι θα δοθεί νέα ευκαιρία..


Μήπως να βάλω αγγελία σαν τον φαροφύλακα; Η ..σπάνια φωτο και το κείμενο της αγγελίας, αποθαύρισμα επίσης του ηλεκτρονικού μου ταχυδρομείου.

Ευχαριστώ την Αγγελίνα και τη Νένα για το σημερινό ποστ! Ευτυχώς που δεν έχω διαφημήσεις για να μου ζητάτε τα ρέστα κορίτσια!

Aκούμε τη Δήμ.Γαλάνη, στο τραγούδι του Χατζιδάκη, Τι ζητάς Αθανασία

*Λογοπαίζω με την προφορά στα ισπανικά της manager και της λέξης μάνα!

Ετικέτες ,

12 Comments:

Blogger CD said...

ya Katerinaki...to song anatrixiastiko...

9:49 μ.μ., Μαΐου 14, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Υa και σένα συνονόματη γλυκειά Κατερίνα! Έχεις δίκιο για το τραγούδι, Χατζιδάκις γάρ!!

10:14 μ.μ., Μαΐου 14, 2008  
Blogger Juanita La Quejica said...

Υπέροχη η μουσική υπόκρουση!

7:05 μ.μ., Μαΐου 15, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Nαι Juanita, ναι ..Καιρός να ξαναθυμηθούμε τι μπορούμε να συνθέσουμε και όχι να αποσυνθέτουμε μόνο..

1:27 π.μ., Μαΐου 16, 2008  
Blogger Τζων Μπόης said...

Φαντάζεσαι την...Αθανασία του Χατζιδάκι, μαναχέρ!

...ήρθαν πεινασμένοι γιάπις, ταπεινοί junior clerks, κι από του bonus σου την κρίνη, δεν τους πότισες ποτέ...
Είσαι σκληρή, σαν του θανάτου τη γροθιά, μα ήρθαν καιροί που σε πιστέψανε βαθιά (ας πρόσεχαν!)
κάθε γενιά, το bonus θέλει να γευτεί,
σκληρή καρδιά που δεν σε κέρδισε κανείς!!!

Καλό σ.κ. Αικατερίνη!

11:58 π.μ., Μαΐου 16, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Tέλειο Τζων Μπόη, τέλειο!!
Ο ύμνος του απογοητευμένου..τραπεζικού! :))
(Τώρα ο Χατζιδάκις, ποιά Αθανασία είχε υπόψη του, του Αιγάλεω μήπως, βοήθειά μας;)

-Καλό σ/κ και σε εσέ Ιωάννη!

2:07 μ.μ., Μαΐου 16, 2008  
Blogger Τζων Μπόης said...

Απογοητευμένος ποτέ Αικατερίνη, δεν με παίρνει εγώ να λέω τέτοια!

3:05 μ.μ., Μαΐου 16, 2008  
Blogger brexians said...

epistrefw se liges meres Dimitrios...lol

gia na iperaspistw tin xameni timi twn managers....

perimenete kai tha dite....

12:19 π.μ., Μαΐου 17, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

-Ω χρυσέ μου, μην το παίρνεις προσωπικά! Υπάρχουν τραπεζικοί και τραπεζικοί Τζων Μπόη! Λόγου χάριν ο άνδρας μου, που βλέπει πχ τα στελέχη που εισπηδούν στην τράπεζα απ την αγορά για να ξαναφύγουν με αυτήν στο βιογραφικό τους και περίεργα υψηλά bonus στην τσέπη τους.. Σε βάρος των στελεχών που στήριξαν και μεγαλώνουν την και στην τράπεζα..

2:55 π.μ., Μαΐου 17, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Με το καλό Δημήτριε, και την τιμή των manager και της Καταρίνας Μπλουμ (καμμία σχέση με μένα αν και μου αρέσει το μπλουμ..) αν θέλεις! ;)

2:58 π.μ., Μαΐου 17, 2008  
Blogger Unknown said...

Πολύ καλή αυτή η καταχώρησή σου!
Καλησπέρα!!! Και ευχαριστώ...

4:20 μ.μ., Μαΐου 17, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Γειά σου Μαρία!! (σε ρυθμό..Σαρμπέλ!):)

4:50 μ.μ., Μαΐου 17, 2008  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.