Τετάρτη, Απριλίου 05, 2006

Ανάπαυλα, χαμογελάστε!

Το email box μου έχει καταντήσει σαν το κουτί της Πανδώρας. Κατακλύζεται, τελευταία, απο χιλιάδες spam άσχετων, που αναρωτιέμαι που μπορεί να βρίσκουν τη διεύθυνση, ακόμα και από ύποπτα για ιούς μηνύματα.

φίλος μου ο Μανώλης Στ. μάλιστα, με μήνυμά του με προειδοποεί:

"Τις επόμενες ημέρες θα πρέπει να είστε προσεκτικοί και να μηνανοίξετε κανένα μήνυμα με τον τίτλο "invitation", ανεξάρτητα με το ποιος τοστέλνει, πρόκειται για ένα ιό ο οποίος "ανάβει" μια ολυμπιακή δάδαπου καίει το σκληρό δίσκο του Pc"

Αλλά όμως και απο άλλα, ζεστά μηνύματα, δικά σας κυρίως, αλλά και ανθρώπων κοντινών μου και φίλων.
Μηνύματα που δείχνουν ότι υπάρχει η επαφή, άσχετα αν μας χωρίζουν θάλασσες, χιλιόμετρα, ηλικίες και ο χρόνος ο αδυσώπητος.
Είπα λοιπόν, να μοιραστώ μαζί σας τα τελευταίας εσοδείας και εκείνα που κάνουν να ανθίσει το γέλιο στα χείλη μας.


Ο φίλος μου ο Δημήτρης Παυλάκης, είναι ο "σπόνσορας" της χιουμοριστικής πιο πάνω ;εικόνας -για προβληματισμό άραγε φίλες;- που παραθέτω. Εξαιρετικός στην επιστήμη του και σαν συνάδελφος και φίλος, καταπληκτική παρέα, διηγείται άλλωστε τόσο ωραία και παραστατικά και φυσικά λέει ανέκδοτα. Το τελευταίο του -όχι απο τα καλύτερά του, οψόμεθα- το έλαβα τώρα:
-Ένας κύκνος μπαίνει σ' ένα κοτέτσι κι αρχίζει να πηδάει στη σειρά όποια
κότα βρίσκει μπροστά του...
-Τον παίρνει χαμπάρι ο κόκκορας και διαμαρτύρεται:
"Ρε μ@#@*@, πας καλά ;; Τι συμπεριφορά είναι αυτή ;;"
-Και ο κύκνος:
"Φίλε, άκου δώ, κάνε μόκο γιατί δεν τόχω σε τίποτα να πέσω κάτω,
να κάνω τον ψόφιο...και να σας σφάξουν όλους στο πιτς-φυτίλι....!!!"



Όμως μου έστειλε και ένα χαριτωμένο και ευρηματικό συνημμένο που θέλω να σας το δείξω, εδώ.
-Kαλέ μου, μήπως ήρθε η ώρα να φτιάξεις το ανεπίσημο blog σου;


Η Α.....να συμβάλλει και αυτή με δυο χαριτωμένα video΄ς, που αξίζει να μοιραστώ μαζί σας, ένα για μάς κυρίες και ένα για σας κύριοι!

-Φιλόζωος αυτός ο παίδαρος, συμφωνείτε κορίτσια;

Η Δήμητρα Μ.κη , τέλος, προβληματίζεται τι συμβαίνει όταν αφήσουμε τα μωρά στους μπαμπάδες!

Μέση εβδομάδας σήμερα, ας προσβλέπουμε με χαμόγελο και καλή διάθεση το σαββατοκύριακο, στο τέλος της!

11 Comments:

Blogger Juanita La Quejica said...

Τέλειο το ... γατάκι! Χιχι! Ευχαριστώ Κατερίνα.

2:40 μ.μ., Απριλίου 05, 2006  
Blogger Marina said...

Ολα υπέροχα, ειδικά το πρώτο με τον χαρακτήρα των γυναικών, σαν να βγήκε απο το βιβλίο "Οι άντρες είναι απο τον Αρη, οι γυναίκες απο την Αφροδίτη"..

2:41 μ.μ., Απριλίου 05, 2006  
Blogger Dimitris Nikolsky said...

Χαμογελάμε...γιατί μας αναζογωνεί. Ωραία τα Videakia.

3:50 μ.μ., Απριλίου 05, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλησπέρα σας! Χαίρομαι μαζί σας! Καιρός δεν ήταν να χαμογελάσουμε;

-Ξυπνά τα ..φιλοζωϊκά μας αισθήματα Juanita μου! ;)
-Μarina-κι μου, εμείς σίγουρα την αυτοκριτική μας την κάνουμε, εκείνοι όμως; Η αλήθεια είναι ότι είμαστε περίπλοκες -ψυχοσωματικής υφής- προσωπικότητες! ;)
-Καλώς την γιδασπαρθαγγεχάλ. Τα ταξίδια σου, το ένα καλύτερο απο το άλλο! Ελπίζω να ακολουθήσει άλλο καλύτερο!
-Χρειάζεται dimitri μου, χρειάζεται!

8:47 μ.μ., Απριλίου 05, 2006  
Blogger Rodia said...

Νάσαι καλά Κατερινάκι μου!:-))
Μου έφτιαξες το κέφι!
Το σποτάκι με το μολύβι με ξετρέλανε και το μωρό που ψάχνει το ψυγείο μου έδωσε τη χαριστικη βολή... ;-)

1:58 π.μ., Απριλίου 06, 2006  
Blogger alombar42 said...

Μια αδελφη ξεφωνημενη καταταχθηκε στον στρατο.
Την πρωτη μερα , στημενα ολα τα στραβαδια στην γραμμη, εμφανιζεται ενας καραβανας.
Με το που τον βλεπει η αδελφη ξεφωνιζει:
- Πωπω ενας σωματαρας!!!!!
- Ποιος το ειπε αυτο , λεει ο καραβανας, να κανει ενα βημα μπροστα.
- Εγω, λεει ναζιαρικα η αδελφη.
- Ελα εδω εσυ, τον πλησιαζει ο καραβανας και σε αποσταση μυτη με μυτη και με φωνες του λεει:
- Τι ειναι αυτο, και του δειχνει τον ωμο του.
- Ενα αστερι, λεει ναζιαρικα αυτη.
- Κι αυτο τι ειναι, ξαναδειχνει ο καραβανας
- Κι αλλο αστερι , λεει αυτη.
- Και αυτο τι ειναι, ξαναλεει αυτος.
- Κι αλλο αστερι, απανταει αυτη ναζιαρικα.
- Αρα πως πρεπει να με λες;
- Ουρανεεεε μου;

3:00 π.μ., Απριλίου 06, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κατερίνα, εκείνο που μου άρεσε περισσότερο, ήταν το χέρι του Ψάρου (με την Ψάραινα - με τσατίλα και τουπέ) πάνω στα μάτια του, με το γνωστό ύφος "πάλι τα ίδια".
Γενικά είναι πολύ πετυχημένα τα σκίτσα.
Λίγη προσοχή στα μάτια -που δεν είναι παρά δύο κουκίδες- και θα δεις κανονικές εκφράσεις που βγάζουν γέλιο...
Να 'σαι καλά!
Καλημέρααααααα

5:27 π.μ., Απριλίου 06, 2006  
Blogger An-Lu said...

Να 'σαι καλά Κατερινάκι, μας έφτιαξες τη μέρα!
.....τα δελφίνια...γκουχ-γκουχ!
...ο ζωόφιλος hunk...mmmmmm!
....το νινί στο σκυλόπιατο.....
δεν κρατιέμαι!

2:01 μ.μ., Απριλίου 06, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα σας αγαπητοί μου. Συννεφιασμένη η Αθήνα σήμερα Παρασκευή, αλλά μια ήπια ανοιξιάτικη μέρα. Άνθισαν τα πελαργόνια και οι τουλίπες στο μπαλκόνι μου και ετοιμάζεται και η αρμπαρρόριζα, αλλά το αγιόκλημα,ακόμα.

-:) rodia μου, για στημένο δεν το βλέπω. Θυμάμαι τη μεσαία κόρη μου να πετά έξω ό,τι εύρισκε μπουσουλώντας στα ντουλάπια.
-alombar εξαιρετικό :D
Άλλο δεν έχει;

@ Σας καλωσορίζω νέοι φίλοι:
-κυκλοδίωκτον, χαριτωμένο πράγματι.
-an lu οι φωτογραφίες με τις ίριδες είναι το κάτι άλλο. Μίλησέ μας για τη Νέα Υόρκη.
- Τα video αξίζει να προσπαθήσεις να τα κατεβάσεις, λαθρεπιβάτη!
(Ωχ το ποστ σου,φοβερό, κύτταξα τα πόδια μου να δώ αν ..φύτρωσαν);)
- Silent Altitude απο το μακρινό/κοντινό Κατάρ, τι ωραίες οι φωτογραφίες σου και η περιγραφή!
Το διαδίκτυο, γεφυρώνει τις αποστάσεις!

9:44 π.μ., Απριλίου 07, 2006  
Blogger Λαμπρούκος said...

Βρε αφού δε σου στέλνωουν και για penis enlargement ευχαριστημένη να είσια

10:22 π.μ., Απριλίου 07, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Χαχα Λαμπρούκο μου ποιος σου είπε ότι δεν το δοκίμασαν; Ξέρεις πόσα σπαμΒιάγκρα επεντόμωσα; ;)

12:51 μ.μ., Απριλίου 07, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.