Τετάρτη, Ιανουαρίου 31, 2007

Δέκα μέτρα, μία κόβε!


Αζιμούθειο, αστρολάβος , αποθήκευση του νέου template καλού κακού, φωτογραφία της.. κυρίας Λουκά -να εξορκίζει μάλλον τον Ψινάκη- τελικά δεν χρειάστηκαν!

Η αλλαγή στο beta έγινε ομαλώτατα με το σκονάκι του Μαύρου Γάτου -τον ευχαριστούμε- και τον λογαριασμό που είχαμε ήδη στο Google, ως..Yahoo!

Το ..κατόρθωμα, έγινε απρόθυμα, γιατί συνήθως αποφεύγω το ξεβόλεμα, αλλά το απαιτούσε η περίσταση και οι ομαδικές συνεργασίες.
Πρώτη ευχάριστη αλλαγή, η ταχύτητα που φορτώνει τις φωτογραφίες. Επόμενη τα labels που σηματοδοτούν εκούσια το κείμενο. Ας το εξερευνήσουμε λοιπόν και στις άλλες δυνατότητές του! Καλή μας συνέχεια!


Aκούμε Εros και Anastasia, στο I belong to you.

Ετικέτες ,

26 Comments:

Blogger ellinida said...

Καλή συνέχεια λοιπόν ! Καλημέρα Αικατερίνη . :)

7:40 π.μ., Ιανουαρίου 31, 2007  
Blogger philos said...

Την καλημέρα μου!

8:36 π.μ., Ιανουαρίου 31, 2007  
Blogger tassoula said...

Καλημέρα και καλή συνεχεια!!!

8:57 π.μ., Ιανουαρίου 31, 2007  
Blogger Unknown said...

Καλημέρα

οι αλλαγές πάντα χρειάζονται
καλή συνέχεια
με πάντα όμορφα ακούσματα
και ενδιαφέρουσες γραφές

καλό πρωινό

9:40 π.μ., Ιανουαρίου 31, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

Λοιπόν Κατερίνα, μια μέρα που είχα λίγο χρόνο για χάσιμο, άρχισα να πειραματίζομαι και χωρίς να το πολύ-καταλάβω μετακόμισα στο νέο blogger.
Δε σου κρύβω ότι όλα αυτά μου φαίνονται εξαιρετικά αστεία και ανούσια ώστε να κάθετε κάποιος να ασχολείται μαζί τους. Μετά από ένα και βάλε χρόνο σε τούτα τα πράγματα δεν ξέρω ακόμα πώς να κάνω link σε διευθύνσεις μέσα σε κείμενα, δε το έχω ψάξει, δε με ενδιέφερε και πολύ τελικά και κάποτε που πήγα να πειραματιστώ τα έκανα εντελώς θάλασσα. Ακόμα ψάχνω πώς να κάνω link και γελάω με το χάλι μου που δε το έχω καταφέρει.
Πάντως από τα ελάχιστα που διαβάζω πλέον στη blogoθάλασσα, βλέπω κάποιους που έχουν αναγάγει σε σημαντικά θέματα, όλα όσα συνδέονται με το blogging, αν κάποιος δηλαδή μετακόμισε στο νέο blogger ή έμεινε στο παλιό, αν έκλεισε το monitor και τι θα κάνουμε τώρα ωιμέ, αν τσακώθηκε ο τάδε ή δείνα μέσα στη blogόσφαιρα, αν έγραψε ο ένας ή ο άλλος το ένα ή το άλλο...πολλοί μοιάζουν να επιζητούν εναγωνίως να γίνουν μέλη κάποιας ομάδας, να νιώσουν μέλη μιας φυλής έστω και ιντερνετικής κι εγώ ο αδαής δεν ξέρω ακόμα πώς να κάνω link. Φαντάσου!
Τελικά το ζητούμενο είναι τι επιζητεί ο καθένας από τη ζωή του και δυστυχώς αυτό που βλέπω είναι μια απέραντη μοναξιά την οποία ο καθένας προσπαθεί να την καλύψει μέσα από την ψεύτικη ασφάλεια που παρέχει το προστατευτικό δίχτυ της ανωνυμίας του internet.
Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε τελικά, μπορεί βέβαια κι εγώ να είμαι από άλλο ανέκδοτο και να μην συμβαδίζω και πολύ με την εποχή μου...
Τι τα θες, τι τα γυρεύεις, ούτε και το beta γνωρίζω τι είναι...

Η μουσική επένδυση για μία ακόμα φορά εξαιρετική!

10:07 π.μ., Ιανουαρίου 31, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Αγαπημένοι μου όλοι,
ellinida,
philos
tassoula
sailor
John boy
σας ευχαριστώ πολύ!

-John boy χαίρομαι που επικροτείς τη μουσική επιλογή! Σκέψου μιλάς για μοναξιά εσύ, που εργάζεσαι ίσως, που ίσως η δουλειά σε εκφράζει λιγώτερο, από το να αποτυπώνεις τη σκέψη σου -και μάλιστα τόσο εύγλωττα και ωραία- ανοίγοντας ένα παράθυρο στο ιντερνετ. Σπουδαίο σαν θέμα, μου φαίνεται ότι θα το έχω επόμενο ποστ.
Όσο για τους διαξιφισμούς τους θεωρώ, ως παθούσα, τερατωδώς ηλιθίους..

11:25 π.μ., Ιανουαρίου 31, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλημέρα κι από μένα Κατερίνα!
Καλημέρα σε όλη την παρέα.
Παρακολουθώ από καιρό το ημερολόγιο σου και αντλώ χαρά & δύναμη από την ανθρωπιά και τη ζεστασιά που το διακρίνει.

Είχες δίκιο στο προηγούμενο post σου - ο άνθρωπος δεν είναι ποτέ μόνος όταν υπάρχει αγαπώντας και αγαπώμενος, και μόνο τότε όντως Υπάρχει...

Ο κόσμος της blogόσφαιρας είναι κάτι πολύ καινούργιο για μένα - δεν έχω καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα. Προς το παρόν, με συνεπαίρνει η γοητεία της εξερεύνησης του καινούργιου.

Νάσαι πάντα καλά.

12:07 μ.μ., Ιανουαρίου 31, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλημέρα Freddy, χαρά μας να σε έχουμε στην ευρύτερη παρέα και οπωσδήποτε επισκέπτη στη σελίδα!
Σε βεβαιώνω, αγαπητέ, είναι ταξίδι γοητευτικό η πνευματική επικοινωνία!

Καλή συνέχεια, να είσαι και εσύ πάντα καλά!

12:44 μ.μ., Ιανουαρίου 31, 2007  
Blogger An-Lu said...

Καλώς ορίσατε στα μπετά λοιπόν! ;-)

2:41 μ.μ., Ιανουαρίου 31, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Άχ φίλε john boy, κι εγώ ήμουν έτοιμη να τους ρωτήσω όλους άν παραδίδουν μαθήματα στα κινέζικα κατ"οίκον..

Εγώ έκανα το αμίμητο, έφτιαξα blog σχεδόν κατά λάθος, ήθελα απλά να δώ πως γίνεται και πατούσα συνέχεια το ίδιο πλήκτρο μέχρι που το δημιούργησα χωρίς-φυσικά-να μπορώ να το επεξεργαστώ, έμπαινα μόνο ώς αναγνώστης!!

Άν δέ με ξεστράβωνε η animarana να μου πεί πως στο username βάζουμε ολόκληρη τη διεύθυνση του mail ακόμα θα κλαιγόμουν γιατί μου λέει πως ο κωδικός μου είναι λάθος!!

Άν δέν κάνω λάθος νομίζω πως είμαι στον καινούριο blogger, αλλά δέν ορκίζομαι!!

Φυσικά δέν έχω τολμήσει να ποστάρω ακόμα γιατί φοβάμαι πως θα την κάνω την κοτσάνα και θα γίνω ρόμπα σε όλους σάς!

Άν πάντως το πάρω απόφαση θα ενημερώσω να μου δώσετε τα φώτα σας οι παλιοί!

Εννοείται πως κι εγώ δέν ξέρω να βάζω λίνκ..

Όπως εννοείται πως είμαι γενικότερα της λογικής, άν γίνεται η δουλειά μου δέ θα κολλήσω σε ηλίθιες λεπτομέρειες, ούτε θα τσακωθώ γι αυτές φυσικά...Δυστυχώς αυτό το φαινόμενο δέν παρατηρείται μόνο στα του pc, δυστυχώς...

6:03 μ.μ., Ιανουαρίου 31, 2007  
Blogger Juanita La Quejica said...

Μεγειά το καινούργιο φορεματάκι Κατερινιώ!
Δουλεύω όσο πιο γρήγορα μπορώ, για να είμαι έτοιμη για το καφεδάκι μας (όχι ξεροσφύρι όμως, το υπόσχεσαι;) το συντομότερο δυνατόν. Είδα ότι εμφανίστηκε και πάλι το όνομά σου και στο ομαδικό μας μπλογκ, τέλεια!

7:06 μ.μ., Ιανουαρίου 31, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Ta beta kanoun tous bloggers, to pliktrologio, to dsl.. που θα λεγε και το -παλιό- τραγούδι An Lu! ;)

-patsiouri θα σου απαντήσει ο John boy φαντάζομαι!!

-Ευχαριστώ Juanita, εσείς είστε η αιτία που "βιάστηκα"! ;)
(ελπίζω το καφεδάκι να μην είναι της ..παρηγοριάς, που δεν πήγαμε wordPress τελικά!) :)

7:57 μ.μ., Ιανουαρίου 31, 2007  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Καλησπέρα σας, χαίρομαι πολύ αν φάνηκαν χρήσιμες οι οδηγίες μου... Σ:)))))))

9:13 μ.μ., Ιανουαρίου 31, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κι εσύ θα εξηγήσεις κάποτε σε μένα και τον john boy πως να βάζουμε λίνκς, εντάξει καλή μας δασκάλα??
Πάντως πλάκα πλάκα μόνο μέσα από διαλόγους στα σχόλια έχω μάθει πράγματα που στην αληθινή ζωή κανείς δέ θα μου τά μάθαινε, σίγουρο αυτό..Σας ευχαριστώ λοιπόν! ( Άσε που μέσα από τους διαλόγους των άλλων όλα γίνονται πιό κατανοητά από το να διαβάζεις πχ οδηγίες χρήσης )

10:11 μ.μ., Ιανουαρίου 31, 2007  
Blogger kiki said...

Με γεια! Με γεια!

10:54 μ.μ., Ιανουαρίου 31, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Ασφαλώς Μαύρε Γάτε, ασφαλώς! Καλησπέρα!

-Ε Πατσιούρη θα εξηγήσω στον John boy το ίδιο δεν είναι; Ε και αυτός θα εξηγήσει σε σένα!

-Ευχαριστώ oneiromageiremata, άλλη φορά να μας..ειδοποιείς λίγο νωρίτερα! ;)

12:18 π.μ., Φεβρουαρίου 01, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

Ανυπομονώ να μου εξηγήσει η Κατερίνα για να εξηγήσω στη patsiouri!

Ανυπομονώ να μάθω πως να κάνω links!

Ανυπομονώ επιτέλους να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου στο blogging!

Ανυπομονώ να μάθω!

Ανυπομονώ γενικώς!

9:36 π.μ., Φεβρουαρίου 01, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Θα..γεράσεις γρήγορα ανυπόμονο John boy! ;))
Αλλά εδώ είναι ο τρόπος!

Καλημέρα!!

11:10 π.μ., Φεβρουαρίου 01, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

Από άλλα μπορεί να γεράσω, γλυκυτάτη Κατερίνα, από το blogging σίγουρα όχι!
Τα είπαμε αυτά, εγώ με τούτα τα πράγματα και ειδικά με internet-πράγματα ουδεμία σχέση. Το internet για μένα είναι πλέον μόνο για λόγους ενημερωτικούς και μάθησης, άντε το πολύ να συντηρούμε κι ένα χαζο-Blog έτσι για να σπάει η ανία...
Όσο για τη βοήθεια ευχαριστώ πολύ! Το σχετικό εδάφιο το ήξερα, στην εφαρμογή του κολλάω...

Τι τα θες, τι θα γυρεύεις όμως, αν μου έστελνες κανένα τραγουδάκι, ας πούμε μια Diana Krall ή μια Έφη Θώδη εναλλακτικά, περισσότερο χρήσιμο θα μου φαινόταν....τώρα βέβαια στην patsiouri μπορεί να φανεί πιο χρήσιμη η πληροφορία...

Πάντως εγώ συνεχίζω να ανυπομονώ, τώρα για πιο λόγο, ε δε τα λέμε κι όλα στο internet.

Καλημέρα και Καλό μήνα Κατερίνα!

11:38 π.μ., Φεβρουαρίου 01, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ δέν το ήξερα το εδάφιο, χά!! Μπαίνω να ρουφήξω σά σφουγγαράκι τις γνώσεις του blogging!!

Δέν πιστεύω να κάνατε συνειρμούς σχετικά με την Έφη Θώδη και το nickname μου??? Άν ναί, μέσα πέσατε!

Κατερίνα το σαββατοκύριακο ήμουν στην πατρίδα, όλα μα ΟΛΑ λές και είχαν συνωμοτήσεινα με πείσουν για παλιννόστηση, ήλιος,θάλασσα, καλή παρέα, πουλάκια,bistro,Μυστράς στα καλύτερά του...Άχ!

12:18 μ.μ., Φεβρουαρίου 01, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Τι λές John εε συγνώμη, πατσιούρη παιδί μου, έφεραν τη θάλασσα στο Μυστρά οι αθεόφοβοι!

(Επέστρεφε, που λέει και ο ποιητής)..

1:27 μ.μ., Φεβρουαρίου 01, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Ok John κραλλ δεν διαθέτουμε αυτή τη στιγμή, όμως είμαι σίγουρη ότι θα εκτιμήσεις την επόμενη -σημερινή - μουσική προσφορά.

1:34 μ.μ., Φεβρουαρίου 01, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πήγα και στο Γ'υθειο βρέ!

3:28 μ.μ., Φεβρουαρίου 01, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Aστειεύομαι και εγώ, βρέ! ;))

4:24 μ.μ., Φεβρουαρίου 01, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το ξέρω βρέ! Για να ζηλέψεις το είπα βρέ!

10:56 μ.μ., Φεβρουαρίου 01, 2007  
Blogger Markos said...

Καλό νέο ξεκίνημα, και καλές διαδρομές...

11:31 μ.μ., Φεβρουαρίου 02, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.