Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 21, 2007

Όλα είναι Soap Opera


Γύρισα λοιπόν από την νιρβάνα της εξοχής και μπερδεύτηκα η ατυχής στα κανάλια και τα παράθυρα της τηλεόρασης. Έκλεινα εγώ το κουμπί, τσουπ κάποιος το άνοιγε για κάτι. Από δώ φωνές και τσαμπουκάδες, από εκεί "γλύκες και τσαχπινιές", έχασα τον μπούσουλα..

Πάντως κατέληξα, ότι και αν δείχνει η τηλεόραση, μα ειδήσεις πολιτικές, μα εκπομπές γενικού ή ειδικού ενδιαφέροντος, όλα είναι σαπουνόπερα!Με σπόνσορες και διαφημήσεις! Με μεταγλωτίσσεις! Με το ίδιο story:

Ήταν ένας ψηλός, ευάερος, ευήλιος νέος, που ηράσθη σφόδρα νέα με πλούσιο εσωτερικό κόσμο, που στην αρχή δεν βλεπότανε αλλά μετά, με το χάρισμα της εξουσίας και του χρήματος, έγινε όμορφη, πολύ όμορφη. Πολλοί γύρω τους δημιουργούν ίντριγγες, φασαρίες. Ξεφυτρώνει και ένας άλλος, όχι τόσο νέος, γοητευτικός όμως, έχει γράψει και βιβλίο. Ηράσθη και αυτός την νέα και τη διεκδικεί. Όσο για εκείνη, αυτή φλερτάρει και με τους δυό. Η ιστορία τελειώνει με πολλά συνέδρια και meetings, μετά την πρόβα νυφικού, με δυο γάμους. Μάλλον με μιαν απόπειρα γάμου και έναν γάμο δόξη και τιμή!

Κάθομαι λοιπόν επί του καναπέως και βλέπω τη συνέχεια επί της οθόνης...Και νανουρίζομαι.. και ξεχνιέμαι.. και αποβλακώνουμαι... για όλα που συμβαίνουν γύρω μας, μελοδραματικά και χωρίς μέτρο.-



Δανεικό από τον Street spirit,(καταχρώμαι την ευαισθησία του και την αγάπη του για το ωραίο), το μουσικό άκουσμα τωνMambo kings
Στη συνέχεια ακούμε Santana,Smooth.

Ευχαριστώ τον Τζων Μπόη, για την αφιέρωση ποστ και μουσικού θέματος!

Tελευταίο, επίκαιρο:Τζων μπόη Τζων Μπόη, τρέξε! Η Δόνα Διαμαντοπούλου εκδήλωσε πρόθεση να διεκδικήσει, στο ρόλο της Μάρσια, την καρδιά της εξουσίας, την προεδρία της Conceptos! (Mετά σου λένε ότι η σαπουνόπερα δεν αντιγράφει τη ζωή..)! Τι; Πάλι τα μπέρδεψα;

Ετικέτες , , , , , ,

24 Comments:

Blogger Τζων Μπόης said...

Μα Κατερίνα, ότι θα καταπιανόσουνα με τη Λέτι, τον κο Φερνάντο και την Conceptos ούτε που μπορούσα να το φανταστώ!
Κι εγώ ενημερωμένος είμαι, μη νομίζεις, αλλά από συνάδελφο, η οποία δεν χάνει επεισόδιο! Η καημένη είναι και ασχημούλα και περιμένει να γίνει και Senior Manager κι από πάνω!

Όχι όμως και αποβλάκωση, εδώ το σύστημα πουλάει τζάμπα όνειρα, κρίμα δεν είναι να το κατακρίνουμε έτσι? Τι είναι πλέον τζάμπα σε αυτή τη ζωή, πες μου!

Ωραίοι οι Mambo Kings, πολύ ωραίοι...
Σου αφιερώνω όμως το τρέχον post μου και τη μουσική του...κι εκεί να δεις όνειρα!

10:02 π.μ., Σεπτεμβρίου 21, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Ούτε και εγώ Τζών μπόη, ούτε και εγώ..:(
Λες να μου μείνει η συνήθεια; Ανησυχώ..Τζάμπα καλό μου αγόρι; Μπα, πανάκριβα είναι τα άτιμα τα όνειρα..
Σε ευχαριστώ για την αφιέρωση! Σου προσθέτω ένα λινκ ακόμα, για τη νοσταλγική κάπως παραπομπή.(επιρροή Jacques Brel, Yves Montand;)

11:28 π.μ., Σεπτεμβρίου 21, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Όχι κος Φερνάντο, ΔΟΝ παρακαλώ, ΔΟΝ! Εξ οικογενείας, κληρονομικώς μη ξεχνιόμαστε...

11:39 π.μ., Σεπτεμβρίου 21, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

ασφαλώς ΔΟΝ!
Βλέπεις τα μεταξωτά εσώρουχα θέλουν και επιδέξιους γλουτούς!
Η λούμπεν καταγωγή μου εξ Ηλείας τελικά δεν κρύβεται με τίποτα...

Super το link, και που να ακούσεις κι όλο το cd...

Με εκτίμηση
Τζων Μπόης ο Λούμπεν blogger

11:59 π.μ., Σεπτεμβρίου 21, 2007  
Blogger An-Lu said...

Πλέον η τιβί έχει αντικαταστήσει το βραδυνό κρασάκι ή άλλον τι χαλαρωτικό..μέσα σε 10-20 λεπτά, ξεραίνομαι στον ύπνο...
;-)

1:27 μ.μ., Σεπτεμβρίου 21, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

να συμπληρώσω την An-Lu ότι η τιβί έχει, εκτός από το κρασάκι, αντικαταστήσει και το σεξ...

ουφ το είπα, κι έβγαλα και από την δύσκολη θέση την Κατερίνα, που έτοιμη ήταν να το πει αλλά δίσταζε :) :) :)

1:53 μ.μ., Σεπτεμβρίου 21, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλά που μου ανοίξατε τα μάτια παιδιά! Θα πάρω τον κυριο anteportas να πάμε σε άλλη γή σε άλλα μέρη όπου tv δεν θα βλέπουμε και κανείς δεν θα την ξέρει! :)

Τώρα το θέμα μου δεν ήταν το ξεδωτικό αγαπητή an Lu, αλλά το αντίθετο, όμως δεν πειράζει, πρόσθεσες θέμα!

Έχεις αγώνα Τζων Μπόη να κρατήσεις την ισορροπία! (Λες η TV να αντικατέστησε και τη δικαιολογία πονοκεφάλου;)

3:50 μ.μ., Σεπτεμβρίου 21, 2007  
Blogger fevis said...

Και με μια γίουχου μεταφορά, αν τα αγόρια ήταν η κυβέρνηση και η αντιπολίτευση και η νεαρά η εξουσία, στο τέλος ο ένας την παντρεύεται και ο άλλος της κάνει σεξ εξωσυζυγικό... Και οι δύο με μια αγάπη στο παρα φύσην, και μετά συγχωρήσεως κι όλας γιατί είναι και σοβαρό το blog...

6:25 μ.μ., Σεπτεμβρίου 21, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Να σου τη χαλάσω για λίγο τη "σειρά";
Βλέπεις με τους.. Δονηδες και τις Δόνες δεν τα πάω καλά. :)

Θα έλεγα λοιπόν όταν είναι λογικό να είναι "όλα (στην μη κρατική τηλεόραση) Soap Opera".

Ακούγεται αφοριστικό αλλά η ιδιωτική τηλεόραση είναι μια επιχείρηση που έχει σκοπό το κέρδους (αλλιώς γιατί να υπάρχει).
Και τι πουλάει η ιδιωτική τηλεόραση;
Μα διαφημίσεις!!
Έτσι για να μπορέσει να πουλήσει τις διαφημίσεις, είναι υποχρεωμένη να διακόπτει τη ροή τους και να βάζει ενδιάμεσα εκπομπές που πιθανολογούν οι υπεύθυνοί της ότι θα τραβήξουν το ενδιαφέρον.
Και τι θα κινήσει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών; Μα .. κυρίως αίμα και .. σπέρμα.. και μαλλιοτράβηγμα.
Ε όσο μπορεί, επειδή δεν είναι πάντα εύκολο το αίμα και το σπέρμα, προβάλλει μαλλιοτράβηγμα.
Και αν δεν της προκύπτει αβίαστα, το εκβιάζει...

(Ξέρω ακούγεται προκλητική η παραπάνω σκέψη, αλλά για προσπάθησε να ελέγξεις τη βασιμότητά της...)

Την καλησπέρα μου
Καλώς ήρθες και καλό Φθινόπωρο να έχεις..

11:38 μ.μ., Σεπτεμβρίου 21, 2007  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Την καλησπέρα μου

12:31 π.μ., Σεπτεμβρίου 22, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Kαλησπέρα Τάσο Ν.Καραμήτσο!
-Καλησπέρα fevis Sotiris K.!
Mην ξεχνάτε ότι περιέργως πως σαρκάζω, ιδού και οι παραπομπές! :)

12:04 π.μ., Σεπτεμβρίου 24, 2007  
Blogger Juanita La Quejica said...

Η δική μου απορία: πού στο καλό έμαθες το τέλος; ΧΑΧΑ!

11:00 π.μ., Σεπτεμβρίου 24, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

χαχαχααα, Κατερίνα!!

Μια χρονιά πριν από πολλάαααααααα χρόνια που ήμουν στο Λύκειο, δήλωσα υποψηφιότητα στην τάξη μου για Πρόεδρος, στην πραγματικότητα, ουδεμία κάψα είχα για αξιώματα, αλλά ήθελα να μπω στο μάτι ενός βλάκα που ήταν το φαβορί και έβαζε υποψηφιότητα και της νυν κοπέλας του, η οποία έβαζε κι αυτή υποψηφιότητα (;!)την οποία γούσταρα, αλλά με εκείνη με σνόμπαρε, γαιτί άλλος ήταν υποτίθεται περισσότερο δημοφιλής.
Με άλλα λόγια, εγώ ήμουν ο τρίτος πόλος, μάλιστα
δήλωσα υποψηφιότητα την τελευταία στιγμή.
Προς μεγάλη μου έκπληξη κατάφερα να εκλεγώ πρόεδρος, καθώς με ψήφισε πάνω από το 80% της τάξης, άσε που μετά με γλυκοκοίταζε η κοπελιά, αλλά εγώ τότε ούτε να τη δω δεν ήθελα!!!!

Για αυτό Κατερίνα, μη σνομπάρεις ποτέ τις σαπουνόπερες, είναι βρε παιδί μου βγαλμένες μέσα από την πονεμένη τη ζωή που να πάρει!

12:49 μ.μ., Σεπτεμβρίου 24, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Γειά σου Juanita μου! Δεν είναι το τέλος βρε! Δείχνει πόσο κολλημένοι είναι όλοι στην ποδιά της..εξουσίας εε της δόνα Λετίσια εννοώ! ;)
(Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά!!)

-Ήξερα ότι θα ανταποκριθείς Τζων Μπόη! Ακούς τρίτος πόλος!
(Σκέφτεσαι να πάρει την προεδρία η δόνα Μάρσια;) ;))

5:03 μ.μ., Σεπτεμβρίου 24, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

Τι να σου πω, αν με το να πάρει η Δόνα Μάρσια ή Δον Φερνάντο την ηγεσία ακούσουμε και καμία σοβαρή νέα, φρέσκια και εμπνευσμένη ιδέα για το μέλλον, κι όχι ότι η εξουσία είναι ωραία σαν αμαρτία κι εμείς παιδάκια της γειτονιάς, τότε μπορεί και να ασχοληθώ περισσότερο...
αλλά τι ψάχνεις...
...στις σαπουνόπερες είτε δεν υπάρχει ποτέ τέλος κι όλα ανακυκλώνονται μεταξύ τους (αυτό είναι το σύνηθες), είτε το τέλος είναι κάπως unhappy...
...θυμάσαι τι έπαθε ο δόλιος Γιάγκος Δράκος και η οικογένειά του?
Ακόμα προσπαθώ να συνέλθω από το σοκ!

5:50 μ.μ., Σεπτεμβρίου 24, 2007  
Blogger PD said...

Κι εγώ που κοντεύω να κολλήσω (μόνιμα) με την ελληνίδα Μαρία και τον (πάνω του ο Παπάς) Αλέξη τι είμαι; Σε καλύτερη ή χειρότερη κατάσταση γιατρέ μου;

7:22 μ.μ., Σεπτεμβρίου 24, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Αχ Τζων Μπόη, ο..Γιάγκος Δράάακος; Πως τους ξεχάσαμε κι αυτούς! (Μας κόλλησες τον ιό Βeirut, βρέ! Να είσαι καλά!)

-p.d. δικός μας και εσύ! Τι να κάνουμε βρε παιδί μου, εικονική πραγματικότητα κατάντησε η ζωή μας!
(Μάλλον σε καλύτερη, δεν μπορώ να μπερδέψω καταστάσεις με τη..Μαρία!) :)

7:20 π.μ., Σεπτεμβρίου 25, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Ποιός Αλέξης P.d. μου, για δες εδώ τον παίδαρο!

8:33 π.μ., Σεπτεμβρίου 25, 2007  
Blogger Juanita La Quejica said...

Το φαινόμενο των τελενοβέλας έχει απασχολήσει τα τελευταία 15 χρόνια επιστήμονες όλων των ειδικοτήτων.
Στις λατινοαμερικάνικες εφημερίδες σχεδόν καθημερινά θα διαβάσεις και ένα άρθρο που να μιλά για τις επιδράσεις, τα αίτια και πάει λέγοντας.
Φτώχεια και αναλφαβητισμός στην Λατινική Αμερική κατά τη γνώμη μου.
Στην Ευρώπη; Φτώχεια και ... απελπισία;

12:56 π.μ., Σεπτεμβρίου 26, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Θυμάσαι τη διαφήμηση χρυσό μου, "Με ένα άρλεκιν ξεχνιέμαι;"
Έτσι και με τις τελενοβέλας! Όμως από σπόντα χρησιμοποίησα την παρούσα σειρά! Το θέμα μου σαρκάζει.. αφηρημένα!
Μέσα στο γενικό τουρλουμπούκι των τηλεοπτικών παράθυρων, όλα μπερδεύονται ΚΑΙ η πραγματικότητα. Έτσι φαντάσου τον Γεωργάκη-Δον Fernando Mendiola, τον Ευάγγελο-Aldo Domenzáin και τη δόνια Διαμαντοπούλου σαν Marcia Villarroel!!
Η συνέχεια ταυτήσεων, επι της οθόνης, μάλλον τόχω, τόχω:
Στο ρόλο του Ariel Villarroel ο Σημίτης
Σαν μπαμπάς και μαμα Μendiola ο Α.Κακλαμάνης και η Β.Παπανδρέου!
Μπαμπας Erasmo Padilla, ο Κ.Γείτονας, Tomás Mora ο Κ.Κουλούρης! :))

3:05 π.μ., Σεπτεμβρίου 27, 2007  
Blogger Nena said...

Α, πόσο ωραία με ανακουφίσατε όλοι! Κι εγώ που νόμιζα ότι ήμουν η μοναδική αποχαυνωμένη της σαπουνόπερας ως καταπραϋντικό της κατάθλιψης που μούρθε κατακέφαλα με τις φωτιές κι όχι μόνο. Που νόμιζα πως έγινα tvholic και ντρεπόμουν να το ομολογήσω. Μπράβο σας ορέ! Μ ανεβάσατε.
Εις άλλα με υγεία.

3:50 μ.μ., Σεπτεμβρίου 30, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Χαχα αντικαταθλιπτικό το σαπουνάδικο!
Όμως κούκλος ο Χαιμέ και φωνη ωραία! ;)

11:25 μ.μ., Σεπτεμβρίου 30, 2007  
Blogger Juanita La Quejica said...

Toμάς ο Κουλούρης; ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
Τώρα το είδα αυτό!!!!!!!!!!
Εξαιρετικό!!!!!!!!!!!!!

1:20 μ.μ., Οκτωβρίου 05, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Ναι ναι! Μας προέκυψε και Omar Carvajal! Ο Σκανδαλίδης! :)

(Ποιοί ρόλοι δεν δόθηκαν ακόμα;

4:34 μ.μ., Οκτωβρίου 05, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.