Κυριακή, Δεκεμβρίου 16, 2007

Choloskasmeni..



..όπως θα έλεγε και η αλήστου μνήμης Γεωργία Βασιλειάδου, στη θεία απ το Σικάγο!
MΗ ΤΡΟΜΑΖΕΤΕ-ελάτε πιο κάτω απο τον κώδικα με βίντζι..
Γύρισε κοντά μου, καλό μου ..Blog! Για καλό μου.. Σνιφ..


Mου λένε να μην κλαίω, να μην κλαίω..

Μα τι να κάνω;;;


-Καμμιά βοήθεια από το κοινό, έτσι για να τραγουδήσω..Ujala!



Ύστερον: Τα video ένα-1 και δύο-YamaYama, τα χρωστώ στα lakonika (γειά Αng.) και εκείνα στον Ν.Κούμαρη!


-Πρόκειται για τραγούδια απο παλιές ινδικές ταινίες, με διάσημες και εκτός συνόρων φωνές όπως του Mukesh που ντύνει με τη φωνή του τον επίσης πασίγνωστο Raj Kapoor βραβευμένου μαζί με την Nutan για την ταινία Αnadi του Bollywood, καθώς και του Shammi Kapoor, στην ταινία Ujala. Eπίσης του Μohammed Rafi, της Asha Bhosle και τόσων άλλων όπως η Nargis για παράδειγμα.



Υστερώτερον: Για όσους δεν βγάζουν νόημα(!) από τα "πονεμένα" σαν τα τραγούδια κειμενάκια, αυτά δόθηκαν όταν αντίκρυσα το blog μου, μετά από μεσονύχτια ενασχόληση, σαν της τρελλής τα μαλλιά, τουτέστιν δηλαδή, αλλού ο παππάς κι αλλού τα ράσα του! Κέραμοι και πλίνθοι ατάκτως ερριμένοι..Αιτία το template. Ευτυχώς, τέλος καλό, όλα καλά!

Aλλά επειδή δεν είχα κοπιάρει πρόσφατα το template και χρησιμοποίησα παλιό, μην παραξηγηθείτε αν σας παραλείπω απο τα λινκ μου, θα σας..αποκαταστήσω σιγά-σιγά!

Ετικέτες ,

16 Comments:

Blogger philos said...

Πως το κατάφερες αυτό?
Πες μου ότι κρατάς backup από το template σου?
Αν θες βοήθεια στειλε mail μπας και μπορω να βοηθησω.

1:17 π.μ., Δεκεμβρίου 16, 2007  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Παναγια μου...Περαστικα!!!Μαλλον πρεπει να αλλαξεις ταμπλο....

2:36 π.μ., Δεκεμβρίου 16, 2007  
Blogger Ακέστωρ said...

Τι 'ν' πάλι τούτο; Διαβάζω το σχόλιο του φίλου philos και σοκάρομαι εγώ ο άσχετος. Τι ακριβώς είναι backup και template; Φτιάξε το γρήγορα, σε παρακαλώ, γιατί με πιάνει άγχος έτσι όπως το βλέπω άρρωστο. Αν πάθω κάτι τέτοιο θα βάλω τα κλάμματα σα χαζός! Από τεχνολογία δε σκαμπάζω. Αν ήταν κανένα αρχαίο ή κανένα κρυολόγημα, θα είχα λύσεις να προτείνω. Κάνε κάτι γρήγορα να το διορθώσεις! Καλή ανάρρωση!

9:37 μ.μ., Δεκεμβρίου 16, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Ok παιδιά το διόρθωσα με απώλειες η άσχετη! Τώρα πρέπει να ξαναφτιάξω τα link μου, γιατί τζοχαδιάστηκα και δεν έκανα copy από το "άρρωστο"!

Σας ευχαριστώ πολύ για τη συμπαράσταση!

Ακέστωρ, μπαίνεις στο dashboard(πανόπτη το μεταφράσανε!) επιλέγεις template(νομίζω το λένε τώρα ρυθμιίσεις ) και σύροντας το ποντίκι κάνεις copy το Html κείμενο που καθορίζει πως φαίνεται το blog σου και οι ανέσεις που ορίζεις.
Μετά το αποθηκεύεις σε ένα έγγραφο και το σώζεις γράφοντας οπωσδήποτε την ημερομηνία που έκανες τη διάσωση. Για να σου βρίσκεται καλού κακού..

10:09 μ.μ., Δεκεμβρίου 16, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Ακέστωρ συγνώμη το πρότυπο εννοούμε όλοι!

12:27 π.μ., Δεκεμβρίου 17, 2007  
Blogger ΩΣΗΕ said...

Βλέπω τελείωσαν τα έργα...
έστω και με μικρές απώλειες.
Δε μου μένει παρά να σε συγχαρώ

Καληνύχτα με κραυγή φαλκονιού

1:07 π.μ., Δεκεμβρίου 17, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Σε ευχαριστώ Ωσηέ!
Καλημέρα! Καλούς πλόες!

2:29 π.μ., Δεκεμβρίου 17, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

Μια χαρά ήταν το blog, σαν της τρελής τα μαλλιά!
Γιατί το τακτοποίησες Κατερίνα μου;

Λοιπόν, αυτά τα blog τα έχω κάπως παρεξηγήσει, έχουν πάνω από όλα τη δική τους προσωπικότητα και τη δική τους βούληση.

Διάβασε λοιπόν τι έχω πάθει εγώ στο παρελθόν και τι παθαίνω ακόμα:

1. Έχει αλλάξει πολλάκις από μόνο του το template! Ακόμα κι αν κοπιάρω το παλιό εκείνο βάζει αυτό που θέλει! Το παλιό μου template με τα δεντράκια και τα αεροπλανάκια, πάπαλα!
1. Μου έχει αλλάξει τη γλώσσα επικοινωνίας από Αγγλικά στα Ελληνικά, από Ελληνικά στα Πορτογαλλικά, από Γαλλικά σε Γερμανικά και ξανά μανά πίσω!
Και άντε με τις άλλες γλώσσες πάει κάτι κι έρχεται, με τα Πορτογαλλικά, πες μου πως έβγαλα άκρη για 8 μήνες; (Τώρα, μετά από ένα διάστημα Γαλλικών, ξαναπεράσαμε στα Ελληνικά, τα Σουαχίλι φοβάμαι, που δεν καταλαβαίνω και το αλφάβητο!)
3. Μου απαγορεύει να κάνω link! Αυτό όχι πάντα, αλλά συνήθως link δεν παίρνει που να χτυπάει τον κώλο μου κάτω!

Υπάρχουν κι άλλα, πολλά μικροπροβλήματα, ανάξια λόγου σε σχέση με τα παραπάνω, αλλά Δόξα να΄χει ο Κύριος, ακόμα δεν με έχει μουντζώσει!

Αυτό μάλλον, του το επιφυλάσσω εγώ εν ευθέτω χρόνω :)

9:14 π.μ., Δεκεμβρίου 17, 2007  
Blogger aqua said...

Ο επιμένων νικά!
Εμ...σιγά που θα του πέρναγε!
Καλή σου Ημέρα !

11:34 π.μ., Δεκεμβρίου 17, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Tζών Μπόη μου, μας δοκιμάζει ο blogger να δει τι έχουμε μάθει!;)
Η αλήθεια είναι ότι έκανε κάτι -ίσως αναπροσαρμογές-προχθές που μου ήρθε η ιδέα να επέμβω να διορθώσω αυτό που με ενοχλούσε αισθητικά. 'Επρεπε να το φανταστώ ότι ίσως θα είχα προβλήματα..
-Αυτό με τη γλώσσα με ενοχλεί και μένα, άκου πανόπτης το dashboard!

Tελικά το πάθημα γίνεται μάθημα:
1) Να κρατάς που και που αντίγραφο του template (προτύπου) που χρησιμοποιείς
2)Να μην "τζοχαδιάζεσαι" και να ενεργείς λογικά και οργανωμένα.
3)Νο μην χολοσκάς!Όλα διορθώνονται!:)

12:54 μ.μ., Δεκεμβρίου 17, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα αγαπητή μο Aqua, ευχαριστώ πολύ για την πολλαπλή στήριξη, πρόταση και ενθάρρυνση!

12:55 μ.μ., Δεκεμβρίου 17, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Xα χα Κατερίνα, έπειτα λες να κάνω blog! Όμως η "ατυχία" σου μας έφερε τρεις ινδικές επιλογές, η μία καλύτερη από την άλλη! Άσε που μπήκα και στον κόσμο του bollywood και μου φαίνεται ότι και εκεί κάτι μου θυμίζει, Δαλιανίδη ίσως;

1:43 μ.μ., Δεκεμβρίου 17, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

Σιγά μην ζοχαδιαστώ και με τον blogger...
στάχτη και μπούρπερη (έστω και burberry) να γίνει...
ευκαιρία να το κόψουμε μωρέ το ρημάδι, γραφικοί γίναμε...
...άσε που ώρες ώρες με αυτά που διαβάζω από μερικούς, μου έρχεται να κατεβάσω καντήλια, αλλά συγκρατούμαι ο Τζων Μπόης!

...πάω να χτυπήσω κανένα μελομακάρονο και καμιά αφράτη δίπλα με μέλι τώρα, μίλησα πάλι για το blogging και μου ήρθε υπογλυκαιμία του εστέτ!

2:11 μ.μ., Δεκεμβρίου 17, 2007  
Blogger Νicola Beerman said...

...να πω την αληθεια λινκ δεν εχω,τα κειμενακια μου τα σωζω,τα αγαπημενα μου βλογ τα'χω στα bookmarks,πολλα πολλα δεν σκαμπαζω,ενα πραγμα φοβαμαι:μην μου καταστραφει ο δισκος οπως τις προαλλες γιατι θα χασω τα bookmarks(ή μηπως κάνω λάθος;)Βεβαια εσενα Κατερινα θα σε βρω οπως και'ναχει απο μνημης,αδυναμιες βλεπεις...

Καλες γιορτες.

2:36 μ.μ., Δεκεμβρίου 17, 2007  
Blogger kiki said...

Διορθώκηκε το template σου. Αυτό ήθελα να σου πω κι εγώ. Back up δεν κρατούσες; Μαλον κρατούσες και έβαλες παλιο ε; Ωραία. Λίγο το κακό!

2:48 μ.μ., Δεκεμβρίου 17, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Dimitra mk χαίρομαι που σχολιάζεις τον.. βασιλικό πού πότισε η γλάστρα!
Χαίρομαι που σου άρεσαν! Η "ελληνική" κακοδαιμονία στο "ελληνικό" τραγούδι ή η μαγεία της μουσικής που δεν συναντά όρια γλώσσας και κουλτούρας;

-Φίλε εστέτ, Τζων Μπόη, η επιλογή δίπλας με αφήνει άφωνη! Τερψιλαρύγκια υπάρχουν πολλά, δίπλες όμως..
(Ασε τη μπούρμπερη και πιάσε τη..burberry; Πολύ καλό μου ακούγεται για σύνθημα!)
Όσο για αυτά που γράφονται και (εικονίζονται) άσε και εγώ μαζί σου!

-Nicola μου, σε ευχαριστώ πολύ για την καλή σου κουβέντα και την εκτίμησή σου.
Καλές γιορτές!

-Ναι ναι oneiromageiremata , την πάτησα γενικώς αλλά εμπειρία και αυτή!!

4:19 μ.μ., Δεκεμβρίου 17, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.