Σάββατο, Δεκεμβρίου 01, 2007

Sex bomb, διάβαζε μάλλον, AIDS





Σήμερα θυμόμαστε: Παγκόσμια ημέρα κατά του aids - Κλικ στην κόκκινη κορδέλλα!
Σήμερα θυμόμαστε: Παγκόσμια ημέρα κατά του aids - Κλικ στην κόκκινη κορδέλλα!
Σήμερα θυμόμαστε: Παγκόσμια ημέρα κατά του aids - Κλικ στην κόκκινη κορδέλλα! Στο ελληνικό website Hivaids.gr με λεπτομερή στοιχεία για ΤΗ νόσο του καιρού μας, παρατίθενται και προσωπικές εξομολογήσεις φορέων. Διάλεξα αυτήν, που αντανακλά πόσο απερίσκεφτα παίρνουμε τους κινδύνους υπόψη, αντί οποιουδήποτε κειμένου:

"Είχα κάνει σέξ μόλις μια φορά χωρίς προφύλαξη και αυτή ήταν αρκετή. Μου το ανακοίνωσαν και βρέθηκα να περπατώ μόνος στους κρύους δρόμους της Αθήνας. Από τα Βόρεια έφτασα στο κέντρο και συνέχισα για τα Νότια. Προσπαθούσα να σκεφτώ αλλά ήταν αδύνατο.
Τον είχα αγαπήσει και μου είχε κάνει ένα δώρο για όλη μου τη ζωή, ώστε να μην τον ξεχάσω ποτέ. Δεν τον αναζήτησα. Δεν οφελούσε σε τίποτα, δεν θα άλλαζε τίποτα.
....................
Επέλεξα να είμαι μόνος, ίσως επειδή φοβάμαι ακόμη να κάνω και εγώ το ίδιο δώρο άθελα μου.Απο τα 19 μου είμαι μόνος.
Ελάχιστοι γνωρίζουν την αλήθεια και αυτό επειδή φοβάμαι να χάσω αυτούς που τόσοαγαπώ, ίσως και περισσότερο απο τον εαυτό μου.

Τον εαυτό μου δεν τον αγάπησα ποτέ. Έχω πατήσει το pause στη ζωή μου. Αυτή θα επιλέξει την συνέχεια. Σήμερα πλέον, κάθομαι με τις ώρες και κοιτώ τον ουρανό. Δεν φοβάμαι πλέον το θάνατο όπως τον πρώτο καιρό. Το μόνο που με πονά είναι η μοναξιά μου, η κενή ζωή μου. Δεν έχει σημασία.
Με τις θεραπείες παρατείνω τη ζωή, περιμένοντας τη στιγμή που θα αποχωριστώ από αυτό το άθλιο και άρρωστο σώμα.

Το χειρότερο είναι όταν μου μιλούν για το μέλλον. Δεν μπορώ πλέον να κάνω όνειρα. Σταμάτησα να κάνω όνειρα στα 19 μου. Απο τότε ζω την κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία. Δεν νιώθω θυμό ή οργή για το άτομο που μου χάρισε τον ιό. Δεν ήταν μόνος στο κρεβάτι, έπρεπε να προστατέψω τον εαυτό μου αλλά δεν το έκανα, δεν έβαλα προφυλακτικό.
Η ρώσικη ρουλέτα δεν έχει πάντα καλή κατάληξη.

Αυτό το οποίο σήμερα με εξοργίζει είναι το γέγονος οτι τα κρούσματα αυξάνονται πάλι. Γιατί ? Πόσοι πρέπει να πεθάνουν σε αυτό το ολοκαύτωμα ώστε να σταματήσει ? Πόσο μολυσμένο αίμαι πρέπει να χυθεί ? Το δικό μου πάντως δεν θα χυθεί."

Παραπέμπω επίσης στο περυσινό post με στοιχεία ενδιαφέροντα καθώς και στο άλλο post, με το ίδιο ενδιαφέρον θέμα.

Όμως, αξίζει προσοχής και μια ενδιαφέρουσα προσωπική άποψη, που θίγει το ιατρικό a contrario. Δείτε...
Ένας ηχηρός αντίλογος και αμφισβήτηση στην επιστημονική επιβεβαίωση της ύπαρξης ιού λόγω της ύπαρξης των αντισωμάτων του, είναι το βιβλίο του Steven Davis, πρώην γερουσιαστού και εδώ οι αιτιάσεις του. Οπωσδήποτε τρόμαξα με την περίπου φασιστική αντιμετώπιση των οροθετικών που ζητούν να ταξιδέψουν και την αντιμετώπισή τους από χώρα σε χώρα..
Click on button:
support AIDS Day
Ακούμε sex bomb με την "επίπεδη" ερμηνεία του Max Raabe.

Ετικέτες , , ,

8 Comments:

Blogger patsiouri said...

Εγώ διάβασα τί διαθέτει το κρέτος στους οροθετικούς για την περίθαλψή τους και έφριξα!
Πάλι καλά που ευαισθητοποιήθηκαν για την πρόληψη τελευταία...

7:10 μ.μ., Δεκεμβρίου 01, 2007  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ το αφιέρωμά σου!!!

Πονάνε οι εξομολογήσεις των ανθρώπων που υποφέρουν..

Ας ευχηθούμε ολόψυχα να βρεθούν θεραπείες για την καταπολέμηση του φονικού ιού που καταστρέφει ζωές...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

7:18 μ.μ., Δεκεμβρίου 01, 2007  
Blogger Juanita La Quejica said...

Τελικά, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να αγαπούμε τον εαυτό μας και να τον προστατεύουμε, αυτό τουλάχιστον το ελάχιστο που περνά από το χέρι μας.

8:09 μ.μ., Δεκεμβρίου 01, 2007  
Blogger Ακέστωρ said...

Δεν πιστεύω ότι το ΑIDS είναι "Η" αρρώστια. Έχουν υπάρξει ανά τους αιώνες πάμπολλες λοιμώδεις ασθένειες με περισσότερα θύματα.
Ούτε ο καρκίνος είναι. Ο καρκίνος είναι ένας από τους τρόπους αυτοκαταστροφής του βρωτού, πεπερασμένου σώματός μας. Απλώς τώρα είναι περισσότεροι οι άνθρωποι που φθάνουν σε ηλικία να προσβληθούν από καρκίνο, ενώ παλιότερα πέθαιναν από πείνα, φυματίωση ή εχθρικό βόλι.
"Η" αρρώστια της εποχής μας είναι κάθε πάθος που οδηγεί ανθρώπους να συνθλίβονται μέσα ή κάτω από λαμαρίνες αυτοκινήτων.
Επίσης "Η" άλλη αρρώστια είναι τα ναρκωτικά.
Όμως το AIDS χτυπάει στο ένστικτο αναπαραγωγής και ηδονής του ανθρώπου και αυτό το κάνει τόσο τραγικό.
Λίγη προσοχή ρε παιδιά!

7:55 μ.μ., Δεκεμβρίου 02, 2007  
Blogger maria_pin said...

Λίγη προσοχή δε φτάνει! Ας ρίξουμε και μια ματιά και πέρα από τη μύτη μας, στην Αφρική λόγου χάρη που το πρόβλημα είναι τεράστιο και ιδιαίτερα περίπλοκο-όχι όπως λέει και το πατσιούρι, πώς σεμάς εδώ στον "πρώτο κόσμο" είναι πολύ καλύτερα τα πράματα. Θυμάστε πριν από καμιά δέκα χρόνια, την ταινία KIDS? Εμένα με είχε κατασυγκλονίσει!
Πολυ ωραίο ποστ Κατερίνα!

11:27 μ.μ., Δεκεμβρίου 02, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

εγώ όπως πάντα εντός τόπου, χρόνου και κλίματος, θα σχολιάσω το τραγούδι!

Ε όχι και επίπεδη η ερμηνεία του Max Raabe, εδώ μιλάμε για σούπερ καλλιτέχνη!
Μάλιστα με πρόλαβες, ήθελα να ποστάρω το συγκεκριμένο κομμάτι εδώ και καιρό, αλλά θα το αναβάλω για αργότερα μια το έβαλες εσύ πρώτη!

Max και ξερό ψωμί Κατερίνα μου.
Για το aids δεν έχω να πω τίποτε περισσότερο από το: Σταματήστε το σεξ και σώστε την αμαρτωλή ψυχή σας.
Αμαρτωλοί όλοι σας, θέλετε και σε σεξ, αντί για νηστεία και εγκράτεια!

10:12 π.μ., Δεκεμβρίου 03, 2007  
Blogger Unknown said...

aids παλιά ήταν η άγνοια, τώρα;;;;;;

3:20 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλησπέρα σας αγαπητοί,

-patsiouri μου φαίνεται οτι ο Αβραμοπουλος για δήμαρχος δεν μας έκανε αλλά για υπουργός υγείας μας φθάνει και μας περισσεύει! Γίνεται πολύ καλή δουλειά, καλύτερη απ ότι με γιατρούς υπουργούς..

-Ευχαριστώ πολύ φύρδην-μίγδην! Πιστεύω ότι λίγο πολύ, όπως και με τον καρκίνο ξέρουν. Αλλά συντηρείται ολόκληρο σύστημα πολιτικοοικονομικό...
(πολύ μ αρέσει η ατάκα-γλαρένιες αγκαλιές-!)

-Juanita μου πολύ σωστά..Είδες το λέει και ο παθών "Δεν ήταν μόνος στο κρεβάτι, έπρεπε να προστατέψω τον εαυτό μου αλλά δεν το έκανα, ", έπρεπε να μην εφησυχάσει..

-akestor, το aids είναι αρρώστεια τα ναρκωτικά δεν είναι. Ίσως γίνονται αιτία να προκληθεί αρρώστεια αλλά ΔΕΝ είναι..
"Λίγη προσοχή ρε παιδιά!" λες και εγώ το φωνάζωωω..

-Σε ευχαριστώ Μaria_Pin. H Αφρική είναι..τι να πώ.. πείραμα, τόπος γενοκτονίας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο..

-Τζων Μπόη πάντα με εκπλήσσεις! Με το δάχτυλο σηκωμένο φαντάζομαι αυτό το..αμαρτωλοί!! :)
Οι queen μου τον θύμισαν τον Μ.Raabe, καθώς και ένα σχόλιο του φίλου Gingo και ένα ποστ της Citronella.
Όμως αφιέρωμα δεν έκανα, ευκαιρία να αναλάβεις τη σκυτάλη!

- Φιλώ σε street spirit μου, τώρα..δεν υπάρχει καμμιά δικαιολογία, φοβάμαι..

8:37 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.