Τρίτη, Δεκεμβρίου 11, 2007

Trocandero και στην κορφή..Μητρόπολη



τελευταίες μέρες μου, κλείνουν καθημερινότητα και άνισες μάχες με τη στείρα πραγματικότητα. Μακριά από ταξίδια και άλλες μικρές επιθυμίες. Αντιτουριστική και η διάθεση..Σε εξέλιξη διάφορα γεγονότα.. Ωστόσο είμαι καλά και οι αγαπημένοι μου επίσης. Οπότε δεν είναι μια τεράστια ευκαιρία να ευχαριστήσει κανείς το Θεό για την αγάπη του, να γίνονται όλα όταν πρέπει, όπως πρέπει; Μου το θύμισε σε ένα ωραίο άρθρο του ο Άρης μας!
Την Κυριακή, πήγαμε με το συζυγάτο μου μια ωραία βόλτα χωρίς αυτοκίνητο, για τη χαρά να περπατήσουμε και να ξεφύγουμε λίγο. Το τράμ μας έφερε στο Τροκαντερό όπου έχει γίνει ανακαίνιση καθώς μας είπαν φίλοι που σύχναζαν εκεί απ το καλοκαίρι και δίνεται η ευκαιρία μιας όμορφης βόλτας. Μας φάνηκε όμορφο, σαν σκηνικό κινηματογραφικό, όμως δεν μας άρεσε να καθήσουμε κάπου, δεν νοιώσαμε βρέ παιδί μου κάτι να μας "τραβάει"! Άλλη αίσθηση έχεις ας πούμε π.χ. στο stretto -μου αρέσει και η μηλόπιττα- ή στα άλλα Πειραϊκά μαγαζιά, για καφεδάκι, παρέα ή εφημερίδα και απόλαυση όσης θάλασσας παραχωρείται στο παράθυρό σου.

Τελικά βουτήξαμε ένα ταξάκι να πάμε Θησείο να δούμε τη δύση στα μάρμαρα του Παρθενώνα, αλλά στο δρόμο, έτσι χωρίς λόγο, μας έκανε κλικ ένα γνωστό cafe στη Μητρόπολη,(φωτογραφία του Δ.Μπεθάνη του sailor), για καλό καφέ. Δε βλέπαμε τα γιώτ ή τον κόσμο που έκανε βόλτα στο Τροκαντερό, δεν βλέπαμε το παιχνίδι του σύννεφου με το φώς, δεν είχαμε την αίσθηση του πράσινου από το παρκάκι και το πέταγμα των πουλιών την ώρα του δειλινού. Βλέπαμε όμως ο ένας το πρόσωπο του άλλου και είχαμε καιρό, ενώπιος ενωπίω να τα πουμε, χωρίς τα παιδιά και τα θέματα των παιδιών, χωρίς τα θέματα της καριέρας να μπερδεύονται στα όνειρά μας και στην παρούσα στιγμή.

Λίγος κόσμος ακόμα, άναψαν τα φώτα και τα φωτάκια, ο παπάς, ναι ναι ο γνωστός-πως τον λένε άραγε, π.Δημήτριο νομίζω- απο τη λειτουργία στην τηλεόραση, διέσχισε την πλατεία. Σε λίγο η καμπάνα του εσπερινού, έκανε κάποιους τουρίστες ξεμονεμένους, που αλληνοφωτογραφίζονταν να κυτάξουν τα ρολόγια τους, ψάχνοντας τη σχέση με την ώρα. Η χαμηλόφωνη μουσική, στον τόνο της Evora, Βesame mucho, όμως εδώ θα το δώσουμε σε άλλη
εκτέλεση, Javier Solis.
Απόψε απολαμβάνω ποστ και μουσική -Tango- στην Φύρδην Μίγδην και με το μάτι της τίγρης άκουσμα, ψάρεμα στο άρθρο του Άγγελου.

Φωτογραφίες δανεικές από τησελίδα windmillstravel.com η πρώτη και η τελευταία διαφημιστική. Οι μεσαίες στιγμιαίες, με το κινητό μου.



Πατείστε πάνω στα Μαγεμένα Χριστούγεννα ή στο εικονίδιο του άιΒασίλη στην κορυφή, καθώς και στο εικονίδιο Χριστουγεννιάτικο δένδρο, στο πλάϊ για να μπείτε στο μαγικό κόσμο των διακοπων των Χριστουγέννων!

Ετικέτες , , , , ,

18 Comments:

Blogger tassoula said...

Να είσαι καλά για αυτή την βόλτα που μας πήγες!
Καλό βράδυ!!

11:40 μ.μ., Δεκεμβρίου 11, 2007  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Κρατώ τούτο το θησαυρό, το πολύτιμο και μοναδικό συναίσθημα:
"Βλέπαμε όμως ο ένας το πρόσωπο του άλλου και είχαμε καιρό, ενώπιος ενωπίω να τα πουμε, χωρίς τα παιδιά..."
H ώρα που επικοινωνούν τα πνεύματα, τα μάτια κι' οι καρδιές..

Λατρεύω τα πρωϊνά τις Κυριακές..

Besame mucho...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

12:36 π.μ., Δεκεμβρίου 12, 2007  
Blogger Αρης Δαβαράκης said...

Η Γιώτα Νέγκα τραγουδάει ένα τραγούδι του Λειβαδά και του Γκόνη που λέει "Εχω Ανθρωπο" και που πολύ μ΄εχει συγκινήσει. Αμα "έχεις άνθρωπο" και βγαίνεις βόλτα και μπορείς και κοιτάζεσαι Πρόσωπο με Πρόσωπο, τόχεις. Αυτό είναι, τα υπόλοιπα παίζονται. Θα γίνουν και οι δοyλειές, θα λυθούν και τα προβλήματα, θ αντιμετωπιστούν και οι δυσκολίες, όλα θα γίνουν. Φτάνει να έχεις άνθρωπο. ΚΙ΄εσύ έχεις κι΄αυτό κάνει το πόστ σου πολύτιμο γιατί μας θυμίζεις οτι μια βόλτα στην πόλη με τον άνθρωπό σου είναι, με δυό λόγια, ο παράδεισος. Καλή αργία σήμερα, καλή απεργία. Μακάρι να μας δώσει την ευκαιρεία και γι΄ αλλες βόλτες!

7:51 π.μ., Δεκεμβρίου 12, 2007  
Blogger witchofdaffodils said...

Kατερίνα, τι μου θυμίσατε! Αυτή την πολυτέλεια, αυτό το μικρό πολύτιμο κάτι που μου χρωστάω..

9:59 π.μ., Δεκεμβρίου 12, 2007  
Blogger Crazy Tourists said...

Τι ωραία βόλτα!!! Και τι γλυκά που είναι αυτά τα τετ α τετ!!

CrazyTourist2

11:25 π.μ., Δεκεμβρίου 12, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Kαλημέρα Κατερίνα την ενδεκάτη πρόλαβε η δημοσίευση! Φιλιά και στους δυό σας και να διώχνετε τα παιδιά συχνότερα!

1:27 μ.μ., Δεκεμβρίου 12, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μού θύμισες ένα παλιότερο ποστ σου, από τα πολύ αγαπημένα, εκείνο με τα "antivirus" - αυτά που μάς κρατάνε στην πρώτη γραμμή της μάχης με την πραγματικότητα. Όπως ακριβώς η όμορφη βόλτα!

1:29 μ.μ., Δεκεμβρίου 12, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Aγαπημένοι πάντες, αργία/απεργία και μεγάλη γιορτή -του άι Σπυρίδωνα- σήμερα! Θα ήθελα να ήμουνα στην Κέρκυρα αυτή τη στιγμή, μια βόλτα στο Λιστόν..

-Να είσαι και εσύ Τassoula μου πάντα καλά! Εσύ εκτός Σταύρου έχεις την εναλλακτική του Σβούρα για βολτίτσα!

-Beso a ti demasiado! (ελπίζω να μη διαβάζει η Juanita και μου τραβήξει κανένα αυτί!)
Οι κυριακές και όλες οι άλλες μέρες γλυκειά μου!!

-Άρη μου -εξ οικείωσης πνευματικής-δεν ξέρεις πως με προσγείωσε και με ενέπνευσε το άρθρο σου, το είδα σαν απάντηση..
Ναι έχω άνθρωπο -και εδώ θυμάμαι ένα άλλο τραγούδι, με τον Χατζή..-λόγος να ευγνωμονώ πάλι το Θεό.
Σε ευχαριστώ για το πολύ θερμό σχόλιό σου.

-Αγαπητή μου witch of daffodils, ας γίνουμε αιτία ο ένας για τον άλλο να βρίσκουμε αφορμές.

-Κάτι ξέρετε φαίνεται και εσείς αγαπητοί μου crazytourists! Nαι ωραία βόλτα!

-Dimitra Mk αγαπητή, λέμε η επόμενη βόλτα να γίνει στο φάρο και ο καφές -που αλλού- στο άρωμα!

2:03 μ.μ., Δεκεμβρίου 12, 2007  
Blogger ikd said...

καλή παρέα, ωραία μέρη, όμορφη μουσική, τι άλλο να ζητήσει το μυαλό για να ξεφύγει από τη ... μπίχλα της καθημερινότητας.

Ι.

3:09 μ.μ., Δεκεμβρίου 12, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

Αχ πως φαίνονται αυτοί που απεργούν κι αυτοί που δουλεύουν!
Ωραίο post πάντως, φιλτάτη..εξαδέρφη.
Η απεργία βοηθά και την πνευματική ανάταση, ενώ η δουλειά κάνει το μυαλό κουρκούτι, φαντάζομαι βέβαια ότι βοηθά και στο σεξ...
(διάβαζα βλέπεις τις προάλες τη Θεία Λένα και σκανδαλίστηκα ο δόλιος!)

4:37 μ.μ., Δεκεμβρίου 12, 2007  
Blogger Marina said...

Οι όμορφες στιγμές που μας μιλάνε είναι εκείνες που μας κάνουν να αισθανόμαστε μιά ανάταση σαν να βαδίζουμε μαζί με τους αγγέλους.

Εχω πάει στο Τροκαντερό 2-3 φορές, τη μία χειρότερη απο την άλλη. Υπάρχει βελτίωση συγκριτικά πάντα με τα σκουπίδια και τα εγκαταλελειμένα κτίρια της αεροπορίας του παρελθόντος, τα κατασκευάσματα του Λάτση όμως δεν δένουν, δεν μου λένε τίποτα, ξένο σώμα πώς να στο ΄πώ, και τα καφενεία καλά "για τους τουρίστες". Καλύτερα που φύγατε και πήγατε κάπου που να σας μιλά.

6:01 μ.μ., Δεκεμβρίου 12, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Citronella μου σε ευχαριστώ που το θυμάσαι! Με δόση ποίησης ξεφεύγαμε εκεί!
-ikd φίλε μου, μ π ί χ λ α ; Καθιερώνεται! Ας μην ψάξουμε ετυμολογία! ;)

-Εγώ αγαπητέ..εξάδερφε -Τζων Μπόη δηλαδή-, έφυγα αλαφροπατώντας απο το αναφερόμενο blog, όταν με ζώσανε και τα..Ζωνιανά! :)
Τσ τσ τσ, χαλάσανε και οι μεγαλύτεροι, μετά το Παραπέντε..Αλλά ξεχνιέται το σεχ που θα έλεγε και η Θεοπούλα;
Να υποθέσω ότι απεργήσατε;

-Αχ ρομαντική μου Μαρίνα..Η αλήθεια είναι ότι περάσαμε απρόσμενα καλά οι δυό μας.
Στο Τροκαντερό θα πάω ξανά, να περπατήσω και μόνο γι αυτό. Δεν νομίζω ότι μου αρέσει να καθίσω και χαίρομαι που το επιβεβαιώνεις.

7:47 μ.μ., Δεκεμβρίου 12, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Για να μην είναι στον αέρα η μουσική πρόταση του ΄Αρη "μας" εδώ μπορεί να ακούσετε το τραγούδι της Νέγκα,μαζί με ένα άλλο ωραίο τραγούδι της "Με τα μάτια κλειστά".

1:48 π.μ., Δεκεμβρίου 13, 2007  
Blogger ΩΣΗΕ said...

Ωραία βολτα. Την πεθύμησα πολύ. Λέω κι εγώ να τα παρατήσω όλα και να βολτάρω το Σ/Κ.

Καλημερα

10:47 π.μ., Δεκεμβρίου 13, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα σας από την πολύ παγωμένη Αθήνα. Σήμερα ούτε ο τακτικός κότσιφας φάνηκε να αναστατώσει τις γλάστρες μου!

-KafetzisS σας ευχαριστώ θερμά για το σχόλιο-είχαμε καιρό να σας δούμε-και το λινκ! Πολύ ωραίο αφιέρωμα στη Νέγκα.

-Καλώς να ορίσεις αν έρθεις Αθήνα Ωσηεέ, θα είναι και στολισμένη, ό,τι πρέπει για βόλτα και αλλαγή.
Βόλτα κάνει κανείς όμως και με την ψυχή και το νου..

12:27 μ.μ., Δεκεμβρίου 13, 2007  
Blogger KitsosMitsos said...

Γεμάτη βόλτα με μέρη, χρώματα, μουσική. Από τα απογεύματα, φαντάζομαι, που γυρνάς σπίτι ολοκληρωμένος/ -η.

2:55 μ.μ., Δεκεμβρίου 13, 2007  
Blogger ΩΣΗΕ said...

Χα!! Πίστεψέ με έχω κουραστεί από τις βόλτες του νου. Θέλω να βρεθώ σε τόπο χρόνο και κατάσταση που απλά ν' απολαμβάνω ότι βλέπω χωρίς ενδότερα και εσώτερα και νοήματα νοημάτων

5:45 μ.μ., Δεκεμβρίου 13, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Πράγματι, kitsosmitsos, επίσης να θέλεις να μιλήσεις γι αυτό.

-Στο εύχομαι Ωσηέ μου, το γρηγορώτερο.. (Ποιά είναι η σχέση σου με το Στράτο Λιακάτου;)

8:16 μ.μ., Δεκεμβρίου 13, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.