Κυριακή, Νοεμβρίου 25, 2007

KYPιακή, γιορτή και σχόλη


Eορτάζομεννν, αφ εσπέρας! Η χαρά μας είναι προφανής και το σχόλιο "καπελλωμένο"! Η φωτογραφία απο το διαδίκτυο, καταδείχνει δημιούργημα του ανθοπώλη Μoyses Stevens, πολύ βολικό όταν κάποιος θέλει να εορτάσει επίσημα. Ακόμα και αν δεν έχει εόρτιο διάθεση, ένα τέτοιο στολίδι προδιαθέτει! Ασε που δεν χρειάζεσαι ανθοδοχείο για το μπουκέττο..

Εορτάσιμες του φθινοπώρου μέρες
Ορατές στα μύχια της ψυχής
Ρητορίας φραγή
Της σκέψης αγαλλίαμα
Ημαρτον,φίλοι, το.. διέπραξα!

Ας πάμε για ύπνο, να είμαστε φρέσκιες αύριο μέρα γιορτής..Άλλωστε, ξημερώνει Κυριακή, το λέει και ο Γιώργος,εδώ.

Περσινή αναφορά, αφιέρωμα στην αγ.Αικατερίνη στο λινκ εδώ. Πρόπερσυ είμαστε ποιητικώτεροι, λινκ εκεί!
H αναδίφηση φέρνει νέο άκουσμα Tango to Evora, McKennit βέβαια.

Ετικέτες , ,

54 Comments:

Blogger philos said...

Χρόνια σου Πολλά Κατερίνα!
Και εμείς εν αναμονή εορτής είμαστε, που φέτος λόγω ...ιδιαίτερων συνθηκών δεν θα έχει τις συνηθεις εορταστικές εκδηλώσεις!

Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να έχετε κάθε χρόνο τέτοιες όμορφες οικογενειακές στιγμες σαν την σημερινή.

Και να χεις πολλά πολλά λουλούδια δώρο για να μην μείνει βάζο άδειο!

2:56 π.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια πολλά με δώρο: Nένα!
Κατερινα και Νοέμβρης μαζί!

3:17 π.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Blogger Alkyoni said...

Κατερίνα μας χρόνια σου πολλά
φιλιά

9:32 π.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Blogger fevis said...

Χρόνια πολλά και πολύ πολύ ευτυχισμένα!!!

10:30 π.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Χρόνια πολλά και ΟΛΑΝΘΙΣΤΑ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

10:44 π.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια πολλά και καλά :))
Με υγεία και ότι καλύτερο εύχομαι για σένα και την οικογενεια σου Κατερίνα !!:)

11:38 π.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κατερίνα, Χρόνια Πολλά, Όμορφα, και με Υγεία:)

12:15 μ.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Blogger Lorelei Am Rhein said...

Χρόνια πολλά, Κατερίνα μου!
Με υγεία, χαρά και όλες τις ευτυχίες που ποθεί η ψυχούλα σου!
Πολλά φιλιά!

2:02 μ.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια καλά και ευτυχισμένα, Κατερίνα!
Ό,τι επιθυμείς!

3:26 μ.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

΅Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας!! Με συγκινήσατε, σε καλό μου..

Αγαπημένε Philos, ξεκίνησε με πολλά λουλούδια και ιδιαίτερη ευλογία η μέρα! Να χαίρεσαι την εορτάζουσα και την ωραία σου οικογένεια. Με το καλό το αναμενόμενο μωράκι, άλλωστε καλομελέτησα, το ευχήθηκα ..πρώτη! :)

-Dimitra mk,άλλως Δημητρούλα μου γειά σου! Ευχαριστώ για το δώρο! Δεν το είχα σκεφθεί!

-alkyoni μου, ευχαριστώ για ευχές και εκείνο το ιδιαίτερο "μας"

-Ευχαριστώ fevis μου, πάντα ευτυχισμένη!

-φύρδην μύγδην, ευχαριστώ πολύ, αντεύχομαι να δείτε τη δική σας Κατερίνα, γερή, μεγάλη και τρανή!

-λαμπρινή μου γλυκειά, όπως οι συνταγές σου, αντεύχομαι και βέβαια η οικογένεια ευχαριστεί και ανταποδίδει!
-Ευχαριστώ-αντεύχομαι citronella μου, υγεία και χαρά.

-Lucy μου, of wild flowers, ρόδα και τριαντάφυλλα και εσύ ρομαντική μου φίλη, στη ζωή σου!

-maria μου με το εξαιρετικό blog και τις φωτογραφίες, σε ευχαριστώ θερμά! Υγεία επιθυμώ για μένα και το συζυγάτο μου και να πάνε καλά τα κορίτσια μου στη ζωή τους.. Γένοιτο!

5:22 μ.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Blogger ikd said...

xronia polla,

poluxronh kai eutuxismenh kai me polla keimena sto blog

i

6:11 μ.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Blogger fish eye said...

χρονια πολλα κατερινα,καλα κι ευτυχισμενα..με υγεια..

6:52 μ.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Blogger An-Lu said...

Να σε χαιρόμαστε Κατερίνα! Πάντα χαρές, έστω και καπελωμένες με άνθη!

9:42 μ.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Κατερίνα
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα
Να εκπληρωθεί κάθε επιθυμία σου

9:52 μ.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Blogger nkalomiris said...

Χρόνια καλά και ευτυχισμένα. Εννοήτε υγιή.

10:55 μ.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Blogger Juanita La Quejica said...

Χρόνια Όμορφα, Ειρηνικά, γεμάτα Αγάπη και Υγεία!
Να σε Χαίρονται οι 3 Χάριτες και ο Καλός σου! Και εμείς επίσης!

11:01 μ.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Ikd, σε ευχαριστώ, είθε!
(ανακάλυψα τις απίθανες φωτογραφίες σου! Κρυφά ταλέντα!)
-Φεγγαραγκαλιές, σε ευχαριστώ, ανταποδίδω!
( πολύ ενδιαφέρουσα διηγηματογράφο, σε βρίσκω!)
-An Lu μου, σε ευχαριστώ για τις ευχές, σε ευχαριστώ για τον πληθυντικό οικειότητας!
-Τάσο Ν. Καραμήτσο, ευχαριστώ πολύ, είθε!
(αν ευχηθώ να γράψω βιβλίο, τι θα γίνει άραγε; Τι?) ;)

11:21 μ.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια σου Πολλά!
Να χαίρεσαι το όνομά σου

Κάθε χαρά και πάνω από όλα υγεία..

11:50 μ.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Trofonios ευχαριστώ πολύ, καλή βιωτή μου εύχεσαι ως..Βοιωτός βέβαια!
(Ενδιαφέρουσες οι φωτογραφίες στο δεύτερο blog, καλή συνέχεια!)

Juanita μου, πωπω ευχές! Ευχαριστώ, ευχαριστώ! (αγκαλίτσα ζεστή!)

Sotiri K. φίλε μου, ευχαριστώ πολύ!(Πάνω απ όλα Υγεία- ξαναπέστο σε παρακαλώ!)
Φιλώ σε!

11:59 μ.μ., Νοεμβρίου 25, 2007  
Blogger tassoula said...

Χρόνια πολλά - πολλά!
Να είσαι πάντα καλά και να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου!!

Καλό βράδυ!!!

12:36 π.μ., Νοεμβρίου 26, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Eυχαριστώ πολύ αγαπητή μου tassoula, να χαίρεσαι και εσύ τους αγαπημένους σου, γερούς, όμορφους, δυνατούς!

1:46 π.μ., Νοεμβρίου 26, 2007  
Blogger xaos said...

Χρόνια σου πολλά Κατερίνα, έστω και αργοποριμένη ως χελώνα άλλωστε...ουφ λαχάνιασα η καημένη

9:02 π.μ., Νοεμβρίου 26, 2007  
Blogger xaos said...

Χρόνια σου πολλά Κατερίνα, έστω και αργοποριμένη ως χελώνα άλλωστε...ουφ λαχάνιασα η καημένη

9:05 π.μ., Νοεμβρίου 26, 2007  
Blogger witchofdaffodils said...

Χρόνια πολλά με υγεία!
πάντα ευτυχισμένη!!

2:49 μ.μ., Νοεμβρίου 26, 2007  
Blogger Unknown said...

μακριά από υπολογιστή όλο το Σαββατοκύριακο, σπεύδω να σε ασπαστώ εκλεκτή Κατερίνα και να σου πω τα χρόνια σου πολλά, που τα αξίζεις και καλά και πολλά!

3:02 μ.μ., Νοεμβρίου 26, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα. Εύχομαι τα καλύτερα...με υγεία.

4:35 μ.μ., Νοεμβρίου 26, 2007  
Blogger Crazy Tourists said...

Χρόνια πολλαααααααααά!!!!!!!!

5:22 μ.μ., Νοεμβρίου 26, 2007  
Blogger kiki said...

Πολύχρονη Κατερινιώ!

5:38 μ.μ., Νοεμβρίου 26, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλησπέρα αγαπητοί μου φίλοι,
-Χελώνα μου, εις διπλούν οι ευχές, διπλά ευχαριστήρια λοιπόν!
-witch of daffodils ευχαριστώ πολύ! (Ώρες είναι να βρεις και τη συνταγή για την ευτυχία και τους ..γαμπρούς της!);)
-Πολύτιμες και θερμές οι ευχές σου αγαπητέ μου ποιητή,politiPitta, σε ευχαριστώ πολύ και αντασπάζομαί σε.. (Βρήκες το μυστικό της ανανέωσης, αν παραμένεις μακράν από υπολογιστή, έστω Σαββατοκύριακο!)
-Footsteps, αγαπητέ μου Δημήτρη, σε ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω τις ευχές.
-Ευχαριστώ πολύ Crazy Tourists! (Δεν ..ταξιδεύετε αυτόν τον καιρό;):)
-Αγαπητά μου oneiromageiremata, με τις ιδανικές φωτογραφικές καταγραφές, ευχαριστώ πολύ!

11:53 μ.μ., Νοεμβρίου 26, 2007  
Blogger Christophorus said...

Να πω χρόνια πολλά; Μα η ζωή δε μετριέται με το στρέμμα, καθώς λέν.

Χρόνια καλά και φωτεινά, λοιπόν.

9:14 π.μ., Νοεμβρίου 27, 2007  
Blogger aeipote said...

Ο Κλεόβουλος λέει: "Οψιμαθή ή αμαθή". Και έχει δίκιο. Θερμές ευχές για την γιορτή σας που πέρασε. Είμαι επιλήσμων και ασυγχώρητος, το παραδέχομαι.
Να είσαστε Καλά.

11:49 π.μ., Νοεμβρίου 27, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Eυχαριστώ πολύ Christophorus! Φωτεινά και ευλογημένα θα έλεγα! Αντεύχομαι το ίδιο για σας. Μου αρέσουν οι φωτογραφικές καταγραφές σας, όσο και το κείμενό σας.

12:56 μ.μ., Νοεμβρίου 27, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Αγαπημένε aeipote, ο Κλεόβουλος νομίζω ότι επίσης λέει "φρόνει τι κεδνόν" επομένως, κεδνώς σκεφθήκατε και ενεργήσατε! Άλλωστε δεν πέρασε η απόδοση της εορτής! :)
Σας ευχαριστώ πολύ, να είσθε και εσείς πάντα καλά!

1:02 μ.μ., Νοεμβρίου 27, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

Κατερίνα, κι από εδώ Χρόνια Πολλά, καλά και γεμάτα!

Σου πάει τρέλα το καπέλο, αλλά εσύ ως μαγείρισσα δεν θα έπρεπε να έχεις για ντεκόρ, καρότα, αντίδια, παντζάρια και μαρούλια;

Λέω τώρα εγώ ο άσχετος στυλίστας...

2:59 μ.μ., Νοεμβρίου 27, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Eυχαριστώ πολύ Τζών Βόη, δηλαδή βρε αθεόφοβε θα σου άρεσα έτσι;

4:48 μ.μ., Νοεμβρίου 27, 2007  
Blogger Unknown said...

κατερινάκι είμαι απαράδεκτος, ναι, ναι αλλά κάλλιο αργά παρά αργότερα Χροοονιααααα Πολλλλλάαααα και καλυττερόττερρρρααααα ό,τι επιθυμείς ;)

6:32 μ.μ., Νοεμβρίου 27, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Θα σου ευχηθώ μέσω internet μαμά μου! Με λόγια τα είπαμε την ημέρα που έπρεπε! ;)
Να ζήσεις μαμά μου κ χρόνια πολλά! Ευχόμαι τα καλύτερα να βρίσκονται στο μέλλον.

Σ'αγαπάω πάρα πολύ κ μου λείπεις... :)

xxx
η κόρη σου

6:41 μ.μ., Νοεμβρίου 27, 2007  
Blogger Πυθαγόρας Σάμιος said...

Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!
Οι ευχές - τι κι αν είναι αργοπορημένες - όταν είναι ειλικρινείς, δεν είναι εκπρόθεσμες!
Nα είσαι πάντα καλά :)

7:49 μ.μ., Νοεμβρίου 27, 2007  
Blogger the world's people said...

Κατερίνα, έστω και λίγο αργοπορημένα, έτη πολλά επί τη ονομαστική σου εορτή. Υγεία εύχομαι. Τα άλλα θα ακολουθήσουν...

10:53 μ.μ., Νοεμβρίου 27, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Street spirit μου, κεφάτο και φουριόζικο επέστρεψες! Να ζήσετε σαν τα ψηλά βουνά, γεροί και ευτυχισμένοι!

-Σ αγαπώ και εγώ μωρό μου, αγάντα έρχομαι! :)
(Αναστασία να φέρω το..μαγιώ μου;) :)

-Όχι Domingo μου, καμμία ευχή δεν είναι εκπρόθεσμη! Σε ευχαριστώ πολύ. Αντεύχομαι και ελπίζω να μας χαρίζεις ωραία ταξίδια και μουσική.

-Σε ευχαριστώ φίλε μου, ο άρτος του Δία! Θεϊκές ευχές, ουδόλως αργοπορημένες! Πολύ φιλόδοξο το νέο site,κυνήγι και αγάπη για τη φύση μαζί, εύχομαι καλή συνέχεια!

11:41 μ.μ., Νοεμβρίου 27, 2007  
Blogger σα said...

Γλυκιά μας Κατερίνα, έστω και καθυστερημένα, σου στέλνω τις εγκαρδιότερες ευχές μου για τη γιορτή σου. Δυστυχώς κάποιο πρόβλημα στη γραμμή μου με άφησε χωρίς internet για 3 μέρες...

Χρόνια πολλά, ευλογημένα και δημιουργικά.

12:36 π.μ., Νοεμβρίου 28, 2007  
Blogger aqua said...

Χρόνια πολλά !
Καλά κι ευτυχισμένα!

Ελπίζω να μην φάω porta
λόγω της καθυστέρησης! :))

11:29 μ.μ., Νοεμβρίου 28, 2007  
Blogger Ακέστωρ said...

Πολύχρονη και πάντα με τόσο ωραία έμπνευση!

12:07 π.μ., Νοεμβρίου 29, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλημέρα σας φίλοι μου, κρύο τελικά χειμωνιάτικο ή φθινοπωρινή υποχώρηση;
Ο καιρός δεν έχει πια γυρίσματα!

-Αγαπητά μου σα είχα απαντήσει στο εόρτιο σχόλιο αλλά ο blogger (ή H Ontelecoms ) έκαναν τα δικά τους!
Ευχαριστώ πολύ, αντεύχομαι κάθε χαρά δημιουργικότητα και ευλογία. (Ελπίζω το πρόβλημα γραμμής να μην οφείλεται σε μετάπτωση φορέα, γιατί έχει ενσκήψει επιδημία τελευταία..)

-Αqua χαρά μου πως το φαντάστηκες ότι θα φάς πόρτα; Εδώ είναι di-ΑΡ-(y)-ATE.. ΠΎΛΑΣ ελεύθερης έκφρασης , επομένως ευχαριστώ πολύ!

-akestor σε ξαναβρίσκουμε, σε ευχαριστώ θερμά για ευχές και παραίνεση! :)

12:59 μ.μ., Νοεμβρίου 29, 2007  
Blogger kyriayf said...

Άργησα... πολύ...
να στείλω τις ευχές μου...
(ίωση :| )

άρα... πολλαπλασιάζονται!!!!

χρόοοοοονιαααα καλάααα!!!!

(όπως και η φίλη μας Αλκυόνη....
θέλω και γω να αναφωνήσω:
Κατερίνα μας!!!!)

σε φιλώ

6:31 μ.μ., Νοεμβρίου 29, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

kyriaf των εκπλήξεων, περαστικά σου και σιδερένια (ίωση; τι έγινε μας..βομβάρδισαν πάλι;) :)
Ευχαριστώ πολύ, ιδιαίτερα για το "μας"! Φιλιά και από εμένα.
-Χρόνια πολλά στο Κατερινάκι σου.

10:05 μ.μ., Νοεμβρίου 29, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κατερινάκι, είμαστε ακόμα στον Νοέμβριο - Θα δεχτείς τις ευχές μου ή άργησα πολύ;
Νά'σαι πάντα καλά - να σε χαιρόμαστε (εμείς και οι οικογένειά σου)
Φιλάκια...

10:27 μ.μ., Νοεμβρίου 29, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Σε ευχαριστώ πολύ Χάϊντυ, να χαίρεσαι και εσύ την όμορφη οικογένειά σου!

Ποτέ δεν είναι αργά για ευχές και καλά λόγια!
Φιλώ σε!

11:50 μ.μ., Νοεμβρίου 29, 2007  
Blogger maria_pin said...

Ναι, να πάρει η ευχή, άμα είσαι εκτός Ελλάδος, δεν παίρνεις τίποτα χαμπάρι! Της Αγίας Αικατερίνης λοιπόν! Χρόνια πολλά και από μένα, και ας πέρασε και μια βδομάδα ε?
:))

6:05 μ.μ., Νοεμβρίου 30, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Πέρασε κιόλας; Εγώ γιορτάζω ακόμα αγαπητή Μaria Pin, έτσι ευχές ευπρόσδεκτες και ανταποδόσιμες! :)

6:09 π.μ., Δεκεμβρίου 01, 2007  
Blogger Marie-Hélène S said...

Apousiazo kai Me polli kathesterisi sou evxomai kai ego xronia polla .kalitera arga para pote leei h parimia.

10:22 μ.μ., Δεκεμβρίου 09, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Σε ευχαριστώ γλυκειά μου! Άραγε Marie-Hélène έχεις απεικονίσει την αγία Αικατερίνη ποτέ;

10:42 μ.μ., Δεκεμβρίου 09, 2007  
Blogger Marie-Hélène S said...

οχι. κατερινα. δεν ειχα την ευχαιρια. Μπορει καποτε....

5:54 μ.μ., Δεκεμβρίου 10, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Στο εύχομαι!! Μεγάλη αγία η πάνσοφη και ιατρός!

7:53 μ.μ., Δεκεμβρίου 10, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.