Τρίτη, Φεβρουαρίου 20, 2007

Πυραμίδας και νηστείας συνέχεια


Το post της Εργατώ, έτσι χωρίς ιδιαίτερα λόγια με την εικόνα και την απλή περιγραφή του, με συγκίνησε βαθιά. Οι Έλληνες της κοινότητας Rosario στην Αργεντινή χορεύουν! Όπως συνήθως οι Έλληνες που έχουν το ρυθμό στη γλώσσα και στο αίμα τους!
Αυτό και η παρακίνηση του Τύπος Νυχτερινός και του Ηω-λιθικού να (ξανα)-μπώ στην πυραμίδα, έγιναν η αιτία για περίσκεψη.

Δ εν νομίζω ότι θα ζούσα χωρίς τα στοιχεία που συνιστούν την ελληνική μου ταυτότητα,
-τον τόπο, καλό και ευλογημένο
-τη γλώσσα, όπως την έγραψαν τόσοι και ο Παπαδιαμάντης
-τη μουσική, στους ρυθμούς που κάνουν το σώμα να εγείρεται και όχι -μονο-να λικνίζεται και το πνεύμα να θάλλει
-τους αρρίφνητους προγόνους, που δημιούργησαν ή πολέμησαν για να κρατήσουν αυτά που έφτιαξαν και που έστρωσαν χαλί στη ζωή, στα κύτταρά μου, για μένα.
-τα χρώματα, όπως το δικό μας, μοναδικό φώς παρουσιάζει.

Μπορώ να ζήσω μόνη μου, κάλλιστα, είμαι ευγνώμων όμως, που υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στη ζωή μου. Εξαιρετικά ευγνώμων!

Πιστεύω πολύ στην ατομική προσπάθεια και τη συλλογική μνήμη, ακόμα και στα λάθη που διδάσκουν, στα εμπόδια που σε βοηθούν να βρίσκεις εναλλακτικές.

Η πρώτη γνώμη που σχηματίζω για κάποιον, πιστέψτε με ακόμα και διαβάζοντάς τον, είναι και η σωστότερη. Πολλές φορές μέχρι τώρα αποδείχτηκε αυτό, έστω και αν η αγάπη ή η φιλία, αλλοίωσε την αρχική εντύπωση.

Τιμώ την εμπιστοσύνη των φίλων μου, σέβομαι συνήθως τον άλλο σε όποιαν κατάσταση και αν είναι και προσπαθώ να μην κατακρίνω, πράγμα ..δύσκολο για την κριτική μου σκέψη. Πείθομαι και αλλάζω πολύ εύκολα στάση και άποψη, αν υπάρξουν τα επιχειρήματα a contrario.

Σας αγαπώ όλους, που κάνει την επιλογή για την πρόταση των επόμενων πέντε, δύσκολη, αλλά θα ήθελα να μάθω περισσότερα για
την Εργατώ
τον Αδαή
τη Γιουτζίν
τον Χοιροβοσκό
τον Story-teller.


Aκόμα, με τα .. δικά τους λόγια, και για τους
Γιάννη Καρακατσάνη
Νightwhisper
Chimeres

Ετικέτες ,

16 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

H μουσική σου επιλογή ένα ταξίδι στις ρίζες μας...στις αναμνήσεις μας.

Καλή Σαρακοστή.

3:28 μ.μ., Φεβρουαρίου 20, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Eπέστρεψες Δημήτρη μου; Που οφείλεται η απουσία; Ελπίζω όχι σε σοβαρό λόγο!
Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή Σαρακοστή επίσης!

4:49 μ.μ., Φεβρουαρίου 20, 2007  
Blogger Ecumene said...

Ευχαριστώ πολύ :)

Είχα γράψει κάτι
στου Dodos

αξίζει να δεις το σκίτσο του

Γύρω στoυς 30.000 Ελληνες παροικούν
στην Αργεντινή

6:01 μ.μ., Φεβρουαρίου 20, 2007  
Blogger ΦΑΝΤΙ said...

Για σου Κατερίνα της ποιότητας.

Τώρα πρόσεξα ότι μου έκανες "πάσα" - δεν είχα πάρει είδηση τι "παίζεται" αυτήν εποχή. Βλέπεις με είχε αποροφήσει .... O Πολιτισμικός Φακός του Μεσαιωνικού Ανθρώπου :)

Να δω τώρα τι θα γράψω για τον εαυτό μου, βρε-βρε τι μου κάνεις που είμαι ένα ντροπαλό μικρούλι.

10:28 μ.μ., Φεβρουαρίου 20, 2007  
Blogger ηω-λιθικός said...

χαίρομαι που μου δόθηκε η ευκαιρία να δω συνοπτικά όλα αυτά που ήδη είχα καταλάβει από τα γραπτά σου ....
τώρα έχει μπει άλλο ένα κομμάτι στο πάζλ της εικόνας σου ... και χαίρομαι για αυτό ...

φιλιά
ηω-λιθικός

11:44 μ.μ., Φεβρουαρίου 20, 2007  
Blogger Marie-Hélène S said...

Ευχαριστώ για την προσκληση!!!!

2:16 π.μ., Φεβρουαρίου 21, 2007  
Blogger Storyteller said...

Καλή μας Σαρακοστή Κατερίνα!
Αλέξανδρος εδώ...ετσι για να πούμε ένα "χαίρω πολύ"!!
:-)))

11:13 π.μ., Φεβρουαρίου 21, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Διαβάζοντας το blog, εύκολο να γίνει αντιληπτό η αιτία της απουσίας μου.

Μάλλον επέστρεψα.

12:18 μ.μ., Φεβρουαρίου 21, 2007  
Blogger patsiouri said...

Μπορώ να ζήσω μόνη μου, κάλλιστα, είμαι ευγνώμων όμως, που υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στη ζωή μου. Εξαιρετικά ευγνώμων!...

Μεγάλη και εύστοχη κουβέντα,Κατερίνα της ποιότητας όπως πολύ εύστοχα σε χαρακτήρισαν πιό πάνω..

Καλή Σαρακοστή!

5:39 μ.μ., Φεβρουαρίου 21, 2007  
Blogger Unknown said...

Καλημέρα

Και εμείς σε αγαπάμε
και ας μην στο έχω γράψει

Καλό πρωινό

11:34 π.μ., Φεβρουαρίου 22, 2007  
Blogger Klearchos said...

Καλή Σαρακοστή!!

1:59 μ.μ., Φεβρουαρίου 22, 2007  
Blogger markos-the-gnostic said...

ενδιάφερουσα αυτή η κοινότητα που αναφέρεις

12:44 μ.μ., Φεβρουαρίου 23, 2007  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Όσο περισσότερο σε γνωρίζω, μέσα από τα κείμενα σου, τόσο αυξάνει η εκτίμηση μου.
Καλησπέρα

9:08 μ.μ., Φεβρουαρίου 24, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα σας αγαπητοί ΄μου φίλοι.
Φτιάξατε την εβδομάδα μου θαρρώ με τα υπερβολικά ευγενικά σας λόγια.

-Εγώ σε ευχαριστώ Ergotelina μου, το είδα το λινκ αν και μου φαίνεται ότι μάλλον καταστρατηγήθηκε το tagging & τo.. linking!!

-Μirage ενδιαφέρον δεν έχει αυτό το παιχνίδι; Άσε που υπάρχει πάντα η πρώτη φορά ακόμα και για τα ντροπαλά..μικρούλια! ;)
- Φιλιά και από μένα Ηωλιθικέ, πάντα με τον καλό σου λόγο!
Marie-Hélène χαίρομαι που τη δέχτηκες! Ελπίζω να κάλεσες και γάλλους bloggers!
-Xαίρω πολύ, μα πάρα πολύ Αλέξανδρε, Story teller!

-Kαλά διασκεδάσαμε dimitri Nikolsky μου, ζηλεύω!
_Γειά σου patsiouri μου , καλή Σαρακοστή σε όλους μας.

-Αγαπητέ μου καπετάνιε, το ξέρω! Το δείχνετε sailor άλλωστε σε κάθε ευκαιρία και σας ευχαριστώ.
-Επίσης Κlearchos, όλο εκπλήξεις μας είσαι, ακόμα και surprise party ετοίμασες!
-Είσαι ο δεύτερος Markos στην παρέα φίλε markos-the-gnostic. Πολύ ενδιαφέρουσα πράγματι.
-Ευχαριστώ πολύ για την καταγραφή και την εκτίμηση αγαπητέ Τάσο Ν. Καραμήτσο, ανταποδίδω!

3:13 π.μ., Φεβρουαρίου 26, 2007  
Blogger Typos Nyxterinos said...

Να 'σαι καλά, Κατερίνα, πολύ όμορφο που έγραψες λίγα ακόμη για σένα, και μάλιστα τόσο ζεστές κι ανθρώπινες σκέψεις... :)

Καλή Σαρακοστή

3:09 μ.μ., Μαρτίου 02, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

7:11 μ.μ., Ιουλίου 29, 2009  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.