Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007

To know us better


O philos μου, θέλει να εκτεθώ!! Ε αγαπητό μου phil-αράκι, αυτό έγινε, στην έκθεση Botero πρόσφατα! Πωπω ταύτιση με την εικόνα του avatar μου!

Συγκλονιστικό! Εδώ και δυο μέρες σκέφτομαι ποιά είμαι; Που πάω; Τι θέλω να (απο)γίνω;
Σίγουρο είναι ότι δεν ανήκω στο παρόν κινέζικο έτος και να σας λείπουν τα σχόλια κοιτάζοντας το avatar μου!

1.Είμαι λοιπόν μια ψηλή, ξανθή,με γαλανά μάτια, που μόλις κυττάζεται στον καθρέφτη της, αυτός τη μεταμορφώνει, τελείως, σε μια συνηθισμένη κυρία, μεσογειακού τύπου.
Παρότι η κυρία του Botero φοράει κόκκινα, εγώ τα αποφεύγω σαν το διάβολο το λιβάνι! Ισχυρίζομαι ότι είμαι 33 -όταν δεν είναι βάζο κοντά να μου έρθει στο κεφάλι- αλλά όπως φανταστήκατε είμαι ante portas, μάλλον μετά, post, post, των πρώτων -ήντα..

2.Το μεγαλύτερο καλλιτέχνημα που έχω στο σπίτι μου, είναι οι..κόρες μου, για τις οποίες είμαι περήφανη. Σας φαίνεται, ότι μιλάω σαν τη γνωστή Σπαρτιάτισσα της αρχαίας ιστορίας που έδειξε αντί για θησαυρούς και κοσμήματα, τα παιδιά της που γύριζαν από το γυμναστήριο! Σαν συνήθης ελληνίδα μάνα μιλώ, όπως άλλωστε και στην παλιά διαφήμηση, η μάνα του λατζέρη!

3.Είμαι ακόμα ερωτευμένη με τον άνδρα μου, που δεν πιστεύει την καλή του..τύχη!
Ελπίζω το τελευταίο θλιβερό συμβάν, να τον..δίδαξε! Το τραγούδι μας ήταν το sympathy, των rare birds, που το έχω κατ' επανάληψη εκθέσει(εδώ Marillon), αλλά πρόσφατα το χάρισε και ο Μαύρος Γάτος.

4. Σπάνια γίνομαι εμπαθής, χάρις στους γονείς μου είμαι συνήθως ευγενής και χάρις στη δουλειά μου έχω τεράστια αποθέματα ανοχής. Η ανάλυση και η οργάνωση ήταν το Α και το Ω στην τράπεζα, την οποία θυμάμαι σε καλές εποχές και με αγάπη.
Η γνωριμία μου με έναν Γέροντα,(π.Ευσέβιος Γιαννακάκης), όπως λέμε στην ορθοδοξία, ξύπνησε μέσα μου την Αγάπη, για όλα τα πλάσματα του Θεού, που μοιάζει ανεξάντλητη.

5. Το όνειρο της ζωής μου ήταν, είναι να γράψω! Το blog είναι ένα σπάνιο υποκατάστατο! H επικοινωνία επίσης είναι κάτι που μου αρέσει! Μάλιστα φοιτήτρια Νομικής ακόμα, ήθελα να εργαστώ για μια διαφημιστική, σαν κειμενογράφος, που δεν έγινε και ασφαλώς η ζωή σοφά με έφερε έως εδώ. Εκτιμώ αφάνταστα το χιούμορ και δεν καταλαβαίνω πως η ευφυία μπορεί να υπάρξει χωρίς αυτό.


Επειδή από εδώ και πέρα τα πράγματα εξ οικείωσης γίνονται επικίνδυνα, φανταστείτε να σας εμπιστευτώ την ηλικία μου η μικρούλα, ήθελα να παραχωρήσω τη θέση στο παιχνίδι, στους πρώτους bloggers που με πλησίασαν στη σφαίρα και λόγω ήδη παρουσίας τους από αλλού (citronella, angelito, arcoudos, Marina, πολύβιος που δεν ανταποκρίνεται) στους


Juanita,(από τους παλιούς που παραμένει top1)
Μarko,
Lucy-loreley,
Κrotkaya,
aeipote,
armirikia



και να ευχαριστήσω το φίλο philo, που έδωσε την ευκαιρία to know us better!

Έως ότου ο φίλος Armirikia -John boy επιστρέψει από την Όμορφη ζωή που τον απορρόφησε, παρακαλώ τον Mirage να πάρει τη θέση του!

Ετικέτες ,

31 Comments:

Blogger Кроткая said...

κάνουμε πάρτυ;

φέρνω βότκες λοιπόν!

στα σοβαρά τώρα όμως, δεν καλοκατάλαβα τους κανόνες, να γινόσασταν λίγο πιο σαφής, κυρία μου; :)

αναμένω!

11:34 π.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger philos said...

Τελικά έχει πολύ πλάκα αυτό το παιχνίδι, γιατί μέσα σε λιγότερο από μία εβδομάδα, ανακαλύπτεις μικρές αλλά ουσιαστικές λεπτομέρειες για φίλους σου, που δεν θα τις μάθαινες ούτε σε 10 Blog-οσυναντήσεις!

Πάντως και εμένα αν με ρωτήσεις για πιο επίτευγμά μου νιώθω πιο περήφανος και εγώ για το παιδί μου θα απαντήσω χωρίς δεύτερη σκέψη. Και χαίρομαι για αυτό,... όπως και για το κομμάτι της λακωνικής καταγωγης μου!

11:58 π.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger tassoula said...

Aυτή την απορία για το χιούμορ και την ευφυία την έχω και εγώ.Είναι όντως πολύ ωραίο αυτό το παιχνίδι!
Καλημέρα!

12:02 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

- Кроткая (το αντέγραψα!), ο
philos φταίει για την ιδέα! Διάβασε περισσότερα στη σελίδα του και από σελίδα σε σελίδα για τους άλλους!
Θα πείς πέντε πράγματα για σένα και θα προτείνεις ισάριθμους bloggers να συνεχίσουν!
-Γειά σου Philos χρυσό μου με τις ωραίες ιδέες! Το λακωνίζειν και το φιλοσοφείν μαζί! ;)
-tassoula μου, αναγκάστηκα να σε αντικαταστήσω, μόλις είδα τις 2 προτάσεις για σένα!
Καλημέρα!

1:55 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν έχω πάρει χαμπάρι πώς παίζεται, πάντως η Μαρίνα μου έχει στείλει πρόσκληση πριν 2-3 μέρες Κατερινάκι, οπότε αυτό παίζει κάποιο ρόλο;

2:03 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Να υποψιαστώ ότι το 6. είναι και το πιό ζουμερό;;;;;;

Σ:))))))

Κροτ αν έρθεις για το πάρτυ μη φέρεις βότκες, φέρνω εγώ, εσύ φέρε κανένα σοκολατάκι Neuhaus Σ;)))))))

2:04 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger patsiouri said...

Aμ ο άπαιχτος συνδυασμός Σπάρτης-Κρητίκαρου τί σου λέει???(άν δέν κάνω λάθος!) Ξ΄ερω παραδόξως αρκετά ζευγάρια Λακωνία-Κρήτη και μου φαίνεται πως σπάει κόκκαλα το πάζλ! Να'σαι καλά Κατερίνα μας!

2:30 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Juanita φαντάζομαι ότι όχι! Άλλωστε έχω ..7 λινκς και του Μαύρου γάτου παρόντος που μπορεί να μπεί στο παιχνίδι αν θέλει!
Περιμένουμε να "παίξεις"!

-Οκ, τότε ας φτιάξω κανένα τυροπιτάκι και εγώ να ξεντροπιαστώ! ;))
Μαύρε Γάτε, πάρε τη θέση της Juanita!

2:31 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Α, μα εγώ είμαι ντροπαλός γάτος....
Ευχαριστώ πάντως για την πρόσκληση, θα το επεξεργαστώ το ζήτημα
Σ:)))))

Ζήτω το κινέζικον νέον έτος!!!!

2:40 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

patsiouri, μπορείς να παίξεις το παιχνίδι και χωρίς πρόσκληση!
Άσε που θα σου κάνω λινκ και εκ των υστέρων!

2:40 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger Klearchos said...

Χαίρω πολύ!!

3:20 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger Кроткая said...

οκ, το κατάλαβα! αργώ λιγάκι η Βέλγα!

Γάτε μου, εντάξει! Σοκολατάκια και Μπύρες τότε!!

6:29 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Xαίρω και εγώ παρόμοια, Κλέαρχε! Εσείς τα ξεκινήσατε όλα λοιπόν!

6:56 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Krotkaya, φταίει η διαφορά .. της ώρας! Παρηγορηθείτε!

-Ντροπαλός και .. κεραμιδόγατος Μαυρε γάτε μου; Αναμένουμε τα αποτελέσματα της επεξεργασίας! :)

7:00 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger Lorelei Am Rhein said...

Καλησπέρα, Κατερίνα μου!

Μόλις τώρα είδα το σχόλιό σου.
Δεν κατάλαβα ακόμα τι πρόσκληση είναι,
αλλά αφού είναι από σένα, δέχομαι με μεγάλη χαρά!
Θα διαβάσω όλο το ποστ,
να καταλάβω περί τίνος πρόκειται
και για σένα θα γίνω μια
party animal!
:-))

Ευχαριστώ πολύ
και φιλιά!

10:18 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Ομαδικο group therapy ειναι αυτο;

10:23 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

O Nίκος έθεσε τον όρο: group therapy! Έχει τα κότσια κανείς να μιλήσει πραγματικά για τον εαυτό του; Καιρός της μάσκας, αλλά τούτο το τριήμερο είθισται να πέφτουν! Τι λέτε το καταφέραμε;

-Lucy μου δές το σαν πρόκληση, μπορείς να ¨"δεις" τον εαυτό σου μέ πέντε σημεία; Παιχνίδι είναι, σαν αποκριάτικο γαϊτανάκι! Γιατί μετά εσύ προτείνεις άλλους πέντε!
Ο ένας σε πάει στο blog του άλλου και γνωρίζεις και blogs που δεν τα είχες υπόψη! Ο araxtos μάλιστα προτείνει τον Δήμου στους πέντε και πολύ θα ήθελα να δώ αν εκείνος αποδεχτεί την πρόταση, που θα τον κάνει έναν από εμάς!
(Εγώ σε ευχαριστώ!) :-)*

-Πρέζα tv, νομίζω ότι σε έχουν καλέσει, αλλα αν όχι σε καλώ εγώ!

10:45 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

pleased to meet you loipon kai apo dw kuria mou

11:40 μ.μ., Φεβρουαρίου 16, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Επίσης αγαπητή μου! Τι ωραία σελίδα που έχετε atg!
Θα σας βλέπουμε!

12:26 π.μ., Φεβρουαρίου 17, 2007  
Blogger ci said...

To καταφέραμε, λέει -και μεταξύ μας, αν κάτι κρατάει έτσι "δεμένη" την παρέα μας, έστω κι από μακρυά, είναι ότι δεν τις αγαπούμε γενικώς τις μάσκες;)
Πολλά φιλιά Κατερινιώ, καλό τριήμερο να έχουμε όλοι!

11:12 π.μ., Φεβρουαρίου 17, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σπουδαιο πραγμα να τολμας να αυτοεκτιθεσαι. Κατερινα, εισαι μια Θεα. (Ποιο ειναι το αγαπημενο σου χρωμα?)

11:34 π.μ., Φεβρουαρίου 17, 2007  
Blogger Markos said...

Πάντως ΦΤΑΙΣ :):):)
Ε μα... να μπαίνουμε σε γραμμή συστηματικής ψυχοθεραπείας !!! :)

(Τραβάτε με κι ας κλαίω αφού κάνω κάνουμε όλοι σχεδόν καθημερινά)

Ναι η αλήθεια είναι ότι με την κατάθεση των 5 στοιχείων μαθαίνουμε κάτι παραπάνω για τον ... καταθέτη, όχι όμως ότι δεν τα ξέρουμε, αν τον παρατηρούμε συχνά.
(Να επισημάνω πως ό,τι διάβασα σ' αυτό το ποστ... το ήξερα; :) )

Να είσαι καλά
Και ευχαριστώ για το πέρασμα της σκυτάλης...

12:11 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2007  
Blogger atg said...

(kokkinisma :) )

kalimeres

1:49 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2007  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Λοιπόν με ρίξατε. Περάστε να δείτε τ΄αποτελέσματά σας, που λέει και το άσμα....

Σ:))))))

YG Πείτε αν θέλετε του Ιγκόρ να πάρει το πιστόλι από το κεφάλι μου, το έγραψα, το έγραψα!!!!!

3:17 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2007  
Blogger kiki said...

Κατερίνααααααα, έλα σπίτι μου να παίξουμε ένα παιχνιδάκι! Σε προσκαλώ στο blog μου να δεις!

7:55 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλές απόκριες - καλή σαρακοστή σε όλους!

-Η παρέα καλά κρατεί citronella μου! Καλά να περάσετε!

-Αγαπητή donabella σε ευχαριστώ η..Θεά!! ;)
Η γκάμα του γαλάζιου, καφέ, κίτρινο, κάποιες αποχρώσεις του πράσινου και της ματζέντα. (Α και το πορφυρό ενίοτε, ως Θεά)!

-Γειά σου Marko μου που σε λένε Σωτήρη στην πολύ ωραία σου νέα σελίδα, αλλά έλα εγώ που συνήθισα τον ..Aurelio ως anteportas!
Φταίω, Πουτ δε μπλέϊμ ον μι, σαν την κοτ ντάουν!
(Εμ τι νόμιζες, μόνο η Πυθία ήξερε να λέει "ήξεις αφίξεις ουκ εν τω πολέμω θνήξεις";) :))

-Καλησπέρες αγαπητή atg! (Πλατύ χαμόγελο)! :))

-Ηρεμήσατε μαύρε μου; Ποιός Ιγκόρ καλέ; Αυτό είναι από άλλο εφιάλτη!;)
Πέρασα, πέρασα και καταζήλεψα, ακούς ταξίδια, ακούς έρωτες!
(μμ έχω πρώτο φαν τον συζυγάτο μου βλέπετε..κρύβε λόγια, κρύβε λόγια)

-ΒΡΕ πουλάκι μου oneiromageiremata, σε αυτό το παιχνίδι μπήκες!! Ας όψεται ο philos!
Tέλος πάντων μανταμίτσα μας καλή, (ατάκα Λογοθετίδη), αφού μπήκαμε στο χορό ας χορέψουμε ξανά, κάτι σε ρουμπίτσα ίσως! Για να δώσουμε γάντι σε νέους και άγνωστους!


-

9:29 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2007  
Blogger Mirandolina said...

Κατερίνα, τώρα πια θα σε ψάχνω στο δρόμο (και στην τράπεζα, και στην τράπεζα)

11:40 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

E καλώς την, την κόρη! Κάποιο τραγούδι μου θύμισες, με εκείνο το "ψάχνω"!
(Στην τράπεζα, σπάνια πατάω πιά..Σε σ/μ, στο δρόμο, στο πάρκο..Ριζάρη-να μην ξεχνιόμαστε- σε κινηματογράφο-αντιπαθώ τα village μαζικής παραγωγής- στο θέατρο και στο κομμωτήριο! ) ;)

12:37 π.μ., Φεβρουαρίου 18, 2007  
Blogger kiki said...

Κατερινιώ, προσκάλεσα άλλους για να μην τα ξαναλές...καλημέρααααααααααα

9:34 π.μ., Φεβρουαρίου 18, 2007  
Blogger aeipote said...

Ωραία τα λέτε!
Ευχαριστώ για την πρό[σ]κληση.
Ανταποκρίθηκα!

Καλημέρα.

8:24 π.μ., Φεβρουαρίου 20, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Ευχαριστώ aeipote, χαίρω πολύ Νίκο!

11:49 π.μ., Φεβρουαρίου 20, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.