Παρασκευή, Ιουνίου 05, 2009

Σατιρικά, διακρίσεις φιλίας και άλλα


Επειδή το show των ευρωεκλογών συνεχίζεται, επειδή ζητούν την ψήφο μας εν είδει άλλοθι, ας το διασκεδάσουμε λοιπόν. Τι σου είναι οι συνειρμοί που κάνω τελευταία, ακούτε τώρα φίλοι, στο παλιό σατιρικό άσμα, Ζαχαριάς να είναι συλλήβδην οι πολιτικοί και Αντζουλίνα, οι κοψοχέρηδες μετά τας εκλογάς, Υμεις και Ημείς!!

Ο φίλος blogger Δημήτρης Ταξιδευτής με τίμησε στέλνοντάς μου μια διάκριση διαδικτυακής φιλίας με ένα πρωτότυπο λογότυπο, μια ταξιδιάρικη βέσπα!
Εγώ τώρα, με τη σειρά μου πρέπει:
@ να το προτείνω σε 7 τουλάχιστον bloggers,
@ να αναφερθώ στον Δημήτρη με λινκ, πράγμα που κάνω,
@να το σχολιάσω στο blog των προτεινόμενων,
@να το αναρτήσω στο blog μου (γνωστά πράγματα από άλλα, εφηβικά παιχνίδια των bloggers)
Παρότι βαριέμαι τελευταία τα παιχνίδια, επειδή με εξιτάρει η ιδέα της διαδικτυακής συνύπαρξης και φιλίας, θα το κάνω. Εδώ έχω αποκτήσει κονέ και "e-φιλία" με τη Naohama -αν και δεν σκαμπάζω γρυ από τη γραφή στο blog της,ας είναι καλά ο γκούγκλης- από τη συνύπαρξή μας σε σχόλια για ποίηση, ενός άλλου blog!!!
Έτσι προτείνω τους εξής bloggers, φίλους και ας μην τους έχω απαντήσει ποτέ(πλην της la quejica φυσικά).
1. Τη Juanita μας, παλαιά blogger, έτοιμη να στηρίξει και να βοηθήσει.
2. Τη Μarina μας σταθερή αξία στη σφαίρα μας
3. Το Philos μας, τον πολυπράγμονα, πραγματικό φίλο οσάκις τον χρειαστήκαμε.
4. Τον Κlearchoς που ξενητεύτηκε στη Βουλγαρία και Πολωνία, αλλά δίνει τόσα ωραία post.
5. Τον kitsosmitsos που μας σχολιάζει σταθερά και ας μιλάει στα..λάχανα
6. Τη Γλαρένια μας γιατί μας έχει πνίξει στα cyber-φιλιά
7. Το Τζων Μπόη μας, που ως Μπόης και ως εστέτ, ξαναβρήκε το κέφι τουTραγουδά ο Φ.Πολυμέρης
8. Τον Πάνο-piGreco που ξενητεύτηκε στην Ιταλία
9 Τον Άγγελο Σπύρου με τα καταπληκτικά κείμενά του και το τραγούδι της..ημέρας
και τελευταίο,
10 Τον aeipote, αεί φίλο στη σφαίρα!

Φίλοι μου ετοιμαστείτε, και καλά κρασιά!! Σαν τις καλές φιλίες!!
(κλικ στο τελευταίο δεξιά εικονίδιο, για να ακούσετε το κλασσικό πλέον τραγουδάκι, "το βεσπάκι, το κορίτσι μου και εγώ").

Yστερον
: Συνάντησα ένα καταπληκτικό σχετικό post στο blog Count it all Joy! Tης αφιερώνουμε τη διάκριση με διαδικτυακή αγάπη!!

Ετικέτες ,

27 Comments:

Blogger brexians said...

να ειστε ολοι καλα μηντο δητε απλα παιχνιδι απλα μια κινηση διαφορετικη!
Κατερινα ευχαριστω

8:09 π.μ., Ιουνίου 05, 2009  
Blogger philos said...

Χαίρομαι που μας έβαλες μαζί με τον Κλέαρχο δίπλα δίπλα... μιας και αυτές τις ημέρες τον φιλοξενώ κιόλας στο γραφείο μου στις τελευταίες του μέρες στην Ελλάδα πριν ξενιτευτεί προς τα βόρεια και πάλι...

Κατερίνα, ότι και να πω για σένα θα είναι λίγο. Είσαι μια φίλη πραγματική που η αγκαλιά σου δεν έχει όρια και πάντα την αναζητάμε όλοι εμείς οι bloggers, ανεξάρτητα πόσο συχνά γράφουμε πλέον!

Φιλιά πολλά και καλή ψήφο σε όλους (πριν τις βουτιές)
:D

11:02 π.μ., Ιουνίου 05, 2009  
Blogger Klearchos said...

Καλημέρα Κατερίνα! Σε ευχαριστώ και θα ανταποκριθώ με την πρώτη ευκαιρία, καθώς όπως ανέφερε και ο philos, στην παρούσα φάση είμαι σαν τσιγγάνος...

12:47 μ.μ., Ιουνίου 05, 2009  
Blogger An-Lu said...

;-)

5:55 μ.μ., Ιουνίου 05, 2009  
Blogger Τζων Μπόης said...

Μα παιχνίδια στα μπλογκογεράματα;

Αικατερίνη, αυτή τη στιγμή, είτε εν όψει Εκλογών, είτε εν όψει μίνι καύσωνα, είτε εν όψει 3ημέρου, είτε λόγω διάθεσης, το μόνο που μπορώ να σου στείλω για να εκφράσω την διαδικτυακή μας φιλία είναι απλά αυτό:

http://johnyonthespot.wordpress.com/2008/03/20/back-to-the-roots/

Καλό 3ήμερο και πάντα εις τας επάλξεις!!!!

6:39 μ.μ., Ιουνίου 05, 2009  
Blogger Juanita La Quejica said...

Η φιλία μας, και η προσωπική και η οικογενειακή, με χαροποιεί ιδιαίτερα και με τιμά!
(Πολύ στεναχωρήθηκα που δεν τα κατάφερα προχθές, ελπίζω να το επαναλάβουμε λίαν συντόμως και τότε -βρέξει χιονίσει- θα δηλώσω παρούσα!)

7:26 μ.μ., Ιουνίου 05, 2009  
Blogger aeipote said...

Την πρόσκληση την έλαβα αλλά, ομολογώ, ότι δεν εννόησα τι πρέπει να ακριβώς πράξω, κι ας είμαι πρόθυμος!

ΚαληΗμέρα!

1:04 μ.μ., Ιουνίου 06, 2009  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Μεγάλη η τιμή για μένα, να με συμπεριλάβεις σε ομάδα με πολύ γερούς bloggers, στις σελίδες των οποίων Διστάζω και αυτή την επίσκεψη, όπως και σε πολλά άλλα, όπου σπανίως e-μφανίζομαι.

Σ’ ευχαριστώ, γιατί το θεωρώ ως τη μόνη αξιόλογη κίνηση (και δεν το λέω παιχνίδι) στα 2,5 χρόνια που διατηρώ το μπλογκάκι μου
Καλή σου εβδομάδα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

11:14 μ.μ., Ιουνίου 08, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

-Γειά σου Δημήτριε ο ταξιδευτής!
Ε Καλή η ιδέα της ταξιδιάρικης Vespa, αλλά πως ξεκίνησε άραγε;

1:04 π.μ., Ιουνίου 09, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Τόσα ωραία λόγια! Γι αυτό και εγώ σε θεωρώ φίλο Philos μου, πραγματικό!:)

1:05 π.μ., Ιουνίου 09, 2009  
Blogger brexians said...

απο μια Τουρκαλα φιλη απο την Αγκυρα!

1:06 π.μ., Ιουνίου 09, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα-πλέον- Κlearchos! Πήρες ευρωπαϊκούς δρόμους πλέον! Καλές κατακτήσεις! Περιμένουμε βέβαια τις ανταποκρίσεις σου από Πολωνία τώρα!

1:07 π.μ., Ιουνίου 09, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Γειά σου γοργονάκι μου, πότε επέστρεψες an-Lu?

1:07 π.μ., Ιουνίου 09, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Eλπίζω Τζων Μπόη να περάσατε εξαιρετικό τριήμερο!
Εμείς μπλοκαριστήκαμε Αθήνα και μόνο μια κοντινή παραλία απολαύσαμε!

Εε μια ιδέα είναι!

1:09 π.μ., Ιουνίου 09, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Juanita είσαι η αιτία του HfL και της παρέας που δημιουργήθηκε! Ε τώρα αν συστήσαμε και συζύγους σε πλαίσια οικογενειακά, το κάναμε για να...ξεπορτίζουμε βρέ, ευκολώτερα!;)

1:12 π.μ., Ιουνίου 09, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Φίλε μου aeipote, στη σελίδα του δημητρίου ταξιδευτή, σε άψογα αγγλικά διαβάζω:
1. Put the logo on your blog
2. Add a link to the person who awarded you
3. Nominate at least 7 other blogs
4. Add links to those blogs on yours
5. Leave a message for your nominees on their blog

Οπότε, επειδή δεν βρήκα logo δυστυχώς, αντέγραψα το εικονίδιο!

Tώρα εγώ η πονηρή του έδωσα και λινκ στο γνωστό ωραίο παλαιό άσμα, του Φ.Πολυμέρη, το Βεσπάκι το κορίτσι μου και εγώ!!

1:16 π.μ., Ιουνίου 09, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Φύρδην μίγδην, αυτή και αν είναι αγκαλιά!!
Για κάτι τέτοια σε διάλεξα και σε e-αγαπώ!!!
(Η τιμή είναι δική μου!)

1:18 π.μ., Ιουνίου 09, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Κοσμογυρισμένος Ταξιδευτή μου..
Το κακό είναι ότι η ιδέα είναι καλή, αλλά αισθητικά βρε παιδί μου πάσχει το λογότυπο...
Έχει κώδικα; (Με ρώτησαν είδες..)

1:19 π.μ., Ιουνίου 09, 2009  
Blogger brexians said...

οχι δεν εχει κωδικα

1:35 π.μ., Ιουνίου 09, 2009  
Blogger Marina said...

Σε ευχαριστώ για τη πρόσκληση..το πρόβλημά μου είναι ότι δεν ξέρω να γράφω λογότυπα σε banners..να αναρτήσω για σένα bannerακι ναί..αλλά δεν θα γράφει επάνω το όνομά σου..γιατί αγνοώ το τρόπο να το κάνω...

1:28 μ.μ., Ιουνίου 11, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Marina μου, το banner το οποίο θα πρέπει να αναρτήσεις τουλάχιστον στο άρθρο σου όπου θα αναφέρεσαι στην κίνηση. Τίποτε άλλο.. Βέβαια εφόσον θέλεις! :)

1:38 μ.μ., Ιουνίου 11, 2009  
Blogger Marina said...

Επιτέλους κατάφερα να ανταποκριθώ και εδώ..

1:23 μ.μ., Ιουνίου 12, 2009  
Blogger Aggelos Spyrou said...

Δεν είναι ότι δεν είδα το link έγκαιρα, δεν είναι ότι δεν θέλω να ανταποκριθώ στην πρόσκληση φιλίας, δεν είναι ότι δεν με τιμά, κάθε άλλο, με τιμά αφάνταστα το ότι είμαι στις επιλογές σου,

είναι απλά που με πετυχαίνεις σε δύσκολη φάση επαγγελματική, με πολύ τρέξιμο, αναπάντεχο θα έλεγα για την εποχή, είναι που δεν προλαβαίνω να γράψω καλά καλά, ούτε καν σε σχόλια να απαντήσω,

κι έτσι,

το μόνο που μπορώ να κάνω άμεσα για να μη φανώ αλλαζόνας και υπερόπτης ή ακατάδεκτος, είναι να δώσω μιαν υπόσχεση, σε πρώτη ευκαιρία, να ανταποκριθώ.

Φιλιά πολλά κι ακόμα περισσότερα ευχαριστώ. :))))

8:16 μ.μ., Ιουνίου 15, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Μarina μου, πολύ ωραίο και πολλά τα καλά σου λόγια, ευχαριστώ!

10:02 μ.μ., Ιουνίου 15, 2009  
Blogger KitsosMitsos said...

Το είδα, το είδα και σε ευχαριστώ πολύ!
Την καλησπέρα μου.

10:04 μ.μ., Ιουνίου 15, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Να είσαι καλά Aggelos!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ως μη όφειλες εξηγήσεις.
Ομολογώ ότι και εγώ έχω βαρεθεί τα παιχνιδάκια, το γράφω άλλωστε, αλλά είναι και αυτός ένας τρόπος επικοινωνίας και εκδήλωσης της διαδικτυακής συνύπαρξης, ασχέτως θεμάτων των blogs, χωρών, ηλικιών των bloggers κλπ κλπ

10:06 μ.μ., Ιουνίου 15, 2009  
Blogger Katerina ante portas said...

Γειά σου φίλε μου KitsosMitsos!
Eυρηματικά τα..Λάχανα!

10:10 μ.μ., Ιουνίου 15, 2009  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.