Δευτέρα, Ιανουαρίου 23, 2006

ADSL, ξερό ψωμί και μόνο!


Νεότερα από το μέτωπο ADSL, ουδέν!
Ή μάλλον FORTHNET- ΟΤΕ= 0-1! H γραμμή ελέγχθηκε και βρέθηκε εντάξει από πλευράς ΟΤΕ.
Η εταιρία όμως μας έχει ..συνδέσει, κανονικά, εδώ και 2 εβδομάδες.
Αιτία είναι μάλλον κάτι με το ρούτερ, μάρκας τάδε, που δεν την ξέρω ούτε θα ήθελα να την ξέρω και να απευθυνθώ πολύ περισσότερο εγώ σ’ αυτούς. Αν στο κουτί, φανταστείτε, υπήρχε το όνομά της, δεν θα το επιλέγαμε.
Αναρωτιέμαι, γιατί θα έπρεπε να απασχοληθεί τόσος κόσμος και ιδίως γιατί εγώ, ο καταναλωτής;
1.Λογικά θα έπρεπε να απασχοληθεί ο πωλητής του πακέτου και ΜΟΝΟΝ αυτός. Αλλά και αυτός θέλει τον .."εαυτό" του. Γιατί ΕΚΕΙΝΟΣ ήταν η αιτία, που πείσθηκε η κόρη μου για την αγορά της συγκεκριμμένης φίρμας. Μπορεί να ήταν και το δώρο, βέβαια, ένα χαλασμένο όπως αποδείχτηκε, mp3!
2. Χωρίς δεύτερη σκέψη, η εταιρία παροχής internet. Aπό τη στιγμή μάλιστα, που –η πρόθυμη, κουραστική για αυτούς δυστυχώς- πολύωρη στήριξη από το τηλέφωνο, δεν έδειξε λάθος στην εγκατάσταση που έγινε από εμάς. Χρόνο θα κερδίζαμε όλοι μας, αν ένα στέλεχος του τεχνικού της προσωπικού ερχόταν και έκανε έλεγχο του ρούτερ και το αντικαθιστούσε ΕΠΙΤΟΠΟΥ. Για να μην θίξω ότι και η εξυπηρέτηση της εταιρίας, θα έπρεπε να έχει αρχίσει από την έρευνα αγοράς του εξοπλισμού που χρησιμοποιεί.
Επιτέλους σήμερα, ως όφειλαν, έστειλαν currier και παρέλαβε το ρούτερ. Θα τους παραδοθεί ..αύριο, θα το εξετάσουν και μάλλον θα παραλάβω καινούργιο πακέτο.

Να ..ξυπνήσω; :(


Ύστερον: και εκ των υστέρων ανακάλυψα το adsl.gr, που δίνει ιδέα στον αρχάριο.

13 Comments:

Blogger John Karakatsanis said...

Εγώ πάλι σήμερα έκλεισα ένα μήνα χρήσης ADSL !!!

11:52 μ.μ., Ιανουαρίου 23, 2006  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Θελω να βαλω και εγω αλλα δεν ξερω αν οικονομικα συμφερει.Ειναι προπληρωμενος ο χρονος που εισαι on line ston OTE η πληρωνω κανονικα οπως και με την απλη συνδεση;

12:13 π.μ., Ιανουαρίου 24, 2006  
Blogger Unknown said...

κάποια στιγμή ελπίζω να μπορέσω και γω να βάλω... ;)

12:22 π.μ., Ιανουαρίου 24, 2006  
Blogger Juanita La Quejica said...

Συνεχίζεις να με τρομάζεις! Αν και η φίλη μου η Χριστίνα τα κατάφερε σήμερα να ξεπεράσει τα προβλήματα με τις πρίζες και τα σχετικά και να αποκτήσει τη δική της adsl σύνδεση. Και ομολογώ ότι αναθάρρησα!

12:45 π.μ., Ιανουαρίου 24, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Γιάννη, πες μας περισσότερα!
Απο 50,6Kbps π.χ. που έχω αυτή τη στιγμή σε 384 πρέπει να είναι θαύμα!
drugstv, δες τι μου είπε σε email, όταν ρωτήθηκε σχετικά, φίλος, που είχε απο καιρό forthnet:
"Ειναι 256 kbps και μου στοιχιζει μηνιαιως περιπου 16 ευρω στη Forthnet και 15 στον ΟΤΕ, μη περιλαμβανομενου του αρχικου εξοπλισμου και αλλαγης συνδεσης γυρω στα 100 ευρω εφαπαξ."

Εύχομαι να έχεις καλύτερη τύχη απο εμένα street spirit μου! Ο ίδιος φίλος μου έγραψε και τα:
"Το πλεονεκτημα της ταχυτητας αλλα και της υπαρξης δυνατοτητας να μη δεσμευεται η γραμμη και να μπορεις να δεχτεις κλησεις, ειναι σημαντικοτατο. Αξιζει το κοπο να εχεις ADSL. Επειδη εχουν διαφορα προγραμματα η καθε εταιρεια, μπες στο site των Otenet, Forthnet, Vivodi και μαθε λεπτομερειες."

Γιατί Juanita μου ανησυχείς; Ξέρεις, εμένα μου συνέβη ό,τι φοβόμουν, δεν εμπιστευόμουνα άλλον φορέα απο τον OTE. Η σύνδεση και η εγκατάσταση είναι αστεία, γιατί όλα εξηγούνται και απεικονίζονται σε πολύ κατατοπιστικά φυλλάδια. Αλλά όλες οι εταιρίες μπορούν έναντι ελάχιστης αμοιβής (νομίζω 60 ευρώ), να σου στείλουν κάποιον να το εγκαταστήσει και να το τεστάρει!

1:47 π.μ., Ιανουαρίου 24, 2006  
Blogger Sarasides said...

Drugstv εγώ πληρώνω 90 ευρά μαζί με το ΦΠΑ το δίμηνο, για το conex του ΟΤΕ, χωρίς όρια χρονου και όγκου.
Α! πλήρωσα και 35 ευρά για την ενεργοποίηση της ADSL γραμμής.

11:42 π.μ., Ιανουαρίου 24, 2006  
Blogger Epicuros said...

Είχα κι εγώ μιά περιπέτεια με το ADSL την περασμένη εβδομάδα. Ξαφνικά με πέταξε έξω. Παίρνω τη HOL μου λένε "με μας δεν έχετε πρόβλημα γιατί σας βλέπουμε αλλά κάτι γίνεται στα DISLAM του ΟΤΕ" Παίρνω τον ΟΤΕ και το δίνω βλάβη αλλά τίποτα δεν άλλαξε. Μετά από τρεις μέρες και μετά από δικά μου φαξ και τηλέφωνα (χαιστήρια όλα) έστειλε ο ΟΤΕ συνεργείο που διαπίστωσε ότι η γραμμή ήταν ΟΚ. Τσεκάρω το ADSL και βρίσκω ότι δεν έδινε ρεύμα το τροφοδοτικό του. Το περίεργο είναι ότι αυτό το έκανε ξαφνικά γιατί πριν ανάβανε τα λάμπάκια του... Το αλλάζω πηγαίνοντας αυτοπροσώπως στην HOL (ευτυχώς ήταν στην εγγύηση) και ξανασυνδέθηκα! Ουφφφφφφφ. Μπελά στο κεφάλι μου έβαλα με τούτο δω! Πολύ φοβάμαι ότι θα μου συμβαίνουν συχνά τέτοια. Και δεν τ' αντέχω!

7:29 π.μ., Ιανουαρίου 25, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλώς μας ήλθατε φίλε epicuros, λυπάμαι για τη δική σας ταλαιπωρία. ΗΟL εσείς ε; Χα!

Πριν λίγο με πήρε τηλέφωνο ο τεχνικός-νομίζω-διευθυντής της forthnet να μάθει την εξέλιξη. Ευγενέστατος ομολογώ, όπως και τις προάλλες, όταν έκανε στήριξη για τον έλεγχο της εγκατάστασης.
Λυπάμαι που θα τον λυπήσω, γιατί ευγενικά έθεσε την εταιρία του εκτός ευθύνης. ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ όμως, κύριε Βουτυρίτσα, η εταιρία σας, καθόσον την αφορά η έρευνα αγοράς και η προμήθεια του όποιου μοντεμ/ρούτερ κλπ Η γνώση σας και η ευγένειά σας δανείζεται σε εκείνη εφόσον την εκπροσωπείται, αλλά δεν την απαλάσσει απο την ευθύνη.
Τώρα έρευνα αγοράς έκανα και εγώ κάποτε για μεγάλη Τράπεζα και γνωρίζω, άλλη εισήγηση με αντικειμενικά κριτήρια έκανα άλλος εξοπλισμός αγοραζόταν...

2:57 μ.μ., Ιανουαρίου 25, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Ούπς, εκπροσωπείτε θα έπρεπε να γράψω!

3:00 μ.μ., Ιανουαρίου 25, 2006  
Blogger Epicuros said...

Χαίρομαι που συνδέθηκες και πάλι Κατερίνα και σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη στο Blog μου. Ναι, αυτό το φυτό, της φωτογραφίας, επιβιώνει πάνω στους βράχους. Στα Δικαστικά του Μαραθώνα το τράβηξα πριν μερικά χρόνια. Χρησιμοποίησα φακό Macro και τρια δαχτυλίδια. Το μήκος των ανθέων είναι ~5mm.

6:24 π.μ., Ιανουαρίου 27, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

ti na pw kai egw re paidia pou perimenw akoma meta apo 2 mhnes na energopiisei grammh gia to paketw 1024 pou peira apo thn Forthnet enanti 119 Eu. :(--- Giannis ponemenos out------

5:44 μ.μ., Δεκεμβρίου 13, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

12:36 π.μ., Μαρτίου 05, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

11:43 μ.μ., Μαρτίου 17, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.