Σάββατο, Ιανουαρίου 14, 2006

Jazz rock γκάζια και ..καθυστερήσεις


Μια όμορφη κρύα αλλά ηλιόλουστη μέρα σήμερα. Ξεκίνησε με χαρούμενη έκπληξη, με αφιερώσεις, απο τον alombar42 εξαιρετικά και τον nanako

Επιτέλους, διάλλειμα, γιατί η εβδομάδα κύλισε φορτωμένη.
Αφιερωμένο σε όλους σας, special για τον alombar42 και το nanako αλλά και το armiriki (έτσι για να μην το βάλει κάτω), εδώ εξαιρετικά!

Εδώ και τρεις μέρες ειδοποιηθήκαμε, μετά απο 20 μέρες αναμονής, ότι ενεργοποιήθηκε η σύνδεση ADSL αλλά φεύ, σύνδεση internet δεν έχουμε! Βέβαια ο πωλητής μας διαβεβαίωσε στην αγορά του πακέτου, ότι ήταν ζήτημα 3-7 ημερών. Η εταιρία φορτισμένη ισχυρίστηκε ότι 12 μέρες θέλει μόνο ο ΟΤΕ για τη γραμμή. Όμως απο τη μάνα ως τη μαμμή εχάθη το παιδί που λέει και η παροιμία. Ψαχνόμαστε ακόμα.
Η Forthnet κάνει τη στήριξή της, εμείς την εγκατάσταση και ο ΟΤΕ τη γραμμή. Ποιός έχει δίκιο, ποιός άδικο; Εντωμεταξύ η χρόνος της σύνδεσης τρέχει άσκοπος!
Εγώ βέβαια έχοντας υπόψη και την περιπέτεια του Γιάννη Καρακατσάνη, πάντα έλεγα να προτιμήσουμε ΟΤΕΝΕΤ - ξέρετε το γνωστό motto οι περί την πυράν πυραίνονται- αλλά η κόρη που ασχολείται με το αντικείμενο, η "ειδική", επέλεξε την Forthnet και μετά έφυγε για τη σχολή της!
Σε αυτούς αφιερωμένο το τραγούδι και σε όλους μας το εξίσου ωραίο άσμα, βέβαια! Δεν μας πτοούν οι καθυστερήσεις! Ζήτωσαν οι κάρτες του internet!

9 Comments:

Blogger Katerina ante portas said...

Aυτές είναι οι αφιερώσεις μου, σε περίπτωση που τα cookies και ο blogger δεν με αφήσουν να διορθώσω το ποστ!

http://s56.yousendit.com/d.aspx?id=0PRQCDLPHDHJQ3POUNTQOAEE0W

http://s57.yousendit.com/d.aspx?id=3N560KOHNAQMX2DMINKS0U0SYR

http://s58.yousendit.com/d.aspx?id=02VIE8KKTMGUK24S0LH8HQ7M1U

2:15 μ.μ., Ιανουαρίου 14, 2006  
Blogger Juanita La Quejica said...

Τέτοια λέγε μου και θέλω οπωσδήποτε να βάλω adsl! Μάλλον θα περιμένω το Πάσχα, ώστε να μην έχω το άγχος των εργασιών για το ΕΑΠ.

4:00 μ.μ., Ιανουαρίου 14, 2006  
Blogger Τζων Μπόης said...

καλά αντί να σε εκνευρίζω κερδίζω και αφιερώσεις;
τι στο καλό ένα ταλέντο είχα παέι κι αυτό;

10:08 μ.μ., Ιανουαρίου 14, 2006  
Blogger ci said...

Έχω ακούσει κι εγώ πολλές παρόμοιες ιστορίες, και για την Οτενετ επίσης Κατερίνα - οπότε έχεις μια μικρή παρηγοριά ότι θέμα τύχης είναι μάλλον.
Δυστυχώς σε κάτι τέτοια θέματα έχουμε ακόμα δρόμο..
Να΄σαι καλά για τα τραγούδια !
Καλή Κυριακή :)

1:52 μ.μ., Ιανουαρίου 15, 2006  
Blogger John Karakatsanis said...

Υπομονή Κατερίνα, υπομονή!

4:42 μ.μ., Ιανουαρίου 15, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλησπέρα σε όλους!

-Υπομονή μεν Γιάννη μου αλλά πως θα τελειώσει η υπόθεση δεν ξέρω!
-Ευχαρίστησή μου τα τραγούδια Snowflake μου! Καλή εβδομάδα!
-Γιατί να θέλεις να με "τσαντίσεις" άραγε armiriki μου; Ούτε ADSL δεν έχω να χωρίσουμε! ;)
-Χαίρε Juanita-κι μου γλυκό! Καλά θα κάνεις γιατί το σερφάρισμα ξεμυαλίζει..

7:13 μ.μ., Ιανουαρίου 15, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

ti na pw kai egw re paidia pou perimenw akoma meta apo 2 mhnes na energopiisei grammh gia to paketw 1024 pou peira apo thn Forthnet enanti 119 Eu. :(--- Giannis ponemenos out------

5:44 μ.μ., Δεκεμβρίου 13, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

7:40 π.μ., Φεβρουαρίου 07, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

10:35 μ.μ., Φεβρουαρίου 22, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.