Τρίτη, Ιουνίου 13, 2006

Eυχαριστίες



Θα ήθελα να ευχαριστήσω στο post αυτό τις κυρίες που μου έκαναν την τιμή και πρόβαλαν το θέμα του κήπου της Ριζάρη καθώς και του νέου, Ένα πάρκο..κλπ. και της συνέχειάς του με τις ενέργειες που έκανα.

Ευχαριστώ
την rodia με τα banner της και τα άρθρα της
την Juanita με την αναφορά της σε δικό της post με κοινό τίτλο (κάτι που αν θέλετε μπορείτε να κάνετε διαδοχικά και εσείς φίλοι για να μην ξεχαστεί το θέμα)
την Τassoula-A mother's diary, με την ανάρτηση του banner στον διαδικτυακό της τόπο.
τον artois, που πολύ πρόθυμα, έβαλε link στο πλάϊ με το θέμα της Ριζάρη.
τηνmindstripper, με τον πρωτότυπο τίτλο "Γιαννακίδης"(!) που έδωσε για να τραβήξει το θέμα στην επικαιρότητα πάλι, την οποία ιδιαίτερα επαινώ!
τους lakonika επίσης

Επίσης όσες και όσους έκαναν link στα άρθρα δικά μου και των άλλων κυριών, στο monitor και όσους δήλωσαν συμπαράσταση με σχόλια στα άρθρα μου.

Δεν είχα ακόμα καμμία αντίδραση από τα email που έστειλα, ίσως είναι νωρίς! Αλλά ας μην ξεχνάμε, ΕΝΑΣ μόνο άνθρωπος μπορεί να κάνει "τη γή να γυρίσει πιο γρήγορα"..

Χαρισμένο σε όλους σας από τους Πίνκ Μαρτίνι, The gardens of.. (Rizari!)Sampson and Beas

Eπωφεληθείτε επίσης από τις αφιερώσεις στη Lemon και στον prezaΤV

10 Comments:

Blogger πολυβιος said...

αξιέπαινη

10:08 μ.μ., Ιουνίου 13, 2006  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Εγω thanks για ολα!!!

1:29 π.μ., Ιουνίου 14, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα παιδιά!
Ευχαριστώ και εγώ για την παρουσία σας και τον καλό σας λόγο.

10:34 π.μ., Ιουνίου 14, 2006  
Blogger Lorelei Am Rhein said...

Καλημέρα, katerina!
Σήμερα γιορτάζουμε, οι bloggers, μού είπαν.
Οπότε, Χρόνια μας Πολλά!!!
Εύβοια, μεριά, πού ακριβώς;
Η μήτηρ μου κρατάει από Εύβοια!
:-)

3:56 μ.μ., Ιουνίου 14, 2006  
Blogger tassoula said...

Καλησπέρα και απο εμένα,βοηθάμε μία αξιέπαινη προσπάθεια.Κάτι για το οποίο όλοι θα πρέπει να νιαστούμε.

4:02 μ.μ., Ιουνίου 14, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Lucy μου ήταν διακοπές και ήμουνα γύρω στα είκοσι;) Αγαπημένος τόπος η Εύβοια!
Tassoula μου καλησπέρα σε σένα και του άνδρες σου! (Έμαθα ότι είπε πάλι μπαμπα?) ;)
Νομίζω ότι τελικά δεν είναι αυτονόητο για τους πολλούς, ακόμα και για την ιντελιγκέντσια ή όσους βαυκαλιζόμαστε ότι ανήκουμε εκεί..

5:01 μ.μ., Ιουνίου 14, 2006  
Blogger Juanita La Quejica said...

Ax βρε Κατερινάκι! Αλήθεια πιστεύεις ότι χρειάζεται έστω και ένας άνθρωπος για να φέρει την αλλαγή; Μακάρι...
Ό,τι άλλο θελήσεις πάντως, ίσως να στέλναμε ένα ομαδικό email, να διοργανώναμε κάποια διαμαρτυρία... λες;

7:17 μ.μ., Ιουνίου 15, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Αυτό θα ήθελα Juanita μου αλλά δεν ξέρω πως θα το οργανώσω προγραμματιστικά.
Θέλησα να βάλω λίνκ να βγαίνει ένα κείμενο και να στέλνει κανείς email (κύττα δίπλα κάτω από τα banners) στον επίτροπο κ.Δήμα. Αλλά θα φαίνεται ότι το στέλνω εγώ και δεν το κοινοποίησα ακόμα...

8:49 μ.μ., Ιουνίου 15, 2006  
Blogger artois said...

Juanita La Quejica: να διοργανώναμε κάποια διαμαρτυρία... λες;

Μια πρόκληση για να αποδείξουν οι bloggers την αυτοδιαφημιζόμενη δια του πληκτρολογίου ευαισθησία τους και να μας πείσουν ότι είναι ικανοί να διοργανώνουν και κάτι χρησιμότερο από ένα πάρτυ περιεργείας.

9:32 π.μ., Ιουνίου 18, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Φίλε artois, είναι πιό εύκολο, κακά τα ψέμματα, να οργανωθεί κάτι εύθυμο και διασκεδαστικό από μια ομαδική διαμαρτυρία!
Όμως, γιατί παραθεωρούμε τη δυνατότητα που μας δίνει το "ενωμένο Πληκτρολόγιο";
Γιατί δεν πιστεύουμε στη δύναμη της "ανωνυμίας" χάριν της ελευθερίας της έκφρασης, του blogger;
Εγώ για αυτή την ελευθερία, έχω κολλήσει και το σχετικό διεθνές banner.

(Σε ευχαριστώ που με..observ..ee παρακολουθείς!) ;)

11:40 μ.μ., Ιουνίου 18, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.