Πέμπτη, Ιουλίου 13, 2006

Πράσινο στο γκρί των πόλεων


Έτσι -ή περίπου έτσι- ονομάζει το forum που ασχολείται με θέματα και συζητήσεις γύρω από το περιαστικό πράσινο, το πράσινο δηλαδή των πόλεων είτε είναι άλση, είτε Πάρκα, είτε πλατείες μιάς μικρής ή μεγάλης πολιτείας η Φιλοδασική.
Ήδη με αφορμή post εκεί για τη Ριζάρη, έκανα μιά σύντομη έκθεση των γεγονότων και ζήτησα τη βοήθειά τους.

Επειδή ο καιρός των δημοτικών εκλογών.. εγγύς, ας ετοιμάσουμε έναν καταιγισμό σχολίων εκεί σας παρακαλώ...Eπισκεφθείτε το φόρουμ και σχολιάστε για τη Ριζάρη! Όλα μετράνε σε έναν αγώνα, σε μιά προσπάθεια..

-Η φωτογραφία του πάρκου Ριζάρη, τραβηγμένη ακριβώς πάνω από το σταθμό του ΜΕΤΡΟ, από τη Βασ.Σοφίας, είναι του Λάμπη Παπαδόπουλου, από την Κυριακ.Ελευθεροτυπία 18/06/2006 και δείχνει ακριβώς τον περιποιημένο χώρο της εξόδου από το σταθμό δεξιά και την εγκαταλειψη εμπρός και αριστερά. Επίσης τα 175 μεγάλα δένδρα που θα κοπούν αν παρά τις προσπάθειες όλων , το Ιδρυμα Γουλανδρή προχωρήσει στην ανοικοδόμηση εννεαόροφου κτιρίου, Μουσείου 25.000 τ.μ.!


Τέλος ευχαρίστησα με τη σειρά μου το γραφείο του κ. Δήμα και τον Προϊστάμενο κ.Γ.Κρεμλή, όχι μόνο επώνυμα αλλά και.. επίσημα(!), ενώ υπενθύμισα στην Ελληνική Εταιρία οτι δεν έχω ακόμα απάντηση τους.

Moυσικό άκουσμα Νight ride across the Caucasus και το The Mummers' Dance της Loreena McKennit.


Ύστερον: "Μη λησμονάτε,Ιούλιος. Τέτοιες μέρες παίχτηκε το παιχνίδι στην Κύπρο το 1974. (τα δυο τελευταία μου post).

Και ρωτάω-εκεί-πάντες στην Ελλάδα-ως Έλλην που ζει στην Κύπρο 4 χρόνια τώρα: Τι σημαίνει για σας νεο Έλληνες η Κύπρος;" λέει στα σχόλια εντός, ο Δύων ανατέλλων και παραπέμπει εδώ:

Eπίσης, σχετικό παλαιότερο άρθρο με σκέψεις του Ν.Δήμου και των σχολιαστών του, εκεί, του Λύσιππου με το team των σχολίων εδώ, καθώς και αυτό, του Μαίανδρου και εκείνου του Μαύρου Γάτου:



Υστερον:
Σήμερα 12/12/2009 γίνονται επιτέλους τα εγκαίνια και αποδίδεται στους δημότες ως Πάρκο, ο κήπος Ριζάρη!!

Ετικέτες ,

12 Comments:

Blogger An-Lu said...

Καλημέρα Κατερίνα!
Θα μπούμε στο φόρουμ άμεσα!

10:40 π.μ., Ιουλίου 14, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα γοργόνα μου, καλημέρα!
Σε ευχαριστώ..

11:38 π.μ., Ιουλίου 14, 2006  
Blogger hardrain said...

Να το σημειώσω λοιπόν και να μπω και εγώ -λίγο χρόνο να βρω μονάχα.

Μη λησμονάτε,Ιούλιος. Τέτοιες μέρες παίχτηκε το παιχνίδι στην Κύπρο το 1974. (τα δυο τελευταία μου post).

Και ρωτάω-εκεί-πάντες στην Ελλάδα-ως Έλλην που ζει στην Κύπρο 4 χρόνια τώρα: Τι σημαίνει για σας νεο Έλληνες η Κύπρος;

Κατερίνα την καλησπέρα μου.

5:43 μ.μ., Ιουλίου 14, 2006  
Blogger tassoula said...

καλημερα!καλη εβδομάδα.θα μπουμε και εμεις στο φορουμ συντομα.

1:08 μ.μ., Ιουλίου 17, 2006  
Blogger tassoula said...

Α!ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!

9:21 μ.μ., Ιουλίου 17, 2006  
Blogger Ελπίδα said...

Κορίτσι μου, μπράβο σου που συνεχίζεις! Είχα κατέβει δυο μέρες στην Αθήνα. Είχα πάρει πολλά ΤΑΧΙ, μα ένας ταξιτζής ήταν πολύ καλός ξεναγός και μου εξηγούσε, τι είναι το κάθε τι. Κάποια στιγμή μου έδειξε το πάρκο της ΡΙΖΑΡΙ και σε θυμήθηκα! Μου είπε κι άλλα, πάνω σ΄αυτό. Ότι πάνε να το φάνε....κ.λ.π κ.λ.π. Εμείς όμως δεν θα αφήσουμε να το κάνουν αυτό.
Αν θέλεις στείλε μου ιμέιλ για το τι ακριβώς μπορώ και πρέπει να κάνω, γιατί δεν κατέχω και πολλά.
Πολλά φιλιά και μπράβο σου.
Και το άλλο θέμα με τις υιοθεσίες με ενδιαφέρει, αλλά από όσα μπόρεσα και διάβασα παλιότερα, δεν διαφωτίστηκα πλήρως. Είναι και πολύ λεπτό το θέμα παιδί και θέλω να ξέρω γιατί ακριβώς θα ψηφίσω.
Αν μπορείς με δυο λόγια να με βάλλεις στην ουσία...
Εκείνο που ξέρω είναι ότι καθυστερούν πολύ, μέχρι που τα παιδιά μεγαλώνουν...
Το άλλο, να μη μάθει ποτέ το παιδί ή οι πραγματικοί γονείς την αλήθεια... με φοβίζει!

1:25 π.μ., Ιουλίου 18, 2006  
Blogger Dimitris Nikolsky said...

Ο αγώνας συνεχίζεται...και είναι διαρκής. Κουράγιο.

10:30 π.μ., Ιουλίου 18, 2006  
Blogger Unknown said...

όλοι στον αγώνα, λοιπόν μπαίνω στο φόρουμ ;)

4:31 μ.μ., Ιουλίου 18, 2006  
Blogger mindstripper said...

Νά 'σαι καλά βρε Κατερίνα. Καλησπερίζω. :-)

4:46 μ.μ., Ιουλίου 18, 2006  
Blogger Ecumene said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

6:56 μ.μ., Ιουλίου 18, 2006  
Blogger Ecumene said...

Καλησπερα !..
στη δραση λοιπον


Για το Δασος
σου προτείνω τη εκκληση για συμμετοχη
των Ηπειρωτικων Σωματείων...
μια που μαζι με το δασος
θα χαθει και ο συνονόματος μου...

Για την Κυπρο
να μην ξεχναμε ποιοί
βοηθησαν για να μπει
στην Ευρώπη..

Υ.Γ.

Σημερα πεθανε ο Χατζηφώτης
ηταν ενας ηπιος συνομιλητης
για τα εκκλησιαστικα

6:56 μ.μ., Ιουλίου 18, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Γειά σας φίλοι!
-Καλησπέρα Δύοντα! Καλά έκανες και μας το θύμισες. Οι αγνοούμενοι, ο ξεριζωμός, ο πόνος, είναι πληγή ανοικτή για όλους τους Έλληνες. Η πολύπαθη Κύπρος, είναι πολύτιμο κεφάλαιο για τον ελληνισμό με ότι σημαίνει η λέξη. Ποιό οργανωμένη σαν κράτος, πιστότερη σε αρχές που κάποτε χαρακτήριζαν και εμάς, ευπορώτερη, διαδικτυωμένη διεθνώς σωστότερα, ίσως ένας πολύτιμος ταγός για όλους μας παρά το μικρό μέγεθός της.
(Σε ευχαριστώ πολύ για όλη σου την πολύτιμη στήριξη στο θέμα της Ριζάρη).

-Τασσούλα μου το μπράβο ανήκει σε εσάς, που στηρίζετε και αισθάνομαι ότι ανήκω σε "ομάδα".
-Χαίρομα elpida μου που ο ταξιτζής ήταν ενημερωμένος. Προς το παρόν θα μπορούσες να μπείς στην ιστοσελίδα της Φιλοδασικής και να κάνεις ένα σχόλιο από την καρδιά σου, ίσως με το nickname που χρησιμοποιείς σαν blogger, (π.χ. αξίζει να βοηθήσουμε την προσπάθεια της διάσωσης σαν πάρκου του κήπου Ριζάρη) κλπ
Θα μπορούσες να κάνεις κλικ στο δεύτερο email, στη σελίδα μου δεξιά που σε παραπέμπει στην Ελληνική εταιρία και να πείς π.χ. "προσυπογράφω για τη διάσωση του χώρου του κήπου της Ριζάρη ως πάρκου. Οχι στην ανέγερση μουσείου και οποιουδήποτε κτιρίου" ή ό,τι άλλο θέλεις εσύ.
Το άλλο θέμα, της υιοθεσίας, αν κάνεις κλίκ, είναι της Κωνσταντίνας, απλά το φιλοξενώ γιατί πιστεύω στην παρούσα ομάδα και τη δύναμη που θα μπορούσε να έχει,(η ισχύς εν τη ενώσει), αλλά και του blogging της ελεύθερης έκφρασης δηλαδή. Έχω και εγώ τους προσωπικούς ενδοιασμούς μου και ενστάσεις από πραγματικά περιστατικά γι αυτό, αλλά προς το παρόν στηρίζω την προσπάθεια.
-Ευχαριστώ dimitri μου!
- Ευχαριστώ, φόρτσα street spirit μου!
-Καλησπέρα mindstripper, νά΄σαι καλά και εσύ! (Κανένας πιασάρικος τίτλος;) ;)
-Ωπ ωπ αρχηγέ, οποία τιμή! (Αλλά ..female και Ταύρος "Γιωργάκη"!)
Πολύ καλή ιδέα! Δεν το είχα σκεφθεί για τα Ηπειρώτικα σωματεία!

Ναι έχεις δίκιο για τη βοήθεια στην είσοδο της Κύπρου στην ΕΕ. Ας μην ξεχνάμε το "ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δυό το πρόσωπο"! ;)

(Λυπάμαι για τον Χατζηφώτη, μου ήταν συμπαθής και σαν Λογοτέχνης, αιωνία του η μνήμη..)

2:19 π.μ., Ιουλίου 19, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.