Δευτέρα, Φεβρουαρίου 26, 2007

Πάμε φεγγάρι


Ένα φεγγάρι ακόμα, μια νέα εβδομάδα. Περίεργο αυτό το τριήμερο αποχής από το ημερολόγιο blog μου. Έλεγχος μιας καταγεγραμμένης εξάρτησης και αδυναμίας. Άλλωστε προηγούνται οι μικροί και οι μεγάλοι αγαπημένοι και οι ανάγκες τους.
Αριστοτέλης (αυτός, όχι εκείνος) στο πρωτότυπο, ανάγνωσμα χάρις στην επανάληψη που έκανε η μικρή μου, άπειρες λέξεις κατανοητές εύκολα στην καθημερινή στερημένη μας λαλιά..
Νέα πολλά, άλλα καλά και αισιόδοξα, άλλα και δυσάρεστα πολλαχώς, ώστε να κρατηθεί η ισορροπία της ζωής, η χαρμολύπη όπως περιγράφεται στην ορθοδοξία.
Κυριακή της Ορθοδοξίας χθές, βρέθηκα σε μιαν εκκλησιά, μικρή, ταπεινή σε μακρινή και άγνωστη γειτονιά. Ώρα 8.οο το πρωί ήταν ήδη κατάμεστη , κόσμος ποικίλος, πολλοί οι νέοι και σε εκείνους που οσηώρα προστίθενται, μοιράζονται πλαστικά σκαμνάκια,ώστε κανείς να μην κουράζεται. Με έκπληξη και περιέργεια έβλεπα εκείνον τον ήσυχο συνωστισμό να ανοίγει διάδρομο, να αυτοπειθαρχεί, να ανοίγει και να κλείνει πίσω από την μικρή ή την μεγάλη Είσοδο και τον Ιερέα και σχεδόν τσιμπιόμουνα. Τι ήταν εκείνο που έφερνε τόσο κόσμο να στριμωχτεί στην χαμηλοτάβανη, χωρίς καμμία πολυτέλεια, σχεδόν κιτς εκείνη εκκλησία; ΉτανO ιερέας ασφαλώς. Η αγιότητα που κερδίζεται με αγώνα και που δεν κρύπτεται υπό το μόδιον, αλλά προσελκύει σαν μαγνήτης κόσμο και ντουνιά..Η εσωτερική ειρήνη που κάνει το σύμπαν γύρω να ειρηνεύει και αυτό..
Στα διάφορα email που έλαβα, από το γνωστό σας πια, Δημήτρη Παυλάκη, παρατίθεται μία σειρά οπτικών μηνυμάτων και ένα κειμενάκι, με ..ατάκες ηρώων του Αρκά.

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΗΧΑ ΕΙΝΑΙ Η .. ΦΑΣΟΛΑΔΑ. ΜΕΤΑ ΘΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΒΗΞΕΙΣ
• Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ.
• Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΦΑΣΕΙΣ: ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. ΞΕΚΙΝΑΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΚΑΝΑΛΙΑ.
• ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ. ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ.
• ΜΕΓΑΛΟΦΥΪΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΓΥΜΝΙΣΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΦΑΤΣΕΣ.
• ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΗΛΙΘΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΚΗ. ΕΤΣΙ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΝΩ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΦΤΩΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΗΛΙΘΙΟΣ.
• Η ΤΥΧΗ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΑΛΛΑ Η ΑΤΥΧΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΠΟΜΟΝΗ.
• ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.
• Η ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ.
• ΚΑΝΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ: ΠΛΥΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ!!

Κ αλή εβδομάδα! Ακούμε Μούσχουρη-Πάμε μια βόλτα στο Φεγγάρι. H φωτογραφία είναι του καιρού!



Υστερον: Χαρισμένο στην Τassoula και σε όλους σας το παλιό κομμάτι της Μούσχουρη με την εξαίσια φωνή.

Ετικέτες , , , , ,

21 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Κυριακή της Ορθοδοξίας χθές και σήμερα στο Xόλυγουντ παρουσίαζει ο James Cameron κάτι "ιστορίες για αγρίους". "Ανακάλυψε τον οικογενειακό τάφο του Ιησού", υποστηρίζει.

Πέρυσι ήταν το απαγορευμένο Ευαγγέλιο του Ιούδα. Ω, τι σύμπτωσις: Λίγο πρίν το Πάσχα εμφανίζονται όλα αυτά.

Καλή εβδόμαδα να έχουμε.

11:57 π.μ., Φεβρουαρίου 26, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Eπίσης Δημήτρη μου! Το national geographic με τα..απόκρυφα, τι σου λέει, επίσης παραμονές Πάσχα!

12:25 μ.μ., Φεβρουαρίου 26, 2007  
Blogger patsiouri said...

Εγώ έφτιαξα το πρωί ένα υπέροχο σουφλε, και όταν βγήκα έξω είδα ένα σύνθημα γραμμένο σε ένα τοίχο
"Η ΚΑΛΗ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΑ..."
Σνίφ, πές στο φίλο σου να το βάλει στα πετυχημένα!

Εμαθα πως ο Ιησούς τελικά είχε γυιό έ??Τσεκαρισμένο λέει ο Cameron, θα περιμένω την απάντηση Dan Brown με ανυπομονησία(αηδία...)

3:20 μ.μ., Φεβρουαρίου 26, 2007  
Blogger Juanita La Quejica said...

Καλή Εβδομάδα να έχουμε όλοι! Με υγεία!

4:19 μ.μ., Φεβρουαρίου 26, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Mπράβο patsiouri παιδί μου, χρυσά τα χέρια σου! Όσο για το σύνθημα κάποιος.. ρατσιστής θα το έγραψε! Γιατί από όσο γνωρίζω 1) Πληθύνονται οι αλλοδαπές καθαρίστριες των ελληνικών νοικοκυριών και 2) οι νεαρές ελληνίδες σε άλλα επιδίδονται και όχι στην οικοκυρική..
(Έλα patsiouri μου, μην είσαι έτοιμη να δεχθείς ό,τι και ό,τι αρκεί να καταφερθείς κατά του προσώπου Του..)

-Καλή εβδομάδα Juanita μου, επίσης.

5:48 μ.μ., Φεβρουαρίου 26, 2007  
Blogger tassoula said...

Καλησπέρα!Πολύ ωραίο τραγούδι.Φωνάρα η Νάνα Μουσχουρη.Πολύ καλή η τελευταία ατάκα.

12:38 π.μ., Φεβρουαρίου 27, 2007  
Blogger patsiouri said...

Μα δέν είπα τίποτα για το προσωπό Του καλέ!
΄Με τα ούφο που Τον διαβάλλουν τα έχω βάλει..
Αυτοί και τη γιαγιά τους θα διέσυραν για να κάνουν εντύπωση!
Άλλωστε σου έχω ξαναπεί πως ο Χριστός σά φυσιογνωμία μου είναι απόλυτα συμπαθής..

-Και για δές τι βρήκα! www.apela.gr, άν και φαντάζομαι θα το έχεις δεί ήδη, διάβασα μία δήλωση του δημάρχου και έφριξα!
Εναντίον αυτού ναί, μπορώ άνετα να καταφερθώ!

2:36 μ.μ., Φεβρουαρίου 27, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλησπέρα Τassoula μου! Για σένα αυτό το λινκ. Eξαίσια φωνή!


Βρε παιδάκι μου τι αποκάλυψη! Δεν το είχα υπόψη. Σε ευχαριστώ patsiouri μου!

6:55 μ.μ., Φεβρουαρίου 27, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Δειτε τη σελίδα και το ποστ 26/2 εδώ της fevis! Χαιρόμαστε που την εμπνεύσαμε και της χαρίσαμε αισιοδοξία για την εβδομάδα που βαδίζουμε!

9:59 μ.μ., Φεβρουαρίου 27, 2007  
Blogger Unknown said...

Καλησπέρα

Πάμε μια βόλτα στο Φεγγάρι
πράγματι αξίζει, για να δούμε
και τον κόσμο πως είναι
από ψηλά, το φεγγάρι του Μάρτη
πάει για Πανσέληνο στις 4 μάρτη.

Με το σημερινό κρύο
το καλύτερο φάρμακο είναι
η φασολάδα και μαρέσει στ αλήθεια

καλό σου βράδυ

10:43 μ.μ., Φεβρουαρίου 27, 2007  
Blogger patsiouri said...

Χαρά για τις δεσμευμένες Σπαρτιάτισσες! Άντε να τολμήσει ο άλλος να ξενοκοιτάξει όταν κινδυνεύει να δεί το μουτράκι του να παίζει στα βιντεάκια του ΑΠΕΛΑ, χε χε!

10:43 μ.μ., Φεβρουαρίου 27, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Φασολάδα; Καλή ιδέα αλλά για ακούστε την εκπομπή του σταθμού από τις Σέρρες! http://www.sendspace.com/file/ja0c4p Mε το μπαρδόν δηλαδή!;)

1:59 π.μ., Φεβρουαρίου 28, 2007  
Blogger An-Lu said...

Καλημερούδια και καλή Σαρακοστή...

12:17 μ.μ., Φεβρουαρίου 28, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλησπέρα σας, μια λαμπρή μέρα ανοιξιάτικη σήμερα, κάθε άλλο παρά ίδια σαν την χειμωνιάτικη χθεσινή..

-Άρα sailor, αναβάλουμε τη φασολάδα και πάμε φεγγάρι, κοντά στη θάλασσα κατά προτίμηση!

-Για πες-πες patsiouri, γιατί εγώ δεν το είδα, παρά είδα πολύ ενδιαφέρουσες καταγραφές-καταγγελίες, όπως άλλωστε πρέπει να γίνεται από συνειδητοποιημένους πολίτες μια και το επίσημο κράτος απουσιάζει..

-αγαπητέ another houmorista, το παρόν blog έχει αποδείξει ότι δεν είναι σοβαροφανές, έτσι χαμογελάσαμε όχι κατά..κλάσμα, αλλά με την ψυχή μας και σε ευχαριστούμε! :)

-Που είσουνα καλό μου; Αn Lu όποτε σε επισκέφτομαι, αναρωτιέμαι αν μπήκα στο σωστό blog από τις κατα καιρούς αλλαγές!! Ευχάριστο! ;)

8:03 μ.μ., Φεβρουαρίου 28, 2007  
Blogger david santos said...

Hello!
All good for you
Thank you

12:25 π.μ., Μαρτίου 01, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Hallo David Santos, good to see you again!

Προφανώς είναι ο Νίκος Δήμου της πατρίδας του! 465 σχόλια έχει στα ποστ του..

2:08 π.μ., Μαρτίου 01, 2007  
Blogger Juanita La Quejica said...

Σοβαρά; Και πού μας βρήκε; Εμφανίστηκε και στο δικό μου.

9:09 μ.μ., Μαρτίου 01, 2007  
Blogger patsiouri said...

Στο blog μου, στο πόστ με τίτλο σοφιστίες, έχω περάσει στα σχόλια μία άποψη για τον κ.Πορτογάλλο που δέν είναι και πολύ κολακευτική για το πρόσωπό του, τη βρήκα σε κάτι άλλα σχόλια του prezatv την προηγούμενη βδομάδα νομίζω, ειλικρινά ελπίζω να μήν είναι έτσι...

Αν δέν το βρίσκετε πείτε μου να το στείλω εδώ..

12:45 μ.μ., Μαρτίου 02, 2007  
Blogger patsiouri said...

Πάντως, δέν έχει αφήσει blog για blog!

12:46 μ.μ., Μαρτίου 02, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλημέρα Juanita, patsiouri!

Κάποτε το έκανα και εγώ patsiouri μου, το σερφάρισμα χωρίς πρόγραμμα, επιλέγοντας ένα από τα blog που εμφάνιζε ο παλιός blogger τυχαία. Έτσι έβλεπα ποιός και πως γράφει. Έχω πέσει σε μερικά καλοβαλμένα και σε άλλα απαράδεκτα. Όπου ήθελα άφηνα και εγώ ένα σχόλιο έτσι για ένα γειά. Δεν πρόκειται να κυκλοφορήσω βιβλίο για μάρκετινγκ που λέει ο φίλος σου, στην Αργεντινή ή στο Μεξικό ας πούμε! Ε ας μην είμαστε πια τόσο καχύποπτοι, τόσα ανώνυμα σχόλια κυκλοφορούν οι..Κινέζοι για εμπορικούς λόγους, ο Σάντος μας μάρανε!
Από τα λινκ του blog, έβλεπα και άλλα και ούτω καθ εξής! Με γοητεύει να προσπαθώ να καταλάβω τι μπορεί να λέει, χωρίς να ξέρω τη γλώσσα.

Τώρα αν κάποιος μου σχολιάσει, δεν μου πάει η καρδιά να μην απαντήσω ακόμα και αν έχει το αστείο όνομα π.χ. μουρλοκακομοίρες ή κουκουρούκου..

Μια φορά το έκανα -επίτηδες- γιατί μου φάνηκε αγενές και προσβλητικής υφής ο τρόπος του σχολίου. Δεν μιλώ φυσικά για τους εμπορικούς ανώνυμους..

1:46 μ.μ., Μαρτίου 02, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΦΕΓΓΑΡΙ…
(της κυρίας Ρωρερκάρ)

Φεγγάρι
μια μπλούζα της δώσε μου μόνο
να βάλω μέσα τις γροθιές μου
να τις δαγκώνω ως να ματώσουν.

Γιώργης Χολιαστός

5:38 μ.μ., Αυγούστου 22, 2008  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.