Παρασκευή, Μαΐου 18, 2007

Κολύμπι στα βαθιά a lifesaver!


Εβδομάδες παθών για μαθητές και δάσκαλους ξεκινά αύριο. Ίσως πιο καλύτερα για όλους, οι πανελλήνιες εξετάσεις θα προηγηθούν και βάσει της βαθμολογίας τους οι υποψήφιοι για ανώτατη εκπαίδευση, θα δηλώσουν τις σχολές της προτίμησής τους.
Σκέφτομαι πόσα όνειρα ξεκινούν και τελειώνουν αύριο..
Όμως η ζωή δεν σταματά στην πρώτη αποτυχία, μάλιστα πολλές φορές η αποτυχία οδήγησε σε πιο πετυχημένες επιλογές καρριέρας και επόμενης μεγαλύτερης επιτυχίας.
Οι σπουδαστές ότι μπορούσαν έκαναν μέχρι τώρα και όλα υπάρχουν αποθηκευμένα. Κάθε στόχος χρειάζεται να κατακτηθεί με συγκέντρωση συνέπεια άσκηση και επαναλήψεις ωρών. Όπως ο Aaron Peirsol στην κατάκτηση πρωτιάς στο santa Clara GrndPrix στην βραβευμένη φωτογραφία του Donald Mirallejr,για το 2006. Τώρα χρειάζεται ηρεμία και ψυχραιμία να εκτιμηθούν τα θέματα και να δοθούν οι σωστές απαντήσεις. Δεν υπάρχουν μαγικά δυστυχώς, όλα θα κατακτηθούν με την προσωπική προσπάθεια και επιμονή!
Σ κέφτομαι και την δουλειά που περιμένει τους βαθμολογητές. Αν μεν είναι ένας ευσυνείδητος δάσκαλος, σχετικός μάλιστα με το θέμα που καλείται να βαθμολογήσει, φαντάζομαι με πόση υπευθυνότητα θα αντιμετωπίσει το κάθε γραπτό, ενός άγνωστου παιδιού, που όμως περιμένει τόσα πολλά από την κρίση του.
Σκέφτομαι διάφορες ιστορίες που κατά καιρούς έχω ακούσει, όπως ότι στη βαθμολόγηση γραπτών, έλαβε μέρος και..γυμνάστρια, γνωστή..

Σκέφτομαι ότι η μεσαία κόρη μου έχασε τη δυνατότητα της Αθήνας επειδή υπήρχε διαφορά στη βαθμολόγηση γραπτού τέτοια, ώστε να μην μπορεί να προσφύγει για αναβαθμολόγηση..

Αύριο η μικρή μου, ξεκινά τη μικρή της Οδύσσεια, την πρώτη σοβαρή στη ζωή της και εύχομαι σε εκείνη και σε όλα τα παιδιά που θα δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους, την καλύτερη επιτυχία. Η ζωή μετά και οι διακοπές περιμένουν!
Σε εκείνη και σέ όλους μας αφιερωμένο το πιο κάτω βίντεο με κόλπα μαγικά!


David Copperfield - Panty Swap - Άμπρα Κατάμπρα

Aκούμε την Αθηνά Ρούτση, φωνή με ευαίσθητο ηχόχρωμα στο Όλα είναι θάλασσα!

Ετικέτες , , , , ,

26 Comments:

Blogger Τζων Μπόης said...

...γράφω λοιπόν το πρώτο σχόλιο στο άρθρο σου;
ε τότε όλα θα πάνε καλά!
είναι γουρλής!

Καλή επιτυχία μέσα από την καρδιά μου!

6:18 μ.μ., Μαΐου 18, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Eυχαριστώ πολύ! Εσείς έχετε μέλλον! Αλλά δεν είναι κακό να αντευχηθώ!
(Πόσων ημερών είναι τώρα;)

6:59 μ.μ., Μαΐου 18, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

αυτό σκεφτόμουν σήμερα ότι, για να φτάσουμε στα δικά σας τα βάσανα, έχουμε να περάσουμε πρώτα από άλλες συμπληγάδες...

...και για να σου πω Κατερίνα!
τις κυρίες δεν τις ρωτάνε ποτέ την ηλικία τους!

Οι ευχές μου και πάλι για ότι καλύτερο, νιώθω ότι είναι σαν χτες που περνούσε το βάσανο των Πανελλαδικών και έχουν περάσει ήδη πάνω από 20 χρόνια, το σκέφτομαι και δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω...

9:15 μ.μ., Μαΐου 18, 2007  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Καλή επιτυχία στην κόρη σου
και σε όλα τα παιδιά που δίνουν εξετάσεις

10:29 μ.μ., Μαΐου 18, 2007  
Blogger aqua said...

Εχουν περάσει πολλαααααά χρόνια
απ'την προσωπική μου εμπειρία,μα πάντα τέτοιες μερες σκέπτομαι τα παιδιά.
Την αγωνία, τον πονόκοιλο,τον πανικό ή την χαρά.
Δεν ξέρω αν αξίζει όλο αυτό που περνάνε ,μα εύχομαι στο δικό σου και σ'ολα τα άλλα παιδιά αυτή η μικρή Οδύσσεια να τα οδηγήσει στην Ιθάκη τους .
Καλή επιτυχία!!

11:44 μ.μ., Μαΐου 18, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πολύ ωραίο κείμενο...
Εδώ Κάποιες συμβουλές για τα παιδία που γράφουν εξετάσεις εδώ πέρα:
http://www.akyro.net/?p=52

1:46 π.μ., Μαΐου 19, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας αγαπητοί μου

-John boy (Εδώ το θυμάμαι εγώ..-φιλιά στη μικρή σου κυρία) ;)
-Τάσο Ν.Καραμήτσο (εκ βαθέων καλή τους επιτυχία..)
-Αqua (τι πολλά, χθές δεν ήταν;) :)
-Kbee (ενδιαφέρουσες οι συμβουλές-Καλώς μας ήρθες!)

5:03 μ.μ., Μαΐου 19, 2007  
Blogger cindaki said...

Καλή επιτυχία στην κόρη σου και σε όλα τα παιδιά!

Πριν λίγο καιρό συνειδητοποίησα πως πέρασαν 10 χρόνια από τις δικές μου πανελλήνιες!
Πως περνάει ο καιρός...

5:53 μ.μ., Μαΐου 20, 2007  
Blogger Λία Π. said...

Ευχές για το καλύτερο δυνατόν.
Καλή επιτυχία!!

9:58 μ.μ., Μαΐου 20, 2007  
Blogger Juanita La Quejica said...

Εγώ πάλι εύχομαι κυρίως να μην της αφήσει όλη αυτή η δοκιμασία θύμησες φορτισμένες με αρνητική αύρα.
Και βέβαια Καλά Αποτελέσματα!
Καλό Κουράγιο σε όλους σας.

10:28 μ.μ., Μαΐου 20, 2007  
Blogger aeipote said...

Καλημέρα.

Καλή της επιτυχία!

9:12 π.μ., Μαΐου 21, 2007  
Blogger An-Lu said...

Με το καλό για τη μικρή σου!

2:57 μ.μ., Μαΐου 21, 2007  
Blogger witchofdaffodils said...

όλα να πάνε καλά :)

6:07 μ.μ., Μαΐου 21, 2007  
Blogger kiki said...

Καλή επιτυχία ευχομαι. Εκείνο που συνηθίζω να λέω στα παιδιά είναι "ψυχραιμία! η ζωή δεν αρχίζει και δεν τελειώνει με αυτές τις εξετάσεις, κάθε εμπόδιο για καλό". Αν το καλοσκεφτούν, πάνε πιο ψύχραιμα.

8:33 π.μ., Μαΐου 22, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλημέρα σας, σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις ευχές σας. Έκανε καλό ξεκίνημα, περιμένουμε τη συνέχειά της!
-sofi K , το λέει και το τραγούδι!
-Λία Π., έτσι λέμε, το καλύτερο δυνατόν!
-Juanita, βλέπεις, όλοι το θυμόμαστε χωρίς τραύματα, σαν χθες..
-aeipote, καλημέρα, ευχαριστώ
-Αn Lu
-Witch of daffodils, κανένα ..μαγικό; :) (μάλλον ηρεμιστικό!)
-Συμφωνώ απολύτως Οneiromageiremata!

11:33 π.μ., Μαΐου 22, 2007  
Blogger Marina said...

Ολα θα πάνε καλά. Θα δείς.

5:37 μ.μ., Μαΐου 22, 2007  
Blogger Markos said...

Καλή της επιτυχία...
Όχι μόνον σε αυτές της εξετάσεις...
Σε όλο τον αγώνα της ζωής.

Καλησπέρα

9:41 μ.μ., Μαΐου 22, 2007  
Blogger patsiouri said...

Ki εγώ δέκα χρόνια ακριβώς κλείνω χωρίς...Πανελλήνιες...μπρρρ..γιατί να κρυβόμαστε?? Το θυμάμαι και ανατριχιάζω...

Να γράψει καλά το παιδί και να περάσει ένα τέλειο καλοκαίρι, τα καλύτερα σας εύχομαι!

11:50 μ.μ., Μαΐου 22, 2007  
Blogger tassoula said...

Καλή επιτυχία στην κόρη σου και σε όλα τα παιδιά.Αν και έχουν περάσει 12 χρόνια απο τότε καταλαβαίνω το άγχος τους.Ολα να πάνε όπως τα θέλουν.Και αν δεν πάνε ακριβώς έτσι πάντα θα έχουν και άλλη ευκαιρία.
Καλημέρα!
Οπως πάντα πολύ ωραίο το κείμενο!

9:19 π.μ., Μαΐου 23, 2007  
Blogger Unknown said...

καλή επιτυχία και να θυμάσαι ό,τι και να 'ρθει για καλό θα είναι

3:01 π.μ., Μαΐου 24, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλή επιτυχία στη κόρη.
Θα τα καταφέρει.

2:36 μ.μ., Μαΐου 24, 2007  
Blogger maria_pin said...

Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία στην κορούλα σου!! Και γω, όπως και όσοι σχολίασαν προηγουμένως, έχω στιγματιστεί από την εμπειρία των πανελλαδικών, που ήταν για μένα το πιο δύσκολο, αλλά και ανούσιο πράμα που έχω ζήσει στη ζωή μου! Αλλά μακάρι να πάει το παιδί να σπουδάσει κάπου που να της αρέσει, και τότε θα αξίζει ο κόπος!

Σε μας εδώ δεν έχει εξετάσεις, αλλά είναι άλλα που πρέπει να υποστούν οι μαθητές και οι οικογένειές τους, όπως πχ τα δίδακτρα, που έχουν επιβληθεί τελευταία και που θα κοστίζουν πάνω από 10.000 λίρες ( 15.000ευρώ) για τα τρία χρόνια σπουδών! Τί να πεις.

4:35 μ.μ., Μαΐου 24, 2007  
Blogger ci said...

Καλή επιτυχία, ίσως κάποια όνειρα να σταματούν αλλά το βασικότερο μάθημα των εξετάσεων είναι αυτό : την θέση τους θα πάρουν άλλα!

12:48 μ.μ., Μαΐου 25, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Σας ευχαριστώ θερμά όλους σας για τις ευχές και τη συμπαράσταση!
-Μarina μου ελπίζω!
-Μarko μου μακάρι! Το στάδιο ανοίγεται..
-Patsiouri μου, λες και ήταν χθες, και για σένα! (Σε ευχαριστούμε)
-Τassoula μου, εύχομαι και στις επιτυχίες του γυιόκα σου! (Σε ευχαριστώ, για όλα)
-street spirit μου, έτσι είναι..
-Νά σαι καλά Dimitri Nikolsky!
- Maria pin, είναι αλήθεια, όλα ξεχνιούνται αρκεί να βρείς το δρόμο σου.
Μήπως και εδώ παρά την "δωρεάν παιδεία" τόσα δεν στοιχίζουν ή και παραπάνω μήπως..
-Citronella μου όνειρα, όνειρα! Φιλοσοφούμε αγαπητή μου και περιμένουμε..


-Αn Lu: Φιλιά! (Συγνώμη, στη βιασύνη μου μου ξέφυγες) :(

1:59 π.μ., Μαΐου 26, 2007  
Blogger σα said...

Καλή επιτυχία κι από μένα! Και καλή δύναμη σε σας που συμπαραστέκεστε με αγάπη και καρτερικότητα αυτές τις μέρες.

1:35 μ.μ., Μαΐου 26, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Eυχαριστώ πολύ σα! (Τώρα εγώ σας έχω καταχωρήσει ως strofi γιατί μου αρέσει περισσότερο ως προς την πολύ καλή σελίδα σας!)

Είναι αλήθεια, όλοι οι γονείς φαντάζομαι είναι κοντά στα παιδιά αυτές τις ημέρες.

Εγώ χθες, παρότι έδινε ιστορία που -κρίμα στη μάνα και τον μπαμπά της- δεν της αρέσει, προτίμησα να της συμπαρασταθώ αλλοιώς.
Πήγα σε μια αγρυπνία λόγω ψυχοσσάβατου, στη Βλασσαρού και έβαλα τα "μεγάλα μέσα" και τα αποθέματα Αγάπης, προσευχήθηκα εκ βαθέων! Ε, έγραψε πολύ καλά!(κατά πως λέει) :)

2:26 μ.μ., Μαΐου 26, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.