Σάββατο, Νοεμβρίου 10, 2007

Spicy"Mama"

Μια ζεστή αγκαλιά, μπορεί να είναι σε .. απόσταση! Που όμως γεφυρώνεται, χάρις στο internet. Λόγια πολλά, χωρίς λόγια, με τις λέξεις ας πούμε ενός τραγουδιού, μπορούν να μεταφέρουν στον ελάχιστο χρόνο της ηλεκτρονικής επικοινωνίας, τις διαθέσεις και τις σκέψεις του αγαπημένου προσώπου, του όποιου προσώπου.

Έτσι με αυτό το video με τις Spice girls και αυτές τις λέξεις, το μωρό μου που είναι μακριά μου έστειλε την αγάπη του. Εγώ στο χρόνο που χρειάζεται κάποιος να γράψει ένα email, ανταποκρίθηκα με ζεστά φιλιά και.. λέξεις..πάλι. Ένα ταξίδι, το βασίλειό μου για ένα ταξίδι!

Ένα άλλο video, έγινε η αφορμή επικοινωνίας με την φίληNena, που την εκτιμώ τόσο για τις συνταγές στο Η.F.L, το χιούμορ και τα θέματα που μοιράζεται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, αλλά γιατί -έτυχε- την γνώρισα προσωπικά και τη συμπάθησα απεριόριστα. Έφτιαξε επιτέλους το δικό της blog και την καλωσορίζω!

Ευχάριστα περίεργη δεν είναι η οικειότητα που αναπτύσσουμε τα blogs μεταξύ μας; Μοιράζομαι για παράδειγμα σε ατέλειωτο πινγκ πονγκ σκέψεις, ατάκες, τραγούδια, αστεία με έναν άλλο φίλο - Τζών Μπόη,στις επάλξεις, ώστε να ρωτηθώ από blogger αν είμαστε..συγγενείς!

Τελευταία μας συστήθηκαν πολλά συμπαθή νεώτερα blog. Η θεία Λένα, που διεκδικεί τίτλο για τα ελληνικά blogs των .."γηραιών" και αειθαλλών. Η Χάϊντυ με δύο όμορφα blog, από την Κύπρο. To Stavrodromi,με ενδιαφέρουσες απόψεις και συζήτηση. Το blog Abttha, από τη Γαλλία(;). Το blog LILY'S STORIES,με πολύ ενδιαφέρον τελευταίο ποστ για τον ρατσισμό από κούνια.Η Μαρία με το diary of a stranger. Ο "αδελφός Πανδέμιος" άλλως e-Monk, που μάλλον κινείται στο ίδιο μήκος χιούμορ-κύματος. Απολαύστε τον φανταστικό διάλογο Αμερικανών -Ισπανών,

-
Ισπανοί : Εδώ Α-835, για να αποφύγετε την σύγκρουση παρακαλώ αλλάξτε τηνπορεία σας 15 μοίρες βόρεια. Αυτή τη στιγμή βρίσκεστε 25 ναυτικά μίλιαμακριά και κατευθύνεστε ακριβώς κατά πάνω μας.
-Αμερικανοί: Αλλάξτε εσείς την πορεία σας 15 μοίρες νότια. Ισπανοί: Αρνητικόν! Επαναλαμβάνω, αλλάξτε πορεία 15 μοίρες 15 μοίρεςβόρεια.Αμερικανοί : Σας ομιλεί ο πλοίαρχος σκάφους των ΗΠΑ, αλλάξτε πάραυτα την πορεία σας 15 μοίρες νότια.
-Ισπανοί: Την υπόδειξή σας δεν την βρίσκουμε ούτε λογική ούτε εφικτή. Εάν δεν θέλετε να προσκρούσετε επάνω μας, αλλάξτε την πορεία σας 15 μοίρες βόρεια.
-Αμερικανοί : (Με υψωμένη φωνή) Σας ομιλεί ο πλοίαρχος Richard James Howard του σκάφους USS Montana του..

(η συνέχεια στο blog!)
Aκούμε Pink Martini, πάλι για αγάπη, Never stop falling in Love!

Ετικέτες , , ,

21 Comments:

Blogger tassoula said...

Είδες τελικά το internet?
Πάω να τσεκάρω τα καινούργια μπλόγκ!
Καλημέρα!!

10:17 π.μ., Νοεμβρίου 10, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα μικρή μας μαμά! Ευτυχώς που υπάρχει και αυτό το ευλογημένο internet της επικοινωνίας!

12:25 μ.μ., Νοεμβρίου 10, 2007  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Τελικα το internet εχει αντικαταστησει για ενα μεγαλο ποσοστο τη προσωπικη επικοινωνια...
Η αποξενωση σε ολο της το μεγαλειο...Δυστυχως...
Τις καλημερες μου και καλο Σαββατοκυριακο να εχουμε!!!

1:33 μ.μ., Νοεμβρίου 10, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα φίλε μου, αποξένωση ή και συνένωση! Όπως στην περίπτωση με την κόρη!
Επίσης, καλό σ/κ!

1:36 μ.μ., Νοεμβρίου 10, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Παιχνιδιάρικο γοργονάκι! ;))

7:59 μ.μ., Νοεμβρίου 10, 2007  
Blogger Δημήτρης said...

Σ' ευχαριστώ για την καλημέρα σου Κατερίνα. Υποθέτω πως πήρες αφορμή απ' τη συμμετοχή μου στο "σταυροδρόμι" μιας και την ιστοσελίδα μου δεν την ανανεώνω συχνά.
Το ίντερνετ άλλες φορες υποκαθιστά την προσωπική επικοινωνία κι αλλες φορές δημιουργεί προϋποθέσεις γι αυτήν...
Για μένα δε νιώθω να ισχύει η σκέψη του πρέζα tv. Άλλωστε κι αυτό το "στέκι" δε θα τη γνώριζα αλλιώς.
Καλησπέρα στην παρέα!

8:02 μ.μ., Νοεμβρίου 10, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλησπέρα Δημήτρη! Ναι εκεί σε "είδα" αν και είχα διαβάσει σκέψεις σου στο φόρουμ της παλιάς σελίδας.
Για μένα είναι τόπος "μαγικός" το internet, όπου "πνευματικά" αλλά τόσο ουσιαστικά και τόσο ζωντανά συναντάς και θεωρείς τον άλλον. Πέρα από προκαταλήψεις, που καμμιά φορά δυσχεραίνουν την προσωπική επαφή, (πχ. κοντός-ψηλός, μαύρος-κίτρινος, νέος-γέρος, ξανθή εκ.. φύσεως κλπ) επικοινωνείς, το Α & το Ω για την ανθρώπινη φύση.
Να μας επισκέπτεσαι!

8:17 μ.μ., Νοεμβρίου 10, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

Χα, χα!!!
Αυτό με την συγγένεια ήταν πολύ καλό, η δική σου η απάντηση όμως ήταν σούπερ!

Κατερίνα μου, να σου υπενθυμίσω ότι με βάφτισαν Γιάννη μια υγρή φθινοπωρινή ημέρα του σωτήριου έτους 1968, από τότε δεν αλλάζω όνομα με τίποτα, ούτε ακόμα και με το...Αθανασία (μα πως σου ήρθε αυτό Κατερίνα μου?).
Αν ήταν να προτιμήσω ένα γυναικείο όνομα θα ήταν οπωσδήποτε το Σουλτάνα, το οποίο βρίσκω πολύ κολοπετσωμένο!
Θέμα πάντως άνοιξες στο blog μου και έχω πιάσει τη μάνικα να σβήσω τη φωτιά!

Φιλιά πολλά

10:40 π.μ., Νοεμβρίου 12, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

...α, και ξέχασα!

εγώ προοριζόμουν για DJ Blogger, εσύ μας προέκυψες!

Super κομμάτι πάλι

10:55 π.μ., Νοεμβρίου 12, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Σουλτάνα; Ε Φωφώ είναι καλύτερο! ;))

Είπα μήπως..ήταν και επίκαιρο λόγω Χαρδαβέλλα το όνομα, μήπως ήταν μέρος της "εύθυμης αφηρημένης" προσέγγισης του κειμένου σου! Μου έχει τύχει να θέλω να μπω να προβοκάρω εγώ η ίδια το θέμα μου, αν σηκώνει a contrario και δεν το συναντώ.. ΄Εχουμε πάψει τελευταία να διαβάζουμε τους άλλους.
Προτιμούμε τα εύκολα, σύντομα κείμενα και καταθέτουμε παρουσια δημοσίων σχέσεων.
Σε χαιρετώ με τον συνήθη P.R. blog-ερικό χαιρετισμό: smackkk!

YΓ Είπες dj; Για λέγε, λέγε περισσότερα! (η.. συγγένεια φταίει,βρε, δεν είμαι περίεργη!)

12:42 μ.μ., Νοεμβρίου 12, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

Κοίταξε, να προβοκάρω ο ίδιος το θέμα μου, αυτό δεν το έχω κάνει, ούτε και θα κάνω ποτέ...
...και δεν το κάνω γιατί συνήθως το κάνουν άλλοι τους οποίους αντιπαθώ, άρα εάν το κάνω κι εγώ θα αντιπαθήσω τον εαυτό μου κι αυτό θα μου είναι πολύ δυσάρεστο, καθώς τον μούργο (τον εαυτό μου εννοείται)τον συμπαθώ που να πάρει...

..αλήθεια, εκτός από την άλλη τη "συγγένεια", τι άλλου είδους συγγένεια θα μπορούσαμε νε είχαμε?
Μαμά? (θα με είχες μάλλον κάνει στην εφηβεία σου, ή έστω προέφηβη)
Θεία?
Αδερφή?

...και μάνα και αδερφή μου κι αγάπη εσύ, τι άλλο να ζητήσω από τη ζωή? ε?

(...το βαρέθηκα του θανατά τούτο το blogging μωρέ Κατερίνα, αλλά γιατί συνεχίζω, την τύχη μου μέσα?)

12:53 μ.μ., Νοεμβρίου 12, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Σώπα σώπα χρυσό μου, βαράτε με και ας κλαίω! Σου έκανα λινκ στα σχόλιά σου αυτό το νέο για τη wordpress στην Τουρκία. Eίναι να μην ξιφουλκήσω πάλι! Η αλεπού με τους..πραματευτάδες στην Ε.Ε.!
Δε μας μοιάζει που τα δώσαμε όλα, οικειοθελώς! Αν δεν μπογκάραμε πως θα ενημερωνόμαστε; ;)

1:28 μ.μ., Νοεμβρίου 12, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

Κατερίνα, η απάντησή μου αναρτάται σε λίγα λεπτά σε νέο Post στο Blog μου

Αμ πως!

2:20 μ.μ., Νοεμβρίου 12, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Βρε έμπνευση!! Είδες τι κάνει ένα σχόλιο στο blogging, γράφει, κεντάει, "λογοτεχνίζεται"!! :)

3:40 μ.μ., Νοεμβρίου 12, 2007  
Blogger Τζων Μπόης said...

επίσης: ξυρίζει, ανάβει, γράφει κι απλουστεύει τη ζωή!

Καλό απόγευμα

3:56 μ.μ., Νοεμβρίου 12, 2007  
Blogger Marina said...

Και ότι και να λένε για τη ψυχρότητα των ΠιΣι..τα καταφέραμε ν' αποκτάμε και φίλους και στο ίδιο μήκος κύματος ανθρώπους.. και να μιλάμε και να αγαπάμε. Και τα περί αποξένωσης..στον κάδο!

Καλή εβδομάδα με μπόλικες μουσικές και αγάπες απο τα μωρά σου!

4:44 μ.μ., Νοεμβρίου 12, 2007  
Blogger maria_pin said...

Ε, ευχαριστώ για την αναφορά! Και ανταπωδίδω το κομπλιμάν!!

Φιλάκια πολλά!
χχχ

5:42 μ.μ., Νοεμβρίου 12, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Xαίρομαι marina μου, που επικοινωνούμε και που εκπέμπουμε στο ίδιο μήκος κύματος! Πιο "κοντά" δεν θα μπορούσε να γίνει, για ανθρώπους χωρίς διάκριση, χωρίς ηλικία, εμφάνιση, κατάσταση, χάρις στο internet!
Σε ευχαριστώ πολύ, καλή εβδομάδα και σε σένα!

6:10 μ.μ., Νοεμβρίου 12, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Χαίρε ξενητεμένη Μaria_Pin, καλή συνέχεια! Φιλάκια και από μένα!

6:12 μ.μ., Νοεμβρίου 12, 2007  
Blogger witchofdaffodils said...

μου αρέσουν οι ιντερντικές αγγαλιές, καλημέρα :)

10:40 π.μ., Νοεμβρίου 13, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Ε τότε πάρε μια αγκαλίτσα τρυφερή και μητρική! :)
Καλημέρα!

12:44 μ.μ., Νοεμβρίου 13, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.