Πέμπτη, Ιανουαρίου 24, 2008

Flickr, έφαγα ..φρικ-η!

Πριν τα Χριστούγεννα, το blog μου έγινε εν μια νυκτί αγνώριστο! Εγώ δε, ..choloskasmeni! E όχι για πολύ βέβαια, άσε που βρήκα θέμα! Εξ Ινδιών!


Τον ίδιο περίπου καιρό κάθε τρεις και λίγο με διέγραφε η yahoo και αναγκαζόμουνα να κάνω ξανα - μανά αναγνώριση. Παρατήρησα και άλλα περίεργα, μια κινεζική επέλαση σχολίων στο blog μου και μετά στο εμαιηλ μου, γι αυτό μόλις ήρθε η κόρη, ως ειδικών σπουδών, ανέλαβε να κάνει φορμάτ το δίσκο μια και ανακαλύψαμε και έναν ιό!
Τrojan horse..
Τέλος πάντων, όλα πηγαίνανε ρολόι, έφτιαξε και η αυτής μεγαλειώτητα Οntelecoms σε ταχύτητα, εδέησε και κάποιος να σηκώσει το ρημάδι τους το τηλέφωνο να συνεννοηθούμε και εξαλείφθηκαν τα περισσότερα προβλήματά της. Πρόσφατα όμως, ανακάλυψα και άλλα ενοχλητικά.
Τα μουσικά μου αρχεία έγινα αγνώριστα! Σοβαρολογώ! Δεν μπορώ να κατεβάσω τραγούδι γιατί δεν αναγνωρίζει το αρχείο αποθήκευσης!! Τα στατιστικά μου στοιχεία, αν και εξακολουθούν να έχουν σωστά στο template τον κώδικα html και λαβαίνω κανονικά StatCounter.com reports, δεν εμφανίζονται στη σελίδα μου..Οταν καλώ δε το σαιτ τους, μου εμφανίζεται σαν jif φωτογραφία! Επίσης ούτε ο καιρός,που όμως αν πατήσω στο σημείο που θα έπρεπε να εμφανίζεται, λειτουργεί, ανοίγει σελίδα..

Το τελευταίο αξιοπερίεργο είναι η εικόνα στο flickr, φρικ θα έπρεπε να το λέω.. Όχι καλέ αυτό το ..φρικ,(αυτή η αδυναμία μου στα..πάρκα τελοσπάντων)! ΦΡΙΚ από το φρικάρησα!!
΄Εχετε ποτέ δεί κάτι τέτοιο στη θέση των φωτογραφιών σας; Διαφημήσεις με σεξουαλικό υπονοούμενο;; Είχα βέβαια να μπω καιρό, μεσολάβησε και το καλοκαίρι όπου απείχα.. Προτίμησα και άλλον πάροχο για τακτοποίηση φωτογραφιών.. Έπειτα διάβασα και αυτό από το team που μάλλον το πήρε είδηση, αλλά δεν με προστάτευσε αλλοιώς.. Λέτε να με εκδικήθηκε η Flickr για την..αποχή; lol

Θορυβήθηκα όπως καταλαβαίνετε. Τους έκανα μήνυμα μια και στη βοήθεια δεν βρήκα κάτι σχετικό και όταν έκανα παράπονο abuse δεν το δεχόταν η φόρμα για άγνωστους λόγους και πήρα το κλασσικό, μηχανικό, απρόσωπο
Just a quick email from Team Flickr to let you know that
we've successfully received your recent Help by Email query
and we hope to respond shortly.

We'd also like to take an opportunity to remind you that
one query is sufficient and multiple queries regarding the
same issue make the Magic Donkey cry.

Lastly, you may not be aware that our FAQs and forums are
full of help goodness:

http://www.flickr.com/help/faq/

http://www.flickr.com/help/forum/


Λογικά άλλαξα το password..Με αποτέλεσμα για μια μέρα, να έχω στη Υahoo, πρόβλημα αναγνώρισης.. Πανικοβλήθηκα.. Τι τέξεται άραγε; Μετά όμως αναγνωρίστηκα κανονικά..
Το flickr δεν μου απάντησε ακόμα.. Που ψάχνομαι άραγε τώρα; Οι εμπειρότεροι bloggers μπορείτε να βοηθείσετε; Κινδυνεύει το blog μου;


H φωτο παραπέμπει στο.. Frick Collection

Aκούμε the best of τι άλλο- Diana Krall!

Ύστερον:
H Flickr μου απάντησε και με καθησύχασε ως προς τον λογαριασμό μου email. Οι επιτήδειοι κινέζοι, χάκεψαν τον κωδικό όπου αυτόματα πέρναγα τις φωτογραφίες μου στη σελίδα μου στο flickr.. Τώρα πως έγινε αυτό.. Γεγονός είναι ότι χάθηκαν οιφωτογραφίες μου πλην εκείνης του alex που είχα περάσει για banner.. H απάντησή τους έχει ως εξής:

Hi Katerina,

Don't worry, your account security wasn't compromised. No
one has your password. It seems that a spammer guessed your
upload by email address. I've cleaned out the spam and reset
this address, it will stop immediately.

Ετικέτες ,

17 Comments:

Blogger Τζων Μπόης said...

α καλά, σουρέαλ τα βλέπω τα σχόλια στο άρθρο σου...
απάντηση λοιπόν δεν έχω, πρόσκληση σου έχω, κόπιασε "εξαδέρφη"!

11:46 μ.μ., Ιανουαρίου 24, 2008  
Blogger witchofdaffodils said...

καλημέρες :)
Kατερίνα, επειδή(ς) κατά καιρους γίνονται διάφορα σου προτείνω το εξής για τομπλογκ:
Άνοιξε ενα λ/σμό στo wordpress. Εκεί έχεις τη δυνατότητα να μεταφέρεις τα αρχεία (μαζί με τα σχόλια) απο τον blogger.
Ενα ειδος back up, που μπορεί να γίνει και οριστική λύση.

ασπασμοί

11:24 π.μ., Ιανουαρίου 25, 2008  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γειάσου Katerina μας...πώπωπώ...πραγματικά τρελλή φρίκη...πολύ τρελλή...εγώ δε ξέρω τί θα χα κάνει στη θέση σου...θα χα πάθει νευρικό κλονισμό σίγουρα...καλά πως στο καλό έγινε αυτό βρέ παιδί μου;;....δε φερνεις έναν ειδικό;;να το κοιτάξει λίγο;; αυτοί οι ιοί είναι λίγο επικίνδυνοι έως πολύ θα λεγα...σου έυχομαι να επανέλθουν όσο πιό γρήγορα γίνεται τα πράγματα στη θέση τους....και να μην ξαναδείς κάτι τέτοιο ποτέ ξανά.....Αθανασία.

12:59 μ.μ., Ιανουαρίου 25, 2008  
Blogger patsiouri said...

Εμένα μου στέλνουν συνέχεια διαφημίσεις για μεγέθυνση πέους!
Πω πω, κι εγώ άσχετη είμαι και δεν έχω και κορούλα ειδική!
Ευτυχώς το boyfriend της αδερφής μου είναι τεχνικός αλλώς το μπλόγκ δε θα υπήρχε!
Όντως, φέρε ειδικό!

7:31 μ.μ., Ιανουαρίου 25, 2008  
Blogger KitsosMitsos said...

Τουλάχιστον τώρα είναι όλα μια χαρά.
Άσε που είχες και την ευκαιρία για μια ξένη γλώσσα!
Την καλημέρα μου.

11:49 π.μ., Ιανουαρίου 26, 2008  
Blogger Pastaflora said...

Να πω υπομονή; Από την άλλη σπάνε κανονικότατα τα νεύρα με όλα αυτά γιατί η τεχνολογία καταλήγει ένας ωκεανός όπου επιπλέεις πάνω σε μια σανίδα...

2:15 μ.μ., Ιανουαρίου 26, 2008  
Blogger Juanita La Quejica said...

Ωχ! Καλύτερα κάνε αυτό που σου προτείνει η μαγισσούλα, καλού κακού!

10:13 μ.μ., Ιανουαρίου 26, 2008  
Blogger ΩΣΗΕ said...

εχμ... εγώ κόλλησσα κάποτε κάτι μλκς με κινέζικο τζόγο (e-καζίνα, e-poker, e-ρουλέτα κλπ) και μετά από πολλές προσπάθειες, ανγκάστηκα εκτός από το φορμάτ να αλλάξω mail και να κάνω νέους λογαριασμούς όπου ήμουν μέλος.
Ελπίζω να ξεμπερδέψεις ευκολότερα.
Καλό βράδυ

11:46 μ.μ., Ιανουαρίου 26, 2008  
Blogger non journalist* said...

coolare! Xalarose! 8a ta katafereis! Pisteuw se sena!!

3:20 π.μ., Ιανουαρίου 27, 2008  
Blogger Unknown said...

ωχ, αχ! μπήκα στις φωτο σου, κι είδα διαφημίσεις για στρώματα. μήπως είσαι μέλος της στρωματέξ;
και κακώς που άργησα να μπω, καθότι έκλεισα συμφωνία με την οντελεκομ, κι ελπίζω να μην έχω όλα αυτά τα βαριά, γιατί αν εσύ είσαι άσχετη λες, στα μάτια τα δικά μου είσαι ζηλευτή, ξέρω τα μισά των μισών εγώ...
θ'αρχίσω να τρώω τα νύχια μου μου φαίνεται...
καλά ξεμπερδέματα!

6:26 π.μ., Ιανουαρίου 27, 2008  
Blogger kiki said...

"Εμπλεξες" λέγεται αυτό. μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω. Καλά ξεμπερδέματα...

3:19 μ.μ., Ιανουαρίου 27, 2008  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κατερίνα: την αναγνώριση την ζητάει για λόγους ασφαλείας (όχι μόνο το flickr αλλά και άλλα sites) μετά την αλλαγή password, οπότε λογικά θα λυθεί σύντομα.
Για τα προβλήματα με τα αρχεία σου, αν δε βαριέσαι μπορείς να κάνεις απεγκατάσταση και ξανά εγκατάσταση των antivirus και firewall. (Έχεις μήπως zone alarm? Πιθανό να δημιουργεί κάποια κολλήματα).
Αν έχεις νεότερα ενημέρωσε, και
καλή επιτυχία!

9:34 π.μ., Ιανουαρίου 28, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα σας αγαπητοί μου μου απάντησε η φλικρ που μου εξήγησε ότι βρήκαν οι χάκερς τον κωδικό όπου αυτόματα ανέβαζα τις φωτογραφίες μου στο site και ευτυχώς δεν έσπασαν τον κωδικό του εμαίηλ μου..

Βέβαια οι φωτογραφίες που είχα ανεβάσει εκεί δεν υπάρχουν εκτός μιας του Αλεξ..

Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας για τη συμπαράσταση και τα καλά σας λόγια!
Όσο για τα προβλήματα στο μουσικό αρχείο μάλλον έχει δίκιο η Citronella, είναι πολύ απαγορευτικό το πακέττο ασφαλείας και το firewall..πρέπει να γίνει αυτό που προτείνει..
Όσο ζω μαθαίνω!

11:43 π.μ., Ιανουαρίου 28, 2008  
Blogger brexians said...

καλημερα
να θυμασε οτι ολα τα widgets και πιο πολυ αυτα που εχουν να κανουν με εικονα περνανε στο συστημα σου διαφορα για να ελεγχουν τι φωτο ανεβαζεις
την ζημια στην εκανε μαλλον το snap....

2:38 μ.μ., Ιανουαρίου 28, 2008  
Blogger An-Lu said...

Μη χειρότερα Κατερίνα μου...μη χειρότερα....

3:43 μ.μ., Ιανουαρίου 28, 2008  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητή Κατερίνα σε έχω καλέσει στη σελίδα μου να συμμετάσχεις σε ένα παιχνίδι για τα παιχνίδια της παιδικής σου ηλικίας. Για να αφήνουμε λίγο τη φρ..ικη έξω και να γυρίζουμε σε χώρους γλυκείς σαν τη αγκαλιά της μαμάς.

4:59 μ.μ., Ιανουαρίου 28, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

-Καλή συνέχεια n-n-n χωρίς μαυρίλες και αρνητισμούς!
-Πόσο αναλυτικά διακρίνεις το σουρεάλ "ξάδερφε"! Θα ανταποκριθώ
-Ευχαριστώ πολύ witch μου! Ειχα ανοίξει σε ανύποπτο χρόνο λογαριασμό εκεί, ίσως θα πρέπει να δω αν υπάρχει
-Κινέζοι χάκερς Αθανασία μου!
-Μπα patsiouri μου, μου αρέσει να μαθαίνω μόνη μου!
-Να kitsosmitsos αλλά..κινέζικα;
Να ήταν Λατίνοι τέλος πάντων! ;)
- Αγαπητή pastaflora η εικόνα σας έχει τη δυναμική της! "σανίδα στον ωκεανό της τεχνολογίας"!(Πολύ μου άρεσε)
-Juanita μου φιλάκι!

-Ευχαριστώ Ωσηέ
- Μικρέ μου δημοσιογράφε, ευγνώμων! Πιστεύεις σε μένα! Φιλώ σε!

-Αbttha ευχαριστώ πολύ για την στήριξη! Ευτυχώς που είδες μόνο τα στρώματα και δεν πέρασες στα υπόλοιπα κορίτσια και ..βιάγκρα!

-Οneiromageiremata, κάπως θα τα μαγειρέψω! Ευχαριστώ!

-Citronella κρατώ καλή σημείωση.Μάλλον το πρόβλημα των μουσικών αρχείων προέρχεται από αυτό, το απόλυτο του firewall..

-Ευχαριστώ αγαπητέ μου δημήτρη ταξιδευτή. (Τώρα αν σου έλεγα ότι το snap είναι..ποτό θα με πίστευες;) :)

-αanLu καλημέρα, μη χειρότερα πες το ξανά!

-θ.Λένα θα ανταποκριθώ, ευχαριστώ!

1:09 μ.μ., Ιανουαρίου 29, 2008  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.