Τρίτη, Μαΐου 20, 2008

Cookies ..κλοπυράιτ!

Εντελώς απρόσμενα, ανακάλυψα χθες ότι έπεσα θύμα αντιγραφής και μάλιστα πολύ κακής, αφού στην προσπάθεια της οικειοποίησης του κειμένου μου,που αφορούσε την ετυμολογική προέλευση του κουλουριού και τη συνήθεια του κεράσματος του Πάσχα, το διέστρεψαν κατά το δοκούν.
Ήμουν πολύ χαρούμενη για την αναλυτική μου δουλειά! Για τον όρο που δημιούργησα από το τίποτα, χάριν θυμηδίας, για το "κολλίκιον" ιδιαίτερα όταν του κολλάς και εκείνο το "μετ ωού χρώματος πορφυρού" ώστε η βυζαντινή του "καταγωγή" να ξεγελάσει έως και καθηγητή!! Εδωσα όμως, ώρες σοβαρής έρευνας για να καταλήξω στην παραδεκτή ετυμολογική εξήγηση, "απο τη λέξη κόλουρις" για το κουλούρι, συνδυάζοντας πολλά. Ακόμα και τις μανιάτικες ρίζες μου!
Θα ήμουν το ίδιο χαρούμενη μάλλον περήφανη, αν κάποιος το εκτιμούσε και το πρόβαλλε, και δεν το έκλεπτε παραποιώντας το..Αν κάποιος, βάναυσα,δεν εκτιμούσε τον κόπο και την παρουσίαση άλλου, ακόμα το πνεύμα και την καλαισθησία του...
Υπάρχουν κανόνες στο διαδίκτυο δυστυχώς όμως δεν υπάρχουν στεγανά και άνθρωποι που να σέβονται κάποιες αρχές...
Θυμάμαι όμως και πρέπει να εξάρω, την ευαισθησία, σε παλαιό ετυμολογικό συμβάν, του Ηλ.Μαμαλάκη και της άμεσης αποκατάστασης, αν και δεν είχε καν σχέση με την παρούσα υπόθεση.. ας πούμε λογοκλοπής..

Μετά ήλθε η φίλη Νένα και μου έστειλε παρηγορητικά το πιο κάτω βίντεο,(Παραδοσιακό Νοτίου Αφρικής, με αφηγήτρια την Έλλη Πασπαλά), που αφιερώνω και εγώ, μια story teller, με τη σειρά μου στον.. λογοκλοπέα:





Ύστερον: Για την ιστορία του πράγματος, πρέπει να πω ότι μου ζητήθηκε συγνώμη και τα "δανεικά" στοιχεία αφαιρέθηκαν σε δύο φάσεις είναι η αλήθεια!! Είχαν κρατηθεί τα ζουμερά και πρωτότυπα. Δεν ξέρω αν μέτρησε η ..αφιέρωση του video ή ο "εκβιασμός της ..γιουχα", στην τελική!

Δηλαδή,κυρία μου, αναγκάστηκα να αποποιηθώ πιο πάνω, την αυθεντικότητα της βυζαντινής καταγωγής του.."κολλίκιον" ώστε να φοβηθεί ο αντιγραφεύς, πιθανή ετυμολογική καταβαράθρωση!
- Όμως πράγματι, ισχύει! Κολλίκιον έλεγαν οι Βυζαντινοί το..κουλούρι!! Το σημίτικο για να ακριβολογούμε, πασπαλισμένο με σουσάμι!

.

Ετικέτες , , ,

4 Comments:

Blogger kiki said...

Αχ Κατερίνα μου...είναι εύκολο να κάνεις κλόπυ πέιστ, παρά να κουράζεσαι...τι λες;

12:18 μ.μ., Μαΐου 20, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα αγαπητά oneiromageiremata, θα συμφωνήσω, άλλωστε πολλές φορές κάνω χρήση και εγώ της διαδικτυακής πληρφορίας και γνώσης. Όμως, προσπαθώ να αποδώσω την πατρότητα με λινκ και συνήθως προσέχω να σέβομαι το ύφος και το πνεύμα του κειμένου.

12:28 μ.μ., Μαΐου 20, 2008  
Blogger faraona said...

Κλοπυ παστα το λεω εγω.Δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα απο το να βλεπεις ενα γραπτο σου να κακοποιηται.Τουλαχιστον η αντιγραφη και η αναφορα στον ιδιοκτητη δειχνει ευγενεια κρδιας και πολιτισμο.
φιλια

1:41 μ.μ., Μαΐου 20, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλώς την την μάλλον πολυπράγμονα καθώς είδα από το προφιλ σου και ευαίσθητη faraona.
Δεν έχω λόγο να μη συμφωνήσω!

4:18 μ.μ., Μαΐου 20, 2008  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.