Τετάρτη, Νοεμβρίου 19, 2008

Μπακαλιάρος με σταφίδα



Το blog του Σ.Σωτηρόπουλου Greek Food Recipes and Reflections το γνώρισα στο ..You tube! Από το κανάλι του greekgourmand.
Mια συνταγή με μπακαλιάρο και σταφίδα, ήταν η αιτία, που μου θύμισε εκείνο που μαγείρευε η μάνα μου και οι θειάδες μου στη Σπάρτη.Aυτές βέβαια έβαζαν και ένα φυλλαράκι δάφνη και λίγο ξυδάκι..
Aπό τότε ευκαίρως ακαίρως παρακολουθώ το blog του, γιατί μου αρέσει η οργανωμένη συνταγή του και με γοητεύει ο τρόπος έκθεσής της.
Παρακολουθείστε μαζί μου στο video τη συνταγή του μπακαλιάρου. Επιβάλλεται, λόγω νηστείας και κατάλυσης ψαριού ως τις 17 Δεκέμβρη, αν και αξιοσημείωτη είναι και η τελευταία του, το γνωστό μας στιφάδο! Αν είστε περισσότερο του κειμένου εδώ είναι η εκδοχήτου και τα υλικά:

* 1/2 kg μπακαλιάρο (αλατισμένο, φρέσκο ή καταψυγμένο)
* 1/4 kg κρεμμυδάκια
* 150 gr. μαύρη σταφίδα
* 75 ml. λάδι (5 κ.σ)
* 1 κ.σ. μπελτέ τομάτας

Ευχόμαστε καλή τύχη στον φίλο μας Σ.Σωτηρόπουλο, ένα μικρό πρέσβη του ελληνικού στοιχείου, στον Καναδά.



(H.f.L.)

Ετικέτες , ,

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.