Κυριακή, Δεκεμβρίου 14, 2008

Ξημερώνει και βραδυάζει


Βροχές χθες και σήμερα παντού, σε όλη την Ελλάδα, επιτέλους. Βροχή και αέρηδες στα πάτρια, απ ότι μου λένε τα αγαπητά μου πρόσωπα εκεί.
H διάθεση ταξιδιάρικη και η επιθυμία να ξαναδώ το Μυστρά και τη Σπάρτη ξεκίνησε από μια ωραία φωτογραφία του Κυριάκου, με την πιο όμορφη Πανσέληνο του Χειμώνα, πάνω απ τον Πάρνωνα. Αυτή που μοιράζομαι μαζί σας.

Μετά ακολούθησε και ο φίλος μου ο Θοδωρής που με έβαλε στα αίματα, κάνοντας μια βολτίτσα Σπάρτη-Μυστρά, με το ποδήλατό του, ο τυχερός και απεικονίζοντας κομμάτια αγαπημένα. Τι χρειαζόταν ακόμα; Συνδετικό υλικό, -ας είναι καλά ο Κυριάκος και το ..κινητό μου- ένα story, μουσική και ιδού το νέο μου βίντεο! Ο Μυστράς μετά τη βροχή!
Είπαμε η δύναμη είναι στην εικόνα. Την εικόνα που πληροφορεί, ταξιδεύει, κατευνάζει αλλά και εξαγριώνει με την απόλυτη δυναμική της. Η αλήθεια όμως, δεν είναι στην εικόνα πάντα. Μόνο ο Λόγος έχει αλήθεια. Απόδειξη το πιο πάνω βίντεο. Σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, τρεις διαφορετικές ματιές και να μια πειστική ιστορία ξημεροβραδιάσματος στο Μυστρα! Ξημέρωμα, μετά βροχή, καταιγίδες, αντάρες και συννεφιές αλλά και ένας ήλιος, προκλητικά λαμπρός και δυο διαφορετικά φεγγάρια,πάνω απ τον Πάρνωνα πάντα, πανσέληνοι....

Ετικέτες , , , ,

17 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

τον Μυστρα τον επισκεφτηκα μια φορα ως τωρα,μαθητρια στο λυκειο..ήταν μια θαυμασια στιγμη,που την κρατω ακομη στη μνημη μου...όλα τυλιγμενα σε εκεινη την κοκκινη κιτρινη σκονη που φερνει ο νοτιας...

11:30 μ.μ., Δεκεμβρίου 14, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Αν τον θυμάσαι ακόμα, μετά τη χωματοθύελλα, χαλάλι!
Η αλήθεια είναι, ότι είναι τόπος μαγευτικός και περίοπτος. Το φώς, του δίνει περίεργη διάσταση και δεν νομίζω ότι τυχαία ο Πλήθωνας τον διάλεξε για τόπο κατοικίας και μαθητείας.
Περιττό να σου πω ότι τον λατρεύω! Μάλιστα μια εποχή,ήταν τέτοια η σαγήνη της ιστορίας του, που είχα εξιδανικεύσει και το Νέο Μυστρά και τους κατοίκους εκεί, κάτι που δεν είναι αλήθεια δυστυχώς...

11:39 μ.μ., Δεκεμβρίου 14, 2008  
Blogger kiki said...

Θέλω κι εγώ ταξιδάκι....

12:50 π.μ., Δεκεμβρίου 15, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Ααα τέτοιο ταξιδάκι, του μυαλού και της φαντασίας μας! Γιατί απ΄ότι είδα ταξιδάκια κάναμε! Γόνιμα, δημιουργικά, που γέννησαν ποστ και ποστ! :)
Άσε πια εκείνα τα φεγγάρια..

1:21 π.μ., Δεκεμβρίου 15, 2008  
Blogger Margo said...

Τι μου θύμησες!; Κάποτε όταν ήμουν ορειβάτης, είχα ανέβει στον Πάρνωνα, υπέροχα μέρη ειδικά από ψηλά!!

1:51 π.μ., Δεκεμβρίου 15, 2008  
Blogger lakis said...

Θα ακουστεί κουφό, αφού είμαι στην Ταϊλάνδη, αλλά θέλω κι εγώ... ταξιδάκι. Ίσως να πάω για μια-δυο μέρες στο βουνό να ξεσκάσω. Μέρα καλή.

8:59 π.μ., Δεκεμβρίου 15, 2008  
Blogger eleni said...

Κατερίνα,όμορφος ο τόπος σου!
Πριν μερικά χρόνια είχαμε πάει διακοπές στη Μονεμβασιά και γυρίσαμε όλα τα μέρη.
Ο Μυστράς με μάγεψε-θυμάμαι έκανε αφόρητη ζέστη,αλλά ήθελα να δω τα πάντα-θέλω να ξαναπάω.
Φιλιά!

2:46 μ.μ., Δεκεμβρίου 15, 2008  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Πολύ ωραίο το βιντεάκι (και εννοώ και εικόνα και μουσική).
Όσο σκέφτομαι ότι έφυγα από δω Παρασκευή βράδι στις 6 μόνο και μόνο για μια υπογραφή σ΄ένα συμβόλαιο, και επέστρεψα στη 1.30 το βράδι πίσω, σαν τον κλέφτη, μάλλον εγώ δεν τη σέβομαι και πολύ την ιδιαίτερη πατρίδα...
Και, ω της πίκρας, ο χασάπης (εκείνος ο γωνιακός που είναι στη Θερμοπυλών, κοντά στον τάφο του Λεωνίδα) ΔΕΝ ΕΙΧΕ 10 Η ΩΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΣΥΓΛΙΝΟ!
-Καμάρι, στις 7 το πρωί το βράζω, τώρα δεν έχω έτοιμο!.
Κι έτσι τσιμπολογούσα στο δρόμο της επιστροφής γουρουνόπουλο μέσα από το κουτάκι του σουβλατζήδικου...

5:49 μ.μ., Δεκεμβρίου 15, 2008  
Blogger Πανος Βλαχος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

8:20 μ.μ., Δεκεμβρίου 15, 2008  
Blogger Πανος Βλαχος said...

ΚΑΘΑΡΗ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ.
ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ.
ΑΔΕΛΦΟΥΛΑ ΧΑΡΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.

8:20 μ.μ., Δεκεμβρίου 15, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλησπέρα σας, ένα ταξιδάκι παιχνιδιάρικο και μας ξύπνησε τη διάθεση! :)

-Μargo μου, είσαι καταπληκτική! Όχι μόνο ως blogger, αλλά ως ορειβάτις δυνητικά!

-Αγαπητέ μου Λάκη Φουρουκλά, δεν ξέρω αν πρέπει να σε ζηλεύουμε αυτή τη φορά, αλλά εξωτική Ταϋλάνδη είναι αυτή!! Καλά να περνάς!

-Eleni μου, ο Μυστράς και η Μονεμβάσια -η παλιά- ασκούν μια παράξενη γοητεία επάνω μου. Ίσως είναι οι βυζαντινές τους ρίζες, οπωσδήποτε όμως είναι η ομορφιά του τοπίου!

9:46 μ.μ., Δεκεμβρίου 15, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Αγαπητά μου ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ, σε ευχαριστώ πολύ! Σαν τον κλέφτη ε; Το έχουμε κάνει και εμείς κάποια στιγμή που είχαμε μάστορα και φύγαμε από εδώ στις 10.30 και στις 4 το απόγευμα επιστρέψαμε..
-Καμάρι, για τον διάσημο πλέον Άγι μιλάς! Εγώ πλέον, μάλλον ο συζυγάτος μου που έχει πιάσει κονέ, παίρνουμε τηλέφωνο και παραγγέλνουμε κρέας και ό,τι άλλο και μας το στέλνει στα ΚΤΕΛ με την συγκοινωνία! Αλλά και η μπουζοπούλα από τα "σκόρδα" δίπλα δεν θα ήταν άσχημη!!
(πούλησες ή αγόρασες γιατί θα με φάει η ..περιέργεια!) ;)

-Γειά σου Πάνο μου με το παράπονο! Όχι βρε αδελφέ, δεν είπα ότι θα ταξιδέψω ή ότι ταξίδεψα..Μεταφορικά το εννοούσα! :)
(τι έγινε έχετε χιόνια ακόμα;)

9:53 μ.μ., Δεκεμβρίου 15, 2008  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Περιέργεια;
Ωστόσο ούτε πούλησα, ούτε αγόρασα. Απλά αποδέχτηκα...(υπάρχει κι αυτό,ε;)

9:53 π.μ., Δεκεμβρίου 16, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Γιατί σου φαίνεται παράξενο, εδώ περιέργεια έχει και η ..γάτα!! :))
Τώρα τελευταία ακούω πολλούς από Αθήνα που αγοράζουν διαμερίσματα(!) στη Σπάρτη, συνήθως μικρά.
Επίσης φίλοι ελληνοαμερικάνοι πωλούν οικόπεδα και παλια σπίτια, ειδικά αυτά που έχουν χαρακτηριστεί διατηρητέα.. Το παράδοξο είναι ότι ο αγοραστής, είναι συνήθως ο ίδιος κατασκευαστής, ξενομερίτης, που πως γίνεται αυτό, φροντίζει και πετυχαίνει τον αποχαρακτηρισμό τους..

4:24 μ.μ., Δεκεμβρίου 16, 2008  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Μπα, που τέτοια τύχη...
Τα "δικά" μου ακίνητα είναι αγροτικού χαρακτήρα, "μακριά από την πόλη σε μια συνοικία"...
Κι ελπίζω να τα προλάβουμε από τα νύχια των σφετεριστών θείων κι από τους καλούς "γείτονες".
ΟΤΑΝ βέβαια μάθουμε και ποιά είναι...
Παναπει, κτηματολόγιο απ' τι έμαθα στο υπόλοιπο του νομού έχει σε δύο χρόνια, κι αλλίμονό μας... (Θυμάσαι τα περί Τοπογράφων;)
Ωστόσο από συγγενείς και φίλους έχω δει ότι τα downtown διαμερίσματα είναι πραγματικά πολύ καλοφτιαγμένα και άνετα (καμια σχέση με Αθήνα), κι όσο για τους αποχαρακτηρισμούς ελπίζω να βρει καμια άκρη κι η κυρία Φώφη μ' εκείνο το γωνιακό (απέναντι από τη Νομαρχία), που μόνο το φαρμακείο του Σπύρου έχει καταφέρει να στεγάσει.

7:07 μ.μ., Δεκεμβρίου 16, 2008  
Blogger Crazy Tourists said...

Πολύ ωραίο βιντεάκι!!!
Μόνο καλοκαίρι έχω πάει στο Μυστρά, δύο φορές ως τώρα...Μετά από βροχή ποτέ...Ωραία που θα ναι!!!

7:25 μ.μ., Δεκεμβρίου 17, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

-Αχα! Σφετεριστές..θείοι, κάτι μου θυμίζει, τι να είναι, τι να είναι..
Καλημέρα 2ΠΙ!!

-Πως το πάθατε αγαπητοί αεικίνητοι crazy tourists; Μόνο μια φορά, που λέει και το άσμα; Το κακό είναι ότι η Σπάρτη είναι δυσκολοπλησίαστη απο πλευράς συγκοινωνιών..

9:46 π.μ., Δεκεμβρίου 18, 2008  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.