Τετάρτη, Μαΐου 04, 2011

Στις ३ του Μάη μήνα


Toυ Μαγιού το πρωϊνό, μαγική εικόνα, καθαρά χειμωνιάτικο! Πούσι πυκνό και ψιλόβροχο, μούσκεψε δρόμους και προθέσεις. Αν δεν ήταν της Άνοιξης τ'άνθια, θα μπέρδευε κανείς τους μήνες! Στον καταραμένο τόπο.., που λέει και η παροιμία.
Μάης, ο μαγικός! Η συνήχηση του Μαγιού με τη μαγεία! O Bιολάρης κάτι τραγούδησε στους 12 Μήνες (Λ.Παπαδόπουλος-Β.Κουμπής,25 Απρ.06)

..Και γω με τα Μαγιάπριλα
και με τα μαγιασίλια
θα τραγουδώ που εμάρανα
τα κόκκινά σου χείλια.


Πλούσιος μήνας ο Μάης όχι μόνο ανθοφορίας αλλά και τραγουδιών. Σας προκαλώ λοιπόν, τι τραγούδι θυμάστε;
Ο σημερινός τίτλος του ποστ, είναι στο motto από το γνωστό τραγούδι του Στ.Κόκοτα-Στις 16 Μάη μήνα.
O ίδιος τραγούδησε και το Μια βραδυά του Μαγιού!
Ουχ, όζει λύχνου*, μου φαίνεται, το αρθράκι μου!
Ας ακούσουμε όμως,ένα όμορφο σπανιόλικο τραγούδι που μιλάει και αυτό για μάγια, για χείλη μαγικά: Alberto Vazquez - La malagueña


*Σημ. "Οζει λύχνου", δηλαδή κάτι σαν "της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελά"!
Η φωτογραφία είναι του συζυγάτου μου με το κινητό του!

Ετικέτες ,

23 Comments:

Blogger Σοφία Ζ. said...

Αγαπητή Κατερίνα καλημέρα! Υπέροχο άρθρο για τον μαγευτικό Μάη, που όπως και να έρθει δεν παύει να είναι όμορφος, γεμάτος προσμονές και αισιοδοξία! Πολλά φιλιά!

10:07 π.μ., Μαΐου 04, 2011  
Anonymous Κωνσταντίνα said...

.....καλημέρα!!!

10:52 π.μ., Μαΐου 04, 2011  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα αγαπητή Σοφία Ζ. ! Δεν φανταζόμουνα ότι θα άρεσε το αρθρίδιο, "όζον λύχνου"(!) όπως λέω σαρκαστικά ότι θα άρεσε! Γιατί για το Μάη έχω αρκετούτσικα άρθρα με ποιό λαογραφική και σοβαρότερη προσέγγιση.
Σε ευχαριστώ λοιπόν, πολύ!
(τραγουδάκι, δεν θα μας αφιερώσεις;)

12:35 μ.μ., Μαΐου 04, 2011  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα Κωνσταντίνα!
Σου αφιερώνω το Κορίτσι του Μάη!

12:38 μ.μ., Μαΐου 04, 2011  
Anonymous kafetzhs said...

Καλημέρα, τι λέτε για το ' ο Μάης έχει μυστικά' του Παντελή Θαλασσινού;
http://www.youtube.com/watch?v=w3ZtHl2g7Yw

12:50 μ.μ., Μαΐου 04, 2011  
Blogger Katerina ante portas said...

Πολύ ωραία φίλε μου kafetzhs!
O Θαλασσινός ακολούθησε την έξυπνη ιδέα Κουμπή-Λ.Παπαδόπουλου για τους 12 μήνες που όμως τους τραγουδά ξεχωριστός τραγουδιστής και δεν γίνεται μονότονος..
Ο Μάης έχει μυστικά, λοιπόν!

12:54 μ.μ., Μαΐου 04, 2011  
Blogger Lakonika said...

Tι ωραίο τραγούδι Κατερίνα μας! La malagueña! Χριστός Ανέστη-χρόνια πολλά!
Εμένα μου αρέσει το Μέρα Μαγιού μου μίσεψες,Θεοδωράκης στην εκτέλεση από τη δική σας συλλογή.
Kαλό Μήνα και όλα καλά! Φιλάκια!!

1:01 μ.μ., Μαΐου 04, 2011  
Blogger Katerina ante portas said...

Αληθώς Ανέστη Lakonika! Πολύ ωραίο όντως και βελούδινη η φωνή του Alberto Vazquez !
Ωραία η επιλογή, οπότε προσθέτω και εγώ Κίνησ' ο Μάης για νάρθει, Μ.Δημητριάδη

1:46 μ.μ., Μαΐου 04, 2011  
Blogger Σοφία Ζ. said...

Ευχαρίστως να αφιερώσω το τραγουδάκι που μου φέρνει στο μυαλό η ανάρτηση και είναι "η Μαργαρίτα Μαγιοπούλα" του Θεοδωράκη σε στίχους Καμπανέλλη και σε εκτέλεση Κλειούς Δενάρδου. http://www.youtube.com/watch?v=fjLOlEt6zXY&feature=related

4:01 μ.μ., Μαΐου 04, 2011  
Blogger Katerina ante portas said...

Πάρα, πάρα πολύ ωραία η αφιέρωση,Μαργαρίτα μαγιοπούλα, στην πρώτη της μάλιστα εκτέλεση! Σε ευχαριστούμε Σοφία Ζ.!!
Μου αρέσει και η αισθαντική της Αρλέτας επίσης.

6:15 μ.μ., Μαΐου 04, 2011  
Anonymous Κωνσταντίνα said...

....έλα!....ευχαριστώ!!! :)

6:29 μ.μ., Μαΐου 04, 2011  
Anonymous G. όπως Γιώργος said...

Α ο Μάης!
1.Ιατρόπουλος-Φ.Νικολάου Μάη μου, μάη μου!
http://www.youtube.com/watch?v=tMUblw3d3wM
2. Κατσούλης- Β.Σαββίδη Το Μάη λενε πως θα βρέξει(φέτος πεσανε διάνα!)
http://www.youtube.com/watch?v=Gx_q-H8q7Jc
3.Xατζηδάκης-Γκάτσος-Γαλάνη
Ηταν του Μαη το πρόσωπο
http://www.youtube.com/watch?v=IlYMPbW8HTo

6:40 μ.μ., Μαΐου 04, 2011  
Blogger Katerina ante portas said...

Κωνσταντίνα μου καλημέρα!
(τραγουδάκι εσύ;)

12:48 μ.μ., Μαΐου 05, 2011  
Blogger Katerina ante portas said...

Φίλε G. όπως Γιώργος, εξαιρετικά τραγούδια, σε ευχαριστούμε!
Ο Νικολάου, λίγο αδικημένος ροκάς,
Η Σαββίδου με το περίεργο ηχόχρωμα
Η Γαλάνη με το κλασσικό τραγούδι..(πράγματι η δική της εκτέλεση και της Φαραντούρη είναι οι καλύτερες, τις ανέβασα στο blip.fm σε ευχαριστώ!

12:51 μ.μ., Μαΐου 05, 2011  
Anonymous Κωνσταντίνα said...

......Μάη μου....! @Γιώργος
...που με ταξίδεψες!

12:55 μ.μ., Μαΐου 05, 2011  
Anonymous Κωνσταντίνα said...

.....αν και δεν το έχω το θέμα θα σας πάω κάπου αλλού με αυτό:
{ανεβάστε ένταση παρακαλώ...}
http://www.youtube.com/watch?v=D_WY-H3-ayI&feature=related

......"μου πάει" πολύ αυτό το τραγούδι!!! :)

1:00 μ.μ., Μαΐου 05, 2011  
Anonymous Ανώνυμος said...

Είναι αυτό που λένε ότι το πιο δύσκολο είναι να θυμηθείς το προφανές.
Αυτό που έντυσε την περιφερόμενη αλληγορία του Σωτήρη Μουστάκα, πίσω από το μπλε ριγέ κουστούμι του και τα μαύρα κοκκάλινα γυαλιά του, στον "Ένα νομοταγή πολίτη".
Τα λόγια, πικρά και αταίριαστά ή ταιριαστά με έναν, έτσι κι αλλιώς αμφίσημο μήνα που ακροβατεί ανάμεσα στο χειμώνα και το καλοκαίρι, είναι όπως τα λέει ο στίχος του Ερρίκου Θαλασσινού.
Η μουσική, στον ίδιο "κλαυσίγελω", από το Γιώργο Χατζηνάσιο.
Από τα χείλη του Αντώνη Καλογιάννη, "Άνοιξε το παράθυρο να μπει, δροσιά να μπει του Μάη..."
(2π)

3:01 μ.μ., Μαΐου 05, 2011  
Blogger Katerina ante portas said...

Αυτή τη στιγμή Κωνσταντίνα μου ακούω συμπτωματικά το Μάη μου! Πωπω τι ωραίο τραγούδι και τι φωνή επέλεξες!
Έχω μια μέρα δροσερή.. Mεσ'την καρδιά μου τη θλιμμένη..
Ευχαριστώ!

4:48 μ.μ., Μαΐου 05, 2011  
Blogger Katerina ante portas said...

Αγαπητά μου , oμολογώ την περίμενα την επίσκεψη! Τό'χουμε ξαναπαίξει το παιχνίδι της μουσικής!
Πολύ ωραία επιλογή Καλογιάννης-Ανοιξε το Παράθυρο..!
Τώρα Ο Νομοταγής -κατά Μουστάκα- Πολίτης, είναι τόσο σύγχρονος,όσο και τότε!!
@(τι δυνατό το λιτό αφιέρωμα -και τα σχόλια- στο Βέγγο, αιωνία του η μνήμη..)
@ Με ξαφνιάζεις! ευχάριστα! Βοηθάς στην παράσταση Εμιγκρέδες!! ως μηχανικός/αρχιτέκτων ή δίνεις ένα αδελφικό χεράκι;)

5:07 μ.μ., Μαΐου 05, 2011  
Anonymous Ανώνυμος said...

Eν τη ευρεία εννοία Μιχ.Βιολάρης-Μίλα μου για την Άνοιξη..
Aλλά και η Julie Andrews-Lusty Month of May, όπως και η Marin Mazzie, οι bee Gees απο το ξένο ρεπερτόριο
Καλησπέρα σας - "Kλέων"

7:45 μ.μ., Μαΐου 05, 2011  
Anonymous Ανώνυμος said...

αα και ο Μ.Βubble-End of May
http://www.youtube.com/watch?v=H-QkXH5FCZM

7:48 μ.μ., Μαΐου 05, 2011  
Anonymous Κωνσταντίνα said...

....μα....τι μουσικές!!!

10:50 π.μ., Μαΐου 06, 2011  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ως μηχανικός βοήθησα το Σαββατο, ώστε να ετοιμαστεί η παράσταση, και πάντα σε θέματα στατικής : πωσ να κρεμάσουμε την επιγραφή και πως να στήσουμε τα σκηνικά. Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που μπορεί ποτέ να παρουσιαστεί στο θέατρο, είναι να μη σε αφήνουν να καρφώσεις τα σκηνικά στο σανίδι (που γι αυτό το λόγο είναι σανίδι). Ωστόσο με τη συνεργασία όλων, οι καλύτερες λύσεις βρέθηκαν.
(ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ)

11:24 π.μ., Μαΐου 06, 2011  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.