Δευτέρα, Μαΐου 02, 2011

Kiss Him Kate!


♫♫ Ένα φιλάκι είναι λίγο πολύ λίγο ♫♫...♫ που θα έλεγε τραγουδιστά♪♫♪ ο Τζ.Μακούλης! Αλλά μιλώντας για.. πριγκηπικό φιλί ένα, φτάνει και περισσεύει!
Μου θύμησε τα νιάτα μου η Kate.. Που σύμφωνα με το πρωτόκολλο ή τις επιθυμίες της οικογένειας έγινε και αυτή Κατερίνα (Cathrine). Xαρούμενη,συγκινημένη, αισιόδοξη, δυναμική,όμορφη, στάθηκε επάξια στο πλευρό του πρίγκηπά της. Όλοι της εύχονται δύναμη και επιτυχία στη δημιουργία μιας όμορφης νέας οικογένειας.
Στα νιάτα μου λοιπόν, ο δικός μου ο πρίγκηπας, με αποκαλούσε Κατερίνα και παρά τους αρχικούς μου ενδοιασμούς -έφταιγε και κείνο το oμότιτλο έργο της Liz Taylor(!)- ενέδωσα,το υιοθέτησα. Άλλωστε το Κατερίνα είναι πιο.. "γαργαριστό",πιο χαρούμενο εννοώ, πιό ευήκοο από το Καίτη, όπως με καλούσαν γονείς και φίλοι,πρίν. Μάλιστα από το πως με ζητούσαν πχ στο τηλέφωνο, καταλάβαινε κανείς αν ήταν από τους φίλους και γνωστούς πριν ή μετά το γάμο μου!
Ένα όνομα, όσο glamorous και αν είναι, δεν σου αλλάζει την προσωπικότητα, όμως.. Η είσαι ή δεν είσαι, τελείωσε! Ούτε το υποκοριστικό υποβιβάζει κάποιον που έχει περιεχόμενο..(Το ακούς φιλενάς;)*
Η Μiddleton π.χ., ως Κate ή Cathrine, τό'χει, τό'χει! Έχει την προσωπικότητα που επιβάλλει την πριγκηπική της μετάλλαξη, την καλλιέργεια και την πυγμή! Έχει την παρουσία και το περιεχόμενο.

Ti ακούμε Lara Fabian-Mάριο Φραγκούλη στο so in Love!



* Xμμ ας εξηγήσω το εμβόλιμο! Η καλή, άσπονδη φίλη, που με γνώρισε ως Κατερίνα, για ανεξήγητους λόγους, κάποιο καιρό τώρα, με αποκαλεί δηκτικά..Καίτη! Όπως με φώναζαν οι γονείς και καλοί μου φίλοι,δήλαδή! Μου "ξήλωσε το στρίφωμα", με κόντυνε δυο..συλλαβές! Έπειτα λένε εμάς τις Κατερίνες και ..Κατίνες!
H φωτογραφία του Spiegel-english-onLine

Ετικέτες , ,

6 Comments:

Anonymous Κωνσταντίνα said...

......καλημέρα Κατερίνα!

10:23 π.μ., Μαΐου 03, 2011  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλημέρα αγαπητή Κωνσταντίνα! Μπορώ να υπερηφανεύομαι, έχω πιστούς αναγνώστες! ;)
Φιλώ σε!

11:45 π.μ., Μαΐου 03, 2011  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κiss Him Kate,πριγκηπικό φιλί, χαχαχα! Μακάρι, οι κρυοκώλ Άγγλοι να έχουν αισθήματα! Μου φαίνεται ψυχογραφικό λίγο το σημερινό ποστ; Όχι ότι δεν το απόλαυσα!
ο ίδιος (Κλέων!)

12:11 μ.μ., Μαΐου 03, 2011  
Blogger Katerina ante portas said...

Γιατί να μην έχουν αισθήματα ανώνυμε, μάλλον "Κλέων"!
Λίγο συγκρατημένοι είναι, μάλιστα σκέφτομαι μήπως είναι απόγονοι των.. Λαγιδών εκ Σπάρτης! (ίδε Καβάφης);)
Ναι, μου βγήκε! Άλλωστε διαβάζετε το ημερολόγιό μου!!

12:42 μ.μ., Μαΐου 03, 2011  
Anonymous KAFETZHS said...

Απολαυστικό και καυστικό! Αυτό το "με κόντυνε δυο συλλαβές"(!) είναι όλα τα λεφτά!
(με την ευκαιρία χρόνια πολλά,Χριστός Ανέστη)

3:41 μ.μ., Μαΐου 03, 2011  
Blogger Katerina ante portas said...

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου Αληθώς Ανέστη! Ναι τώρα μου βγαίνει η "κατίνα" φαίνεται! ;)

11:10 μ.μ., Μαΐου 03, 2011  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.