Δευτέρα, Φεβρουαρίου 20, 2006

Μόδα και ψηλά καπέλλα


Όχι, μη φανταστεί κανείς, ότι με τη φωτογραφία της όμορφης κυρίας επάνω σκοπεύω να ανοίξω θέμα, αυτό της απόλυτα θηλυκής εκδοχής του cowboyish style. Σε αντίθεση δηλαδή, με εκείνο της ερμαφρόδιτης άλλης εκδοχής, που είδαμε και στις οθόνες να κερδίζει διακρίσεις στη βιομηχανία του θεάματος. Όχι.
Τετριμμένο το θέμα μου όσο και νέο, μόδα!
Από το Μιλάνο στο Σύδνευ και από τη Γερμανία στη Νέα Υόρκη στην επίδειξη πρόσφατα στις 10 Φεβρουαρίου, τώρα πάλι η εβδομάδα στην Αγγλία και ξανά Μιλάνο !



Η αβρή βιομηχανία της υψηλής ραπτικής, των κερδών και των υψηλών τιράζ και τζίρου, δίνει το παρόν έξω από τα χωρικά της ύδατα ή μάλλον τη γενέτειρά της το Παρίσι. Παλιοί οίκοι, νέα ονόματα, χρώματα, τάσεις και. .ψηλά καπέλα γοητεύουν τη ματιά μας και τη ματαιοδοξία μας, στις οργανωμένες επιδείξεις και αρτίστικα shows.
Η εικόνα για παράδειγμα από την επίδειξη της Prada στο Μιλάνο, θυμίζει πίνακα αφηρημένης ζωγραφικής, βγαλμένη από πλούσια χρωματική παλέτα.

Άλλο εφαλτήριο για μόδα, είναι τα διάφορα φιλανθρωπικά γκαλά, ή οι βραδιές απονομής βραβείων όπως των Oscar ή των BAFTA ή του γκαλά υψηλών διακρίσεων στο Leipzig
Μοντέλα εκεί γίνονται οι επώνυμες star και διάττοντες οι επώνυμοι μόδιστροι και οι βοηθοί τους όσο και παράλληλα οι άλλοι δημιουργοί κοσμημάτων, παπουτσιών, αξεσουάρ.


Για παράδειγμα στις απονομές ΒΑFTA (The British Academy of Film and Television Arts) πρόσφατα στο Λονδίνο , o Λακρουά όπως φορέθηκε από τη Νewton (βραβεύτηκε για το Crash) κονταροχτυπήθηκε στο κόκκινο χαλί, με τον Λανβέν της Τheron, την Καρολίνα Χερέρα της Zellweger, τη Μαρσέζα της Mischa Barton, τον Τζόρτζιο Αρμάνι της Zhang Ziyi, ή την Πράντα της Christina Ricci..

Ενώ στις υψηλές διακρίσεις γυναικών βραβεύτηκαν κυρίες για πολλούς λόγους αλλά και το απόλυτο στυλ της προσωπικότητάς τους όπως η Linda Evangelista στη φωτογραφία.


Στην Ελλάδα τέτοιες εμπνευσμένες εβδομάδες μόδας, με διεθνείς επώνυμες συμμετοχές, δύσκολα θα δούμε. Ας περιοριστούμε στους εγχώριους μόδιστρους και εφόσον υπάρξει εμπνευσμένος οργανωτής, για επίδειξη ελληνικής μόδας (αχ που είσαι Τσεκλένη..).

Ενημερωθείτε κυρίες μου και χωρίς να καταντήσετε fashion victim με .. εκκεντρικές επιλογές, που αφορούν αξεσουάρ και παπούτσια,

όπως ο συνδυασμός κάλτσας και.. σανδάλου, δημιουργήστε το προσωπικό σας γούστο στην εμφάνισή σας και σε ότι συνιστά την καθόλου προσωπικότητά σας!

Ύστερον: Η "δική μου" επίδειξη, γίνεται σε ρυθμούς Μelissa Etheridge - The Road Less Traveled, αφιερωμένο σε όλους σας!

12 Comments:

Blogger ci said...

Αχ δεν ξέρω για την κάλτσα,αλλά όσο σκέφτομαι τα μυτερά παπούτσια που ήταν "Must" κάποιες εποχές, μπρρρ!

Πάντως φέτος κάτι διάβασα για σορτσάκια και βλέποντας και το υπέροχο σύνολο της προτελευταίας φωτό (με το πράσινο πουκάμισο), μού φαίνεται ότι φέτος θα είμαι μοδάτη;Ρ

Καλό μας βραδάκι Κατερίνα:)

10:03 μ.μ., Φεβρουαρίου 20, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαληνύχτα καλή μου, καληνύχτα και μόδα τα όνειρά σου!

10:56 μ.μ., Φεβρουαρίου 20, 2006  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Καποτε μου ειχε πει μια κοπελα:Εσυ κανεις τη μοδα και τη εφαρμοζεις οπως θες επανω σου.Σωστη...

12:21 π.μ., Φεβρουαρίου 21, 2006  
Blogger Τζων Μπόης said...

η γιαγια μου στο σεντούκι της είχε κάτι μάλλινες κουβέρτες υφασμένες στον αργαλειό της.
Παλιά μου φαίνονταν τραγικές, κάποια στιγμή όμως είδα σε πολύ σικ μαγαζί τις ίδιες σχεδόν κουβέρτες κρεμασμένες σε τοίχο ως μεταμοντέρνα νεο-αστική ως βλαχο-μεγαλοαστική πρόταση μιας εναλλακτικής διακόσμισης. Κάθε κουβέρτα στοίχιζε 300 ευρώ. Μέτρησα τις κουβέρτες της γιαγιάς πολλαπλασίασα και με τα ευρώ και διαπίστωσα ότι με τον τρόπο αυτό θα μπορούσα να πάρω εκείνη τη ρημάδα την Plasma την 42άρα με τους υγρούς κρυστάλλους που ψήνει και καφέ, κάνει και μασάζ, μου βελτιώνει και τον φενγκ σούι, αλλά μετά σκέφτηκα ότι είχα πείσει τη μάνα μου να δώσει τις κουβέρτες αυτές για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Πάλι άσχετη η σημερινή μου μουντζούρα με το στυλιζαρισμένο και ραφινάτο άρθρο σας, αλλά ήθελα κάτι να πω και το είπα.
Δε θα με ραπίσετε, έτσι δεν είναι;

9:14 π.μ., Φεβρουαρίου 21, 2006  
Blogger πολυβιος said...

εγώ μια καλημέρα μπήκα να πω ...

10:45 π.μ., Φεβρουαρίου 21, 2006  
Blogger Juanita La Quejica said...

Μυτερά παπούτσια;
Λεμονιά, και μόνο που τα αναφέρεις νοιώθω ένα σφίξιμο στα πόδια.
Ενδιαφέρουσα η μόδα, δεν λέω...
Αρκεί να μένει εκείνη στο σπίτι της κι εγώ στο δικό μου.

11:01 π.μ., Φεβρουαρίου 21, 2006  
Blogger alombar42 said...

Αρκεί να μένει εκείνη στο σπίτι της κι εγώ στο δικό μου.

Οπως θα έλεγε και ο Γούντυ Αλεν, "είμαι δύο με τη μόδα" :)

11:04 π.μ., Φεβρουαρίου 21, 2006  
Blogger ci said...

Μόνο στα πόδια Χουανίτα? Από τα πιο αντιαισθητικά "τρεντς"!
Το πιο σωστό είναι αυτό που αναφέρει ο/η drugstv. Διαλέγουμε, δε μας διαλέγουν!

Καλημέρα:)

11:50 π.μ., Φεβρουαρίου 21, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Μοδάτη καλημέρααα!
Ελπίζω να απολαύσετε το ύστερον!

-Φίλε μου Αlobar 42 και εγώ τρείς! Αλλά δανείζομαι "σοφά"!
- Μπροστά Juanita μου, στις πανάκριβες προτάσεις της Prada πάνω π.χ.σε μπαμπού ψηλές σόλες, θα φόραγες ευχάριστα και μυτερά!
- Καλημέρα Πολύβιε, ελπίζω να ξαναμπείς και να ακούσεις Μελίσσα!
- Μέσα στο πνεύμα armiriki μου, που να δείς τον Jean-Paul Gaultier
που λανσάρει μόδα εμπνευσμένη απο την αρχαία Ελλάδα και εσθήτες"Σοφοκλής","Αφροδίτη","Sappho", και μετά μπερδεύει τη γεωγραφική της θέση με την Ανατολή και πετάει και αναφορές σε Μαρόκο και Τουρκία έως και Άπω! Επομένως αν η γιαγιά διέθετε και λουλουδάτες ρόμπες, δείτε τι μπορείτε να κάνετε!
_Σωστότατη drugstv η φίλη! Θύματα θα είμαστε σε τέτοιες εποχές, αν πετάγαμε ρούχα καινούργια, ή ακολουθούσαμε κατά γράμμα τους μέτρ! Τα πάντα μπορούν να φορεθούν ξανά και ξανά, με μερικές έξυπνες πινελλιές που παραπέμπουν στα χρώματα ή τις τάσεις της μόδας.

11:53 π.μ., Φεβρουαρίου 21, 2006  
Blogger Λαμπρούκος said...

Αυτό το "Κάλτσα-γόβα ξώφτερνη" συνδυάζεται με βράκα-βυζί μέχρι το γόνατο??

Όχι για να ξέρω!!!

4:38 μ.μ., Φεβρουαρίου 21, 2006  
Blogger Storyteller said...

Εγώ τώρα τι να πω?...στα να σκεφτώ λίγο...

8:30 μ.μ., Φεβρουαρίου 21, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

-Όχι,όχι φοριούνται με βυζάκι έξω θαρρώ, θα κάνω post μόνο για σένα..αδιάκριτε Λαμπρούκο!
-Storyteller μου υπάρχει και ανδρική μόδα, αφιέρωση προσεχώς!

9:05 μ.μ., Φεβρουαρίου 21, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.