Παρασκευή, Φεβρουαρίου 17, 2006

Σκοτώνουν τα τραίνα και πριν να γεράσουν


Ένα σοβαρό ατύχημα με δύο νεκρούς και 18 τραυματίες έγινε, στη σιδηροδρομική γραμμή Σερρών - Αλεξανδρουπόλεως. Συνέβη, όταν παράτολμος αγρότης έπαιξε τη ζωή του ρώσσικη ρουλέτα, επιχειρώντας να διασχίσει από τα λασπωμένα χωράφια τη σιδηροδρομική γραμμή, ενώ πλησίαζε με ταχύτητα το τραίνο. Λόγω της ταχύτητας που είχε αναπτύξει η αμαξοστοιχία Ιntercity , ανατράπηκαν τέσσερα βαγόνια,μετά τη σύγκρουση. Ένα κορίτσι 23 ετών καταπλακώθηκε και σκοτώθηκε, άλλοι 18 από τους 101 επιβάτες τραυματίστηκαν.

Τι τραγική προσγείωση στη ρομαντική μας απογείωση της περασμένης μας γραφής.
Σκοτώνουν τα τραίνα όταν τα υποτιμάς.




Ακίνδυνα τραίνα είναι αυτό αριστερά το μνημείο του τραίνου απο τούβλα στο Darlington ή εκείνο στο Μουσείο.
Σκεφθείτε να είχαμε τα τραίνα με τις ταχύτητες των γερμανικών ή των Γιαπωνέζικων.


Φαίνεται ότι η πολιτική της μη επέκτασης των σιδηροδρομικών συρμών σε όλη την Ελλάδα, βασίζεται σε αυτήν ακριβώς την.. επαναστατική σκέψη: "Πόσα σε αριθμό, ατυχήματα έχουμε γλυτώσει που δεν επεκτείνεται το δίκτυο των γραμμών σιδηροδρόμου, μια και δεν μπορείς να βασίζεσαι στην επιλεκτική σε ώρα κινδύνου και ενδημούσα "μαγκιά" του νεοέλληνα!"

Η αναξιόπιστη ποιότητα των γραμμών όμως; Ποιός μπορεί να καθησυχάσει τον κόσμο που ταξιδεύει, ότι δεν κινδυνεύει απο την ποιότητα ή την παλαιότητα των υλικών;


Πολυσύχναστους κόμβους όπως αυτός στις Βρυξέλλες, στη φωτογραφία κάτω, δεν θα έχουμε τη δυνατότητα να δούμε στην Ελλάδα.


Ατυχήματα όμως συμβαίνουν και χωρίς πίεση κυκλοφορίας, που υπάρχει αλλού.
Μήπως ήρθε η ώρα να εξετασθεί το δίκτυο και οι δυνατότητες επέκτασής του; Για να μη ζηλεύουμε τα τραίνα των μεγάλων ταχυτήτων που θα μπορούσε και επιβάλλεται, σαν σύγχρονη πολιτεία, να έχουμε.





-οι βασικές φωτογραφίες είναι του μοναδικού Ian Britton - fotos'blog

23 Comments:

Blogger Λαμπρούκος said...

Οι φωτό καταπληκτικές...
Για το δίκτυο διαφωνώ.
Ο Τρικούπης είναι υπερήφανος για το έργο του...

11:19 π.μ., Φεβρουαρίου 17, 2006  
Blogger Τζων Μπόης said...

Καλημερίζω την πολεμική ανταποκρίτρια Katerina ante Portas ή Portals;
Τρελαίνομαι από τη χαρά όταν σας μουντζουρώνω πριν από τους άλλους μουντζούρηδες.
Δεν έχω χρόνο όμως σήμερα να σας μουτζουρώσω όπως θα ήθελα γιατί είμαι πιεσμένος.
Μια απορία όμως έχω...
Γιατί τέτοια εμμονή με τα τρένα;
Χάθηκαν τα αεροπλάνα και βαπόρια;
Εγώ τα αεροπλάνα λατρεύω, πάνω από τα σύννεφα, πάνω από θάλασσες κι από στεριές...

...και μέχρι να γράψω το σχόλιο, σας μουντζούρωσε άλλος!

11:26 π.μ., Φεβρουαρίου 17, 2006  
Blogger Dimitris Nikolsky said...

...Τα τραίνα που φύγαν, αγάπες μου μείνανε...

11:53 π.μ., Φεβρουαρίου 17, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα Λαμπρούκο μου! Καταπληκτική η δική σου φωτο- που όταν την βλέπω φτιάχνει η μέρα μου!
Ο Τρικούπης ναι ο ..Λιάπης όμως?

-Μουντζ..εε..armiriki θέλω να πω, αν το σκεφτόμουνα νωρίτερα θα το υιοθετούσα! "ante portals", έγραψε!

-dim.nikolsky σημασία έχει να μένει κάτι, πολύ περισσότερο η ..αγάπη!

1:26 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2006  
Blogger Mirandolina said...

Καλημέρα Κατερίνα ταξίδι!

Τα τραίνα μας θα τα υπερασπιστώ, με την άδειά σας. Δεν θέλω ταχύτητες μεγάλες -τα προτιμώ όπως είναι και λίγο πιο αργά. Είναι το ωραιότερο μέσο ως το πιο κοινωνικό. Παρά τα ατυχήματα και τις αρχαίες γραμμές, τίποτε δεν μπορεί να υποκαταστήσει την γοητεία του. Ακόμη και τώρα που "εξευρωπαϊστήκαμε" και δεν μιλάμε μεταξύ μας όσο παλιά.

Δε θέλω ταχύτητες. Στέκομαι δεξιά στη σκάλα του μετρό για χάρη του φίλου μου του Φ., που με θέλει πολιτισμένη, αλλά είμαι με το φίλο μου το Ν., που λέει πως θα έπρεπε επίτηδες να στεκόμαστε αριστερά. Για να βοηθάμε τους συνανθρώπους μας να νικήσουν την πίεση της ταχύτητας.

1:35 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2006  
Blogger Unknown said...

τα λατρεύω τα τρένα, γρήγορα αργά δεν έχει σημασία, είναι υπέροχο μέσο, έχω κάνει πολλές γνωριμίες μέσα στο τρένο και έχω περάσει ευχάριστα τον χρόνο μου, έχει συνήθως ωραίες διαδρομές, το χρησιμοποιώ συχνά γι α ταξίδια... μου θύμισες το παλιό γνωστό τραγούδι τι έγινε κεινο το τρένο που έβλεπε τα άλλα τρένα να περνούν... ωραίες φωτό, καλώς σε ξαναβρήκα κατερίνα ;)

2:26 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2006  
Blogger ellinida said...

Μας το ματιάσανε το intercity γμτ !
Καλημέρες !

3:57 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2006  
Blogger Sarasides said...

Το μόνο ακίνδυνο είναι ο θάνατος. Απαλοίφει κάθε συνέπεια της ζωής.
Το πλέον επικίνδυνο η ζωή. Οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στον Θάνατο.

Το τρένο, ή τραίνο για τους λεξιλάγνους, είναι το ασφαλέστερο [μετά το αεροπλάνο] μεταφορικό μέσο μεγάλων αποστάσεων. Η ανοησία ενός σαστισμένου εμπόρου στο πέλαγος της πεδιάδας των Σερρών, ισοδυναμεί με συνομωσία σε βάρος των μέσων σταθερής τροχιάς.

Η ελληνική πραγματικότητα και ο εκσυχρονισμός των μεταφορών μοιάζουν «σαν δυο τρένα που ανταμώσαν ένα βράδυ*, και χαθήκαν βιαστικά μες στο σκοτάδι**».

*Το βράδυ του Τρικούπειου οράματος.
**Το σκοτάδι του πολιτικού μεσαίωνα της ψωροκώσταινας.

4:16 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Αγαπητέ Alkibiades δεν θα μπορούσα να φανταστώ καλύτερο συμπέρασμα για το κείμενό μου, απο αυτό στο οποίο αβίαστα και με σαφήνεια οδηγήθηκες.
Τώρα ήρθε η ώρα και ΠΡΕΠΕΙ κάτι να κάνουμε.
Ας πούμε ότι εγώ κάνω ένα email στον κ.Λιάπη και να του θέτουμε τον προβληματισμό και τα ερωτήματά σας, υπάρχει ενδιαφέρον απο μέρους σας να το στηρίξετε;

(Τόση σιωπή από μέρους του γραφείου Δημάρχου για τον "κήπο της Ριζάρη" και εγώ αδιόρθωτη);)

Αλλά κάποτε οι διαχειριστές στην εξουσία, πρέπει να μάθουν ότι δεν έχουν μόνο οπαδούς, αλλά και σκεπτόμενους και ελέγχοντες πολίτες που μπορούν να κλείνουν το ρημαδοκούτι της tv.-

4:49 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2006  
Blogger ci said...

Όπως πάντα, πολύ όμορφες φωτό Κατερίνα!Τα χάζευα και το πρωί..

Κι εγώ βλέποντας τις ειδήσεις αυτές τις μέρες θυμήθηκα τις ωραίες ταξιδιάρικες κουβέντες μας!
Είναι και μια διαδρομή που κάνω συχνά και αγαπώ πολύ..:(

Το χτεσινό περιστατικό ήταν μάλλον σπάνιο, και απόλυτη ασφάλεια έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να υπάρξει.
Παντως πέρα απ'το να χαιρόμαστε την όποια πρόοδο έχουμε -π.χ. σε σχέση με δέκα χρόνια πριν-, ελπίζω να βελτιωθεί κι άλλο το δίκτυο που υπάρχει.
Άλλωστε θέλοντας και μη, στο τέλος πηγαίνουμε με την εποχή μας:)

Όμορφο σ-κ να έχουμε!

4:53 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Συγνώμη παιδιά, Mirandolina, street spirit, ellinida στο τελεία και παύλα παρασύρθηκα και πάτησα login!
=Mirando μου και εγώ πειθαρχώ στο metro άλλωστε έχω ώρες, εδώ όμως με γοητεύει η ταχύτητα και η εξυπηρέτηση. Το ταξίδι του τραίνου, είναι άλλο πράγμα. Σάν έφηβη έχω ζήσει στον Πύργο, κοντά στο σιδηρ. σταθμό του και ίσως οι θόρυβοι και η μυρωδιά του τραίνου μου άνοιγαν πράγματι ορίζοντες ταξιδιού.
=Καλώς σε βρίσκουμε και εμείς strtSpirit μου, σιδερένιο, δημιουργικό, ευφάνταστο, γιατί όχι και ταξιδιάρικο!
=Είδες ellinida μου, ένα intercity είχαμε, σαν το ανέκδοτο, "την έκανε πάλι ο κουφός"! Θεός σχωρέστον..

4:58 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

ούπς Snowflake μου, καλώς μου την την γρήγορη σαν χιονονιφάδα! Άλλοτε πρέπει να προσέχω πριν πατήσω τα κουμπιά της ..anteportas!
Eσένα σκέφτηκα όταν πρωτάκουσα την είδηση και την ωραία φωτο του σταθμού σας.
Καλό σ/κ σε σένα και τον καλό σου!

5:01 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2006  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Εδω δεν υπαρχουν λογια.
Οταν στο επομενο τροχαιο θα ειναι τα παιδια του Καραμανλη και του καθε Καραμανλη τοτε ισως βαλουν μυαλο.Προς το παρον ο κοσμος εκει εξω θα σταζει αιμα...
Και η ΜΑΛΑΚΙΑ ειναι οτι αρχιζουν οι 5 ημερες...

8:09 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2006  
Blogger lemon said...

Μα, κανείς σας δεν έχει αναρωτηθεί ποτέ, τα τόσο αργοκίνητα τρένα, πως γίνονται ΤΟΣΟ γρήγορα την ώρα που πλησιάζουν μια αφύλακτη διάβαση, κι επίσης τα αυτοκίνητα, πως γίνεται ΠΑΝΤΑ να σβήνουν ΕΠΑΝΩ στην σιδηροδρομική γραμμή??? Δεν σας θυμίζει κινούμενα σχέδια, όπου το τρένο κρυμμένο περιμένει το αυτοκίνητο να φτάσει πάνω στη γραμμή, οπότε σββιιιιιινννν, ξεκινάει και ορμάει καταπάνω του?? Συγνώμη αν φανεί οτι αστειεύομαι με τόσο σοβαρό θέμα, σε καμμιά περίπτωση δεν κάνω πλάκα, απλά απορώ διότι φαίνεται σχετικά σπάνιο να πετύχει τέτοια χρονική σύμπτωση, κι όμως, συμβαίνει τόσο συχνα...Χρόνια τώρα,το αναρωτιέμαι...

10:38 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2006  
Blogger Sakis Rizos said...

Μα, κανείς σας δεν έχει αναρωτηθεί ποτέ, τα τόσο αργοκίνητα τρένα, πως γίνονται ΤΟΣΟ γρήγορα την ώρα που πλησιάζουν μια αφύλακτη διάβαση, κι επίσης τα αυτοκίνητα, πως γίνεται ΠΑΝΤΑ να σβήνουν ΕΠΑΝΩ στην σιδηροδρομική γραμμή???

Δεν συμβαίνει "ΠΑΝΤΑ". Για να το πεις αυτό θα πρέπει να έχεις πλήρη εικόνα όλων των οχημάτων που περνάνε όλο το 24ωρο από όλα τα σημεία των σιδηροδρομικών γραμμών.

Με άλλα λόγια, για κάθε όχημα που περνάει, υπάρχουν -προφανώς- πολύ περισσότερα όχηματα που έχουν περάσει χωρίς να έχει γίνει δυστύχημα.

Δεν λέω ότι είναι καλό να περνάνε, λέω απλώς ότι, στατιστικώς μιλώντας, κάποια από αυτά τα οχήματα θα προκαλέσουν δυστύχημα.

12:51 π.μ., Φεβρουαρίου 18, 2006  
Blogger Asteroceras said...

Τραίνα με πήρανε φαντάρο
Μ'ένα σακκίδιο και μια χλαίνη
Από την Κόρινθο στον Εβρο
Ομίχλη στο βαγόνι μπαίνει

...

10:07 π.μ., Φεβρουαρίου 18, 2006  
Blogger Storyteller said...

Το τρένο φεύγει στις 8, ταξίδι για την Κατερίνη... τα καλύτερα ταξίδια μου, στο χάλια δίκτυο στα θλιβερά βαγόνια στα άθλια κυλικεία περνώντας απο απίστευτους έρημους σταθμούς, σήραγγες και ονειρικά τοπία! Τώρα το δίκτυο αν και το ίδιο μοιάζει διαφορετικό κάπως έφτιαξαν τα τρένα, εκπολιτίστηκαν έγιναν πιο ...ευρωπαϊκά! Εγιναν πιο γρήγορα και δεν προλαβαίνεις να δεις τίποτα απ έξω , όλα φεύγουν με ιλιγγιώση ταχύτητα! Αυτό και μόνο αρκούσε για να σταματήσω να ταξιδεύω με τρένα!

6:54 μ.μ., Φεβρουαρίου 18, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλησπέρα παρέα!
-Storyteller ταξίδι παραμυθένιο περιγράφεις που θυμίζει τα δικά μου ταξίδια των εφηβικών μου χρόνων. Δεν θα μπορούσε να υπάρχουν και τα δυο είδη τραίνων; Τα γρήγορα για εκείνους που θα ήθελαν να διεκπεραιώσουν τις δουλειές τους και τα άλλα για πιο αργά και απολαυστικά ταξίδια.
-Έφηβε asteroceras, να και το ποίημα έτοιμο, στη σκέψη του θέματος και μόνο! Μπράβο!
- bizwriter καλώς όρισες! Μετά τη μουσική και ποιητική προοπτική του ταξιδιού με τραίνο, να και η στατιστική! Δεν είχα στοιχεία να εμφανίσω τα συν ή τα πλην ενός ταξιδιού με τραίνο ως προς την ασφάλεια. Εικάζω ότι είναι το πιο ασφαλές μέσο, σε σύγκριση με την τροχαία μετακίνηση.
- Lemon μου αυτό βλέπει το επίσημο κράτος και δεν επεκτείνει -δυστυχώς - τις γραμμές! ;)
- drugstv KANENOΣ τα παιδιά να μην εμπλέκονται σε ΚΑΝΕΝΑ ατύχημα.
Σε στραβό γυαλό, στραβά αρμενίζουμε ΟΛΟΙ, παιδί μου.

10:51 μ.μ., Φεβρουαρίου 18, 2006  
Blogger ci said...

Α, μα τα αργά τραίνα υπάρχουν ακόμα - για απολαυστικό είναι συζητήσιμο Κατερίνα, αλλά το αργό εγγυημένο με κάποια δρομολόγια;)
Που πάντως αν έχεις χρόνο κλπ κλπ, για μένα εξακολουθεί να είναι απόλαυση.
Καλή Κυριακή σε όλους μας:)

11:37 π.μ., Φεβρουαρίου 19, 2006  
Blogger Rodia said...

Απεχθάνομαι τα τρένα.. τα βαριέμαι.. κι αυτός ο μονότονος ήχος με κυνηγάει για μέρες μετά.. μπαίνει στο κυκλοφορικό μου.. Αααααπαπαπαπαπα!
Μόνο το τραγουδάκι μ' αρέσει:

Τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ το τρένο περνά
Τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ περνά και σφυρά
Τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ μια πάει γοργά
Τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ μια πάει σιγά

Τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ ποπο τί καπνός
Τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ τι μαύρος πυκνός
Τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ....

..δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος που να θυμάται τη Θεία Λένα:-)

12:59 μ.μ., Φεβρουαρίου 19, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

:) καληνύχτα!

10:58 μ.μ., Φεβρουαρίου 20, 2006  
Blogger Λύσιππος said...

Κι όμως αγαπητή Ροδιά, τη Θεία Λένα όχι μόνο τη θυμάμαι, αλλά και όταν έγινε η εισβολή στην Κύπρο το 1974 - εκείνο το πρωί δεν είχε εκπομπή. Μόνο εμβατήρια έπαιζε, όλη μέρα.

5:55 π.μ., Φεβρουαρίου 23, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

This is very interesting site... » » »

7:29 π.μ., Απριλίου 24, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.