Παρασκευή, Μαΐου 05, 2006

Μαγιάτικα, φρέσκα



Σήμερα το σχόλιο είναι των μουσικών ανακοινώσεων!

Το Μουσείο Ελληνικών Λαϊκών Οργάνων Φοίβου Ανωγειανάκη και το Μουσείο Μπενάκη τιμούν την 40χρονη πορεία της Αρλέτας στο ελληνικό τραγούδι και γιορτάζουν την άνοιξη, με μια μουσική βραδιά-έκπληξη που συνταιριάζει κείμενα, εικόνες και μουσικές, την Παρασκευή, 5 Μαΐου, στο Νέο κτίριο του Μουσείου Μπενάκη

Όσοι λατρέψατε την Αρλέτα, προσέλθετε! Περισσότερα εδώ.

Ο φίλος μου ο Γιώργος - κατά blog "gingo hai"- μου έστειλε ένα "παραπονεμένο γράμμα".
Ξέχασα τη γιορτή του! Αν και οι λόγοι ήταν άλλοι, επανορθώνω αμέσως!



Χρόνια πολλά! Να ζήσεις φίλε μου και να δημιουργείς, να εκφράζεσαι και μουσικά!

(Λυπάμαι αλλά δεν έχω σε mp3 το κουαρτέτο των Πλάζ Βαντόμ)

Στη συνέχεια, μου ανακοινώνει και αυτό:

"Το Σάββατο 13-5-2006 και τις Πέμπτες 18 και 25 -5-2006 θα κάνω μιά σύντομη εμφάνιση με την μπάντα των Black Jack και την Εύα Κέσσελρινγκ στο Παράφωνο ( Ασκληπιού 130α και Συνεσίου Κυρήνης , κατά τις 11μμ ) .
Θα χαρώ. "



Το μεταφέρω, πρόσκληση αγάπης σε όλους σας.

Ελπίζω μετά απο αυτό, να ανανεώσει το blog του!

16 Comments:

Blogger Dimitris Nikolsky said...

Μια χαρά μου ακούγεται η Αρλέτα, δυστυχώς όμως θα λείπω.Καλά περάσανε 40 χρόνια με την Αρλέτα στο τραγούδι?Αντέχει ακόμα στις "παραφωνίες" της εποχής μας.Να είναι καλά...

1:49 μ.μ., Μαΐου 05, 2006  
Blogger Λαμπρούκος said...

Aρλέτα... Τι μου θύμησες τώρα...

2:21 μ.μ., Μαΐου 05, 2006  
Blogger Γεώργιος Χοιροβοσκός said...

Που βρίσκεται αυτή η ψυχή τώρα;;;

Tου μικρού παιδιού...αυτό το τραγούδι της θυμάμαι, άν θυμάμαι καλά.

3:13 μ.μ., Μαΐου 05, 2006  
Blogger An-Lu said...

Γκουμπφ! Γιατί όλα τα ωραία γίνονται όταν αποφασίζω να φύγω από τη χώρα????

3:48 μ.μ., Μαΐου 05, 2006  
Blogger Rodia said...

..το τραγούδι της ερήμου, που θα σ' ακολουθεί..

Τρελαίνομαι για Αρλέττα!

Ευχαριστώ Κατερίνα. σμουτς!:-)

4:15 μ.μ., Μαΐου 05, 2006  
Blogger Unknown said...

χθες πάλι τα 'πινα με έναν άγιο ;)

5:39 μ.μ., Μαΐου 05, 2006  
Blogger ci said...

Τσάι γιασεμί :)

8:13 μ.μ., Μαΐου 05, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Δεν φανταζόμουνα ότι θα είχα σχόλια, καλησπέρα σας!

Είναι αλήθεια ότι η Αρλέτα "παίζει" με την εφηβεία μας και τα όνειρά μας.
Την πρωτάκουσα σε μπουάτ της Πλάκας, σπρωγμένη απο την αχλύ του "μύθου" της.
Μια κυρία, φανατική θαυμάστρια, που την ακολούθησε απο τη Γαλλία, επέμενε με φορτικότητα να εκδηλώνει το θαυμασμό της φωναχτά.Ατάραχη η Αρλέτα, συνέχιζε το πρόγραμμά της, ενώ σιγοψίθυρος και γελάκια κύκλωναν τα τραπέζια. Υβρις και ασέβεια στην μυσταγωγική επικοινωνία της καλλιτέχνιδος (Άωρον)
Eυγενική εκείνη, γυρίζει τότε και σπάζει την ένταση και την αμηχανία μας με ένα γλυκοπρόφερτο μάγκικο: "όπως καταλαβαίνεται παιδιά, μου σκίστηκε η φόδρα"!
Το πρόγραμμα συνεχίστηκε, η κυρία αποχώρησε οικειοθελώς, συνοδευόμενη έξω..
Η Αρλέτα είναι γνωστό ότιποιεί, επίσης.

-Συμφωνώ dimitri μου, όλες οι φωνές χρειάζονται μήπως κάτι αλλάξει επιτέλους.

-Θυμάσαι Λαμπρούκο μου; (Λένε ότι μόνο οι ..καμήλες) ;)

-Μάλλον "τα μικρά παιδιά" θέλετε να πείτε, Χοιροβοσκέ μου. (Αλήθεια εξακολουθώ να έχω πρόβλημα με τη σελίδα σας. Ωρισμένες φορές δεν μπορώ να σας διαβάσω, όπως τώρα δα που η σελίδα είναι "λευκή")

-Γοργόνα an-lou μου; Μου αρέσει η νέα ταυτότητα! Να περάσεις καλά και πρόσεχε τις..τούμπες!

-Σμουτς και απο μένα rodia μου!

-Στην υγειά σου streetSpirit, εγώ πάλι, "batida de Coco"!

-Τσάι και "όνειρα ζαχαρωτά" Citronella μου,

καληνύχτα..

3:19 π.μ., Μαΐου 06, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Παράφωνο; Εδώ για την Εύα Κέσσερλιγκ

4:44 π.μ., Μαΐου 06, 2006  
Blogger ηω-λιθικός said...

Ακολουθώντας "το άρωμα γυναίκας" οδηγήθηκα σε εσένα...

Ναταν τυχαίο άραγε ?

8:30 π.μ., Μαΐου 06, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Xαίρομαι αγαπητέ μου iolithikos, που στο Λαβύρινθο του διαδικτύου, ο δεσμός της προσέγγισης είναι το άρωμα γυναίκας. (Ποιο απ τα δυο με τον Γκάσμαν ή το άλλο με τον Πατσίνο;)
Anyway, δεν είναι τυχαίο ότι το my way είναι και "δικό" μου τραγούδι.
Kαλώς μας ήλθες, ας το ακούσουμε εδώ.

11:02 π.μ., Μαΐου 06, 2006  
Blogger Juanita La Quejica said...

Την Παρασκευή το βράδυ η Amparo Sanchez με τους Amparanoia και ο Rachid Taha (μεταξύ άλλων) μας κράτησαν ζεστούς στο Ελληνικό.
Στις 13 Μαϊου να πούμε ότι έρχονται στην Ελλάδα για πρώτη φορά και οι Orishas (Κουβανοί που μένουν στην Γαλλία και συνδυάζουν τους παραδοσιακούς ήχους της πατρίδας τους με ό,τι καινούργιο υπάρχει στην παγκόσμια μουσική σκηνή) και στις 19 του ίδιου μήνα οι μουσικοί του Buena Vista (όσοι έχουν απομείνει τελοσπάντων, γιατί αρκετοί ήδη μας "άφησαν"...)

1:50 μ.μ., Μαΐου 06, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Aν φύγεις για το γύρω του κόσμου...Πόσο λυπάμαι που την έχασα την Παρασκευή την Σερενάτα...

5:33 π.μ., Μαΐου 08, 2006  
Blogger roidis said...

όμορφος ψίθυρος μέσα στον ορυμαγδό των ήχων σήμερα...Αρλέτα!

7:33 π.μ., Μαΐου 08, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Χαίρομαι που η Αρλέτα, σας "κάλεσε" κοντά μας νέοι φίλοι, roidis και non private life.

4:13 π.μ., Μαΐου 09, 2006  
Blogger ηω-λιθικός said...

Με τον Πατσίνο...

12:58 π.μ., Μαΐου 13, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.