Δευτέρα, Δεκεμβρίου 04, 2006

Η ώρα του καφέ


Ανάπαυλα, ανασύνταξη! Τσαγγαροδευτέρα άλλωστε! Ώρα για καφέ και κουβεντούλα.

Χ ωρίς να το πολυκαταλάβω-τραβάτε με και ας κλαίω, βρέθηκα να είμαι μέλος, σε ένα νέο blog συνεργασίας, "παιδί" Ζακυνθυνιάς (kxan) και της φίλης μας της Juanita βεβαίως. Τα μάλα συνέβαλε και η mindstripper και προέκυψε το Hungry for Life. Έχει κέφι, έχει προτάσεις, έχει χαρακτήρα, έχει συνταγές! Επισκεφθείτε το, σχολιάστε και γιατί όχι, συνεργαστείτε!

Ήρεμο σαββατοκύριακο, οικογενειακό, με διάθεση cocooning. Σκέφθηκα να φτιάξω την αχτύπητη νηστήσιμη πάστα φλώρα μου, αλλά μετά αναλογίστηκα τη ..ζυγαριά και προτίμησα να σερφάρω σε συνταγές και εικόνες! Είπα "σερφάρω";
Το ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο γέμει δώρων! Δανεικό ένα δώρο των Lakonika, ένα video με κύμα και σέρφερς -φάτε μάτια ψάρια κύριοι-εδώ ! Μιά πρόταση μουσική, ένα video εδώ.

Mια σειρά επίσης εικόνες με ταξιδιωτικό και άλλο ενδιαφέρον!

Pamukkale.pps


LIFE.pps
ΚλίκCastpost

Aσφαλώς και ανέκδοτο από το φίλο μου τον Δ.Παυλάκη:

Ρωτάει ο Αγγλος τον Γερμανό :
>> >> - Πήρατε αύξηση φέτος;
>> >> - Πήραμε !!!
>> >> - και τι τα έκανες ;;;
>> >> - ε, να αγόρασα ένα σπίτι στις Αλπεις....
>> >> - και τα υπόλοιπα;;;
>> >> - με τα υπόλοιπα αγόρασα μια Porche 911 Carrera .....

>> >> Ρωτάει ο Γερμανός τον Γάλλο :
>> >> - Πήρατε αύξηση φέτος;
>> >> - Πήραμε !!!
>> >> - και τι τα έκανες ;;;
>> >> - ε , να αγόρασα για την κόρη μου ένα διαμέρισμα στις Κάννες.....
>> >> - και τα υπόλοιπα;;;
>> >> - με τα υπόλοιπα αγόρασα ένα Audi A6 Avant...............

>> >> Ρωτάει ο Γάλλος τον Έλληνα:
>> >> - Πήρατε αύξηση φέτος;
>> >> - Πήραμε !!!
>> >> - και τι τα έκανες ;;;
>> >> - ε , να αγόρασα ένα παπάκι 125 cc.............
>> >> - και τα υπόλοιπα;;;
>> >> - τα υπόλοιπα τα τσόνταρε η μάνα μου ! ! !


Καλή εβδομάδα λοιπόν, να χαιρόμαστε τους Δαμασκηνούς και τις Βαρβάρες!

Ακούγεται μουσική Χατζιδάκη, ο Γιάννης ο φονιάς (και ο Hungryνοών νοείτω!)

31 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Καλή σου ημέρα Κατερίνα!
Η καλή σου διάθεση μου εκανε το καλύτερο ξεκίνημα σήμερα!
Και καλή επιτυχία στο νέο σας πόνημα. Πάω να το εξερευνήσω!

7:38 π.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Blogger Hungry For Life said...

Κατερινάκι καλημέρα.
Ευχαριστούμε κι εδώ για τη φιλοξενία. Μια διόρθωση μόνο ήθελα να κάνω μια και ποτέ δεν απέρριψα την πραγματική μου πατρίδα.
Είμαι μια πατρινιά που ζω στη Ζάκυνθο τα τελευταία 18 χρόνια. Πάρα πολλά για να με αποκαλούν ζακυνθινιά, και φυσικά για να με αποκαλούν έτσι όσοι δεν ξέρουν ότι είμαι από την Πάτρα. Πολλές φορές, φέρομαι περισσότερο "ζακυνθινά" ακόμα και από τους Ζακυνθινούς. Και πού να με ακούς να μιλάω. Εκεί να δεις γέλιο! Η τέλεια ζακυνθινιά!
Επίσης στηρίζω τα ζακυνθινά έθιμα με διάφορους τρόπους ίσως περισσότερο και από τους ντόπιους. Γι αυτό και οι συνταγές οι ζακυνθινες όπως και οι φωτογραφίες μέσα στο blog μας, το "παιδί" μας.
Να είσαριστούμε για τη στήριξη
kxan

9:02 π.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λίγο πριν είχα ξεκινήσει με Θεοδωράκη τη μέρα μου, ήρθε και ο "δικός" σου Χατζιδάκις και "έδεσε" η συνταγή για μια καλή Δευτέρα.

Με τη πρώτη ευκαιρία θα επισκεφθώ και το "Blog των πεινασμένων".

Καλημέρα σας.

9:59 π.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλημέρα φίλοι μου!

-Αγαπητέ μου philos, πάντα με τον καλό σου λόγο! Καλή μέρα όλη τη βδομάδα λοιπόν! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και τις μικρές χαρές της ζωής!

12:12 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

-Αγαπητή kxan, ταιριάζει έτσι πιο πολύ το ..τραγούδι!
΄Ετσι ένοιωθα/νοιώθω και εγώ π.χ. για τον Πύργο, όπου πέρασα έξη χρόνια, στην αρχή της εφηβείας μου!
Ζάκυνθο έκανα μια σύντομη επίσκεψη φέτος το καλοκαίρι. Μαγευτικός τόπος.
Πρέπει να έλθουμε πάλι οικογενειακώς.
Το blog σας το στηρίζω, γιατί λείπει ένα τέτοιο εξειδικευμένο site. Έχω γνωρίσει μια φίλη τη chanit από το Ισραήλ στο internet που μου ζήτησε κάτι αντίστοιχο ελληνικό, και την παράπεμψα στο Gourmed και στον Αθήναιο.
Καλή συνέχεια, πάτε πολύ καλά και θα γίνεται όλο και καλύτερο!

12:20 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα Dimitri Nikolsky με τις ωραίες επιλογές σου!

Καλή εβδομάδα φίλε μου!
Αξίζει τον κόπο να στηρίξουμε το blog γιατί και μεράκι υπάρχει και λείπει κάτι τέτοιο από τη σφαίρα.

12:24 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Blogger Juanita La Quejica said...

Καλή Εβδομάδα Κατερινιώ!
Ευχαριστούμε για την συμμετοχή και την στήριξη!
Επικοινωνία είναι ο στόχος, μέσα από συνταγές, ταξίδια, γιορτές... χωρίς σκαμπανεβάσματα, επιθέσεις και "παιδικές ασθένειες". Ελπίζω.

12:49 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Πολύ ωραία Juanita! Μου αρέσετε! Λείπει ένα τέτοιο blog συνεργασίας και συνταγών όπως έλεγα στη Kxan.

Aλήθεια αυτό που τόσο ωραία μου περιέγραψες σαν σκοπό και στόχο, γιατί δεν το περνάς και στη σελίδα, στα settings ή στο προφίλ;

Καλή εβδομάδα, καλή συνέχεια.

1:08 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Blogger Juanita La Quejica said...

Καλή ιδέα!

1:31 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Blogger An-Lu said...

Καλή εβδομάδα και καλούς καφέδες!

3:40 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Γειά σου An-Lu μικρή μου γοργονίτσα!
Ο καλύτερος καφές του κόσμου είναι εκείνος της παρέας!

4:03 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Εύχομαι να είχες μια ωραία μέρα. Τσαγγαροδευτέρα και οφονιάς επανέρχεται με οικονομικά προβλήματα θέλοντας να τα επιλύσει. Εκεί θα καταλήξουμε, ειδικά όσοι δεν έχουμε μητέρες που να μας στηρίζουν οικονομικά.

5:40 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Κατάλαβα, αγαπητέ δείμε του πολίτη, παπάκι και εσύ! :)

Έχεις εξαιρετικά ενδιαφέροντα blog, καλή συνέχεια!

5:47 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χάθηκα στην πλούσια ύλη που έχει το blog σου. Εγώ δεν ξέρω πως να προσθέσω κάποια links σε blogs που επισκέφτηκα και μου άρεσαν.
Καλησπέρα

6:53 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όταν λές "παπάκι κι εσύ " τί εννοείς???Το είδα στο πιό πάνω σχόλιο. Εγώ σήμερα έφτιαξα πρώτη φορά στη ζωή μου παστίτσιο και ένα έχω να πώ: ΚΑΤΩ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΜΑΣ ΤΙΣ ΑΣΧΕΤΕΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ!!!!! Τίποτα δέν ήταν, απλά ένα εικοσάλεπτο παραπάνω απ"ότι κάποιο άλλο φαγητό και αρκετό πλύσιμο μετά! Έφτιαξα επίσης και τη μπεσαμέλ μόνη μου και μιά χαρούλα ήταν που όλοι με είχαν φοβήσει πως δέν θα τα καταφέρω...Αμάν πιά!
Ωραίο το blog των παιδιών, πρωτότυπο, καλησπέρα!

7:13 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Blogger Τζων Μπόης said...

τόσο καιρό έλεγα, θα αποκαλυφθεί, δεν θα αποικαλυφθεί, στο τέλος βέβαια όπως ήταν φυσικό κι όπως κάναμε όλοι μας κάποια στιγμή, δεν αντέξατε !
Ο Γιάννης ο Φονιάς ήταν πάντως μια μικρή όαση σήμερα για τα αφτιά μου.
Λατρεμένος Χατζιδάκις Κατερίνα, κάθε μέρα τέτοια ακούσματα να έχουμε.
Ένας Γιάννης, αλλά όχι φονιάς

8:01 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλησπέρα σας !
Τnkaramitsos, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Θα βοηθήσω αν δεν τα καταφέρετε τελικά.

9:58 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Aπό το ανέκδοτο patsiouri παδί μου!
Μπράβο! Η δυσκολία για ότιδήποτε είναι στο μυαλό μας. Να τολμάς έστω και αν δυσκολευτείς ή ακόμα και αν αποτύχεις κάποια στιγμή.

10:02 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

John boy, χαίρομαι πολύ που συμπίπτουν τις περισσότερες φορές οι μουσικές επιλογές μας.
Να φταίει άραγε ο επαγγελματικός προσανατολισμός μας ή ότι έχουμε περάσει και οι δυό από την Ήλιδα; :)
(Ομολογώ δεν καταλαβαίνω τα υπόλοιπα περί αντοχής και αποκαλύψεως, γίνου σαφής παρακαλώ)

10:16 μ.μ., Δεκεμβρίου 04, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλό σου πρωινό Κατερίνα

Η αγαπημένη μου ώρα είναι
η ώρα του καφέ, ήταν και έτσι
θα παραμείνει.
Να είσαι καλά για το πολύ
όμορφο πρωινό
καλό σου πρωινό καφέ

Καλημέρα Κατερίνα!

10:06 π.μ., Δεκεμβρίου 05, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα sailor! Eίναι η δική μου ώρα επίσης! Μουσική, διάβασμα ή παρέα να τα λέμε!

10:31 π.μ., Δεκεμβρίου 05, 2006  
Blogger Τζων Μπόης said...

Ελάτε Κατερίνα, μια χαρά πανέξυπνη γυναίκα είστε, βρήκατε τα μισά, λέτε να μην βρείτε και τα υπόλοιπα;

A propos, εγώ ακούω όμως ακόμα hard rock, λέτε να συμπίπτουν κι εκεί οι μουσικές μας προτιμήσεις;

1:40 μ.μ., Δεκεμβρίου 05, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αχ ναί, τί χαζή που είμαι, κοίταξα τα σχόλια πολύ μετά το διάβασμα του πόστ, γέμισε ο τόπος παπάκια τελικά, άς είστε καλά εσείς οι μανουλίτσες που- άν μπορείτε- ότι μπορείτε κάνετε, σας ευχαριστούμε !!!

2:13 μ.μ., Δεκεμβρίου 05, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Λυπάμαι john boy περιμένω εξηγήσεις

2:39 μ.μ., Δεκεμβρίου 05, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Μου αρέσεις καλή μου!Patsiouri πρέπει να είσαι πολύ χαρούμενο και με δυνατότητα να το μεταδίδεις, παιδί! Σε φιλώ.

2:41 μ.μ., Δεκεμβρίου 05, 2006  
Blogger Τζων Μπόης said...

Απαπητή Κατερίνα, μπορεί να γνωρίζετε τον Γιάννη τον Φονιά που ήταν παιδί μιας πατρινιάς κι ενός Μεσολογγίτη, αλλά δεν ξέρω αν γνωρίζετε και τον Τζώνη τον μπόγια (προφανώς θα ήταν φίλος του), από τους ίδιους δημιουργούς (Χατζιδάκις-Γκάτσος).
Τι Γιάννης Φονιάς λοιπόν, τι Τζώνης Μπόγιας θα μου πείτε.
Αφιερωμένο λοιπόν, τουλάχιστον σε στίχους:

Ο Τζώνης είμαι ο μπόγιας, χάιχο, χάιχο
τους φίλους μου έχω σφάξει, χάιχο, χάιχο

Αγόρασα πιστόλι από παλιό φονιά
και πήγα στ' Αργοστόλι και στην Κεφαλονιά
Γελούσε η πολιτεία την ήσυχη βραδιά
και στη μικρή πλατειά γελάγαν τα παιδιά

Ο Τζώνης είμαι ο μπόγιας, χάιχο, χάιχο
τ' αδέρφια μου έχω σφάξει, χάιχο, χάιχο

Δε με κεράσαν ούζο, δε μου 'δωσαν κρασί
τότε άρχισα να σκούζω και μ' άκουσες εσύ
Κουβέντες δε σηκώνω, δεν παίρνω διαταγές
Το σπίτι μου κλειδώνω κι αρχίζω τις σφαγές

Ο Τζώνης είμαι ο μπόγιας, χάιχο, χάιχο
τη μάνα μου έχω σφάξει, χάιχο, χάιχο

Έτσι κι εγω δεν έχω να πω τίποτε άλλο, παρά μόνο χάιχο χάιχο χο!

4:13 μ.μ., Δεκεμβρίου 05, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλή είμαι η κακομοίρα, προσπαθώ!!Να είχαμεκαι λίγο παραπάνω χρόνο και χρήμα εκεί να δείς, ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου θα ήμουν, ευχαριστώ και ανταποδίδω!!

4:18 μ.μ., Δεκεμβρίου 05, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Ω John boy, ευχαριστώ για τη στιχοπλοκή!
Α pro pos, που λέτε εσείς εκεί γιατί δεν θυμάμαι πως το λέμε εμείς από δώ, ήρθαν τα μηνυματάκια στο email μου.

"Για το φονικό δεν είπαμε κουβέντα", λέει το τραγούδι. Εσείς όμως τη ζητάτε. Ελπίζω Υannis, να μην είστε από εκείνους που με προπηλάκισαν κάποτε..

("Ιn the cool of the day.." - που λέει άλλο τραγούδι..)

4:56 μ.μ., Δεκεμβρίου 05, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Patsiouri μου, θέλεις να κάνουμε μια προσπάθεια να φτιάξουμε μαζί ΤΟ blog, το καλύτερο ever;
Σκέψου, μπορείς να εκθέτεις τις ζωγραφιές των παιδιών, εκθεσούλες τους και άλλα πολλα!

4:58 μ.μ., Δεκεμβρίου 05, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

TI KANETE?

9:37 μ.μ., Δεκεμβρίου 13, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

ας τα λέμε καλά anonymous..εσείς;

1:09 π.μ., Ιανουαρίου 05, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.