Δευτέρα, Δεκεμβρίου 17, 2007

O δότε και δοθήσεται


Χρόνια πολλά στους Σάκηδες και στις Σίες, στο Διονύση και τη Διονυσία που γιορτάζουν σήμερα! Χρόνια πολλά στο Διονύση μας, τον κ.Σαββόπουλο. Είχε άλλωστε τις προάλλες ένα πολύ ωραίο αφιέρωμα ο νέος e-φίλος μας christophorus. Χρόνια πολλά στη Ζάκυνθο, το όμορφο νησί και τους Ζακυνθίους που έχουν τη χάρη να θησαυρίζουν το σώμα του συντοπίτη αγίου τους.
Mετά τη μικρή περιπέτεια με το template του blog, φυσάω και το γιαούρτι που λέει η παροιμία! Παίρνω αντίγραφα από ότι κάνω, γιατί είχα αρκετά χαλαρώσει με την άνεση της έμπειρης-εμπειρικής τρομάρα μου!
Αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα και οι ετοιμασίες έχουν ήδη αρχίσει στα σπίτια όλων μας. Τώρα κατά πόσο ο στολισμός αντικατοπτρίζει τη σημασία της γιορτής είναι άλλο θέμα και εξαρτάται από τη συνειδητοποίηση και την κουλτούρα του καθενός μας. Ο Αναστάσιος, αρχιεπίσκοπος Τιράνων και Αλβανίας, έχει μιά άποψη εδώ, επ αυτού.
΄Ελαβα μια πρόσκληση στο email μου, από το μικρό ιστορικό εκκλησάκι του αγ.Φιλίππου, που είναι χωρίς ενορία και τον άοκνο ιερέα εκεί, π. Δημήτριο. Μας καλεί να βοηθήσουμε την σεμνή εκκλησία του, σε μια χριστουγεννιάτικη αγορά, είτε προσφέροντας κάτι που φτιάξαμε, ή με αγορές σε επίσκεψή μας στο μικρό προαύλιο του Ναού. Την παραθέτω και σας καλώ όλους, καλοπροαίρετα, μια και εκείνος που προσφέρει, χαίρεται πιότερα από εκείνον που λαμβάνει!

Αγαπητοί μας φίλοι

σας παρακαλούμε να μας βοηθήσετε με την οργάνωση ενός Χριστουγεννιάτικου παζαριού την Κυριακή 23 Δεκεμβρίου στην αυλή του Ναού μας. Το παζάρι αυτό γίνεται για να ενισχύσουμε οικονομικά την εκκλησία μας που έχει πολλά έξοδα και ελάχιστα έσοδα...

Στο παζάρι θα έχουμε γιορτινά γλυκά (χριστουγεννιάτικα αλλά και άλλα όπως κέηκ, σοκολατάκια, τρουφάκια ή ο,τιδήποτα άλλο σκεφτείτε...) αλλά και αλμυρά (πίτες, τυροπιτάκια κλπ) και κουλουράκια γιορτινά.

Όποιος μπορεί και θέλει να μας βοηθήσει παρακαλώ να στείλεί ένα ηλεκτρονικό μήνυμα ή να τηλεφωνήσει στη Μαρία Θεοχάρη (6942895316) μέχρι τη Δευτέρα 17 Δεκέμβρη το απόγευμα 'ωστε να ξέρουμε τι φτιάχνει ο καθένας. Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στο Ναό το Σάββατο 22 Δεκεμβρίου για να συσκευαστούν.

Σας ευχαριστώ θερμά για την πολύτιμη βοηθεια και συμπαράστασή σας.

Με αγάπη
π. Δημήτριος.


Αρχίζω και σχεδιάζω την προσφορά μου, εσείς τι λέτε, μπορείτε;Θα βοηθήσετε;
Ο τίτλος μας προέρχεται από τη χαριτωμένη ιστορία από το βιβλίο του π. Παϊσίου "Αγιορείται Πατέρες και Αγιορείτικα", όπου οι δοκιμασίες ενός μοναστηριού, ξεκινούν γιατί είχε χαθεί η ευλογημένη παράδοση της ελεημοσύνης.
Ένα χαριτωμένο ηχητικό μήνυμα ευχών θα ακούσουμε ε δ ώ! Μου το έστειλε ο Κυριάκος Τριλιούρης, από τη Σπάρτη και τον ευχαριστώ πολύ!

Εκτός από τις μουσικές επιλογές μας εδώ, μια παραλλαγή στο εορταστικό κλίμα, η λίστα δεξιά στο esnip-πατείστε κλικ..

Ετικέτες , , ,

14 Comments:

Blogger patsiouri said...

Αν δεν τα πούμε μέχρι τότε, καλά Χριστουγεννα να έχετε!!!!

Όσο για το στολισμό, εγώ επιμένω καραβάκι!

10:27 μ.μ., Δεκεμβρίου 17, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Ό,τι πεις patsiouri μου! Άνοιξε πανιά, αρκεί να είσαι χαρούμενη και να μεταδίδεις τη χαρά σου!

Καλά Χριστούγεννα και σε σένα!

12:09 π.μ., Δεκεμβρίου 18, 2007  
Blogger ΩΣΗΕ said...

Καλημέρα Κατερίνα μου, μ' αρέσει η διάθεσή σου... έτσι και με τη χριστουγεννιάτικη υπόκρουση, μια και εχει μείνει μόνο μια βδομάδα μέχρι τη γέννηση, είναι καιρός κι εγώ να το νιώσω... και αληθινά με βοηθά η διάθεσή σου.

''Έσωσε λαόν θαυματουργών Δεσπότης, υγρόν θαλάσσης κύμα χερσώσας πάλαι. Εκών δε τεχθείς, εκ κόρης τρίβον βατήν, πολου τίθησην ημίν όν κατ' ουσίαν. Ίσον τε Πατρί και βροτοί δοξάζωμεν''

8:52 π.μ., Δεκεμβρίου 18, 2007  
Blogger witchofdaffodils said...

καλημέρα, ωραια διαθεση, ωραία λινκς, θα επανέλθω γιατι θέλουν μελέτη!

10:58 π.μ., Δεκεμβρίου 18, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Kαλημέρα Ωσηέ μου, χαίρομαι που ανταποκρίνεστε στις επιλογές μου!
Αν πατήσεις πάνω στο δενδράκι παρακολουθείς την αντίστροφη μέτρηση για Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά!


-Καλημέρα witch of daffodils, προέχει η διάθεση!:)

1:23 μ.μ., Δεκεμβρίου 18, 2007  
Blogger KitsosMitsos said...

Την καλησπέρα μου, γιορτινή και χριστουγεννιάτικη!

6:19 μ.μ., Δεκεμβρίου 18, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Aνταποδίδω τη δική μου αγαπητέ μου Kitsomitsos, εξίσου Χριστουγεννιάτικη και γιορτινή. Παρά τα ακούσματα των ημερών και τις βδελλυρές ειδήσεις..

6:29 μ.μ., Δεκεμβρίου 18, 2007  
Blogger peftasteri said...

Θα σταθώ στον γέροντα Παίσιο διότι για κάθε τι που με προβληματίζει βρίσκω ανάπαυση στα λόγια και τις πράξεις του.

Καλά Χριστούγεννα Κατερίνα. Είθε να βρούμε την ειρήνη μέσα μας....

9:28 μ.μ., Δεκεμβρίου 18, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Όχι σαν peftasteri αλλά σαν διάττων μας εμφανίζεσαι καλό μου!
Ελπίζω να είσαι καλά.
Ναι απο τους γεροντάδες του καιρού μας, παίρνουμε δύναμη.
Καλά Χριστούγεννα!

12:36 π.μ., Δεκεμβρίου 19, 2007  
Blogger Juanita La Quejica said...

Τί όμορφη Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα αποπνέει το blog σου Κατερινάκι!

1:16 π.μ., Δεκεμβρίου 20, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα Juanita μου, σε ευχαριστώ!

4:21 π.μ., Δεκεμβρίου 20, 2007  
Blogger Marina said...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Κατερίνα μπορώ να μπώ στο μπλόγκ σου. Ως τώρα δεν κατέβαινε και μετά με πέταγε έξω και ο explorer. Τέσπα.
Καλές γιορτές να έχουμε αν και..μπορώ να σου πώ το παράπονό μου; Δεν μ' αρέσουν τα Χριστουγεννα όπως είναι τώρα με τη τρέλλα των άχρηστων αγορών και το φαγητό μέχρι βαρυστομαχιάς. Θα τα ήθελα ήσυχα με δεντράκι, οικογενειακά χωρίς επιδείξεις πολύπλοκων φαγητών και πλούτου γενικά. times are achanging πρός τα πού δεν κατάλαβα.
Σχετικά με τη γιορτή σον Αφ. Φίλιππο μόνο βιβλία έχω να προσφέρω. Τι λές, θα τα ήθελαν?
Αν φύγεις για τις γιορτές, σου εύχομαι να είναι καλές, γεμάτες αγκαλιές και πολλή ζεστασιά.

9:23 π.μ., Δεκεμβρίου 20, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλή επιτυχία στο παζάρι, μακάρι να μπορούσα να είμαι εκεί!
Οι μουσικές όπως πάντα εξαιρετικές, ευχαριστούμε Κατερίνα. Καθώς τελευταία είδα αρκετές αναφορές στα λατιν, πιστεύω να σου αρέσει και το Sonido Bestial του αγαπητού μας Basilio Stamatiou (το οποίο ακούω ακριβώς τώρα):)

4:34 μ.μ., Δεκεμβρίου 20, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλησπέρα αγαπημένες φίλες.
-Μarina μου, είχε πάρει στροφές το blog μου, ερήμην μου!
Έτσι πρέπει να είναι τα Χριστούγεννα, ήσυχα, οικογενειακά και τα ξεφαντώματα να μένουν για το νέο έτος.
Τώρα για τα βιβλία, ξέρω ότι έχουν πάγκο "βιβλιοπωλείου" δηλαδή αδιάβαστα βιβλίου του "κουτιού"! Θα ρωτήσω και θα σου πω.

-Αγαπητή Citronella, συντονίστηκα! Ακούμε το ίδιο! Ευχαριστώ σε!

Μακάρι να ήσουν εδώ, θα έφτιαχνες σίγουρα κάτι για την αγορά..

10:50 μ.μ., Δεκεμβρίου 20, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.