Δευτέρα, Μαΐου 26, 2008

Σημεία και.. τέρατα!


Η φίλη Αγγελική Ν. αρέσκεται να φωτογραφίζει -δείτε φανταστικές φωτογραφίες και περιγραφή- τα άγρια θηρία στη Ναμίμπια, στο πάρκο Μποτσουάνα και σε άλλα σημεία της Αφρικής. Εγώ όμως, αρκούμαι στα ενδημικά πλάσματα, όπως αυτά στη πιο πάνω απεικόνιση!
Τις έκανα τσακωτές! Στα πράσ(ιν)α! Δυο ακριδούλες που ερωτεύονταν! Έτσι εξηγείται πως αξιοποιείται το πράσινο φύλλωμα συνεισφορά στη fauna του κέντρου της Αθήνας...

Φέτος το ολάνθιστο μπαλκόνι μου, δεν φιλοξενεί δεκαοχτούρες στην άδεια φωλιά. Όμως προσελκύει πεταλούδες, "μελισσάκια", ακρίδες και ένα ζευγάρι περαστικό κοτσιφιών που μου αναστατώνει τις γλάστρες.
Χθες βράδυ συνειδητοποίησα ότι άνθισε και το νυχτολούλουδο, που παράλληλα με το αγιόκλημα και την αγγελική-λουλούδι, δεν με άφησαν να κλείσω πόρτα τη νύχτα από τις ανακατεμμένες ωραίες μυρωδιές..
Η μικρή διάβαζε μέχρι αργά γιατί έδινε το πρώτο μάθημα στη σχολή και είπα να τη συντροφεύσω. Νοσταλγία με έπιασε για το μικρό μου σπίτι στη Σπάρτη και τον κήπο με τις πορτοκαλλιές μου. Άραγε έχουν ακόμα λουλούδια και ευωδιά; Τα τριαντάφυλλά μου άραγε, ποιός τα χαίρεται; Η μνήμη έχει ήχους και μυρωδιές και εγώ σκεφτόμουνα το θόρυβο της ξύλινης πόρτας, τη μυρωδιά του ξύλου της κόρδας στο ταβάνι, τη φωνή της μάνας μου που μου έδινε οδηγίες για τα λουλούδια..

Λέω να την κάνω σιγά-σιγά.. Mαχαιρίτσας,βέβαια...

Yστερον
: Χαρισμένο εξαιρετικά από και για τον 2ΠΙ και όλους μας, σπίτι παλιό!

Ετικέτες , , , , ,

16 Comments:

Blogger Τζων Μπόης said...

Κάν΄την όσο είναι καιρός, θα είμαι στα μέρη σου σε λίγες ημέρες, δε σου λέω ακριβώς που, θα το γράψουν άλλωστε οι τοπικές εφημερίδες...

1:39 μ.μ., Μαΐου 26, 2008  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Εμπρός προς το παρελθόν!

1:54 μ.μ., Μαΐου 26, 2008  
Blogger kafetzhs said...

Υπέροχο τραγούδι, ευχαριστώ!
Νυχτολούλουδο είχε και η δική μου μάνα στην αυλίτσα στα Πατήσια, μια άλλη εποχή.

2:24 μ.μ., Μαΐου 26, 2008  
Blogger philos said...

Πολύ όμορφο ποστ!
Και σου εύχομαι να έχεις πάντα όμορφους κήπους και βεράντες σε όλα τα σπίτια σου.

4:40 μ.μ., Μαΐου 26, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

-Aαα για αυτό έστειλε ο δήμαρχος το κόκκινο χαλί για καθάρισμα!! ΄Εχουμε εστέτ αφίξεις Τζων Μπόη μου!
(Μάνη-ελαφόνησος-Μονεμβασιά ;)

-Καλώς τοοοον! Οξύμωρον μεν αληθές δε, ταχυδρόμοοοοοος!

-kafetzhs, χαίρομαι που σας πέρασα ήχους, ευωδιές και εικόνες..

-Ευχαριστώ αγαπητέ μου philos! Και εσύ καλέ μου(φιλάκια στα μωράκια σου και στη συνονόματη)

4:50 μ.μ., Μαΐου 26, 2008  
Blogger Τζων Μπόης said...

Money for Μάνη!

7:19 μ.μ., Μαΐου 26, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Mπράβο!! Λιμένι ή πιο βατά;
Αν είμαι Σπάρτη θα σου δώσω σήμα!

9:03 μ.μ., Μαΐου 26, 2008  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Κι εγώ σου απαντώ με ένα ακόμα τραγούδι :
"Σπίτι παλιό", Ν.Λαβράνου, Λ.Παπαδόπουλου.
Είναι ακριβώς όλη αυτή η εικόνα!
Μακάρι να το περνούσα στο δικό μου blog αλλά ακόμα δεν έχω εξοικειωθεί με το ανέβασμα μουσικής.
Οι στίχοι, πάντως, (μαζί με τα ακκόρντα που έχω στείλει), όπως πάντα στο www.kithara.vu

9:14 μ.μ., Μαΐου 26, 2008  
Blogger aeipote said...

Χαρά σ' αυτούς που χαίρονται με άνθη και φυτά [και μόνο όχι]. . .

Καλό Βράδυ.

10:12 μ.μ., Μαΐου 26, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

-Αν το έχεις αγαπητά 2ΠΙ στείλτο με εμαίηλ, και θα το ανεβάσω εγώ! ;)

-Καλό βράδυ αγαπητέ aeipote! Ψάχνουμε τις μικροχαρές μας..

10:34 μ.μ., Μαΐου 26, 2008  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Ε ναι λοιπόν, το έστειλα...

10:31 π.μ., Μαΐου 27, 2008  
Blogger Marina said...

Κράτησες όμως τον απόηχο απο το παλιό σου σπίτι στη Σπάρτη, φυτεύοντας κήπο στο μπαλκόνι με μεγάλη επισκεψιμότητα πουλιών, εντόμων για φαγητό και έρωτες!!

Πόσα μπράβο να σου δώσω;

1:31 μ.μ., Μαΐου 27, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Ευχαριστώ 2ΠΙ το ανάρτησα!

4:31 μ.μ., Μαΐου 27, 2008  
Blogger Katerina ante portas said...

Φυτοζωούμε Μαρίνα μου! ;)

4:32 μ.μ., Μαΐου 27, 2008  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Ευχαριστώ για την ανάρτηση, πλην όμως για κάποιο $<~%#*@? λόγο δε δουλεύει...
(Γι αυτό δε μπλέκω με την πολλή τεχνολογία...)

9:57 π.μ., Μαΐου 28, 2008  
Anonymous Ανώνυμος said...

To ανοίγεις με internet explorer μάλλον..Γιατί με firefox mozilla δεν έχει πρόβλημα

8:30 μ.μ., Μαΐου 28, 2008  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.