Παρασκευή, Ιανουαρίου 01, 2010

Πρωτοχρονιά αρχιμηνιά


Ευχές δυτικότροπες αγαπητοί μου αντί κάρτας στον καθένα από σάς. Καλή Χρονιά, με Υγεία-Αγάπη-Χαρές. Γλυκειά, εννοώ γλυκαμένη, χρονιά! Με όλα τα καλά του Θεού!
Ότι κάνουμε αυτή τη μέρα, λέει η παράδοση, θα το κάνουμε όλο το χρόνο. Έτσι εκτός από μαγείρεμα, καταπώς φαίνεται, θα το ρίξω στις βόλτες μετά του συζυγάτου μου φέτος! Έστω σε κοντινές αποστάσεις! Α, και θα τσακώνομαι μαζί του, όσον αφορά τα κορίτσια μας. Μια και ο μπαμπάς τους, τις βλέπει ακόμα σαν τα μικρά του κοριτσάκια, έτοιμα να ακολουθήσουν τους αγαπημένους τους γονιούς. Πρόθυμα να δεχθούν τα τσιτάτα μας! Το σύνδρομο της άδειας φωλιάς θα κληθούμε να συνηθίσουμε τη χρονιά αυτή, μου φαίνεται...
Ευχόμαστε και αυτή τη χρονιά μιά από τα ίδια. Ευγενείς πόθοι βέβαια, γιατί ότι είναι γραφτό να γίνει θα γίνει. Έτσι απλά υπομονή, ψυχραιμία και καλή διάθεση για όλους μας. Γιατί οι καιροί είναι περίεργοι, διεργασίες προκύπτουν, όζουσες μη δημοκρατικών χειρισμών.
Δεν θα μας τρελλάνουν αυτοί Ω συνέλληνες, αυτοί οι βολευτές και βολεψάκηδες! Που αφού αυτοί και φίλοι τους έφαγαν τον αγκλέορα, τώρα κάνουν τους ανήξερους. "Που πήγαν τα λεφτά;" και "που πήγαν τα λεφτά".. Έχουν στόχο πάλι το λαό και τον λαουτζίκο. Μας στίβουν μια ακόμα φορά για το δικό τους φαγοπότι.
Κανείς δεν εξαιρείται, ούτε και αυτός ο συμπαθής χθεσινός Πρωθυπουργός, μια και ήταν βασικό και επαναδιοριζόμενο στέλεχος όλων των κυβερνήσεων της παράταξής τους τα τελευταία 28 χρόνια. Δεν γνωρίζουν λοιπόν, τίποτε για χρηματιστήριο, Siemens και άλλα.. Φταίχτης βρίσκεται καταρχάς ο δημόσιος υπάλληλος, που θα υποστεί τη μείωση του μισθού, του εφάπαξ και άλλων απολαβών για να μάθει να υπηρετεί τέτοιους εργοδότες.. Έπεται η αναζήτητση της επόμενης κατηγορίας.
Δυο έγκριτους συνταγματολόγους , απασχολεί το κυβερνητικό σχήμα. Δεν παίρνουν πρώτα τη γνώμη τους, πριν ο λαός σηκώσει την παΐδα και αρχίσει πρώτα από τους βουλευτές της Α' Αθηνών, που εξισλαμίζεται κάτω από τη μύτη τους;
Ωχ ωχ, κρίνω και κατακρίνω; Δεν το γλυτώνω, φίλτατοι, αυτό θα κάνω όλο το χρόνο και εσείς θα με υποστείτε!
Επειδή σήμερα ο ήλιος έλαμπε ανοιξιάτικος και ήπιαμε τον καφέ μας στα βοτσαλάκια, λέω να ακούσουμε ένα τραγουδάκι που μιλά για χιονισμένη πρωτοχρονιά και να εγκλιματιστούμε χωρίς να ..εγκληματίσουμε!

Ετικέτες

30 Comments:

Blogger kiki said...

Καλημέρααααααα! Καλή χρονιάααααααα!

9:38 π.μ., Ιανουαρίου 02, 2010  
Blogger Ταχυδρόμος! said...

Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!

12:39 μ.μ., Ιανουαρίου 02, 2010  
Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

KAΛH XΡONIAAAAAA!!!!
Υγεία και Χαρά, Αγάπη και Γαλήνη, Δημιουργία και Πρόοδο

Γέλασα με το σύνδρομο της άδειας φωλιάς.Οι άντρες το φέρουν βαρέως, μηδέ του δικού μου εξαιρουμένου. Το Μάϊο του 2008 να τον έβλεπες, όταν έφυγε ο μεγάλος μας για να ζήσει με την κοπέλα του. Τα έγραφα στη σχετική ανάρτηση, τα θυμάμαι τώρα και ακόμη γελάω.

Εγώ αντιθέτως χαίρομαι που ανοίγουν φτερά στη ζωή και παίρνουν πρωτοβουλίες, άσχετα αν η ανησυχία με κρατά με το κινητό αγκαλιά...
:-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

4:11 μ.μ., Ιανουαρίου 02, 2010  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλημέρα Κiki μου, καλή χρονιά και σε σάς όλους! Πάντα καλά ταξίδια και με το καλό το βιβλίο!

5:41 μ.μ., Ιανουαρίου 02, 2010  
Blogger Katerina ante portas said...

Αγαπητέ μου Ταχυδρόμε, επίσης! Καλή και δημιουργική χρονιά και σε σένα.

5:42 μ.μ., Ιανουαρίου 02, 2010  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλή Χρονιά σε σένα και σε όλη σας την οικογένεια αγαπητή μου ΦΥΡΔΗΝ ΜΙΓΔΗΝ!
Μου φαίνεται ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα στην "άδεια φωλιά" θα το έχω εγώ και ας κρύβομαι πίσω από τον άνδρα μου..
Έχω δίπλα μου τρία νέα ανεξάρτητα κορίτσια, που η μανταλιτέ, το χιούμορ, η θεώρηση γενικά των πραγμάτων ταιριάζει πολύ με τη δική μου. Χαρά Θεού δηλαδή! Με κρατούν σε εγρήγορση και με συγχρονίζουν στην εποχή τους.
Όσο για τον άνδρα μου, θα του λείψουν τα χαϊδεμένα του, ίσως για τους ίδιους λόγους, ίσως γιατί αισθάνεται υποχρεωμένος να τα προστατεύει, εφ όρου ζωής, ακόμα και αν αυτά δεν το ζητούν..
Οπότε, δύσκολα τα πράγματα!
Σε φιλώ και εγώ

5:50 μ.μ., Ιανουαρίου 02, 2010  
Blogger δεσποιναριον said...

Καλη Χρονια εκει στα βοτσαλακια! Αυτο με την αδεια φωλια το βιωνω τωρα αλλα θελω να σου πω, μη σε νοιαζει, να βλεπεις να ανοιγουν τα φτερα τους και να πετανε με σιγουρια κι εσυ να χαιρεσαι.. και ο μπαμπας φυσικα! Φιλια!

7:05 μ.μ., Ιανουαρίου 02, 2010  
Anonymous Sotiris K. said...

Καλή Χρονιά να έχεις Κατερίνα μου.
Με Υγεία, χαρά και δράση!!
Και αντι-παρα-θέσεις!
Η ζωή είναι από όλα!
Και εκεί, στα όλα είναι η ομορφιά της.
Α, και στις "άδειες" φωλιές!!

(Καλά, σιγά που θα μείνει άδεια η φωλιά!. Άκου κι εμένα. Κάτι ξέρω! :) )

Χρόνια Πολλά να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται όλοι!

1:06 π.μ., Ιανουαρίου 03, 2010  
Blogger ellinida said...

Αγάπη εκτός του να προστατεύεις και ν' αφήνεις να πετάξουν, έτσι δεν είναι; Εξάλλου είμαι σίγουρη ότι έχουν τα σωστά εφόδια.
Ολα θα πάνε καλά.
Αυτό με τον εξισλαμισμό ξαναπέστο. Το πιό εκνευριστικό είναι το ότι δεν μας ρώτησαν καν. Και ακόμα πιό εκνευριστικό το ότι αν τολμήσεις να πεις κάτι αρχίζουν οι αηδίες περί ρατσισμού κλπ.
Καλή χρονιά Κατερίνα μου.

8:22 π.μ., Ιανουαρίου 03, 2010  
Blogger ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία πολλές χαρές και δημιουργικότητα

12:59 μ.μ., Ιανουαρίου 03, 2010  
Blogger luna said...

καλη χρονια οτι επιθυμεις για σενα και την οικογενεια σου!

8:33 μ.μ., Ιανουαρίου 03, 2010  
Anonymous Όλγα said...

Καλή, φωτεινή, χαμογελαστή χρονιά πάντα με υγεία, αγάπη και φώτιση! (..και κόντρα στα όποια δυσοίωνα προγνωστικά..)

12:33 π.μ., Ιανουαρίου 04, 2010  
Blogger σταυροδρόμι said...

καλή κι ευλογημένη χρονιά με υγεία, ειρήνη και χαρά!

1:41 π.μ., Ιανουαρίου 04, 2010  
Blogger Katerina ante portas said...

Αχ Δεσποινάριον, κάτι συμβαίνει με τα..βοτσαλάκια τελευταία! Μας εμπνέουν ρομαντικά!
Αυτό βλέπω, μόνο καλές πτήσεις θα εύχομαι και θα κρατώ την άδεια φωλιά "καθαρή" μήπως και ξανάρθουν!

5:14 μ.μ., Ιανουαρίου 04, 2010  
Blogger Katerina ante portas said...

Αγαπητέ μου Sotiriς Κ., πάντα γλαφυρός και πρωτότυπος!
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου, ανταποδίδω και αντεύχομαι!

(Ωστε γνωρίζεις από άδειες - γεμάτες φωλιές! Να τους χαίρεσαι!) ;)

5:17 μ.μ., Ιανουαρίου 04, 2010  
Blogger Katerina ante portas said...

Αγαπητή μου Ellinida, ακριβώς έτσι είναι όπως τα λές. Τα προστατέψαμε, τα εκπαιδεύσαμε, τα μάθαμε να πετάνε, να σηκώνονται σαν πέφτουν.. Τι άλλο θέλουμε;
Η αλήθεια είναι ότι αλλάζει η παρούσα κατάσταση. Νέα τάξη πραγμάτων και στις..φωλιές!
Όσο για την επέκταση των ισλαμιστών στη χώρα μας, που όχι πολυ μακριά, οι παππούδες μας μάτωσαν για να τους διώξουν, με ανησυχεί, όχι γιατί είμαι ρατσίστρια.
1.Γιατί αλλάζει ομοιογένεια και συστοιχίες με το ελληνικό στοιχείο.
2.Γιατί κουβάλησαν κυρίως άνδρες (που και που μάνες με παιδιά), που αποτελούν ένα μαχητικό στοιχείο, ίδε και τους πρωταγωνιστές στα επεισόδια που έκαψαν την Αθήνα, την πολη ΜΟΥ..Έναν εν δυνάμει στρατό, φίδι στον κόρφο μας.
3.Γιατί μας αντιμετωπίζουν με αναίδεια, η οποία βεβαίως μπορεί να οφείλεται στον τρόπο που μεγάλωσαν άγριοι, άξεστοι στα χωριά τους. Αλλά μπορεί να οφείλεται γιατί ξέρουν ποιόν έχουν πίσω τους, ποιός θα τους προστατέψει....(αχ Γιωργάκη..)
4. Γιατί οι αδικοπραγίες, ίσως κάποιες και εξ ανάγκης δεν λέω, ανθρώπων που βλέπουν τα αγαθά γύρω τους και τα λιμπίζονται, είναι περισσότερες και βιαιότερες από τα περιστατικά που επιλεκτικά τα ΜΜΕ προβάλουν σε βάρος μεταναστών..

5:48 μ.μ., Ιανουαρίου 04, 2010  
Blogger Katerina ante portas said...

Ευχαριστώ πολύ ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ, αντεύχομαι εγκαρδίως!

7:52 μ.μ., Ιανουαρίου 04, 2010  
Blogger Katerina ante portas said...

Σε ευχαριστώ πολύ Luna μου, καλή χρονιά και σε σας! Ευτυχισμένοι!

7:53 μ.μ., Ιανουαρίου 04, 2010  
Blogger Katerina ante portas said...

Σωστά, Όλγα, με φώτιση!
Καλή χρονιά και χρόνια πολλά για τα Φώτα!

7:54 μ.μ., Ιανουαρίου 04, 2010  
Blogger Katerina ante portas said...

Ευχαριστώ πολύ Σταυροδρόμι, με υγεία επίσης και κάθε ευτυχία, προσωπική οικογενειακή, επαγγελματική!

7:55 μ.μ., Ιανουαρίου 04, 2010  
Anonymous Penelope said...

Καλή Χρονιά και από μένα ίσως λίγο καθυστερημένη στις ευχές μου αλλά ξέρεις καλά πως είναι απο βάθος καρδιάς καλή μου Κατερίνα.

Προσωπικά σας εύχομαι η άδεια φωλιά που σεις θεωρείτε ότι αδειάζει, να γεμίζει στο μέλλον συνέχεια με νέα πρόσωπα και με φάτσες μικρές χαρούμενες. Πιστεύω ότι αυτό το συναίσθημα δεν "πληρώνεται" με τίποτε. Φιλιά πολλά σε όλες τις κόρες.

1:55 μ.μ., Ιανουαρίου 05, 2010  
Anonymous ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Μ said...

Χρονια πολλά και καλή χρονιά Κατερινάκι!!!

2:10 μ.μ., Ιανουαρίου 05, 2010  
Blogger Katerina ante portas said...

Σε ευχαριστούμε διπλά Πηνελόπη μου!
Καλή χρονιά και σε σάς, ο παιδικός σταθμός να γίνει με το καλό Νηπιαγωγείο και η δική σας φωλιά να μην αδειάζει ποτέ! Όπως εύχεσθε για τη δική μας! :)

3:07 μ.μ., Ιανουαρίου 05, 2010  
Blogger Katerina ante portas said...

Χρόνια πολλά και καλά Σταυρούλα μου, η νέα χρονιά να μας φέρει ό,τι μας στέρησε η παλιά!
(εμένα τη ..Σπάρτη!) ;)

3:08 μ.μ., Ιανουαρίου 05, 2010  
Blogger Τζων Μπόης said...

Χρόνια Πολλά Κατερίνα, χρόνια καλά και υγιή, δεν έχω να ευχηθώ κάτι πιο ουσιαστικό, α ναι και πολύ υπομονή και αντοχή, φέτος αυτά τα δύο τελευταία θα τα χρειαστούμε πολύ (έχω κληρονομικό χάρισμα ξέρεις και το γνωρίζω)

12:19 π.μ., Ιανουαρίου 06, 2010  
Blogger Katerina ante portas said...

Πρώτα πρώτα χρόνια πολλά και καλά για τη γιορτή σου John boy! Mας έλλειψες!
Έπειτα, αντεύχομαι, καλή χρονιά ευτυχής, υγιής και χαρούμενος με την οικογένειά σου.
Όσο για το κληρονομικό χάρισμα, στην παρούσα κατάσταση δεν χρειάζεται καν δυστυχώς..

1:46 π.μ., Ιανουαρίου 07, 2010  
Blogger ci said...

Καλή Χρονιά, γεμάτη χαμόγελα και αγάπη Κατερίνα μου:)

1:55 μ.μ., Ιανουαρίου 07, 2010  
Blogger Katerina ante portas said...

Αντεύχομαι Citronella μου, Καλή χρονιά! Με αγάπη και χαρές!

10:27 μ.μ., Ιανουαρίου 07, 2010  
Blogger ΤΑ ΔΥΟ ΠΙ said...

Καλή χρονιά.
'Ίσως η καλύτερη επίκαιρη ευχή είναι "και με 16 μισθούς, σαν τους βουλευτές".
Α ρε Βενιζέλε (αυτός το καθιέρωσε, το 1926 !), πόσα χρόνια τώρα θα έπρεπε να σου είχαν κάνει αεροδρόμιο...

5:24 μ.μ., Ιανουαρίου 08, 2010  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλή χρονιά, ό,τι επιθυμείς τα2ΠΙ!
16 ΜΙΣΘΟΥΣ!!!και περικόπτουν μισθούς και συντάξεις των υπαλλήλων και ψηφοφόρων τους..


(σε παρακαλώ στείλε μου το email σου, θέλω να σε ρωτήσω κάτι)

8:35 μ.μ., Ιανουαρίου 08, 2010  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.