Δευτέρα, Φεβρουαρίου 12, 2007

Δευτέρας το ..προκείμενο

Αρχή εβδομάδας, καλημέρα σας. Ισχνή η ελληνική επικαιρότητα αν εξαιρέσει κανείς το έγκλημα, όψιμου πάθους, για το οποίο μας ζάλισαν τα αυτιά στην τουβούλα. Θλιβερή ανθρώπινη ιστορία, πάθη αργέχονα, εξελίξεις απρόβλεπτες, επιδράσεις στις ζωές πολλών ανθρώπων και πόνος, πόνος πολύς...
Σκέφτομαι τη γυναίκα του θύματος, που καλείται να ξεπεράσει την έκπληξη ίσως, το θυμό και τη θλίψη της, στα μάτια των δικών της και των ξένων.. Τη γυναίκα που θα θρηνήσει το τέλος όχι μόνο του συντρόφου της , αλλά και του ονείρου της έγγαμης ζωής της. Που θα κληθεί να δώσει τον "τελευταίο ασπασμό" στον μοιχό, στον "προδότη"...

Στις Βρυξέλλες οι γραφειοκράτες ασχολούνται , όχι όχι με τις βόμβες στη Βαγδάτη, αλλά με την ταυτοποίηση των ιών της γρίππης των πτηνών, σε Αγγλία και Ουγγαρία.

Στην Αγγλία, βλέπετε, σκέφτονται να απαγορεύσουν την εισαγωγή κρέατος γαλοπούλας από την Ουγγαρία λόγω του εντοπισμού του ίδιου ιού της γρίππης των πτηνών που είχε παρατηρηθεί εκεί, στα γαλιά σε φάρμα στο Suffolk, σύμφωνα με τους reuters και της Τelegraph. Η φάρμα έκανε εισαγωγή χηνών από την Ανατολικοευρωπαϊκή αυτή χώρα, από άσχετη τοποθεσία εκείνης που παρατηρήθηκε αρχικά ο ιός. Έστω αν κατά τη νηφάλια έρευνα του ΒΒC και του John Oxford, ειδικού στους ιούς καθηγητή, δεν έχει ακόμα αποδειχθεί η σχέση.

Ξανά μανά η ίδια ιστορία του ιού των μονοπωλίων και παρά την απομάκρυνση του επώνυμου μετόχου από την επικαιρότητα..



Όμως αρχή της εβδομάδας, ας χαμογελάσουμε παρακαλώ!

-Δύο βιντεάκια πιθανής διαφήμησης, έπεσαν στην αντίληψή μου, ένα σοκοφρέττας και ένα γιαπωνέζικης κάμερας.

- Ο χρόνος της κάθε μέρας από το φίλο μου Δημ.Παυλάκη

-Ένα ανέκδοτο, πάλι του Δημ.Παυλάκη, που ο αθεόφοβος βρήκε ημέρα να το στείλει!


Πριν από δυο εβδομάδες ήταν τα 45 γενέθλια μου και δεν αισθανόμουν

ιδιαίτερα καλά γι αυτό. Κατέβηκα το πρωί να πάρω το πρωινό μου ξέροντας ότι η

γυναίκα μου θα μου έφτιαχνε το κέφι με τις ευχές τις, και ίσως και με

κάποιο δώρο.

Όχι μόνο που δεν ευχήθηκε, δεν είπε ούτε "καλημέρα"! "Καλά να πάθεις που

ήθελες να παντρευτείς", σκέφτηκα. Παρηγορήθηκα όμως γιατί φανταζόμουνα ότι

τα παιδιά θα το θυμόντουσαν. Τα παιδιά όμως κατέβηκαν για πρωινό και δεν

είπαν λέξη.

Όταν έφτασα στο γραφείο, ήμουνα τελείως πεσμένος και απογοητευμένος.

Καθώς έμπαινα, η γραμματέας μου η Ζανετ μου είπε " Καλημέρα κύριε

διευθυντά, Ευτυχισμένα Γενέθλια" Αισθάνθηκα καλύτερα, κάποιος

τουλάχιστον με θυμήθηκε. Δούλεψα μέχρι το μεσημέρι. Κάποια στιγμή, η Ζανετ μου χτύπησε την πόρτα και είπε "Ξέρετε, έχω έχει υπέροχο καιρό και

μια και είναι τα γενέθλιά σας, τι θα λέγατε να πηγαίνουμε για γεύμα οι δυο

μας". "Αυτό είναι η καλύτερη ιδέα που έχω ακούσει σήμερα. Πάμε".

Πήγαμε για φαγητό. Δεν πήγαμε εκεί που τρώγαμε συνήθως αλλα σε ένα μικρό

απομονωμένο μέρος στην εξοχή. Πήραμε δυο martini και απολαύσαμε φοβερά το

γεύμα μας.

Κατά την επιστροφή μου είπε, "Μια τόσο όμορφη μέρα δεν χρειάζεται να

επιστρέψουμε στο γραφείο, έτσι?"

"Υποθέτω πως όχι" απάντησα εγώ.

"Πάμε στο διαμέρισμα μου?" μου είπε εκείνη.

Φτάνοντας στο διαμέρισμα της είπε "Κύριε διευθυντά, αν δεν σας πειράζει,

θα πάω στο υπνοδωμάτιο να βάλω κάτι πιο άνετο."

"Βεβαίως", απάντησα εγώ ενθουσιασμένος.

Πήγε στο δωμάτιο και, μετά από κανένα πεντάλεπτο, βγήκε κρατώντας μια τούρτα

γενεθλίων, ακολουθούμενη από τι γυναίκα μου, τα παιδιά, και ντουζίνες

ολόκληρες από οικογενειακούς φίλους. Όλοι τραγουδούσαν το τραγουδάκι των

γενεθλίων.......και εγώ καθόμουνα εκεί,

στο καναπέ...........................................θεόγυμνος!!



Η γελοιογραφία είναι παλαιότερη, της Τribune star.
Aκούμε από τον Πλιάτσικα, το Καράβι μικρό.

Ετικέτες ,

20 Comments:

Blogger nanakos said...

Καλή σου εβδομάδα. Για κάποιο απροσδιόριστο λόγο το τραγούδι που διάλεξες μ' εκανε να βουρκώσω. Δεν ξέρω γιατί.

6:35 μ.μ., Φεβρουαρίου 12, 2007  
Blogger ci said...

Καλή εβδομάδα:) Με γέλιο, το καλύτερο αντίδοτο στα "ρεπορτάζ" υπερβολών!

7:49 μ.μ., Φεβρουαρίου 12, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Kαλή εβδομάδα Nanako μου, μου άρεσε, μόλις το άκουσα και εγώ!


-Citronella μου, σωστά το θέτεις, ΤΟ αντίδοτο στα δηλητήρια της θέασης είναι το γέλιο.

10:11 μ.μ., Φεβρουαρίου 12, 2007  
Blogger Unknown said...

Καλησπέρα

Ας χαμογελάσουμε επιτέλους
έστω και λιγάκι
Σε όλους μας χρειάζεται
Εξ άλλου τελευταία εβδομάδα
της αποκριάς είναι

Καλό βράδυ

10:33 μ.μ., Φεβρουαρίου 12, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλό βράδυ καπετάνιε, σε ευχαριστώ.

10:55 μ.μ., Φεβρουαρίου 12, 2007  
Blogger Πυθαγόρας Σάμιος said...

Σχεδόν πάντα ισχνή είναι η ελληνική επικαιρότητα, για το λόγο αυτό τα κανάλια μεγαλοποιούν ό,τι πιστεύουν ότι μπορεί να γεμίσει τα δελτία τους.
Εσύ όμως, κατάφερες να μας κρατήσεις στην επικαιρότητα, κάνοντάς μας να χαμογελάσουμε.
Ευχαριστούμε εσένα και το φίλο, που σου έστειλε το ανεκδοτάκι.
Καλό βράδυ :)

11:07 μ.μ., Φεβρουαρίου 12, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

2:08 π.μ., Φεβρουαρίου 13, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Δεν έχεις άδικο Domingo, κάνουν την τρίχα τροιχιά! Σε ευχαριστώ και εκ μέρους του φίλου.:)
Καλημέρα!

9:29 π.μ., Φεβρουαρίου 13, 2007  
Blogger Storyteller said...

Τι ζωή κι αυτή?...και τι sound track!!!
Να σαι καλα μωρέ...

12:08 μ.μ., Φεβρουαρίου 13, 2007  
Blogger Ιωαννα said...

Απλα και μονο εισαι τρομερη .

Απολαυσα καθε κοκκαλακι του κειμενου και το γλειψα κι ολας για να μην χασω καμια γευση .


Ιωαννα

12:57 μ.μ., Φεβρουαρίου 13, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Aγαπητέ μου story teller χαίρομαι που σε ξαναβλέπω, φαντάστηκα ότι τέλειωσαν οι ιστορίες σου..

Σε καλωσορίζω Jo-annα που έχεις και το όνομα της κόρης μου!
Εκφραστική, με κολακεύεις. Σε ευχαριστώ. Μου άρεσε και εμένα το blog σου και ο λόγος σου.

3:08 μ.μ., Φεβρουαρίου 13, 2007  
Blogger patsiouri said...

A xa xa, όταν γράφεις ανέκδοτο είναι φοβερό!!

Τη σκεφτόμουν κι εγώ πολύ τη γυναίκα του νεκρού, και περισσότερο τα παιδιά όλων τους...

10:44 μ.μ., Φεβρουαρίου 13, 2007  
Blogger Markos said...

Ακόμα γελάω με το ανέκδοτο..
Ευτυχώς έχω γιορτάσει τα 45 γενέθλιά μου !!!
:))))

12:20 π.μ., Φεβρουαρίου 14, 2007  
Blogger aeipote said...

Οι "μεγάλοι" είναι μεγάλοι σε όλα!
Το ανέκδοτο καταπληκτικό!

Καλημέρα.

7:37 π.μ., Φεβρουαρίου 14, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλημέρα σε όλους!
-Patsiouri έχεις ακούσει την παροιμία, αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα;
(Ούτε ψύλλος στον κόρφο τους)
-"Μarko" μου, είδες τι σου κάνουν οι γραμματείς και οι φαρισαίοι; ;))
-aeipote πως μετράμε άραγε το "μέγεθος";
Πράγματι ο φίλος μου είναι αστείρευτη πηγή!

10:28 π.μ., Φεβρουαρίου 14, 2007  
Blogger patsiouri said...

Άν την έχω ακούσει και δεί λέει! Ευτυχώς όχι στη δική μου οικογένεια..
Ελπίζω τουλάχιστον να μήν είναι μικρούλια τα παιδιά τους, άν είναι μεγάλα και με τόσα χρήματα τα βλέπω κατευθείαν για εξωτερικό και μήν τα είδατε..

11:42 π.μ., Φεβρουαρίου 14, 2007  
Blogger Unknown said...

katerina, απίστευτος ο φίλος σου, φοβερό ανέκδοτο, αλλά και η επικαιρότητα από μόνη της είναι μεγάλο ανέκδοτο, ιδίως όταν άκουσα ότι για τον φερόμενο ως δράστη κατέβηκαν και από την Πάνω Πόλη με πούλμαν για συμπαράσταση, άραγε είχαν και λάφυρα, κασκόλ;;;; ;)

1:00 μ.μ., Φεβρουαρίου 14, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

-Patsiouri μου, μεγάλα ή μικρά τι σημασία έχει; Το ίδιο πληγώνει και μένει ανεξίτηλο το γεγονός..
-Αλήθεια street spirit μου, αφού ήδη ομολόγησε, γιατί δεν τον λέμε-τουλάχιστον εμείς-δράστη απλά, ή θύτη; Γιατί να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας;
Σε όλο τον κόσμο όπου έχω δει ειδήσεις, κανείς δεν διανοήθηκε να κρύψει το πρόσωπο του δράστη ακόμα και είναι "φερόμενος"..
Το αστείο είναι ότι στα κυπριακά κανάλια βγαίνει φάτσα φόρα!!
Φαν κλάμπ και οι δολοφόνοι!! Ήμαρτον παναγία μου, σε τι παρανοϊκή χώρα ζούμε...

5:36 μ.μ., Φεβρουαρίου 14, 2007  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ο Bαρθολομαίος έπεσε επάνω στο καθήκον,
ενώ κολλούσε ένσημα στης γκόμενας τον οίκον..

5:58 μ.μ., Φεβρουαρίου 14, 2007  
Blogger Katerina ante portas said...

Mάλιστα anonymous, ίσως ενδιέφερε η μαντινάδα τον Μαύρο Γάτο..

10:33 μ.μ., Φεβρουαρίου 14, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.