Δευτέρα, Μαρτίου 13, 2006

Χωρίς προκατάληψη


H ρομαντική διάθεση της ellinidas για "Περηφάνεια και προκατάληψη" μου θύμισε ακριβώς τους λόγους που δεν είδα -ακόμα- την αμερικάνικη βερσιόν του κλασσικού έργου της Jane Austen.
Η σειρά που παρουσίασε τελευταία το BBC, ήταν η καλύτερη απο όσες είχα δεί μέχρι τότε και ποιο κοντά στις εικόνες τις φαντασίας μου.

Ήταν, βλέπετε, απο τα πρώτα έργα που διδάχτηκα στα αγγλικά μαθήματα -τον καιρό της εφηβείας μου - και δημιούργησα τις πρώτες ρομαντικές απόψεις απο τις λιθογραφίες του βιβλίου.
Ο κ.Ντάρσυ δεν θα μπορούσε ποτε να ενσαρκωθεί από άλλον, εκτός απο τον "άγγλο υπερόπτη" Colin Firth. Η περήφανη μις Μπένετ, έμοιαζε τόσο κοντά στην απεικόνισή της απο την Jennifer Ehle. Yo λέει στην κριτική και το editorial για το σχετικό dvd.

Η Keira Knightley, λένε οι N.Y.Times δεν είναι ακριβώς η ηρωίδα της νουβέλας του 1813 όπως την περιγράφει η Αusten, όμως είναι η δεύτερη ανάμεσα σε πέντε, καλύτερη Ελίζαμπεθ Μπένετ.

Αυτό και μόνο καθώς και η υποψηφιότητα της Κeira για το Oscar καλύτερης πρωταγωνίστριας ηθοποιού, θα με κάνουν νομίζω τελικά να το δώ το φιλμ, έστω και τρέχοντας στην Aνδόρα, μια και μόνο αυτό το παίζει.
Είμαι περίεργη να δω τα κουστούμια και τις λεπτομέρειες που φτιάχνουν το κλίμα της εποχής. Περίεργη είμαι επίσης αν θα άρεσαν στη μικρή μου που βλέπει ας πούμε Corpse Bride, αυτού του είδους τα ρομαντικά έργα, μια και θα προσπαθήσω να προσεταιριστώ την παρέα της!

Νέα εβδομάδα ξεκινά, ελπίζω πιο ανάλαφρη και ελπιδοφόρα για όλους μας και επειδή μου άρεσε το σύνθημα του Νανάκου, λέω να αρχίσω τις αφιερώσεις, ξεκινώντας απο αυτόν με Santana:

Έτσι η ρομαντική Ellinida που έγινε η αιτία του ποστ, λέω να δει και να ακούσει Pride and Prejudice, σε ΥοuTube playlist!
Για το φίλο Marko (και Aurelio)με τις ευγενικές του πάντα προσεγγίσεις, διαλέγω deepPurple.
Για τον epicuro διαλέγω το ..a spell, έτσι γιατί..ζηλεύω τις φωτογραφίες του!
Για την ευαίσθητη Lemonn, το τραγούδι Una Moneda Le Di.
Για τον παραμυθά μας -Storyteller- ότι χρώμα διαλέ-ξει/γω!
Για το θείον Τραγί, που ταξιδεύει τελευταία, τούτο.
Για το Nicola ελληνικόν και Χατζηγιάννης-Θάλασσα.
Για το Λαμπρούκο ταλαντεύθηκα ανάμεσα στους Παπαρίζου(μαμπο αεα) και Μητροπάνο που κέρδισε τελικά.
Για τη rodia, Ramasoti.

Αγάπη τέλος, σε όλους σας,με τραγούδι Υπερηφάνειας που δένει με το θέμα του άρθρου, χωρίς προκατάληψη. H Miki Imai τραγουδά Pride,γιαπωνέζικα.

Μια ωραία μέρα ξημερώνει!

στερον: Ενα μικρό δείγμα Firth/Ehle από τη Youtube, στη σκηνή της Λίμνης. Eδώ, από τη σκηνή της εξομολόγησης..

Ετικέτες ,

18 Comments:

Blogger Λύσιππος said...

Αν έχει μείνει τίποτε παλιό (Σταμάτης Κόκοτας, Πουλόπουλος) θα το πάρω εγώ. Καλημέρα.

8:23 π.μ., Μαρτίου 13, 2006  
Blogger Juanita La Quejica said...

Κατερίνα πάμε παρέα;
Πάντως το Corpse Bride μου άρεσε κι εμένα πάρα πολύ, αν και της "σχολής" της Περηφάνειας και Προκατάληψης!

10:31 π.μ., Μαρτίου 13, 2006  
Blogger Dimitris Nikolsky said...

Eπιστοφή στη Βικτωριανή εποχή. Μια χαρά μου ακούγεται...Να ετοιμαζόμαστε για Λονδίνο?

11:20 π.μ., Μαρτίου 13, 2006  
Blogger Λαμπρούκος said...

Ευχαριστούμε και ανταποδίδουμε.

Ο Λαμπρούκος αφιερώνει με πολύ αγπάπη στην Κατερίνα το άσμα "Temptation" από τη Diana Krall.

12:16 μ.μ., Μαρτίου 13, 2006  
Blogger Markos said...

Kαή Εβδομάδα να έχεις Κατερίνα.
Και να την απολαύσεις με μουσικές κα χρώματα ανοιξιάτικα..
Καλό μεσημέρι.

2:29 μ.μ., Μαρτίου 13, 2006  
Blogger Νicola Beerman said...

Eυχαριστω Κατερινα για το τραγουδι .Ηταν συμπαθητικο,αν και δεν τον ακουω τον Μιχαλη...

2:55 μ.μ., Μαρτίου 13, 2006  
Blogger ci said...

Κι εγώ επίσης συμφωνώ - ίσως κάποια στιγμή δω την καινούρια παραγωγή που φαίνεται να΄ναι αξιόλογη.
Αλλά μία θα μείνει η αξεπέραστη!
(Φυσικά εκτός από Λονδίνο θα πάμε και στα μέρη της Jane Austen ε?)

Καλή μας βδομάδα!

4:34 μ.μ., Μαρτίου 13, 2006  
Blogger Rodia said...

Ευχαριστώ!:-))

5:08 μ.μ., Μαρτίου 13, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Γειά σας παιδιά!
-Λύσιππε όχι ακόμα. (Γιατί η κόρη που ανακατεύεται με αυτά, μου υποσχέθηκε να μεταφέρουμε απο βινύλιο και το πλατώ σε mp3 μορφή, παλιά τραγούδια)
Μέχρι τότε για δες το σταθμό με παλιά ελληνικά εδώ.
- Juanita, λες να μην περιμένουμε το dvd έτσι; Θα τα πούμε!;)
-dimitri Nikolsky, πήρατε το τσάι σας; Περάστε στο σαλόνι μας για ένα κομμάτι american pie!
-Eυχαριστώ θερμά Λαμπρούκο!
-Ευχαριστώ Μarko ανταποδίδω!
-Καλώς Nicola, αλλά στερούμαι του Άξιον εστι του Θεοδωράκη. Επιφυλάσσομαι!
-Morgana μου χαίρω που συμπίπτουμε, έχω δεί και κάποιο τρέιλερ και διστάζω.
-Καλή ιδέα Snowflake μου! Κάποιος να το οργανώσει, please!
-Γειά σου rodia, anytime dear!

5:57 μ.μ., Μαρτίου 13, 2006  
Blogger lemon said...

Κατερίνα, φυσικά δεν θα σου πω «μη το βλέπεις» to remake, αλλά όταν το δεις θα ήθελα πάρα πολύ να μου γράψεις τη γνώμη σου!
Η σειρά του BBC ήταν μαγευτική-και ευτυχώς η τηλεόραση την έδειξε πάνω από μία φορά.
Εκείνες οι ανατριχίλες που σε διαπερνούν κάθε φορά που ο Colin Firth και η Jennifer Ehle κοιτάζονται… Εδώ, καμία σχέση.
Θέλω όμως να μου πείτε κι εσείς (και η snowflake, η Juanita, κι όποιος άλλος το δει), λέτε να έχει σχέση (εγώ λέω πως, ναι) που η Jennifer Ehle φαίνεται μεγαλύτερη (25 τουλάχιστον, ας πούμε) και πιο ώριμη, ενώ η Keira Knightly δείχνει 17χρονη, κι αυτό σαν να μετατρέπει την υπερηφάνεια σε παιδικό πείσμα?

Θα με πάρετε μαζί σας στο Λονδίνο? Μπορώ να προσθέσω και Κορνουάλη...? (διότι η ποιότητα, ποιότητα, αλλά η κυρία Ρόζαμουντ Πίλτσερ μας έχει σημαδέψει, χιχι!).

Καλή βδομάδα και σε σένα Κατερίνα, με βοηθάει πάντα ο θετικός τρόπο που βλέπεις τη ζωή!

7:29 μ.μ., Μαρτίου 13, 2006  
Blogger ci said...

Lemon, ωραία ιδέα η Κορνουάλη:)
Χωρίς να έχω δει ακόμα το καινούριο, νομίζω ότι γενικά η φυσιογνωμία της Keira παραπέμπει σε άλλo στυλ!
Θα την έβρισκα φοβερά πειστική έξω από το παράθυρο του Heathcliff, αλλά από την άλλη μια χαρά γλυκύτατη κοπέλα είναι γιατί να μπει σε αυτήν την θέση?

Κι επειδή οι παλιές κασέτες μένουν όντως αξέχαστες, Πουλόπουλος για την παρέα
:)

9:34 μ.μ., Μαρτίου 13, 2006  
Blogger Unknown said...

ουπς γέμισε η μπλογκόσφαιρα μουσική, τι καλύτερο για να μας πάει καλά η εβδομάδα, σ'ευχαριστούμε κατερίνα

10:14 μ.μ., Μαρτίου 13, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Μετά τα μουσικά ταξίδια ώρες είναι να κάνουμε ..εκδρομικό σύλλογο!
Καθόλου κακό!
(Ellinida τι λές, μας.. οργανώνεις?) :)
-Lemon το υποψιαζόμουνα απο μια συνέντευξη της Κίρα που διάβασα.
Γιαυτό δεν το είδα -ακόμα- τουλάχιστον.
-Snowflake μου αυτό και αν είναι άμεση συνδρομή! Ελπίζω να το είδε ο Λύσιππος-παραγγελιά-!
(Βλέπω, όλες μας της..ρομαντικής σχολής κορίτσια αλλά και πατάμε και γερά στα πόδια μας,άμα λάχει)!
-Η Ευχαρίστηση ΟΛΗ δική μου -τι εγωίστρια- StreetSpirit μου!

11:31 μ.μ., Μαρτίου 13, 2006  
Blogger ellinida said...

Δεν θα μπορούσα βέβαια παρά να έχω την σειρά σε dvd , όχι δεν σας λέω πόσες φορές το έχω δεί γιατί θα με κράξετε !
Ενα άγαλμα του Πουλόπουλου για τον Λύσιππο να μην ξεχνά την τέχνη του , να ποιεί αγάλματα από τα βάθη των αιώνων .
Για όλους τους άλλους σας έχω ένα σπέσιαλ All by myself με Celine Dion !!! Oχι τόσο για τον στίχο , όσο για την μουσική , για την φωνάρα της , για το πως με κάνει και νοιώθω .

3:00 π.μ., Μαρτίου 14, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Τι λες καλή μου, αν κράξουμε εσένα θα κράξουμε εαυτούς πρώτα!
(Άντε πες μας πόσες φορές, επίσης θέλεις και..παρέα;) :)
Δες τη σημερινή καταχώρηση για Celine.

11:55 π.μ., Μαρτίου 14, 2006  
Blogger ellinida said...

Ναι αρκεί να μην με κράξετε όταν με πάρουν τα ζουμιά ! Λολλ λέμε !
Οποτε θες Κατερινιώ !

12:30 μ.μ., Μαρτίου 14, 2006  
Blogger Juanita La Quejica said...

Lemon, κι εσύ Πιλτσερική; Πριν κάποια χρόνια, ήταν θέμα συζήτησης στην παρέα μας. Οι γυναίκες την λατρεύαμε, οι άνδρες δεν άντεχαν με τίποτα τα βιβλία της. Από τότε έγινε και για μένα απωθυμένο η Κορνουάλη, αλλά κάθε φορά με κέρδιζε η Σκωτία (που νομίζω ότι και γι αυτήν έχει γράψει).
Θυμάστε μια σειρά του BBC με την Τζέην Έηρ, που πρωταγωνιστούσε νομίζω ο Τίμοθυ Ντάλτον; Τί άνδρας τότε!

8:11 μ.μ., Μαρτίου 14, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

-Kορνουάλλη, άσε μας Juanita-ki μου και βρέχει σήμερα! Σε λίγο θα ψάχνουμε τον Χίθκλιφ!
Τώρα που θα..βγαίνει η Άνοιξη, να πάμε!
-Ellinida, μη φοβού, θα πάρουμε extra χαρτομάντηλα για όλους!

11:25 π.μ., Μαρτίου 15, 2006  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.