Παρασκευή, Μαΐου 12, 2006

Η πρώτη κυρία


Πολύ πιθανόν στις 22 Μαίου να με δείτε..κρεμασμένη στην Εθνική Πινακοθήκη, όπως το είχαμε προαναγγείλει εδώ!
Bεβαίως, εννοώ τον πίνακα που με απεικονίζει ως εικονίδιο! Τον πίνακα του Φερνάντο Μποτέρο, H πρώτη κυρία, που μαζί με την Oικογένεια δείχνουν την τάση του ζωγράφου, να ζωγραφίζει υπερτροφικές χαρούμενες φιγούρες και να χαλκεύει τροφαντά γλυπτά.


Με το μαγικό του ρεαλισμό, απεικονίζει την καθημερινότητα, την πραγματική ζωή, έναν χαρούμενο κόσμο μέσα στη φτώχεια του, όπως τονίζει η κ.Λαμπράκη-Πλάκα, διευθύντρια της Εθνικής μας Πινακοθήκης. (Χθεσινή της συνέντευξη στη Μαίρη Αδαμοπούλου στα ΝΕΑ).

H έκθεση των γλυπτών του βέβαια θα γίνει απο 24 Μαΐου, στο Μέγαρο Μουσικής.

Μ ουσικούλα να μας συνοδεύσει στο θέμα μας, με τη φωνή της Αρλέτας, (απο το cd Ζητάτε να σας πώ), εδώ και εδώ.

Ύστερον: Επειδή κάποιοι απογοητεύτηκαν απο την μουσική επιλογή, "δείτε" και λάβετε συγγενή της Κολομβίας(από όπου κατάγεται ο ζωγράφος), ακούσματα, εδώ.

Υστερώτερον(24.5.06): Ας δώσουμε και εκτός link κάποια χρήσιμα στοιχεία:

-Στην Πινακοθήκη (έκθεση ζωγραφικής):
Διάρκεια από 24/5. Μέχρι 23/9
Δευτ.-Σάβ. 9 π.μ.-3 μ.μ.
Κυρ. 10 π.μ.-2 μ.μ.
Τρ. κλειστά.
Εισιτ. € 6,50, φοιτ. € 3,00

-Στο Μέγαρο (τα γλυπτά του)
Διάρκεια της έκθεσης : 24 Μαϊου ως 10 Σεπτεμβρίου 2006
Χώρος της έκθεσης: Κεντρικο Φουαγιέ Μεγάρου Μουσικής Αθηνών
Η έκθεση λειτουργεί: Καθημερινά 10 το πρωί με 6 το απόγευμα
Είσοδος: 5 ευρώ, Φοιτητικά-παιδικά: 2 ευρώ, Οικογενειακό εισιτήριο: 9 ευρώ.


Η Mirandolina εδώ, έχει στοιχεία για τα εγκαίνια και ένα happening, επίσης και ο doncat, στιγμιότυπα απο τα εγκαίνια.

19 Comments:

Blogger aeipote said...

Με το καλό να σας . . . καμαρώσουμε!

7:30 μ.μ., Μαΐου 12, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Άμποτε φίλε μου aeipote! Eυχαριστώ!

8:47 μ.μ., Μαΐου 12, 2006  
Blogger ηω-λιθικός said...

Θα έρθω σίγουρα :-)

12:55 π.μ., Μαΐου 13, 2006  
Blogger ci said...

Διάβασα τις προάλλες κι εγώ κάπου σχετικά και σε θυμήθηκα αμέσως:))

11:45 π.μ., Μαΐου 13, 2006  
Blogger Mirandolina said...

Κανονικά εσύ πρέπει να είσαι η οικοδέσποινα της έκθεσης, Κατερίνα μου, κι όχι αυτή η θουΚυριεφυλακην... Αλλά που δικαιοσύνη -- μια ζωή οι μέτριοι κι οι ανέρωτοι στα μέσα και στα έξω...

11:48 π.μ., Μαΐου 13, 2006  
Blogger Juanita La Quejica said...

Πριν περάσω από εσένα για κέρασμα, ήμουν στης Mirando και ορμώμενη από κάποιο link που έδινε, ανέφερα ότι αυτές τις μέρες γίνεται έκθεση για τον Botero. Δεν θυμόμουν όμως λεπτομέρειες και ήμουν έτοιμη να αρχίσω το ψάξιμο. Με πρόλαβες και σε ευχαριστώ Κατερίνα μου!

3:44 μ.μ., Μαΐου 13, 2006  
Blogger lemon said...

Κατερινάκι, πωπω πόσο σας ζηλεύω που θα έχετε τέτοια έκθεση στην Αθήνα...
Θα μας κάνεις και μια δική σου περιγραφή όταν πας να την δείς, σε παρακαλούμε?
πολλά φιλάκια
:)

6:32 μ.μ., Μαΐου 13, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλησπέρα σας!
(Καλέ, ακούσατε ότι θα με..κρεμάσουν και επιχαίρετε;) :)

-Ασφαλώς lemon μου και αν αξίζει, επειδή θα είναι μέχρι Σεπτέμβρη, μπορεί ΄να κανονίσεις να τη δείς.
-Juanita, είχαμε πει κάποτε να τη δούμε μαζί. Τι λές;
-Έ όχι και οικοδέσποινα βρε πουλάκι μου! Δεν είμαι τόσο ..εξειδικευμένη Μιραντολίνα μου! Θιασώτις μόνο!
-Τι κάνεις καλό μου τα Σαββατοκύριακα; Δεν παίρνεις τον Herc για ένα ταξιδάκι;
-Γειά σου Ιοlithike μου, ο Botero περιμένει!

8:01 μ.μ., Μαΐου 13, 2006  
Blogger Τζων Μπόης said...

Η Εθνική Πινακοπήκη στο blog της Katerina ante PortaLs!
Super Κατερίνα!
Στο τέλος μου το χάλασες λίγο με την Αρλέτα, αλλά όπως έλεγε κι η Αντζελα, Ουδείς Ασφαλτος !

9:07 μ.μ., Μαΐου 13, 2006  
Blogger Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής said...

Με το που διάβασα ότι είναι Λατίνος κάτι αναπήδησε μέσα μου.
Μου φάνηκε φυσικότατη η καμπυλότητα της έκφρασής του και λες και βρήκαν τη θέση τους η οικειότητα και η ζεστασιά που αποπνεουν ακαθόριστα οι πίνακές του.

8:56 π.μ., Μαΐου 14, 2006  
Blogger Juanita La Quejica said...

Σύμφωνοι!

11:18 μ.μ., Μαΐου 14, 2006  
Blogger ellinida said...

Καλημέρα ωραιοτάτη !
Πάμε παρέα να την δούμε ?

7:08 π.μ., Μαΐου 15, 2006  
Blogger Dimitris Nikolsky said...

Άντε και στο Μέγαρο θα παρουσιαστεί η "αφεντομουτσουνάδα σου" (sic).Άψογα και εις ανώτερα.

10:29 π.μ., Μαΐου 15, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλημέρα σας, ο Μποτέρο μας κάνει και χαμογελάμε, έτσι; :)

1:29 μ.μ., Μαΐου 15, 2006  
Blogger ηω-λιθικός said...

Δεν μου λες πότε θα δούμε το άρωμα γυναίκας μαζί ?

12:02 μ.μ., Μαΐου 19, 2006  
Blogger alombar42 said...

test, please delete

7:43 μ.μ., Μαΐου 20, 2006  
Blogger Orelia said...

δε σε ξερω, μα.. ευκαιρια να σε μαθω
αν, δηλαδη, εισαι διπλα μου κρεμασμενη...!!! :))
διοτι, δυσκολο να μετακινηθω σε αλλο σημειο του τοιχου απο κει που θα κρεμομαι κι εγω.. :))

καλησπερα Κατερινα των ομορφων παρουσιασεων.. :))

6:43 μ.μ., Μαΐου 23, 2006  
Blogger Katerina ante portas said...

Καλώς την την Orelia! Nα μας έρχεσαι, να σε μάθουμε και καλύτερα!

Mε την ευκαιρία να ξαναδώσουμε και εκτός link, τις ώρες των εκθέσεων:

-Στην Πινακοθήκη (έκθεση ζωγραφικής):
Διάρκεια από 24/5. Μέχρι 23/9
Δευτ.-Σάβ. 9 π.μ.-3 μ.μ.
Κυρ. 10 π.μ.-2 μ.μ.
Τρ. κλειστά.
Εισιτ. € 6,50, φοιτ. € 3,00

-Στο Μέγαρο (τα γλυπτά του)
Διάρκεια της έκθεσης : 24 Μαϊου ως 10 Σεπτεμβρίου 2006
Χώρος της έκθεσης: Κεντρικο Φουαγιέ Μεγάρου Μουσικής Αθηνών
Η έκθεση λειτουργεί: Καθημερινά 10 το πρωί με 6 το απόγευμα
Είσοδος: 5 ευρώ, Φοιτητικά-παιδικά: 2 ευρώ, Οικογενειακό εισιτήριο: 9 ευρώ.

Η Mirandolina εδώ, έχει στοιχεία για τα εγκαίνια και ένα happening.

1:21 π.μ., Μαΐου 24, 2006  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

8:10 μ.μ., Φεβρουαρίου 22, 2007  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.